September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Hoihoi!

@ Danielle -> Ja t gaat tegenwoordig ook wel erg snel! Na 1 dag zijn er weer 4 pagina's bij ofzo... :confused: 400 pagina's alweer....

@ Eva -> Ja ik heb wel een buik al, maar ik weet ook zeker dat 75% darmen is, dus daar hoef je je niet druk over te maken... Op ontplofte darmen zit niemand te wachten hahaha!

@ Funnyme -> Een vriendin van mij heeft ook zulke problemen met haar schoonmoeder! En haar man doet tot nu toe precies hetzelfde, zich overal buiten houden... Ik heb ook tegen haar gezegd dat ik dat niet normaal vind, dat hij het toch echt voor zijn eigen gezin op moet nemen als zijn moeder hen zit te treiteren! ik hoop dat het helpt als je man er iets van zegt...

@ Dreames -> Gelukkig gaat het de goede kant op met het katje! :D

@ Sacha -> Ik laat de echo maken bij BabyVieuw in Oirsbeek. De 20 weken heb ik overigens bij Het Lichtpunt in Heerlen.

@ Tinkerbel -> Oh wauw dat is echt een prachtig kamertje zeg! Helemaal mijn smaak! :D

Vandaag wezen shoppen... En een mooie tankini gekocht! Bikini vond ik iets te bloot voor mijn dikke buik en badpak vind ik zo tutterig... Dus tankini de ideale oplossing! :D

Groetjes Cossy

2. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    @funnyme Ja schoonmoeders... praat me er niet van.
    Het kan een drama zijn.
    Weet hoe je je voelt hoor en ik mag er ook niks van zeggen.
    Maar er komt een dag, en ik denk heel snel, dat ik ook mijn mond open ga doen.
    Het probleem is altijd meer je vriend he.
    Wat er ook gebeurt, het blijft zijn moeder.
    Mijn vriend heeft verder ook geen familie.
    Maar er komt een dag...

Over eten... ik ben helemaal aan de raketjes (waterijsjes) en het moeten geen andere ijsjes zijn natruurlijk.
    Eet er zo'n 5 per dag. :p

3. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Lise: kwil je buddy wel zijn hoor! Stuur je me een pb'tje? Dan mail ik je terug!

Hoop trouwens dat ik het tzt niet vergeet ofzo; ik ben al zo'n chaoot en het duurt nog 5 maanden :p Maar k ga zeker m'n best doen!

4. Danielle84

6 jan 2008
    77
    0
    0
    Personal Assistent
    Amsterdam
    Ja het ziet er ook gezellig uit, maar als je paar dagen ni geweest bent dan zijn jullie al zoveel pagina's verder :D Het is ons eerste kindje \:D/, de baby in mijn avater dat ben ik zelf toen ik nog baby was :oops: :)

Dank je wel, ja grappig zijn hier inderdaad veel meer meiden :D

Zal proberen om regelmatig even te komen om mee te kletsen hier :D

Hahaha ja precies, meelezen gaat nog wel maar ben de laatste tijd wat vergeetachtig, als ik dan bij pagina vier ben weet ik niet meer wie nou wat had gezegd of verteld :oops:

5. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Goeiemorgen allemaal ...

Ben ik de eerste vandaag. :confused: Ddat gebeurt niet vaak.
    Vandaag een lui dagje in de planning ... mannetje ligt nu in bed na een nachtdienst dus ben alleen met de meiden.
    Straks nog maar even in de babykamer rommelen.
    Fijne dag allemaal.

6. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Vandaag 19 weken! Zie in ene dat mijn banner is veranderd.
    Hoezo nog niet helemaal wakker. :)

7. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Mn mannetje heeft zn moeder erop aangesproken. Toen ik even stoom aan het afblazen was bij mn moeder heeft hij met zn vader gesproken. Die gaf me volledig gelijk (is weer nieuw) En ook zn vader ging het met zn moeder bespreken. Overigens denk ik wel dat ze weet dat ze fout zat want van koffie is het niet eens meer gekomen. Ze heeft mn schoonvader opgehaald die net aan zn ijsje zat en die nog net mocht opeten en zijn toen weggegaan. Ik vrees dat hier het laatste woord nog niet over gesproken is.
    IK ben helemaal blij want het kamertje is zo mooi geworden. Echt een meidenkamertje!
    En dan volgende week maandag de meubeltjes... helemaal blij!

