September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Roshi en MirandaT bedankt voor jullie welkom :D

Kaatje wat een leuk en gezellig kamertje. Wij moeten nog beginnen aan het kamertje maar willen eerst graag weten wat het wordt.

MirandaT gezellig een dagje bij je ouders!

Ydnic hier ook eentje die gek is op ijsjes op dit moment.maar wel alleen waterijs :)
    Wat leuk dat je bent geslaagd voor een bkini.Prijs valt idd nog wel mee!

2. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Ik heb nu dus geen raketjes in huis en het is nu echt paniek.
    Ga zo kijken of ik wat anders kan snaaien.

sunshine80 Welkom, gezellig.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Welkom Sunshine!

Hier trouwens ook gek op ijsjes.
    Heb eerst al een keer een doos perenijsjes gehad, toen een doos met splitten,en ben nu bezig met een doos cornetto's haha.

Dat wordt in de zomer lekker veel waterijsjes eten.

4. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Steen, tuurlijk wil ik je buddy zijn (moet alleen nog even uitvogelen hoe ik je een pb kan sturen :oops: )

Hmmm perenijsjes, zoooo lekker hé

Enne ik woon wel in de buurt van de ijssalon met die ernome coupes, hmmm aardbeiencoupe lekker!

Hee iemand met een tandarts in haagsittard, dat moet dezelfde tandarts zijn als de mijne! (hmm bedenk me net dat ik al een tijd niet geweest ben)

Bha, dacht ik dat ik een fijne bijrijder gevonden had voor mijn paardje, blijkt ze niet meer te komen opdagen.......niet eens meer een mail. Dus voorlopig zelf nog maar wat klooien. En een buitenritje in het zonnetje kan natuurlijk nog steeds nu ;)

Aangezien er zo veel meiden zijn uit de buurt van Sittard, gaat er nog iemand iets doen van zwangerschapsyoga of zwemmen of zo?
    Ik wilde vrijdag gaan zwemmen, maar het bleek toch echt te optimistisch om te denken dat ik nog in mijn bikini pastte :rolleyes:

5. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Sasha wat raar van je bijrijder.je kan op zn minst even een mail sturen idd dan helemaal niks meer van je te laten horen :(

Zie trouwens dat jullie een lijst hebben met wie wanneer is uitgerekend enzo. Mag ik ook op de lijst?
    Hierbij alvast mijn gegevens en als ik er niet op mag dan vergeten jullie deze gegevens maar :p
    Ben 28 jaar en zwanger van de 2e, heb al een zoontje. De kalender zegt een jongen en zelf heb ik niet echt een voorgevoel. wil graag BV gaan geven.

6. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Welkom sunshine :D

Meiden ik kom even weltrusten zeggen! We moeten morgenochtend om 9 uur in het ziekenhuis zijn voor de 20 weken echo, duimen jullie voor ons dat alles goed is, vinden het toch wel spannend :oops:

Jullie horen morgenavond van me!

Liefs!

7. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Tinkerbel, spannend zeg! Ik zal voor je duimen morgen

Sunshine, gezellig dat je mee komt kletsen, tuurlijk mag je op de lijst moet je wel blijven kleppen hé ;) Er zijn er hier volgens mij 2 die de lijst "regelen" gaat helemaal goedkomen

8. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Tinkerbel, spannend! Hier wordt geduimd!

Pff lekker dan Sasha.. sommige mensen zijn ook niet erg netjes :rolleyes:

Ik ga naar mn bedje toe! Morgen werken.... Dus tot morgenavond!

9. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Kaatje, die site van toddler.nl, is dat een gratis site of moet je ervoor betalen?

Ik ga nu slapen, tot morgenavond ;)

10. 4days

4days Niet meer actief

Hoi mama's!

@ Lola -> Hihi ;) Jaaa vooral in de zomer de aardbeiencoupe... Onmogelijk op te krijgen maar heerlijk!

@ Sunshine -> Welkom! :D Gezellig hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd! ;) Ik zal de lijst zo ff bijwerken!

