September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha klagen mag hier op het forum hoor.
    Zowel voor jou als voor je zoontje niet leuk zo weinig slaap.
    Vanavond dus lekker op tijd naar bed en tot die tijd kom je hier af en toe maar klagen hoor.

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee loopt een beetje raar met de zorgtoeslag.
    Ik heb vorig jaar gewoon zorgtoeslag gehad. kreeg toen begin dit jaar een brief dat ik daar geen recht op had en of ik 433 euro wilde betalen.
    Hier heeft de boekhouder van mijn werk een bezwaar op aangetekend,dus dat wacht ik nog af.

Ik zou hier geen recht op hebben omdat mijn vriend het geld voor de zorgtoeslag op zijn rekening kreeg. dat was 77 euro per maand.
    Dus mijn vriend had de belasting gebeld of dat wel klopte omdat ze alleen van zijn salaris waren uitgegaan.
    Moesten dus een wijziging doen via internet en onze bijde salarissen invullen.

Hij kreeg toen een brief terug dat we voortaan maar 24 euro per maand voor ons samen terug krijgen, en nu dus een brief of hij bijna 300 euro terug wil betalen omdat hij dat dus afgelopen jaar teveel van de belasting had gehad.

Snap er af en toe geen reet meer van,maar als er nog meer van die rare rekeningen komen wordt ik een klein beetje bang met alle kosten voor de bruiloft.

4. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Wupje wat een leuk nieuws van je collega. Leuke naam ook voor een jongen :D

Heb me aangemeld op de sept. mama hyves!

5. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Schiet niet op dan he met de belastingdienst. Volgens mij snappen ze zelf af en toe niet meer wat ze aan het doen zijn hoor

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee idd.
    ze weten precies wat we verdienen en uitgeven. en toch laten ze ons ieder jaar kutten met die aangiftes in de hoop dat we het fout doen.lekker veel terug moeten betalen zodat de konining weer uit eten kan....

7. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    oh ja, ik heb me ook aangemeldt op de hyves. ik wacht nog op de bevestiging.

groetjes!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb je al geaccepteerd !

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ja klopt belasting is een vervelend iets...
    Mijn schoonmoeder heeft er ook veel last mee gehad toen haar man is overleden. Heb je al zo'n verdriet en krijg je die rompslomp er ook nog eens bij.
    Ik heb het zelfs een tijd gehad dat ik huurtoeslag kreeg terwijl wij een koophuis hebben.. :) Ik dit gelijk aangegeven maar het duurde ook even voordat ze het uiteindelijk aangepast hadden. Stelletje klojo's...

10. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Hoi meiden,

meld me ook weer ff, heb een verschriiiikkelijke baaldag dus ik gaat zo maar ff langs moeders..

@ Cosss, gefeli met jullie zoontje :D ;)

@ Parr, veel plezier met de echo meis ni te druk maken (makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik ken 't).

@ Kaatje, fijn is dat he met die belasting, ik heb ook een brief gekregen of ik 'ff' €239,- wil terug betalen. Hun hebben mij, naar het schijnt :( in 2006 teveel toeslag gegeven, ik begrijp er egt nix van, maar ik moet het wel ff terug betalen. Waarom hebben die bedrijven hun administratie gewoon ni op orde :S

Alsof dat al ni genoeg is, heb ik de afgelopen weken alleen maar mot met instantie's. Is het geen belastingdienst, dan is het wel een Oxxio of incasso dóór Oxxio. Ook krijg ik ineens brieven met daarin dat ik betalings achterstand zou hebben bij weer een ander, klopt helemaal niets van, dus maar weer bellen. Krijg ik zo'n aso saggo wijf aan de telefoon. Grrr... ik zat bijna te janken van woede aan de telefoon. Ze bleef maar door mij heen ratelen en gooide gewoon de hoorn erop toen ik vroeg waarom te zo geïrriteerd deed?!
    Jesus zeg mss tijd voor een andere baan ofzo!
    Neem een valium, mens.

