Weer wat dames met een zoontje of dochtertje. Wat leuk.. gefeliciteerd @Pipo: spannend, maar komt vast allemaal goed. Misschien een momentopname. En sexdrive... nou die is hier minimaal! Wel soms zin, maar niet om het echt te doen.. ha ha.. Veel te veel gedoe. Met mijn mannetje over gehad of hij het heel erg vond en hij vond dat we moesten doen waar ik me prettig bij voel. Komt vanzelf wel weer. Fijn om te weten hoe hij erover denkt. Hoop dat ik nog wel ergens zin krijg en hem niet nog maanden droog laat staan @FunnyMe: leuk behang! Had mijn vriend vroeger ook op zijn kamertje (moeder dacht dat het een meisje zou worden.. haha). Heel schattig dat ruitje.
@Chaartje79: Tja... daar kun je niet omheen hè... ? @Azeb: Een babykamer inrichten in de eerste maand... ? Je zou maar eerst een (paar keer) een miskraam krijgen, staat dat kamertje daar... @Pipo: Dankzij jou blijven de meiden voorlopen, het léék even alsof de knullen aan een inhaalslag begonnen waren... @Delayla: Eerlijk gezegd moet ik bij de naam Bailey aan een drankje denken...
@Delayla: persoonlijk hou ik niet zo van aparte namen, dus ik zou Bailey niet kiezen. Denk eerlijk gezegd denk ik ook aan een drankje of aan een hond. Laatste weet ik niet waarom... Maar jullie moeten lekker kiezen wat jullie mooi vinden. Boeien wat wij vinden.
@lola: lief van je moeder om je naar je werk te brengen! @jannes: ik heb ook wel eens van die steken heel laag bij mn vagina. Nou wilde ik vanochtend aan de vk vragen wat het kan zijn, ben het helemaal vergeten! Bij mij voel ik de beeb juist redelijk hoog bewegen. @Funnyme: ik schrok er zelf ook een beetje van een ons. Maar mn vk vond het niet zo erg. En ik let echt niet op mn gewicht. Heb gister nog ruim 1 zak chips zitten eten en afgelopen week 2 keer friet gegeten. @chaartje: leuk een jongetje! En mooi buikje al! @pipo: gefeliciteerd een meisje! Erg roze maand wordt het. Ik mag trouwens met decia op de buddylijst.
@Lola: ja ik vond dat ook al erg vroeg. Ook vreemd dat ze dat zeggen, want ze zeggen ook dat het een half jaar moet staan. Dan hoeft het dus niet in de eerste maand, maar kan ook in de derde maand. Nou, ik vind mezelf met vier maanden al best vroeg!
@FunnyMe: ja, erg leuk al dat kamertje plannen Het thema dat we willen is "savanne" (de stickers zijn een leeuw en een olifant enzo), dus we willen ook een beetje een savanneachtig kleurtje op de muur. Zitten dus in de geel/bruin/oranje tinten. Ik wil één muur donker en dan de andere 2 licht (de 4e "muur" is van glas, dus die hoeft niet). @parr: Ja, slopend Ik kijk al uit naar zwemmen en yoga, want dat zijn (en dan houden we weer hout vast) de twee dagen dat ik wél een hele nacht kan doorslapen. Leuk hoor, al die slaaporgasmes. Als ik dáárdoor nu ook eens wakker werd, maar ik word het gewoon van omdraaien M'n dromen zijn ook niet echt spannend te noemen, droomde vannacht dat m'n collega een cursus had geregeld op Pinkstermaandag. En dat was eng genoeg om me wakker te krijgen, gevolgd door een uur piekeren over werk Maar goed, ik heb dan weer wel een sex drive als ik wakker ben , dus hoeft niet persé ook nog eens als ik slaap. M'n arme vriend raakt helemaal in de war, eerst mocht ie niet en nu zit ik te zeuren dat hij geen initiatief meer neemt (dat durft ie niet meer, nadat ik de eerste maanden echt nergens behoefte aan had). Maar goed, komt wel weer in orde. Communicatie is de sleutel tot succes en ik heb even gecommuniceerd @Chaartje: Leuk, een jongen! Zo groeit het aantal jongetjes traag maar zeker verder @pipo: Gefeliciteerd met je meisje! Het meisjesaantal groeit toch weer net iets harder door. Hopelijk is morgen in het academisch ziekenhuis alles in orde. Ik duim! @lola: lief dat je moeder je naar je werk gebracht heeft. Het wordt idd wel hoog tijd voor een beetje LENTE. Zal ons allemaal goed doen, denk ik. En praktisch is het ook wel, want al mijn winterjassen zitten ondertussen wel erg strak @delayla: Ik vind Bailey eerlijk gezegd niets (drankje en achternaam), maar je moet je niet door onze mening laten leiden. Ik heb persoonlijk helemaal niks met namen die eindigen op -y of -ey, dus ja. Je moet een naam kiezen waar je je zelf goed bij voelt. Ga ik nu maar weer wat verder werken. Nog 2 uurtjes te gaan. Ging vandaag redelijk lekker, denk dat het echt helpt dat m'n collega er even niet is. Enige nadeel is dat ik nu de telefoon de hele tijd moet opnemen. Ook nog even bedenken wat we straks moeten eten. Ik heb zin in vis, wat denken jullie van Scholrolletjes met kruidenboter en gestoofde groenten. Denk dat ik een scholrol nog wel bij m'n vriend naar binnen krijg