@ Sasha -> Nu je t zegt...moet nodig een afspraak maken!! :confused: Ik ga trouwens zwemmen in Sittard, bij de hateboer. Is elke vrijdag geloof ik he. Ik heb een normale tankini gekocht maar dan een maat groter dan normaal. Ben alleen beetje zenuwachtig... :oops: Volgens mij ben k echt met afstand de jongste maarja...

@ Tinkerbel -> Veel succes meid! Wij moeten ook morgen...zooo spannend! :D

Zooooow ff zenuwachtig voor morgen zeg! Eerste 3D echo van ons kindje! :D:D Hoop dat k vannacht kan slapen hihi!

Oh ik heb overigens besloten dat ik borstvoeding ga geven! Ik was eerst erg aan het twijfelen, iedereen roept wel iets, maar ik wilde er rustig zelf over nadenken. En nu heb ik gewoon voor mijzelf sterk het gevoel dat dit het beste is!

Groetjes Cossy

11. 4days

4days Niet meer actief

DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/

26 augustus 2008
    *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ...kalender: ♂ ... THUIS ... BV
    29 augustus 2008
    *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    01 september 2008
    *Delayla ... 26 jaar ... 2e [?]... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS
    02 september 2008
    *Babydreame ... ? jaar ... ?e ... Kalender:( ... Denkt zelf: .? ...
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING!
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    *1summer ... 32 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂
    03 september 2008
    *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ?
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING!
    05 september 2008
    *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    06 september 2008
    *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Moniek ... 30 jaar ... 3e [♀♀]... Kalender: ♂
    07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV
    *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV
    08 september 2008
    *Aapje ... 29 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂...ZKH...BV
    *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING!
    09 september 2008
    *Danielle84 ... 23 jaar, 1e kindje *Kalender: ♀ ... *Denkt zelf: ?
    *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    10 september 2008
    *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?...
    *Rijkie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:( ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender:( ... Denkt zelf: ?
    11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    12 september 2008
    *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING!
    14 september 2008
    *Meisje84 ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV+FV
    15 september 2008
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    17 september 2008
    *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV
    18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV
    20 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV
    21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV
    *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    22 september 2008
    *Muiz ... 34 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    23 september 2008
    *Jetty ... 30 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂
    *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV
    24 september 2008

*Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV
    *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ?
    *Sarahfreely ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender:♂ ... Denkt zelf:♂
    25 september 2008
    *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Tugba ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    29 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    30 september 2008
    *Faith79 ... 28 jaar ... 1e kindje ...Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV

Nu: 64 september mama's!

10 meisjes in de buik ... 3 jongens in de buik ... 7 mama's laten zich verrassen ... 5 mama's houden het geheim

• De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst!

Ingeltje <--> Lola
      Freesia <--> Droppie123
      IrisB <--> Elin
      MirandaT <--> FunnyMe
      Parr1983 <--> Krisstel
      Wupje <--> Cossy
      Yule <--> Jannes
      Pupke <--> Pisum
      Azeb <--> SheDevil
      Dniise <--> Tweety
      Kaatje85 <--> Jessejaime
      Tinkerbel1984 <--> Eva1983
      Lise <--> Moppiepoppie ?
      Roshi <--> Chaartje 79
      Steen <--> Sasha?

(zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!)

Agenda:

April:
    14: Cossy 3D/4D pretecho (16w) Pipo1973 20 weken echo Dreames vk, nikky vk Tinkerbel1984 20 weken echo
    15: MamaMeike 20 weken echo, Foover 20 weken echo, Lise 20 weken echo parr1983 pretecho, IrisB vk,
    Kristel vk, debbyvermeer gyn, elise1 20 weken echo
    16: Jannes 20 weken echo Jekkia 20 weken echo
    17: Pipo 1973 verloskundige, Decia 20 weken echo, SheDevil VK 20 weken echo
    18: Elin 1e deel pretecho Ingeltje 20 weken echo Sasha 20 weken echo
    21: IrisB 20 weken echo, steen 20 weken echo
    22: SheDevil 20 weken echo GYN, Hster 20 weken echo, sarahfreely vk Yule 20 weken echo, marielle82 vk, chaartje79 vk
    23: Nikky 20 weken echo, Kristel 20 weken echo, Pisum 20 weken echo, MirandaT vk, delayla 20 weken echo
    24: Diddl 20 weken echo, FunnyMe 20 weken echo, steen vk, foover vk, elin vk Moniek 20 weken echo
    27: Kaatje8520 weken echo
    29: Pupke 20 weken echo Moppiepoppie 20 weken echo
    Mei:
    02: wupje 20 weken echo
    03: Meisje84 20 weken echo, Azeb 20 weken echo
    06: Roshi 20 weken echo, jessejaime 20 weken echo, Lola 20 weken echo, Parr1983 vk
    07: Dreames 20 weken echo, SanneMart 20 weken echo
    08: debbyvermeer 20 weken echo, tweety 20 weken echo, sarahfreely 20 weken Dniise 20 weken echo echo, eva1983 20 weken echo Jetty 20 weken echo, Diddl vk
    13: Elin 20 weken echo
    15: Parr1983 20 weken echo
    24: Funnyme pretecho
    30: Diddl pretecho, IrisB pretecho 3D
    31: Krisstel 3D echo
    Juni
    14: Roshi pretecho 3D + 4D

