Hoi allemaal, Ik heb net positief getest dus ben ook een September Mama Volgens mijn berekening ben ik 16 september uitgerekend. Ik heb al 2 zoons: nu 6 en 9 en in 2008 komt er een klein wondertje bij Ben zo blij! Voor de lijst: Esje72, 35 jaar, 3e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: jongen Esje72
Aan alle nieuwe zwangeren..GEFELICITEERD! @Yule die strakke broek herken ik wel, en ben tot nu toe ook alleen maar afgevallen. @Naatje..spannend maandag, wij hebben hem morgen (zie dat we allebei 2 september zijn uitgerekend). Gisteren is bij ons ook MvM geweest en ik moest vandaag al beginnen tot 19 maart. Raar eigenlijk dat dit niet hetzelfde is. Mooi boek he!
Sinds gisteren weet ik ook dat ik zwanger ben van de tweede. Uitgerekend op 14 september. Ik denk dat het een jongetje wordt, de kalender zegt een meisje.....
Hoi meiden Ik kom me ook gezellig aansluiten als dat mag We zijn ook na dik 2 jaar zwanger van ons 1ste wondertje via de 1ste ICSI poging...helemaal happy de peppy natuurlijk maar wel heel onzeker Wij mogen de 18de voor de 1ste echo dus spannend kan niet snel genoeg gaan... Wil iemand mij ook op het lijstje zetten? liselotje,28jaar,1ste kindje,kalender: jongen,denkt zelf: eerst afwachten of het er 1 of 2 zijn..ze hebben er namelijk 2 teruggeplaatst...zoals de telling van mij is zou ik 3 september uitgerekend zijn... Voor alle andere dames ook een hele dikke proficiat groetjes liselotje
liselotje merel en elsje van Harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap welkom bij de september mama´s. @liselotje logisch dat het dan heel spannnend is. gelukkig is de 18 niet meer zo heel lang. liefs elise
hoi meiden, we hebben wel gezegt dat het slim is als 1 of 2 mensen de lijst corrigeren, maar wie gaat dit eigenlijik doen? ik wilde namelijk net alle nieuwe mensen erbij zetten, maar mijn computer doet heel raar. dus het gaat steeds mis. liefs elise
Welkom Liselotje en Merel! En gefeliciteerd natuurlijk! @Elise: ik denk dat het niet zo handig is als ik het bijhoud, want ik ben er soms een tijdje niet... ik kan wel mijn eigen dingetjes erin zetten natuurlijk! Misschien is dat een idee: dat iedereen die het zelf goed kan het zelf doet, en dat de verzoekjes naar 1 persoon gaan? Dat kan dan onder de lijst staan, zodat diegene berichtjes kan ontvangen over updates. 't Is maar een idee, afschieten mag!
wil degene die de de lijst dan wél bijwerkt mijn vk intake datum even wijzigen in 24 januari (was een beetje te enthousiast...) Hier gaat verder alles goed! heb nu wel griep, lijkt wel zo te horen want dat had ik bij de eerste ook meteen in het begin, en wel drie weken lang. Kreeg toen ook bijholte-ontsteking, bleeegh en daar kon ik dus niets tegen gebruiken. Hopen dat het nu wat sneller afzakt! Wil mensen nog niet wijzer maken dan ze al zijn door te moeten vertellen waaróm ik geen tabletten mag hebben We hebben het dit weekend in de familie rondgebazuind! En blij joh! Wel erg snel, maar helemaal geweldig! Mijn moeder was bang dat mijn lichaam misschien nog niet genoeg hersteld zou zijn van de vorige en omdat ik nog zelf voed. Maar daar redden we ons wel mee! leuk om te zien dat zich alweer veel nieuwe 'drachtigen' hebben aangesloten! Allemaal gefeliciteerd! Groetjes!
We hadden trouwens een t-shirtje bij SimplyColors laten bedrukken en onze dochter die aangedaan. Ze heeft haar hele kamer vol met (bad)eendjes en ook op haar geboortekaartje stonden ze. Dus we hebben op de rug een plaatje van een eendje laten zetten, en op de voorkant de tekst: 'Straks ben ik niet meer in mijn... ' Het duurde bij de meesten even voor ze het in de gaten hadden, maar het was een erg geslaagde manier om het te vertellen!
Hallo dames, Gisteren bij de HA geweest en wat tips aangehoord. Thuisgekomen gelijk VK gebeld en afspraak gemaakt voor een intake op 14 januari. Verder nog geen klachten.....