Mannetje gaat zo een lamp ophalen. We hadden de lamp in de babyzaak gezien. Maar daar kostte die 235! euries. Nu hebben we hem via marktplaats voor 65. De mensen hebben hem niet gebruikt omdat haar zwangerschap niet goed is gegaan geloof ik. Kijk dat scheelt nogal!

Ik heb ook al zo'n zin om aan de babywas te beginnen.... Hebben jullie dat ook?

Over rare dingen eten. Ik eet heel veel brood met krabsalade (zoals vannacht om half 4) Heb ik elke keer zo'n onwijze trek in. En fruit eet ik ook redelijk veel. En gisteren een reep chocola. Maar dat was uit frustratie!

8. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.814
    4.057
    113
    Nou met het katje gaat het stukken beter. Ze kan nu zelf haar temperatuur goed houden. Ze eet en drinkt zelf. En ze spint weer de hele tijd. Ze loopt nu lekker rond. Dus blijkbaar slaan de medicijnen aan.

Ik ben nu zo opgelucht :D

9. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Tinkebel, mooi kamertje..past allemaal mooi bij elkaar.

@Funnyme, fijn dat je man het erover heeft gehad..hoop dat ze erover na gaat denken. Fijn dat het babykamertje mooi is geworden :D
    Enne babywas...ik wil ook alles gaan wassen, maar dan moet ik over een paar maanden nog een keer dus ik probeer 'geduldig' te zijn ;)

Jaaa lekker fruit, dat eet ik ook meer dan 'normaal'.

10. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    goede morgen dames

ik heb zoveel last van mijn geheugen ehm maar volgens mij heb ik donderdag voor het laatst nog gepost hahaha

maar ik had dus de 11e mijn 20 weken echo

Och mijn baby loopt zo goed op schema
    en ik kan gewoon niet wachten tot het september is
    ik ben zoooooooooo benieuwd

ik ben met me zusje geweest omdat ik me ex er niet bij wou hebben plus hij wou niet weten wat we kregen en ik wel

en nu weet ik het !

en het wordt een ...... ik ga het nog ff geheim houden want aan de ene kant wil ik het uitschreeuwen en aan de andere kant wil ik ook wel voor mezelf houden

Maar ik zal maandag de echo's scannen
    ik ben helemaal verliefd

22 april naar de verloskundige
    en dan gaat me ex mee

ok ik kan het toch niet voor me houden ik wordt mamma van een JONGEN!

was zo verbaasd had me er al bij neergelegd dat het een meissie zou worden aangezien ik zo bijgelovig ben maar de kalender had het dus mis

De echo was zooo grappig de vrouw vroeg of ik het wilde weten en me zusje en ik jaaa maar natuurlijk

en ze kon er niet eens omheen want me jochie lag daar met gestrekte beentjes en het stond als een paal boven water

De echo mevrouw zei zo nou die krijgt me een flinke later waarop me zusje vroeg kunt u het meten hahahaha

:) :) :)

En elke keer als ze naar beneden ging om naar zijn voetjes beentjes en alles te kijken dan draaide hij zijn piemel moos weer die kant op

alsof hij even duidelijk wou maken van ik ben echt een jongen en noem me geen meissie meer

nou morgen even snel scannen
    en dan laat ik jullie de echo's zien

btw ik heb ook nog geen buddy
    dus wie zoekt er nog een en wie wilt mijn buddy zijn
    :oops:

groetjes

Chaartje

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden,.
    sorry even een ego berichtje en ga dan later bijlezen.

Gisteren een hele leuke dag gehad. babykamertje zo goed als klaar gemaakt.
    Eind van de dag laat mijn schoonmoeder haar en onze hond samen los in de achtertuin waar ons konijn dus ook los liep. Konijn schrikt,springt 2 meter ! de lucht in en breekt zijn achterpoot dwars door midden.