Zoww sunshine je staat erbij! :D ;)

12. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    In de lijst mag dat Sasha en ik buddy's zijn!

Oeh ijs, ja heerlijk! Vanavond weer een heerlijke coupe op, hihi!

Sunshine, van harte welkom!

Tinkerbell en Cossy succes morgen met de echo's en veel plezier!

13. Nou... ik zit inmiddels weer voor blaffende waakhond te spelen. Na welgeteld twee uurtjes slapen is de rust hier weer voorbij... :cry:

@Sunshine: Welkom hier!

@Kaatje: Ziet er goed uit!

@Sasha: Ik ga op woensdagochtend altijd babyzwemmen in Melick (een dorpje vlakbij Roermond). Zwangerschapszwemmen lijkt me inderdaad ook wel lekker, vooral omdat ik deze keer niet naar zwangerschapsgym wilde gaan...

Nou, ga maar eens kijken of er verder nog wat te beleven is op dit forum. Want als het zo blijft, is de nacht nog héél lang... :evil:

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedennacht dames! Zo was wel een late sluit geworden maar geeft niet want vanaf nu heb ik 2 weken vakantie! :D
    Zo hey flink bezig geweest in 2 dgn bijna 10 blz's erbij!

@ydnic nee geen nieuwe ben nog steeds aan de fanta en fruitige spul. en nog stteds geen gekookte aardapp. met groente en vlees. Moet wel maar slikt wel met moeite :( jij dan?

@Tinkerbel1984 ooh mooie kamer hoor! Echt mooi gelukt met de zilver en wit. Is niet teveel of zo maar precies goed :thumup:

@Krisstel ik kan ook niet meer "slenteren" in de stad hoor. Moet van mij erin en eruit.

@Danielle84 dan was je wel een mooie baby hoor!

@FunnyMe yeah! goede actie van jouw Schoonpa! Krijg zo'n Schone Schijn beeld in mijn hoofd :p Hopelijk heeft die "tikkertje" op haar handen haar iets geleerd! Baby was? nee nog niet, heb nog niet zoveel. Wil eerst de kamer af hebben meubeltjes op hun plaats en dan alles vol stouwen! :D kan niet wachten!

@dreames helemaal geweldig dat het goed gaat! Lijkt de goede kant op te gaan mooi zo! Dat wordt straks haar lekker verwennen!

@chaartje79 yeah! nog een blauwtje erbij! Gefeliciteerd!

@Kaatje ooh wat minder van jouw konijn! :( Leuke kamer! Mooi met WTP en niet te druk! Ik heb wel leuke WTP bordurstels gemaakt die goed geschikt zijn voor het kamer! Ik was ook niet zenuwachtig voor de bruiloft hoor! Pas op de moment dat ik mijn jurk aan moest trekken begon ik met trillen :) Viel ook bijna flauw buiten van de zenuwen! En dat terwijl het gewoon mijn ventje was! En ik noem hem soms ook nog vriendje per ongeluk hoor! Het went wel maar goed als jullie dan zolang samen zijn als vriend en vriendin moet jij echt een schakel omzetten daarboven ;)

