September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Hoi Renske,

Jij ook welkom hier :D

2. renske

renske Actief lid

19 mei 2006
    311
    0
    0
    dank je wel !

Ik zal even wat vertellen.

Ik heb een zoon van 16 maanden en die is geboren in december 2006.
    Ik ben nu 16 weken zwanger..

3. jessejaime

jessejaime Actief lid

10 okt 2006
    282
    0
    0
    huisvrouw
    katwijk aan zee
    goedemorgen alle meiden met de 20 weken echo veel plezier hopelijk krijgen jullie een mooi beeld van jullie kindjes meiden die naar de vk gaan ook veel plezier nieuwe mama's welkom hier kaatje en tinkerbell leuke kamers wij hoeven niet zoveel te doen aan het kamertje heb de commode nog staan en het kastje het is alleen schoonmaken en het ledikantje neerzetten bij ons is die ook lime met wit en aqua dus kan makkelijk voor een jongen of een meisje

4. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Jessejaime wel makkelijk idd zo die kleurtjes. Kan voor het beide geslacht :D

Ik heb ook nog wat data voor op de lijst trouwens:
    23 april moet ik weer naar de VK
    9 mei 20 weken echo( die doen ze hier helaas pas bij 21 wk)

Nu ga ik echt wat doen haha. Het is hier best wel verslavend :oops:

5. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeiemorgen!

Mensen, wat is er weer gekletst dit weekend :confused: Dat houd ik echt niet allemaal bij op een maandagmorgen, dus ik ga maar even de ego toer op :p

Ik slaap echt niet goed meer :( Word elke nacht tig keer wakker, als ik slaap slaap ik wel goed, maar al dat wakker worden *zucht*

Weekend was leuk, wel weer beetje druk. Alles is zo druk tegenwoordig, komt natuurlijk ook door zwemmen en yoga, dat zijn al 2 avonden (nu ja, niet de hele avond natuurlijk en ik vind het erg leuk, maar is toch weer de deur uit), maar er komen ook nog familiedingen tussen enzovoort. Volgend weekend is het Fantasy Fair, maar hopelijk moet ik verder niet de deur uit.

Maar goed, we zullen eerst de werkweek maar doorkomen :D Vandaag en morgen moeten al meevallen, want m'n collega heeft vrij. In het begin had ik best moeite met haar, daarna was ik erin geslaagd de irritatie te onderdrukken, maar nu is het weer helemaal terug. Hormonen doen niet mee aan irritatie onderdrukken :p Dus hopelijk kan ik 2 dagjes rustig werken.

Hoop dat konijn en kat (van verschillende mensen) er weer helemaal bovenop komen... En dat de schoonmoederperikelen ook van de baan zijn.

Mensen met vk's en/of echo's: heel veel plezier :D Het begint weer heel druk te worden op de lijst met al die 20 weken echo's die eraan komen. En een aantal pretecho's. Ik heb morgen weer VK controle, kijk al helemaal uit naar hartje luisteren.

Oh, Kaatje: leuk kamertje! Wij gaan er over 2 weken aan beginnen, moeten nog altijd de kleuren uitzoeken. Wel superleuke muurstickers gevonden, dus we weten ongeveer wat voor kleuren we willen, maar moet nog even echt gekozen worden aangezien er 47 soorten van elke kleur bestaan...

Fijne maandag!

6. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen,

Vanmorgen uitgeleden in bad...wij kunnen alleen in bad douchen en ik stond op en bam daar ging ik, met mijn rug op de verhoging....gelukkig niet op mijn buik gevallen. Maar ik heb nu wel flink pijn tussen mijn schouderbladen....

Parr, ik weet het ook niet, maar ik hoor ook echt nog niets, alleen het schoppen van de kleine. Het staat ook expliciet in de beschrijving....dus het zal wel iets anders werken dan de Angelsound.

Fijne dag!

7. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.814
    4.057
    113
    Net terug van de vk. Alles was goed. Mijn baarmoeder groeit goed. Bloeddruk was ondanks alle stress het weekend 110 over 75. En ik was iets afgevallen. Ben nu in totaal 0.1 kilo aangekomen.

8. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Goedemorgen dames!

Weer een nieuwe werkweek! Nou ja, niet klagen, ben net 4 dagen vrij geweest!

Voor de lijst: Moppiepoppie en ik zijn nu officieel buddys! Wie wil dat op de lijst bevestigen voor ons?

Morgen hebben wij de 20 weken echo, ben zo benieuwd en kijk er echt naar uit. Spannend of het geslacht wat vorige week is gezegd door de gynaecoloog morgen wordt bevestigd!