Zo gek als wij zijn hebben hem gisteravond laten opereren en gaan hem zo ophalen.

Rot eind van een leuke dag dus..

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hallo allemaal,

Fijn om te horen dat er meer mensen zijn die nog niet echt een grote buik hebben. Niet dat ik me er zorgen om maakte hoor, maar wil ook gewoon 'zien' dat mijn kleintje aan het groeien is ;)

@ Cossy Waar heb je die tankini gekocht? Ik ga namelijk in mei 2 weken op vakantie en als ik tegen die tijd wel een behoorlijke buik heb, heb ik dus ook een zwangerschapsbikini-tankini-badpak nodig. Let me know!

Zo dat sommige al de babykamer helemaal afhebben zeg! Wij gaan eind juni met de babykamer beginnen. Mijn zwager is schilder en ook nog eens ongelooflijk handig met hout, dus hij gaat een mooie ombouw maken bij de vensterbank en verwarming en alles schilderen. Wij helpen natuurlijk wel mee.

Verder niet zo veel te melden hier. Ik ga maar eens de broodjes in de oven doen, sinaasappels uitperssen en mijn vriend uit bed trommelen. (we hadden gisteren een verjaardag en waren pas laat thuis...)

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Roshi..nee hoor niet zenuwachtig voor de bruiloft. ben heel nuchter en simpel in dat soort dingen haha. zal op de dag zelf wel komen.

Funnyme..hier ook zin in de babywasjes hoor. heb alle kleertjes al opgehangen en ga ze dan later nog een keer wassen.
    Goed dat je schoonvader je gelijk gaf !

Dreames..gelukkig gaat het beter met jullie kat

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Dreames: geweldig dat je poes weer okee is...pfff

Tinkerbel: wow! mooie kamer zeg!

Kaatje: oooh wat erg van je konijntje! we moesten hier even lachen om het verhaal, maar het is wel heeeel zielig dat dat arme beesie nou pijn heeft :(

15. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Goeiemorgen, chaartje79, ik wil wel je buddy zijn hoor!

Cossy, ik ga ook in Oirsbeek voor de 20 weken echo, (offermans) schijnt een hele goede te zijn

Bha, ik moet eigenlijk studeren, maar mijn hoofd lijkt wel niets op te nemen :oops: Ook nog hele saaie stof, bestuursrecht blhé

@ Tinkerbel, mooie kamer zeg! wauw (hmm krijg echt het gevoel achter te liggen, heb nog niets gekocht...)
    @kaatje85, arm konijn van jullie, fijn dat hij wel geopereerd kon worden. Hopelijk herstelt hij spoedig..

Kan iemand mijn 20 weken echo op de lijst zetten?
    18 april 20 weken echo

16. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Dreames, super dat de medicatie aanslaat!

@Chaartje, wat leuk! Gefeliciteerd met je kleine vent :D:D Ben benieuwd naar de echo. Wel leuk dat je het niet voor je kon houden hier ;) De jongens komen er dus aan!

@Kaatje, wat zielig!

17. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Dreames: wat fijn dat het beter gaat met je katje. Ons katje heeft ook FIB gehad en daar ging het ondanks veel medicatie helemaal niet beter mee dus dat is volgens mij wel goed nieuws voor jullie.

@Danielle84: welkom terug! Wat was jij schattig als baby! En leuk dat je ook een jongen krijgt, we zijn geloof ik tot nu toe erg in de minderheid als aanstaande jongens-moeders...

@FunnyMe: wat een vervelende situatie zeg! En dat ligt heus niet aan je hormonen hoor, het is niet echt sociaal van haar!

@Diddl: je hebt hetzelfde plan als ik: lekker vrij tot na de feestdagen, heerlijk hè!

@Tinkerbell: prachtig kamertje zeg!

@Ydnic: verslavingen op het gebied van eten? Jaaaaa! Peren en aardbeien (terwijl ik niet zo'n fruitmens ben), aarbeienijsjes (elke dag na het eten: heerlijk!) en chocola (maar dat laatste heb ik al 32 jaar, hahaha).