@Steen welkom terug! Mooi dat het super weer was! En dat het ook leuk was geweest! maar apart die apparaat dat je gekocht hebt, dat je pas in de laatste trimester de hartje mee kan horen terwijl met AS dat al met 12 weken kan :(

@Yule ooh ik moet er dan ook niet bij zijn als mijn kat kwijt is! Had ik ook een keer. Toen hadden wij ons nieuwe kat dixie net en zij kwam voor ons nooit buiten en ik wou haar ook nog niet buiten hebben. Eerst 3 mnd wachten en wennen en dan langzaam naar buiten. Maar volgens mijn schoonmoe kon het best. Wij waren toch bezig in de gang en de deur moest open blijven gewoon elke keer na ff haar weer binnen roepen. Tot op een gegeven moment dat zij zoek was! Ik was verdrietig! Zie je nou wel dacht ik ik heb gelijk veels te vroeg! Mijn schoonmoe voeldde zich blijkbaar schuldig en is met mijn jongste schoonzus en mijn man de maisveld en bos ingegaan (mais langer dan hun toen) en de spoor ook langsgelopen. Gelukkig is zij laat 's avonds weer terug gekomen. Ik moest toen naar werk en vond dat vreselijk!

@Tweety jij bent 23 september uitgeteld maar is mij opgevallen dat jij ook op de lijst sta van de okt. mama's? volgens mij mis ik iets :)

@sunshine80 welkom! gezellig!

@Lola ook al zo laat online :p

Cossy Pipo en Tinkerbel veel plezier bij de echo's! dreames en nikky vel plezier bij de vk!
    Zo nu ga ik mijn bedje opzoeken met mijn opgenomen series :D :) heerlijk vakantie! Morgen alvast een muurjte verven! oooh heb er zin in! en dan dinsdag heb ik mijn pretecho!

15. Helaas wel, maar in tegenstelling tot jou heb ik er al een (mini) slaapje opzitten! Ga zo nog maar eens een poging doen om in slaap te vallen...

@Alle meiden die morgen een (20 weken) echo hebben: Heel veel kijkplezier gewenst en ik hoop dat iedereen een gezond kindje op het scherm te zien krijgt!

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Veel succes ermee! Slaap de laatste tijd ook niet goed meer, telkens wakker en draaien :( tot morgen (oftewel tot straks :))

17. @Parr1983: Ik slaap op zich - gelukkig - pima, maar ben megaverkouden en hoest werkelijk de longen uit mijn lijf... :cry:

Ik heb net ook eens bij de oktobermama's zitten kijken en daar zit een mama bij die haar 8e ( :confused: ) kindje krijgt. Pft... daar zou ik toch niet aan moeten denken...

Nou, ga nu echt afsluiten en een nieuwe poging tot slapen doen!

18. Delayla

Delayla Actief lid

5 jun 2007
    303
    0
    0
    Goeiemorgen dames,
    Allemaal een fijn weekend gehad?
    Ben erg druk in de tuin geweest dit weekend dus ga straks reageren op iedereen.
    Heb wel even vluchtig gelezen over buddy's, wat een leuk idee, is er nog iemand over voor mij? :D

xxx

19. renske

renske Actief lid

19 mei 2006
    311
    0
    0
    Hallo meiden,

Hier nog een september 2008 mama :D
    Wij zijn de 26ste uitgerekend.

20. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Goedemorgen meiden :D

Iedereen die vandaag een echo heeft veel succes en plezier natuurlijk;)

@Sasha tuurlijk blijf ik gezellig meekletsen :D

@Lola vervelend dat je niet kon slapen.

@Cossy bedankt dat je me op de lijst hebt gezet. Leuk!

@Parr lekker dat je nu 2 weekjes vakantie hebt. Ga je nog wat leuks doen?

@Delayla ik had het ook gelezen van de buddy's. Ik heb ook nog geen buddy. Nu ben ik wel nieuw hier dus mis. vinden jullie het nog te vroeg om mij als buddy te hebben. Zo niet dan zoek ik ook nog een buddy :D

Ga ons hier maar is even aankleden. Die kleine dondersteen van me komt de laatste weken tussen 6 en 7 uur al, en dat terwijl ik al verpest was met hem, hij kwam meestal rond half 9 pas haha

Deel Deze Pagina