Ik ga even weer verder met werken!
    X Lise

9. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Oh ja, wil iemand de volgende gegevens voor mij op de lijst toevoegen?
    - 13 mei 2008: groeiecho en controle gynaecoloog

Bedankt!

10. Delayla

Delayla Actief lid

5 jun 2007
    303
    0
    0
    @sunshine, is goed hoor, stuur me anders even een pb

11. Hé... wat leuk! Mijn oudste is ook geboren in december 2006. Weet je dat de decembermama's 2006 ook een eigen topic hebben...?

@Steen: Oei... dat is schrikken, maar inderdaad een geluk dat je niet op je buik bent gevallen!

@Dreames: Toch altijd weer een opluchting hè, als alles goed is bij een controle... :D

Rond 4.00 uur heb ik nog een poging gewaagd en ik heb zowaar kunnen slapen tot 7.00 uur :D ! Niet dat ik me nu fit voel, maar die 3 uurtjes zijn beter dan niets...

Ik heb me alleen vanmorgen door mijn moeder naar mijn werk laten brengen. Omdat mijn auto morgenavond pas terug komt, zou ik op de fiets gaan en Roy zou Jasmijn al om 7.30 uur naar het kdv brengen. Hij vroeg me nog of hij mij ook naar mijn werk moest brengen, maar dat aanbod sloeg ik af. Dan was ik bijna 1,5 uur te vroeg op mijn werk (Roy kon niet later, want hij had een vergadering die hij moest leiden). Bovendien was het droog om 7.30 uur. Maar een uurtje later regende het pijpenstelen! Nu ben ik niet van suiker, maar met zo'n verkoudheid en zonder regenpak zag ik die fietstocht toch niet zitten. Dus heb ik mijn moeder gebeld... :oops:

12. renske

renske Actief lid

19 mei 2006
    311
    0
    0
    @Lola

Hey dat is ook toevallig :)
    Ik weet dat die ook een eigen topic hebben, toen ik zwanger was heb ik er ook wel is in gepost maar ben het hele forum een beetje uit het oog verloren :oops:

Ik heb 7 mei mijn 20 weken echo (ben dan alleen pas 19 weken en 5 dagen maar het kon even niet anders in verband met vakantie)

13. Ik ben toen pas tijdens mijn zwangerschapsverlof gaan meeschrijven en heb jou dus gemist. Na de bevallingen is er een kleinere, maar hechte club mama's overgebleven... :D

Hier was ik er 'wat' eerder bij, vanaf de dag dat ik positief testte...

14. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Goedemorgen allemaal,

Er is zoveel gekletst dit weekend, dat ik het maar een keertje oversla om op iedereen te reageren. Maar hoop dat het met iedereen goed gaat en voor allen die deze week 20 weken echo hebben (ikzelf ook :D) Heel veel plezier!

Met mij ook alles prima. Vannacht wat irritante steken in mijn vagina en ons kindje zit na mijn gevoel een beetje laag want voel hem/haar zo net boven mijn schaambeen heen en weer rommelen. Misschien daarom die steken?

Fijne dag allemaal!

15. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    @Delayla je hebt PB ;)

@Steen gelukkig dat je niet op je buik bent gevallen. Schrikken hoor!

@Dreames super dat alles goed was bij de VK

@IrisB vervelend dat je zo vaak wakker wordt 's nachts :(

@Lise lekker dat je toch nog even hebt kunnen slapen. Lief van je moeder dat ze je even wilde brengen ;)

Hier is het tot nu toe nog droog maar er hangt wel zo'n regenachtige lucht :( Wanneer krijgen we nou toch is het mooie weer he..schiet niet op zo!
    Zijn er hier trouwens meer meiden die last hebben van BI (bekkeninstabiliteit)?

16. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Nou inderdaad: wanneer wordt het nou eens gewoon voorjaar?!?! Gisteren was het bij ons overdag heel mooi weer maar tegen 4en betrok het en begon het te regenen.....

Wat gaan we allemaal hard he? Binnen deze weken zal iedereen (die het wilt althans) haar 20 weken echo krijgen. Meiden die vandaag moeten: succes! Hopelijk zien we alleen maar positieve berichten!

En laten we ook maar duimen voor mooi weer....als we toch aan het duimen zijn!

17. Delayla

Delayla Actief lid

5 jun 2007
    303
    0
    0
    @sunshine,

Ik heb ook last van BI, al vanaf de dertiende week ongeveer, woensdag krijg ik een speciaal aangemeten bekkenband en vanaf vorige week loop ik met krukken omdat ik door de BI in mijn linkerbeen nog maar 25% kracht heb.

18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Kaatje, mooi je kamertje!