leuk. Bij de serie profiler op tv woensdags savonds is er ook een man die zo heet. Ik vind hem iig wel leuk. Groetjs, brenda
Hey meiden. moet eerst mijn verhaal kwijt want ow wat kook ik van woede,ongeloof,verdriet en vooral van de hormonen Mijn chefin belde vanochtend of ik voor ik naar huis ging nog even langs wou komen..Dus ik daar om 1 uur heen,moest ik de deur dicht doen ( beloofd al veel goeds ) en toen begon ze dus over dat ik het lichtste werk deed wat er was,en maar voor 4 uurtjes,waarop mijn hormonen dus al begonnen te koken,en ik dus zei dat ik na die 4 uurtjes ook helemaal kapot ben. Toen begon ze over dat er van meerdere kanten over mij geroddeld werd( dit had ik zelf ook al in de gaten ) maar blijkt dus erger te zijn dan ik dacht. Zo had ze gehoord dat : - ik het hele huishouden nog doe - lekker ga winkelen smiddags - lekker in de tuin aan het werk ben smiddags omdat ik van de week plantjes en tegels meenam. - en zo nog een paar van die dingen. Ben toen in huilen uitgebarste en heb gezegt dat - ik alleen nog maar stof, de vaatwasser doe en af en toe de was op vouw. dat mijn vriend verder zich helemaal rot werkt in het huishouden en dit voor hem nu ook zwaar wordt omdat hij sinds vandaag weer full time aan het werk gaat bij een andere baas - ik heel af en toe uit mijn werk mijn boodschappen doe zodat ik er savonds niet meer uit hoef - ik de tegels door een collega in mijn kar heb laten tillen,door een andere collega in de auto en dat Ferry het er hier voor me heeft uitgetild. Heb ook gezegt dat ik vooral heel erg kwaad was over het feit dat die roddels bij de directie terecht komen en hun nu twijfelen over mij terwijl ik me nooit zomaar ziek meld,wat ze ook gelijk toegaf,want heb altijd kotsend op het werk gezeten en ben voor mijn misselijkheid ofzo nog geen dag thuis gebleven. Ze ging iig de arbo nog een keer bellen want daar had ik nog niets van gehoord.en verder moest ik me maar niet te veel aantrekken van het geroddel. Ja makkelijker gezegt dan gedaan met je hormonen tot in je strot. Zo dat ben ik ff kwijt. Ga nu nog even op jullie reageren. @ Cossy hoe was de 3d echo? @ Tinkerbell. hoe was de 20 weken echo? @ Pipo..leuk weer een meid ! wordt erg roze hier.. zou me niet te veel zorgen maken over de grootte van het hoofdje hoor,niet ieder kind groeit even hard. @ Dreames..fijn om te lezen dat alles goed was bij de vk. @ Nikki alles goed bij de vk? @ Lola.. 8 kids nee daar moet ik ook niet aan denken. Hier op de zw. pagina loopt er ook iemand van haar 3de tweeling..lijkt me ook behoorlijk vermoeiend. @ Renske.welkom bij de groep..tot nu toe alles goed? @ Iris..welkom bij de groep met slaap tekort haha Kleuren uitkiezen is af en toe best lastig,maar komt vast goed ! @ Steen doe je voorzichtig? Mijn hart zit in mijn strot.gelukkig op je rug en niet op je buik. @ Jannes.schandalig dat je niet op iedereen reageerd haha. nee hoor. geef je groot gelijk. Heb die steken ook af en toe hoor,en zeker als ik het gevoel heb dat die kleine achter mijn schaambot ligt. ook een gedeelte bandenpijn denk. @ Chaartje..mooie echo ! Hier ook geen zin in sex hoor. nu 3x gebeurd sinds ik zwanger ben ( schaam schaam) en door mijn bi heb ik nu ook het gevoel of mijn schaambot gekneusd is,en geloof me dan voelt het ook gelijk een stuk minder lekker. @ Moppiepoppie haha heb dat stukje van Iris denk gemist,maar hier ook hoor.. Heb het voor mijn zwangerschap 1x gehad en nu tijdens mijn zwangerschap al iets van 6x ofzo haha. Je doet er niets aan,maar is altijd wel grappig wakker worden. @ Funnyme.. Mooi dat paars in het kamertje, en hele gave lamp ! @ Sunshine..en geslaagd voor kleding? @ Delayla..wat een lief kamertje, vooral die bloemen op de muur. Bailey is niet echt mijn smaak ( doet me aan het drankje denken) maar als het bij jullie past moet je er gewoon voor gaan. Ben ook wel benieuwd wat jullie van onze namen vinden,maar dat plaats ik wel een keer op de hyves voor eventuele meelezers. Zo ik ben weer op de hoogte. Ow ja ook nog leuk nieuws. Mijn oma komt toch naar de bruiloft. ze zou eerst niet komen omdat ze niet graag ver van huis gaat ( half uur tot 3 kwartier rijden) omdat ze zwaar suikerziekte heeft. moet dus 5x per dag spuiten en op gezette tijden bepaalde dingen eten. Nu wil ze iig wel naar het gemeentehuis komen en dan misschien nog het begin van de receptie ! Leuk !
