Goedemorgen dames, Ik heb een vreselijke nacht achter de rug, mijn dochter had om onverklaarbare reden gisteravond 39.2 koorts. En stond elk uur aan mijn bed. Nu is de koorts verdwenen, maar vreemd vind ik het wel. Grappig dat lijstje. ik dacht dat Claudia in juli uitgerekend was? Vorige keer was ik rond de zelfde datum als Maxima zwanger van Amalia, en was dus in de race voor een jaar gratis pampers, alleen kwam mijn dochter 14 dagen later dan uitgerekend, en dus gingen de luiers aan mijn neus voorbij..
Goedemorgen allemaal! Ben nog zo blij vanwege de goede 20 weken echo gisteren! @Kristel: het is hoogstwaarschijnlijk een twee-eiige tweeling die wij krijgen! In ieder geval 2 van hetzelfde geslacht! Verder weinig nieuws, kon alleen haast niet mijn bed uitkomen vanochtend, maar ja, ik begin om 8 uur ongeveer en moet 3 kwartier rijden, dus altijd rond 7.15 uur weg (en om 6.00 uur op elke dag, das minder, maar je raakt er aan gewend). Wij gaan ook niet op zomervakantie. Vooral omdat ik dan al best hoogzwanger ben. Wel gaan we eind mei 4 dagen met mijn ouders naar Vlieland, heerlijk uitwaaien. En ach, ik mis die zomervakantie niet echt; wij gaan per 1 juli verhuizen, dus genoeg te doen in huis en het geld kunnen we dan zeker goed gebruiken! Zo, nog deze dag werken en dan heb ik weer 4 dagen weekend, heerlijk! Voor de meiden die vandaag de 20 weken echo hebben, geniet ervan! X Lise
Shedevil..zo te horen heeft Diesel het prima naar zijn zin daar, en erg leuk dat zijn nieuwe baasje je nog op de hoogte houd. ( wij hebben trouwens een poes die Diesel heet) Elin, jeetje dat is ook raar/schrikken, die koort bij je dochtertje. houd haar maar goed in de gaten. Yule, lieve poesjes ! Marielle.. ja gravitamon wordt hier door de vk en de gyn aanbevolen.alleen hebben ze sinds vorig jaar weer wat nieuws dat je er visolie capsules bij moet slikken,maar heb het niet gedaan. wordt al eeuwen niet gedaan en ik ben ook zonder hersenbeschadeging geboren.
Wij willen begin juli een weekje weg, maar het zal wel ergens in de Benelux worden, want ik ben al 30+ weken dan. Echt zomervakantie wordt het niet inderdaad. Neem tussendoor wel wat daagjes vrij, dat wel.
Vanmorgen enorm duizelig opgestaan. Suiker gegeten. Iets zouts gegeten maar het wordt niet minder. Leidinggevende gebeld, dat ik heel graag wilde werken maar niet in de auto durfde te stappen en die vond dat ik maar even een paar dagen rustiger aan moest doen (en ik doe al zo rustig volgens mij) Dus nu zit ik thuis. En ik voel me alsof ik spijbel. Ik ben niet ziek. Ben alleen ontzettend duizelig....
Kaatje: vanmorgen was het weer over (36,7), erg vreemd dus, ze is ook gewoon naar school gegaan. SheDevil, zo te horen gaat het inderdaad goed met Diesel, ondanks dat je veel vedriet hebt van je keuze moet dit toch een opluchting zijn. FunnyMe: ik kan me dat heel goed voorstellen, zelfs met een migraine aanval wil ik nog werken. Maar denk goed aan jezelf en prijs je eigen gelukkig met zo'n doortastende baas. Ik slik geen gravitamon, ik kan geen pillen slikken, bij de zwangerschap van mijn dochter wel gedaan en nog nachtmerries van. Daarintegen heb ik wel een multivitamine (bruis) en floradix, volgens vk en huisarts is dit ook prima.
Funnyme doe aub even rustig aan.zeker na die val van gister Elin.hoezo nachtmerrie's van de pillen? Ik ben 3 jaar geleden met gravitamon begonnen omdat ik toen met de pil stopte. Slik het nu nog, want merk ook dat het heel goed werkt voor mijn weerstand. Wil het sowieso de zwangerschap en borstvoedingperiode door blijven slikken en daarna overgaan op een andere vitamine..Ben zelf geen fruiteter,dus krijg anders gewoon te weinig vitamines binnen.
haha volgens mij lopen we langs elkaar heen. Werden die nachtmerrie's veroorzaakt door de pillen :s ik geloof dat ik het niet meer volg
@funny me, wanneer heb je je bloeddruk voor het laaste gemeten? had met emma een veel te lage bloeddruk (95/40) en was toen steeds duizelig en voelde me licht in mijn hoofd, misschien dat het daar aan kan liggen? sorry dat ik al een tijd niks van me heb laten horen! we hebben hier door een verbouwing tijdelijk zonder internet gezeten, niet erg best als je zo veel tijd op het net door brengt als ik hahaha had helemaal afkickverschijnselen gisteren de 20 weken echo gehad, daardoor besefte ik ineens weer dat het toch wel een heel groot wonder is dat alles zo maar groeit in je buik. De beebjes maken het beide erg goed. Alles zit er op en aan en er zijn geen afwijkingen gevonden bij beide beebs. Ze liggen allebei voor op het schema van een eenling qua groei, de een 1 week en 2 dagen de andere 4 dagen...niet erg veel maar toch. omdat ik een eetstoornis gehad heb ben ik niet meer of minder of anders gaan eten dan anders omdat de kans op een terug val dan te groot was. ben dus blij dat ik nu in elk geval weet dat de beebjes er goed van groeien. Beeb a was behoorlijk aan t stuiteren en beeb b lag rustig te kijken... echt gaaf om te zien hoe dat gaat in je buik...heb nog wel even een traantje weggepinkt hoor we weten inmiddels wat het worden maar ik ga niks zeggen hier...dus zal mezelf zo even een kleurtje geven in de lijst ga vanaf nu weer meer online zijn dus zal weer meer gaan reageren! en eh....vanmiddag even de commode ophalen!