Hey Dames, Alle nieuwe zwangeren van harte gefeliciteerd! Ik ben vandaag 6 weken zwanger. Klinkt alweer een stuk verder voor mijn idee dan de 4 weken waar ik mee startte. Vandaag heftige dag gehad. Moest een presentatie geven voor ruim 100 medewerkers. Dat is nou niet bepaald mijn hobby! Was dan ook best zenuwachtig, maar het ging eigenlijk heel goed. Als ik eenmaal maar aan het lullen ben dan zijn de zenuwen weg en weet eigenlijk van geen ophouden. Morgen gelukkig lekker vrij. Lekker naar een vriendin bijkletsen en haar vakantiefoto's bekijken. Allemaal een hele fijne avond he! Groetjes, Vlinder79
nou meiden, ik heb geprobeerd de lijst te updaten, maar elke keer als ik iets meer dan 3 dingen verander dan sluit mijn computer automatisch af. dus ik ga het echt niet voor elkaar krijgen. @yule ik denk dat dat een goed idee is. Dat iedereen die het kan gewoon z´n eigen dingen er goed inzet en degene die het niet weten hoe of goed kunnen het ff melden. liefs elise
Hey meiden .... Nieuwe sept mama's .... gefeliciteerd en welkom! Ik wil best de lijst bijwerken, maar dan wordt het straks. Nu eerste even bijkomen van een lange dag werken. [07:00-17:00]
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 01 september 2008 *KVPtje ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen *Foover ... 30 jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? 02 september 2008 *Pipo1973 ... 34 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje *Mamameike ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen *Vlinder79 ... 28 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje *Stina ... 25 jaar, ? kindje, *Kalender: ? *Denkt zelf: Jongen *Naatje218... ? jaar, ? kindje, *Kalender: ? *Denkt zelf: ? *Krisstel ... 25 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Meisje *Babydreame ... 29 jaar, 1e kindje *Kalender: ? *Denkt zelf: ? 03 september 2008 *Sablovesgeof ... 20 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen* Denkt zelf: ? *Diddl ... 28 jaar, 4e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Mss Ace ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Carol78 ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen *Selina26 ... 26 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje *Liselotje ... 28 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? tweeling??? 05 september 2008 *Eefje1 ... 25 jaar, ? kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? 06 september 2008 *Annna ... 39 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? 07 september 2008 *Ingeltje ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen *Steen ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Yule ... 29 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? *Elise1 ... 25 jaar, 1e kindje *Kalender:Jongen *Denkt zelf: Jongen 08 september 2008 *Marsja82 ... 25 jaar, ? kindje *Kalender: ? * Denkt zelf *FunnyMe ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen * Denkt zelf: Jongen *SheDevil ... 26 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje *Dewie... 25 jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Aapje ... 29 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen *Iro ... ? jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Hster ... 31 jaar, ? kindje *Kalender: ? *Denkt zelf: ? 09 september 2008 *Floddertje ... ? jaar, 1e kindje *Kalender: ? *Denkt zelf: ? *xlns ... 28 jaar, 1e kindje *Kalender: ? *Denkt zelf: ? 10 september 2008 *Klavertje ... 26 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? *Denise85 ... 22 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? *Mammy to be ... ? jaar, ? kindje *Kalender: ? *Denkt zelf: ? 11 september 2008 *Pupke ... 31 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen *Dromertje ... 26 jaar, 1e kindje * Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje *Sylvia111 ... 21 jaar, 2e kindje * Kalender:Meisje *Denkt zelf: Jongen 13 september 2008 *Elin ... ? jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Meisje *Kaatje85 ... 22 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? *Renate ... ? jaar, ? kindje *Kalender: ? *Denkt zelf: ? 14 september 2008 *Merel69 ... ? jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen 16 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar, 3e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen Nu: 41 september mama's! Agenda: 09 januari: *Kristel 1e echo fert.arts 11 januari: *Steen afspraak HA 14 januari: *Naatje218 1e echo _________ *Miss Ace vk intake 16 januari: *Stina 1e echo gyn _________ *Diddl intake vk _________ *Klavertje intake vk 17 januari: *Meike 1e echo gyn _________ *Foover 1e echo VK _________ *Selina 26 1e echo Gyn _________ *Pupke 1e (inwendige) echo 18 januari: *Anna 1e echo _________ *kvptje intake VK _________ *Kristel intake VK _________ *Liselotje gyn echo 21 januari: *Diddl 1e echo gyn _________ *Anna intake VK _________ *FunnyMe 1e echo gyn 22 januari: *Aapje gyn echo 24 januari: *Kvptje 1e echo gyn _________ *Denise85 1e echo gyn _________ *Carol78 intake vk 28 januari: *Pipo 1e echo _________ *Shedevil gyn 29 januari: *Ingeltje intake VK 30 januari: *Sablovesgeof echo 04 februari: *Elise intake gyn 1e echo 05 februari: *Yule intake vk __________ *Vlinder79 1e echo 06 februari: *Pipo intake vk 11 februari: *Yule 1e echo __________ *Ingeltje 1e echo Om de lijst zelf bij te werken moet je hem quoten, dan in je tekst de [ quote ] aan het begin en de [ / quote] aan het eind weghalen! Denk er aan om de laatst geplaatste lijst te nemen, anders gaan er gegevens verloren!
ff laten weten dat alles goed gaat hiero.... Alleen zo moe.... Kan mn ogen niet open houden. Deze week een week school en na school lig ik ff op bed. En dan nog stort ik om 9 uur in. Heb wel flinke menstruatiepijn met steken tussendoor waar ik me dan weer zorgen over maak. Heb ook nog steeds een soort spierpijn in mn buik. Misselijk ben ik met vlagen. Meestal 's avonds. Maar als ik zorg dat ik regelmatig iets eet dan gaat het goed.
Vandaag was ik ook moe, moe, moe... heb ook even geslapen toen ik thuiskwam. Verder gaat het wel okee, spierpijnachtig moe gevoel in mijn buikspieren. Wat echt heel grappig was, een collega kwam naar me toe en vroeg heel stiekem: "Ben je zwanger?" Ze zag het aan mijn gezicht zei ze. Bijzonder he?