September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Jah idd, heb al een hoop echo's 3D gezien maar die van jullie is met afstand een van de mooisten! :D Ik heb gelukkig wel een achterliggende placenta, dus misschien valt t mee... :)

2. Danielle84

6 jan 2008
    77
    0
    0
    Personal Assistent
    Amsterdam
    Hallo Meiden

Ik heb me lange tijd geleden aangemeld bij jullie, ik ben 9 september uitgerekend, maar jullie kletsen hier zoveel en heb helaas te weinig tijd om jullie bijtehouden. Maar sta jammer genoeg ook niet meer op jullie lijstje, dus bij deze wil ik jullie allemaal nog een hele goede zwangerschap toe wensen en veel geluk!

Groetjes,

Danielle

3. 4days

4days Niet meer actief

Johh krijg jij een kindje met lange frans? Haha! leuk zeg ;)

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey Danielle.
    Dat komt omdat we iedereen van de lijst verwijderen die een maand niet is geweest,om het een beetje overzichtelijk te houden,maar als je je gegevens doorgeeft kan je zo weer op de lijst hoor.
    Zie dat je inmiddels ook lid bent van de hyves.
    Gezellig !

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik kom ff met een egoberichtje. Heb gisteren mn schoonmoeder opgebeld dat ik een vrije dag heb opgenomen omdat ze anders alleen zou zijn.Mannetje en mn schoonvader zijn immers in de babykamer bezig. Ze zei dat ze dat hartstikke gezellig vond.
    Nou kwamen ze om half 10 vanmorgen en zei ze meteen dat haar dochter (uit zeeland) haar straks komt halen om te winkelen enzo. Nou half 12 was ze er (tuurlijk moest mn schoonmoeder eerst nog naar de markt om sinaasappels te halen) Dus ik daarna snel soep gemaakt. Staat om half 12 mn schoonzusje op de stoep. Met haar zoontje van 6. Dus die heeft hier nog ff met de wii gespeeld terwijl wij soep aten. (niemand die wat over de soep zei terwijl ik me de hele tijd zat te verontschuldigen omdat er kipfilet in plaats van een kippenpoot in zat) Moest voor iedereen rennen, die wilde een boterham met dit, die met dat. Nou om half 1 ging mn schoonmoeder met mn schoonzusje weg. Vragen ze aan mij mag dylan hier blijven spelen dan hebben wij geen last van hem (kind heeft nogal adhd) dus ik zeg dat dat niet kan.
    Dus ze gaan weg. Niemand die aan me vraagt of ik misschien zin heb om mee te gaan. Nee zn moeder zegt ik ben rond 8 uur terug dan drinken we hier nog koffie en dan gaan we naar huis.
    Ik zit hier gewoon helemaal overstuur te zijn. Tel ik dan helemaal niet mee?

6. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Nou ja zeg ... wat aso van je schoonmoeder en schoonzus. :confused:
    Kan me voostellen dat je hier door overstuur bent en boos ... zou ik ook zijn.
    Ga anders zelf even lekker op stap en verwen jezelf eens lekker ... heb je toch nog wat aan je vrije dag.
    Met zulke mensen wil je toch niet eens weg. ;)
    Dikke knuffffffffff meid.

7. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ergens heb je ook wel gelijk. Maar ik voel me er gewoon heel verdrietig door (rothormonen) Het is toch niet zo'n grote moeite om even te vragen of ik zin heb om mee te gaan. En dan nog zeggen dat ze zo blij is dat ik in de familie ben... nou merk er helemaal niets van!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    FunnyMe, ik vind dat je je heel rustig hebt gehouden,ik had er waarschijnlijk iets van gezegt ( en vast niet op een leuke manier) jij neemt vrij voor je schoonmoeder en dan krijg je dit..
    Zou het vanavond gewoon zeggen tegen haar hoor,dat je het op deze manier niet leuk vond> Anders blijf je er toch mee rondlopen dus je kan het er beter uitgooien.
    Wat zegt je mannetje erop?