MammaMeike, mijn bloeddruk was gisteren 110/75 Dus dat is netjes. Week of 6 geleden was mn hb 9,2 dus dat is ook hartstikke goed. Maar ja dat kan nu natuurlijk weer veranderd zijn.
mamameike..leuk dat je er weer bent ! en goed om te lezen dat de 20 weken echo zo mooi was en beide kindjes gezond zijn.
Goedemorgen! Fijn dat de 20-weken echo's goed zijn! @FunnyMe, sterkte met je duizeligheid. Hopelijk voel je je snel beter. @SheDevil, fijn dat Diesel het zo naar zijn zin heeft. Is dan toch een geruststelling, hoe moeilijk het voor jou ook nog is.. Ik was ook gelijk met Sylvie Meis uitgerekend met m'n vorige zwangerschap. En zij is een dag voor mij bevallen. @Sunshine, hoe was je nacht? Heeft je zoontje de hele nacht geslapen? Ik gebruik trouwens ook geen extra vitamines. Ben eerlijk gezegd ook heel weinig ziek (afkloppen..) Ik had met 15 weken dat ik de beeb af en toe voelde, maar de laatste tijd eigenlijk helemaal niet meer. Maar zal vanzelf wel weer komen Zal de tip, met de handen op de buik eens proberen. Ga zometeen zwemmen met m'n dochtertje. Doen we elke woensdagochtend. Duss tot vanmiddag! En niet teveel kletsen
mamameike super dat de echo goed was van de tweeling Funny Me rustig aan he..denk om jezelf en je beebjes. Heb je veel last nog van je val van gisteren? Kan iemand even in de agenda zetten dat ik 23 april ipv bezoekje aan de VK een bezoekje aan een echoburo heb voor geslachtsbepaling.Kon niet langer wachten Miran zwemse en wat betreft mn nacht. Zullen we het daar maar niet over hebben pff haha..weer een spooknacht met hem en half 6 was ie klaarwakker.
Wat schattig! @Pisum, Aukje ook wat leuk! @Pipo, super dat alles goed..en nu inderdaad genieten! @Lise, wat leuk wel twee-eiig en dan toch hetzelfde geslacht bijzonder of niet? @Funny, denk dat je er goed aan hebt gedaan je moet er niet aan denken dat je in de auto duizelig wordt toch? @Meike, wat leuk dat je erweer bent alles goed gegaan met de verbouwing? Fijn dat alles goed was en toch fijn dat ze een beetje voorlopen qua groei.
Het is hier super druk in mijn buik, echt schattig! Vanmorgen veel steken en krampen in mijn buik, vond het best eng maar zal wel niets zijn want het is nu over. Kunnen jullie trouwens nog goed naar het toilet? Ik heb weer fijne opstoppingen (en volgens mij een aambei). Net mijn werkgever gesproken, hij zei dat het allemaal wel goed komt en dat ik me niet druk moest maken dat deed hij wel. (hij weet alleen nog niet dat mijn collega over 2 weken weg is en dat ik hier alleen zit )
Goeiemorgen dames, allemaal een beetje een redelijke nacht gehad? @pipo: wat fijn dat je een goeie echo hebt gehad! @Ingeltje: Ik ben ook yoga aan het overwegen,wel bijzonder dat het zo'n band kan scheppen en dat traantje kan ik me voorstellen hoor. @Cossy: ik denk echt dat het je ventje is hoor, geniet er van. @She devil:Het lijkt me fijn om te horen dat het goed met diesel gaat.Miss maakt dat het verwerken iets mkkelijker. Voor de dames die ik vergeten ben hormonen! Ik ben net bij de verloskundige geweest,alles was goed,baarmoeder op 2 vingers boven de navel. Volgende week eindelijk de 20 weken echo en dan gaan ze nog eens goed kijken naar mijn voorliggende placenta. Aangeraden werd mij om te gaan zwemmen sávonds om zo mijn spieren wat te ontspannen in verband met BI en wat beter te kunnen slapen.
Krisstel.. hier gaat het meestal zo. 3 tot 4 dagen niet poepen en daarna tig keer op 1 dag..zat gister eigenlijk ook te twijfelen..geloof dat ik ook een aambei heb/krijg. Dat jij over twee weken alleen zit is niet jou probleem maar dat van je baas ! hij moet zorgen voor vervangen. gebeurd dit niet dan komt jou werk gewoon niet af. Je kan niet meer doen dan je doet,en je zwangerschap gaat voor je werk hoor.