@Chaartje: wat leuk: ook een jongen! En wat leuk dat hij er ook zo charmant voor ging liggen, nu maar hopen dat hij dat nog af gaat leren anders krijg je de komende 18 jaar bijzondere vakantiekiekjes ;)

@Kaatje85: wat zielig van je konijn. Het is wel een ongeluksweek voor de huisdieren hè? Ik hou onze katten en het konijn maar extra goed in de gaten...

@Eva1983: wij zijn ook nog niet bezig hoor, met de kinderkamer. Wij gaan deze pas komend weekend kopen. Het zal dus ook wel eind juni worden voordat deze geleverd wordt.

@Sascha: veel plezier in Oirsbeek, ik vond het daar helemaal geweldig!

Mocht ik iemand vergeten zijn: mea culpa... Hier gaat alles zijn gangetje. Gisteren een feestje gehad en daar merkte ik dat de hele avond staan niet meer zo'n strak plan is. Verder voel ik de hele dag vanalles in mijn buik, ik denk toch echt dat het de baby is. Dalijk even lekker wat tv kijken en vanmiddag weer naar een verjaardag.

Fijne dag allemaal!

18. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hey hallo meiden,

I'm back in town!
    We zijn gisteren terug gekomen van onze trip naar New York. Het was weer super daar! Echt geweldig, we hebben zelfs super mooi weer gehad, dus wat wil je nog meer.
    Ik had nu wel wat meer last van het vliegen....en gisteren met de jetlag ook weer boven de pot gehangen. Maar vandaag voel ik me weer prima.
    Ik heb even snel over de pagina's heen gelezen, maar heb geen puf om uitgebreidt op iedereen te reageren.
    Het gaat verder allemaal prima met me, inmiddels al weer 19 weken, volgende week de 20 weken echo, spannend!
    M'n buik groeit aardig moet ik zeggen, wel erg leuk hoor.

Op de lijst mag ik nog in het rood

En wie wil mijn buddy zijn?? Leuk idee!!

19. @dreames: Super dat je katje zo goed vooruit gaat. Ze is vast weer snel de oude...!

@chaartje: Wat leuk, nog een jonegtje erbij! Ik moest wel lachen om hoe je de 'ontdekking' beschreef... :)

@Kaatje: Wat zielig voor je konijn! Enne... zo 'gek' zouden wij ook zijn geweest hoor. Ik had als klein kind goudvissen en eentje had een snee in zijn rug die steeds groter werd en er voor zorgde dat hij als het ware in tweeën ging splijten. Mijn vader is er toen mee naar de dierenarts gegaan en kreeg een flesje antibioticum mee dat toendertijd zo'n 5 gulden kostte. Daar had hij dus zeker 10 nieuwe vissen van kunnen kopen! Helaas heeft de vis het niet gered...

@Eva: Ik ben dan wel Cossy niet, maar ik heb twee weken geleden een zwarte tankini bij Prénatal gekocht...

@Sasha: Waarom zien we je nooit meer bij de 35-plussers? Als jij naar Oirsbeek gaat voor je 20 weken echo, dan woon jij dus ook niet ver bij mij uit de buurt... :D

@Pupke & Sasha: Wat is in Oirsbeek anders dan in het ziekenhuis of bij de verloskundige? Ik heb een afspraak gemaakt in het ziekenhuis in Roermond. Mijn eigen verloskundigepraktijk kan het ook (die zijn nog op tv geweest in het programma Babyboom...), maar het ziekenhuis heeft sinds kort een nieuw apparaat en dat laat wel heel mooie scherpe beelden zien. Dat verschil zagen we goed bij de nekplooimeting.
    Maar als Oirsbeek nog iets extra's kan bieden, dan wil ik daar best een stukje verder voor rijden... :D

@Steen: Fijn dat je zo hebt genoten van de Big Apple!