Toen was ik nog lief en onschuldig haha 8) We zijn nog wel in de minderheid, ben benieuwd als straks alle september baby's geboren zijn Dank je wel Dank je wel Welkom Sunshine 8)
Zo het is me gelukt, ik ben helemaal bijgelezen vanaf vrijdag. Alleen heb ik geen pen en papier bij de hand gehouden om de dingen op te schrijven waar ik wat over wilde 'zeggen'. Een paar dingen die me bijgebleven zijn: Schoonmoeders: Ik heb een engel van een schoonmoeder, jammer dat ze echter al oud zijn en op alle dag leven. Maar ik hoop dat ze nog een tijdje meegaan. Huisdieren: Wat een pech met de diertjes deze week, hopelijk gaat het met allemaal wat beter. Geslacht: Wat leuk weer 2 jongens en wat meiden bij de groep, ben benieuwd naar vrijdag dan hopen wij het te horen. Sex: Ik dacht al dat ik vreemd was maar blijkt dus mee te vallen, in wakkere toestand wil ik er niets van weten maar 's nachts als ik slaap lijkt mijn lichaam de schade wel in te halen, erg genant. Kamers: Wat zien de kamertjes er allemaal al leuk uit, ik denk dat wij als laatste gaan beginnen aan de kamer, we hebben ook nog helemaal niet veel gekocht, maar dat zal vast nog wel komen. Slagharen was geweldig, we hebben enorm genoten, ik ben nu wel erg brak want de bedden waren natuurlijk ronduit slecht, maar goed we hebben het weer gehad. Mijn dochter heeft erg genoten van het wonen in een pretpark.
Elin..ipv pen en papier kan je ook het kladblok op je pc gebruiken. ik heb ook een intratuinhyves ( waar ik werk ) en heb hier toch ook maar mijn verhaal gedaan. Misschien niet zo slim,maar nu weten ze wel dat ik op de hoogte ben.Dit heb ik daar gekrabbeld Ik lijk wel gek ook dat ik me hier nu zo ga verdedigen,maar zit me zo hoog dat ik het toch kwijt moet. Kreeg vandaag te horen dat er nogal over me geroddeld wordt in de wandelgangen, dit had ik wel een klein beetje in de gaten,maar was toch erger dan ik dacht.. Vind het vooral erg jammer dat blijkbaar verschillende van jullie een mening klaar hebben over iets waarvan jullie helemaal niet weten wat het is en hoe het voelt. Dus even voor de duidelijkheid ! Ik doe thuis het huishouden niet meer, op de vaatwasser en stoffen na. De rest doet Ferry. Voor degene die afgelopen week dachten dat ik lekker ging tuinieren omdat ik o.a. planten meenam. De spullen zijn op de winkelvloer in mijn kar getilt. vervolgens door Ron in mijn auto en thuis door Ferry weer uit de auto die het vervolgens ook in de tuin heeft gezet. Verder winkel ik niet in mijn " vrije" middag maar doe hoogstens mijn boodschappen voor ik 2 uur lang mijn bed in kruip. Mocht er nog iemand zijn die er blijkbaar problemen mee heeft dat ik bekkeninstabiliteit heb, en hierdoor op advies van de fysio, de verloskundige en het uwv nog maar halve dagen werk... kom dan naar mij maar ga geen rare verhalen vertellen. Groetjes !
Kaatje Heel netjes gedaan! Ik had helemaal uit me bol gegaan, waar bemoeien die mensen zich mee, hebben ze zelf geen leven
kaatje:YOU GO GIRL! je hebt helemaal gelijk, en voor de rest lekker laten l...llen, zolang je zelf maar beter weet. groetjes, brenda
@Jikke: He? Oh! Ik bedoelde volgens mij de tweede dochter van de dag want er was nog iemand die dat aankondigde... of het zijn de hormonen. Sorry dan! @Kaatje: jemig wat een gedoe. Ik heb het ook gemerkt hoor, mensen zijn erg jaloers als je deels ziek bent en gaan dan onwijs op je letten of je wel echt ziek bent etc. Echt heel slecht. Maar niks aan te doen. Goed dat je de waarheid hebt verteld aan je baas. @Azeb: ik lees het net van de kamertjes... wij hebben echt nog niks in huis, en de kamer is nog verre van leeg... ojeetje... krijg ineens nesteldrang!