9. Danielle84

6 jan 2008
    77
    0
    0
    Personal Assistent
    Amsterdam
    Jaa haha we krijgen een kleine Frans :D

Geeft niet hoor :) ik lees af en toe wel met jullie mee, maar jullie gaan zo snel dat ik het niet bijhoud om op iedereen te reageren :confused: :D Ben wel lid geworden van de hyves ja \:D/

10. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hij zegt dat ik me er niets van moet aantrekken. Dat ze het vast niet zo bedoeld had.Hij weet het ook niet zei hij.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mannen....

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hoi meiden

even een vraagje...

Mensen die mij kennen beginnen nu wel te zien dat mijn buik toch echt dikker wordt. Maar als ik jullie foto's zo zie, dan is mijn buikje echt nog klein! Natuurlijk loop ik op sommige 3 á 4 weken achter aangezien ik pas op 30 september ben uitgerekend. Kan het zijn dat mijn buik de komende 3 weken ineens hard gaat groeien? Of heb ik gewoon een kleiner buikje dan gemiddeld...?
    Zal binnenkort (vanavond denk ik) wel een foto in mijn album zetten, kunnen jullie ook oordelen over mijn buikje ;)

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Volgens mij zijn sommige van ons gewoon al heel vroeg met een buikje. Ik heb een oud collega, en die begon bij 22 weken pas echt te groeien. Voor de 20 weken zag je bij haar nog helemaal niets. Heeft denk ook heel erg met je bouw en aanleg te maken.
    Zo lang de vk zich geen zorgen maakt moet jij dat ook niet doen en gewoon lekker genieten.

14. Danielle84

6 jan 2008
    77
    0
    0
    Personal Assistent
    Amsterdam
    Eva ik zou me geen zorgen maken, ik heb ook een vriendin gehad die haar buikje begon pas na 22 weken echt te groeien Jouw buik komt nog wel, ineens gaat het snel ;)

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Meiden we zitten trouwens inmiddels al op pagina 400 ! :confused:

16. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @eva ... vergeet niet dat het voor een aantal van ons niet de eerste zwangerschap is hé. En de een groeit sneller dan de ander.
    Geen zorgen maken dus.
    En vanaf een week of 18 gaat het idd vaak wel sneller ... je beeb groeit nu ook snel namelijk.

@funnyme ... mannen. Maar ik zou er idd ook iets van zeggen vanavond ... dan is dat iig de wereld uit.

Jippie ... 400 bladzijden en de meesten zijn nog niet eens op de helft. Dat wordt nog wat als we allemaal met verlof zijn. :)
    Over verlof gesproken ... ik plak na mijn verlof een maand vakantie zodat ik heel december ook nog vrij ben. :D

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Diddl. Lekker ! Aangezien ik niet meer terug kom bij deze baas heb ik mijn vakantie ervoor geplakt. Kan ik toch nog lekker samen met mijn (tegen die tijd) man en vrienden gewoon vakantie vieren.

Mijn moeder heeft de hele maand sept. vakantie genomen,dus hoef me in mijn laatste weken iig niet te vervelen haha.
    Ga gewoon lekker vaak op de koffie en winkelen.

18. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ik heb ook 3 weken van tevoren vakantie samen met mijn man en kinderen. De extra maand vakantie spaar ik nu door mijn overuren op te sparen ipv uit te betalen. Heb nu dus vanaf half juli vrij en begin pas in januari weer. :confused:

Wat fijn dat je moeder ook vrij heeft ... worden dure laatste weken voor jou. :)

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lekker hoor.
    haha nou duur zal ik het niet maken aangezien ik na de bevalling geen werk meer heb..
    maar ben nog jong dus daar maak ik me niet zo heel erg druk om.
    Kan vast wel ergens aan de bak tegen die tijd.

20. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Net mn mannetje gesproken en afgesproken dat hij er eens iets van gaat zeggen tegen zn moeder. Ik weet zeker dat als ik er iets van zeg ik ga huilen van woede en dat lijkt me ook niet goed. En trouwens hij mag het toch best voor me opnemen?

Deel Deze Pagina