September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Parr niet te hard werken he...

2. Elin

Elin Actief lid

28 nov 2007
    230
    0
    0
    Ja zo doe ik het normaal ook, alleen nu was het zoveel om bij te lezen dat ik het in 3 etappes heb moeten doen.. Stelletje kletkousen!

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Dat bedoelde ik ook. Het ijs van de mac durf ik wel te nemen. Neem het tegenwoordig liever bij de mac als bijvoorbeeld een softijsje van de snackbar.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Moppiepoppie..nee hoor. begint bij de een eerder dan bij de ander. Als ik een witte bh aan heb zie ik ook wel eens kleine gele vlekjes ( opgedroogte melk?)
    Betekend iig dat je niet zonder melk zit over een paar maanden haha.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heb touwens de rontgen foto's van het konijn in mijn album gezet.. jullie zien de breuk vast wel zitten, kan niet missen.

Ga nu even mijn mannetje opwachten met een bakkie koffie.

Fijne avond !

6. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    @dreames > bedankt, onze andere 2 blazen ook inderdaad alleen maar naar haar :( aghos en ze is al zo zielig hihi
    @Moppiepoppie > jeetje 4x en allemaal in je slaap? nou daar heb ik (nog) geen last van, manlief moet het meer "ontgelden"

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Roshi..kan je niet een beetje zin naar mij doormailen haha. vind het af en toe zo sneu voor vriendje lief dat ik geen zin heb.

8. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    hahaha
    ja hoor hier komt het .......... VANGEN ZINZINZINZINZINZINZINZINZINZINZINZIN
    denk dat mijn mannetje er heel blij mee is als ik wat weggeef ;)

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dank je wel... ik laat de zin op me inwerken :)

10. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Roshi: ja allemaal in m'n slaap en dan word ik ook nog eens wakker met méér zin. Het is echt verschrikkelijk. Ik ben echt oversekst ofzo; snap er niks van. Wou dat ik me hubby er blij mee kon maken, maar voor 't echte werk is het toch echt te gevoelig; het gaat wel maar is niet heel fijn.

@Funnyme: het ruikt gelukkig nergens naar ;) Dus valt wel mee met 'smerig'.

Maar wat ik nou raar vind; zo groot zijn mijn boobies helemaal niet gegroeid. Pas nog gewoon in m'n bh's; zijn gewoon wat steviger geworden (siliconetietjes, hihi), dus had nog niet verwacht dat daar dan al een en ander geproduceerd werd. Waarschijnlijk als je hoofdpijn krijgt, dan gaan ze er vanuit dat je borstonsteking hebt? Doordat je de melk/colostrum (dat is dus dat gele) niet kwijt kan?

11. Danielle84

6 jan 2008
    77
    0
    0
    Personal Assistent
    Amsterdam
    Ik heb er ook al een paar weken last van, vooral aan 1 kant meer.. Ik vond het ook erg vroeg maar de VK zei toen dat het volkomen normaal was. Nou moet ik er wel bij zeggen mijn borsten zijn een cupmaat groter geworden, en heb best vaak hoofdpijn ga er toch nog eens extra opletten..

12. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    ik heb de afgelopen 2 dagen alleen maar hoofdpijn
    maar ben ook zwaar verkoude
    heb ook nog een paar holte ontstekingen

maar de hoofdpijn vind ik het ergst

denk dat het vooral door het zwemmen komt

lol voel me vandaag eeen beetje dramatisch

13. Mijn man en ik zijn allebei dól op vis. En zelfs Jasmijn is niet vies van inktvis en garnalen en zo (maar zij is dan ook de menselijke variant op de kliko... ;) :) :oops: )
    Helaas woon je erg ver weg, tegen de tijd dat ik in Amsterdam ben, is je lekkere maaltje koud...

14. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.814
    4.057
    113
    Wat de dierenarts bij ons adviseerde is een handdoek nemen en even over beide katten wrijfen ermee. Dan hebben ze beide die geur of elkaars geur of zo iets.
    Het hielp bij ons niet echt, maar misschien werkt het bij jou katten wel.

15. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Moet even delen dat wij trouwens vanaf vandaag de gelukkige zijn die een hulp in de huishouding hebben gevonden! :thumup:

Was het zo beu nu ik zwanger ben en mijn mannetje is geweldig en wil alles doen, maar dat kan ik ook niet aanzien. Nou is de hulp van mijn tante zo lief om 1x per week tot na de bevalling het huishouden te komen doen... Heerlijk!

Daarna ga ik het gewoon weer zelf doen. We zijn nogal netjes, pietluttig en kieskeurig aangelegd, maar voor deze paar maanden kijk ik wel even door de vingers en accepteer dat anderen het anders doen.

Fijn dat we zo snel iemand gevonden hebben en iemand die vertrouwt is (poets al jaren bij mijn tantes). Ze komt vanavond kennis maken, sleutel ophalen en even haar poetsspul voorkeur uitspreken :D

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jannes. lekker vooruitzicht. hoe je je daar geen zorgen over te maken. Als ze dan 1x in de week de wat grotere dingen aanpakt kunnen jullie samen lekker de kleine dingetjes bijhouden

17. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ja daarom... haar de badkamer laten doen, kamers boven, alles beneden, keuken, etc. En dan haal ik zelf wel een keer een stoflap ergens overheen... Of ik laat haar een keer lekker de ramen wassen van binnen (buiten wordt al gedaan) en dat soort dingen waar ik zelf geen zin meer in heb.

18. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hey meiden,

wat ik me afvroeg, zijn er hier meiden die in september een halfbloedje op de wereld gaan zetten? En zoja, wat voor mixje is het dan? Ik ben daar wel nieuwsgierig naar, aangezien wij een halfbloedje krijgen, namelijk half nederlands - half dominicaans.

Verder vandaag lekker gewerkt, was niet zo druk.

Over vis; Mijn vriend houdt ook niet van vis, maar als ik het ergens doorheen doe (bv. pasta met saus en zalm) vindt hij het al minder erg dan gewoon een stuk vis op z'n bord. Misschien een ideetje?

Ik ga effe de keuken opruimen (vaatwasser doen enzo) en dan ff relaxen op de bank!

19. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Nee als je ernstige hoofdpijn erbij krijgt kan dat een teken zijn dat je prolactinegehalte te hoog is. Zoiets zei hij.
    Bij een borstontsteking krijg je een rode plek op je borst, die heel erg gloeit. Je borst heeft harde plekken. Meestal krijg je koorts. En je hebt griepverschijnselen.

20. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Zo wat is er vandaag veel gekletst. :confused:
    Heb geen energie meer [na 9½ uur werken] om op iedereen te reageren dus lees alleen even bij. :oops:

Zag dat er weer wat meiden en jongens bij zijn ... gefeliciteerd met jullie zoon/dochter meiden!

Verder een aantal mooie foto's van buiken, echo's en kamertjes gezien ... super!

En over lekkende boobs .... de vorige keren lekte ik halverweg al flink, maar nu nog helemaal niet en ook groeien ze dit keer een stuk minder snel. [gelukkig]

De rest ben ik alweer kwijt ... :oops: :)

Deel Deze Pagina