Gister is m'n hondje naar een ander baasje gegaan, en ik mis hem verschrikkelijk. Zou willen dat het ni nodig was geweest :cry:
    Maar het is beter zo, voor beiden. Gelukkig was die vrouw heel erg aardig, en heb al een mailtje gekregen met een foto waar hij lkkr ligt te slapen met zn nieuwe maatje, ook een hond, Fred genaamd.
    Maar zie nog z'n koppie voor me toen hij weg ging. Hij trok aan de riem en keek waar ik was :( Voel me zo zoo schuldig!
    Wat moet ie wel ni gedacht hebben, waarom doet mijn baasje mij weg heb ik iets verkeerds gedaan... voel me egt kut :cry:

En gisteren de commode in elkaar gezet, ben er nog steeds heel blij mee, alleen die baby kamer lijkt nu wel erg klein omdat die commode best flink is, dus daar baal ik dan ook wel weer van :(
    maar hopen dat de beeb geen last heeft van claustrofobie.
    Pff op dagen zoals deze voel ik me zo'n loser.
    Waar blijft mijn roze wolk :(

11. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Shedevi wat erg dat je je hondje weg moest doen. Wat was de reden? Als je het wilt vertellen ook goed hoor ;)
    Ik heb 3 1/2 jaar geleden mijn labrador weg moeten doen. Het ging uit met mn ex en doordat ik fulltime moest gaan werken zat ze zo veel alleen en kreeg ineens last van epileptische aanvallen. Volgens de dierenarts kwam dit doordat ze zo vaak alleen was. Ik voelde me zo schuldig want dit verdiende ze niet. Een dagopvang kon ik toen echt niet betalen en een andere oplossing was er op dat moment niet. Ik heb toen besloten om voor haar een goed nieuw baasje te vinden. Die had ik gelukkig gevonden. hun hadden nog een andere labrador en zocht een maatje voor haar.
    Maar ik heb nog elke dag spijt dat ik haar heb afgestaan.het was toen de juiste beslissing helemaal voor haar..maar ik mis haar nog steeds :cry:

Sorry beetje lang verhaal geworden maar ik snap dus heel goed hoe je je moet voelen..dikke knuffel!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Shedevil.. ja oxxio is ook een ramp. hadden hier een nieuwe meter geplaatst en haalden toen opeens 1000 euro van onze rekening,omdat hun de meterstanden verkeerd hadden opgemeten, heel gedoe er achteraan met verrekeningen enzo.. zijn snel terug gegaan naar de nuon.

Waarom moest je hondje weg? sorry heb het geloof ik even gemist.
    Dikke knuff en hoop dat je snel weer op je roze wolk zit.

13. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Hej Sunshine, tnx voor je verhaal en de knuffel, knuffie terug [​IMG]
    Ik wil het best vertellen maar heb geen zin om hier door anderen op aangevallen te worden, en dat mijn beweegredenen in twijfel worden getrokken. Ik heb op het chihuahua forum eens gevraagd om advies, en of iemand een soort van 'overname contract' had voor mij om mee te geven met zijn nieuwe baasje. Nou ik kreeg allerlei vooroordelen naar m'n hoofd gegooid en heel het topic ging ni meer over dat contract of wat ik het beste kon doen, nee ik werd gewoon door de shit gehaald, en waar ik wel ni mee bezig was :( Ik moest me daar gewoon verdedigen, omdat ze het zo bij het verkeerde eind hadden. Nooit zou ik zo met een dier omgaan alsof het nix is, en "ohh als t te moeilijk word doe je het tog gewoon weg".. Ik vind het verschrikkelijk, zou willen dat het anders was, maar het heeft met m'n persoonlijke situatie te maken, met verschillende dingen, maar absoluut ni ten nadele van m'n hondje hoor.

14. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Kaatje, ik ben gelukkig geen klant meer van Oxxio en weer terug bij Eneco. Probleem is dat ik nooit toestemming heb gegeven om klant te worden/zijn van Oxxio :( lang verhaal, maar ben ni de enige waar ze zo te werk zijn gegaan, dat dat bedrijf nog staat zeg, belachelijk..

Wat m'n hondje betreft dat verhaal typ ik net in voor ik jouw berichtje zag staan ;)

15. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Oja zo herkenbaar al die vooroordelen. Alsof je zomaar over 1 nacht ijs bent gegaan om deze beslissing te nemen :rolleyes: Sommige mensen hebben gelijk een oordeel klaar. Je hebt gedaan wat voor je hondje het beste is toch! En dan wil je het nog goed doen ook met een contract en krijg je van alles over je heen :(

16. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Gaan er hier nog meiden op zomervakantie of slaan jullie dat deze zomer over ivm de kleine die op komst is?

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat vervelend die vooroordelen.Denk dat jij zelf het beste in kan schatten of je hondje bij iemand anders beter af is, want het weg doen zeker niet makkelijker maakt. maar soms is het idd voor je eigen situatie en hondje beter.

Nee wij gaan niet op zomervakantie. zijn al een weekendje weggeweest,en zie het niet zo zitten om hoogzwanger op vakantie te gaan.. ipv vakantie geven we het geld nu lekker aan de bruiloft uit.

18. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Wanneer gaan jullie trouwen Kaatje?
    leuk hoor en spannend :D
    Wil ook zo graag trouwen maar wacht nog steeds op een aanzoek haha

19. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Ja was heel naar. Dat merk ik wel bij dat soort forums van bepaalde honden rassen, dat die mensen altijd zo lopen te bitchen naar elkaar toe. Iedereen weet het beter dan de ander, en de één fokt beter dan de ander:( ik vind het maar een stel mutsen.
    Ik wilde dat overname contract hebben omdat je dan een soort van zekerheid hebt, of iets waar je op kan terug vallen als het hondje ni goed behandeld wordt. Ik heb er overigens 3 maanden over gedaan om een baasje te vinden voor hem, en geef hem zeker ni mee aan de eerste de beste.
    Die vrouw kwam binnen, en ik pakte was drinken voor haar, toen ik binnen kwam zat Diesel naast haar op de bank te kroelen en ze had er aan gedacht om snoepjes voor hem mee te nemen, dat zegt ook wel wat tog? Dat ze daar aan denkt.. Daarbij heeft hij daar zeeën van ruimte en een terein om het huis/bedrijf waar die vrij mag lopen met z'n nieuwe maatje, ook magtie zelfs in de winkel komen. En we hebben afgesproken als het ni zou gaan, dat ze hem dan terug brengt naar mij. Een vriendin van haar vond hem ook heel erg leuk zei ze, dan kon hij ook nog daarheen, maar dat heb ik liever ni. Wil graag weten waar hij is en bij wie, en ni dat er met een beest wordt gezeult van baas naar baas. Ja heb egt wel goed nagedacht er over , zoiets doe je ni zomaar vind ik. Ik moet zeggen dat gevoel wat ik er nu bij heb, voelt alsof je de liefde van je leven kwijt bent, gewoon een gebroken hart.

20. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    She devil veel sterkte de komende dagen! Ik kan me voorstellen dat je je hondje mist maar soms zijn er idd redenen waardoor het niet anders kan.
    Gelukkig heeft je hondje het wel goed bij zijn nieuwe baasje....hou dat maar gewoon in gedachte.

Ja zomervakantie daar zijn wij laatst ook over begonnen. Ik wil wel graag nog weg maar misschien een weekje hier in eigen land. Ik ben denk ik toch een beetje een bangeschijter en ga in juli liever niet meer naar Italië, dit was oorspronkelijk de bedoeling. Iemand nog leuke tips voor 'lekker weg in eigen land'?

Deel Deze Pagina