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/

26 augustus 2008
    *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ...kalender: ♂ ... THUIS ... BV
    29 augustus 2008
    *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    01 september 2008
    *Delayla ... 26 jaar ... 2e [?]... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS
    02 september 2008
    *Babydreame ... ? jaar ... ?e ... Kalender:( ... Denkt zelf: .? ...
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING!
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    *1summer ... 32 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂
    03 september 2008
    *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ?
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING!
    05 september 2008
    *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    06 september 2008
    *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Moniek ... 30 jaar ... 3e [♀♀]... Kalender: ♂
    07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV
    *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV
    08 september 2008
    *Aapje ... 29 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂...ZKH...BV
    *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING!
    09 september 2008
    *Danielle84 ... 23 jaar, 1e kindje *Kalender: ♀ ... *Denkt zelf: ?
    *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    10 september 2008
    *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?...
    *Rijkie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:( ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender:( ... Denkt zelf: ?
    11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    12 september 2008
    *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING!
    14 september 2008
    *Meisje84 ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV+FV
    15 september 2008
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV
    20 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV
    21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV
    *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    22 september 2008
    *Muiz ... 34 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    23 september 2008
    *Jetty ... 30 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂
    *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV
    24 september 2008

*Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV
    *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ?
    *Sarahfreely ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender:♂ ... Denkt zelf:♂
    25 september 2008
    *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Tugba ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    29 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ? ... ZKH
    30 september 2008
    *Faith79 ... 28 jaar ... 1e kindje ...Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV

Nu: 63 september mama's!

10 meisjes in de buik ... 3 jongens in de buik ... 7 mama's laten zich verrassen ... 5 mama's houden het hier geheim

• De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst!

Ingeltje <--> Lola
      Freesia <--> Droppie123
      IrisB <--> Elin
      MirandaT <--> FunnyMe
      Parr1983 <--> Krisstel
      Wupje <--> Cossy
      Yule <--> Jannes
      Pupke <--> Pisum
      Azeb <--> SheDevil
      Dniise <--> Tweety
      Kaatje85 <--> Jessejaime
      Tinkerbel1984 <--> Eva1983
      Lise <--> Moppiepoppie ?
      Roshi <--> ?
      Chaartje 79 <--> ?
      Steen <-->

(zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!)

Agenda:

April:
    14: Cossy 3D/4D pretecho (16w) Pipo1973 20 weken echo Dreames vk, nikky vk Tinkerbel1984 20 weken echo
    15: MamaMeike 20 weken echo, Foover 20 weken echo, Lise 20 weken echo parr1983 pretecho, IrisB vk,
    Kristel vk, debbyvermeer gyn, elise1 20 weken echo
    16: Jannes 20 weken echo Jekkia 20 weken echo
    17: Pipo 1973 verloskundige, Decia 20 weken echo, SheDevil VK 20 weken echo
    18: Elin 1e deel pretecho Ingeltje 20 weken echo Sasha 20 weken echo
    21: IrisB 20 weken echo, steen 20 weken echo
    22: SheDevil 20 weken echo GYN, Hster 20 weken echo, sarahfreely vk Yule 20 weken echo, marielle82 vk, chaartje79 vk
    23: Nikky 20 weken echo, Kristel 20 weken echo, Pisum 20 weken echo, MirandaT vk, delayla 20 weken echo
    24: Diddl 20 weken echo, FunnyMe 20 weken echo, steen vk, foover vk, elin vk Moniek 20 weken echo
    27: Kaatje8520 weken echo
    29: Pupke 20 weken echo Moppiepoppie 20 weken echo
    Mei:
    02: wupje 20 weken echo
    03: Meisje84 20 weken echo, Azeb 20 weken echo
    06: Roshi 20 weken echo, jessejaime 20 weken echo, Lola 20 weken echo, Parr1983 vk
    07: Dreames 20 weken echo, SanneMart 20 weken echo
    08: debbyvermeer 20 weken echo, tweety 20 weken echo, sarahfreely 20 weken Dniise 20 weken echo echo, eva1983 20 weken echo Jetty 20 weken echo, Diddl vk
    13: Elin 20 weken echo
    15: Parr1983 20 weken echo
    24: Funnyme pretecho
    30: Diddl pretecho, IrisB pretecho 3D
    31: Krisstel 3D echo

Deel Deze Pagina