Sunshine, welkom! Ja ik heb van de fysio gehoord dat ik een beginnende BI heb. En dat het alleen maar erger gaat worden. Tja leuk vooruitzicht hoor... :(

MirandaT, ik heb helaas niet het geluk dat ik niets ben aangekomen. In tegendeel. Ik ben er al 6 aangekomen! En ik ben ook niet bepaald slank van mezelf.

Ydnic, schepijs enzo eet ik ook wel. Softijs eet ik alleen als ik weet dat het veel gegeten wordt daar en dus niet te lang in de machine zit (zoals als bij de mac met een mcflurry)

Sasha, raar zeg van je bijrijder. Inderdaad misschien zelf ff contact opnemen met haar?

Tinkerbell hoe was de 20 weken echo?

Cossy, veel plezier met je 3d echo! Maar dat gaat vast lukken. Die echo's zijn zoooo leuk! Ik zeg altijd tegen de moeders dat ze moeten doen waar zij zich het beste bij voelen. Als iedereen roept dat je bv moet geven maar een moeder voelt zich daar niet prettig bij dan gaat dat gegarandeerd mislukken!

Lola, irritant zeg dat je zo slecht/ weinig slaapt! Kun je overdag nog wel even gaan liggen?

IrisB, haha leuk he die voorbereidingen voor het kamertje? Welke kleuren willen jullie?

Steen, jeetje dat is schrikken! Kijk maar goed uit! Wij kunnen ook alleen maar in bad douchen (helaas) En als mn mannetje thuis is vraag ik altijd of hij op de wc gaat zitten ofzo. Dan kunnen we gezellig wat kletsen en kan hij me ff een hand geven als ik de douche uitstap. Ben ook altijd zo bang om uit te glijden.

Dreames, jeetje das weinig een ons aangekomen!

Lise, krijgen jullie nou een 1 of 2 eiige tweeling? Ik weet dat je het wel eens gezegd hebt maar ben het weer vergeten. Sorry!

Wij hebben eindelijk een besluit over de kinderopvang gemaakt. Onze kindjes gaan ma wo en vrij naar het kdv. En di en do zijn ze bij mijn ouders. Omdat ik in de kraam werk moet ik wel 8 dagen achter elkaar blijven werken. Voordeel is wel dat ik daarna 5 tot 8 dagen vrij ben dus dat ze dan niet naar de kinderopvang hoeven.
    Gisteren die supergave lamp gekocht en opgehangen. En nu ga ik eerst eens een paar boterhammen met krabsalade naar binnen werken!

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey aanstaande mama's !

Zo ik heb de hele ochtend nodig gehad om door te lezen, maar ik ben weer bij!
    Eerst even vertellen waarom ik niet online ben geweest dit weekend; was echt megadruk :cry: :) Hopenlijk is dit dan ook het laatste geweest!
    Vrijdagavond heeft het nichtje van mijn hubbie meegedaan aan een gedichtenwedstrijd (helaas niet gewonnen maar wel erg leuk!) Liep daar een tweeling rond van ongeveer 1,5 jaar...zo schattig om te zien... ik was voor het eerst jaloers op meiden die in verwachting zijn van een tweeling! Maar ik ben zeker blij met onze eerste!
    Zaterdag de hele dag boodschappen gedaan en van huis geweest en zondag gelijk vroeg op omdat we communiefeest van hetzelfde nichtje hadden....ik heb voorlopig genoeg familie gezien voor deze week ;)

Wat een dierenleed het afgelopen weekend :cry: Gelukkig gaat het alweer beter met alle lieverds! Dreames jij vooral veel sterkte!
    @ She devil pas goed op jezelf hè! En niet teveel zware spullen tillen..
    @ Funny me misschien een goed idee; hang een voodoopoppetje boven je bed dat dan je schoonmoeder voorstelt... hi hi als ze weer zo'n streek levert kun je even afreageren :) Ik hoop dat je jullie ondertussen weer een beetje tot elkaar zijn gekomen. Wel een rotstreek hoor! Zou die van mij ook voor elkaar krijgen!
    @ Chaartje gefeliciteerd een jongen! En nog iemand maar ik ben even de naam kwijt... :oops:
    @ Kaatje mooie kamer en leuk zo die groeimeter!
    @ Sunshine en Renske welkom! Leuk dat er nog steeds mama's bijkomen.
    @ Parr geniet van je vakantie, nu nog wat zon en dan zijn we allemaal blij!

Discussie over eten: alles wat zoet is, is niet meer veilig voor mij....grrrrr!
    Sorry als ik iemand vergeten ben...

Fijne maandag allemaal!

20. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    dames ik heb de fotos van de echo in me album upgeload

niet schrikken he lol