In ons ziekenhuis moet je dan 1 iemand de kamer uitsturen... heb ik al vaker gehoord. Dus hou er rekening mee dat je misschien iemand moet teleurstellen... Zijn ze best streng in. 2 begeleiders is namelijk niet voor niets.
Ja precies daar was ik al bang voor beetje dom van mij, mijn hubbie wil mee maar mijn allerbeste vriendinnetje ook
Wupje beterschap!1 ik snap precies hoe je je voelt Tweety heb je de VK al gebeld tis toch elke keer schrikken als je bloed verliest heb net de pizza van gisteren op en was lekker in slaap gevallen n\tot de telefoon weer ging was vergeten dat we boodschappen gingen doen dus ff opfrissen en gaan gaan niet teveel klessebesse dames hahaha groetjes
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/ 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ...kalender: ♂ ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [?]... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS 02 september 2008 *Babydreame ... ? jaar ... ?e ... Kalender ... Denkt zelf: .? ... *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING! *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV *1summer ... 32 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ 03 september 2008 *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ? *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING! 05 september 2008 *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 06 september 2008 *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Moniek ... 30 jaar ... 3e [♀♀]... Kalender: ♂ 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV 08 september 2008 *Aapje ... 29 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂...ZKH...BV *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING! 09 september 2008 *Danielle84 ... 23 jaar, 1e kindje *Kalender: ♀ ... *Denkt zelf: ? *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV 10 september 2008 *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?... *Rijkie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender ... Denkt zelf: ? 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING! 14 september 2008 *Meisje84 ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV *mica ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... ? *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV+FV 15 september 2008 *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Muiz ... 34 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV 23 september 2008 *Jetty ... 30 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂ *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? *Sarahfreely ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender:♂ ... Denkt zelf:♂ 25 september 2008 *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Tugba ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 26 september 2008 *Renske ... 31 jaar ... 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ? 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Faith79 ... 28 jaar ... 1e kindje ...Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV Nu: 66 september mama's! 11 meisjes in de buik ... 5 jongens in de buik ... 7 mama's laten zich verrassen ... 6 mama's houden het geheim De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Elin MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil Dniise <--> Tweety Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Roshi <--> Chaartje 79 Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> decia (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!) Agenda: April: 15: MamaMeike 20 weken echo, Foover 20 weken echo, Lise 20 weken echo parr1983 pretecho, IrisB vk, Kristel vk, debbyvermeer gyn, elise1 20 weken echo 16: Jannes 20 weken echo Jekkia 20 weken echo 17: Pipo 1973 verloskundige, Decia 20 weken echo, SheDevil VK 20 weken echo 18: Elin 1e deel pretecho Ingeltje 20 weken echo Sasha 20 weken echo 21: IrisB 20 weken echo, steen 20 weken echo 22: SheDevil 20 weken echo GYN, Hster 20 weken echo, sarahfreely vk Yule 20 weken echo, marielle82 vk, chaartje79 vk 23: Nikky 20 weken echo, Kristel 20 weken echo, Pisum 20 weken echo, MirandaT vk, delayla 20 weken echo, sunshine80pretecho 24: Diddl 20 weken echo, FunnyMe 20 weken echo, steen vk, foover vk, elin vk Moniek 20 weken echo 27: Kaatje8520 weken echo 29: Pupke 20 weken echo Moppiepoppie 20 weken echo Mei: 02: wupje 20 weken echo 03: Meisje84 20 weken echo, Azeb 20 weken echo 06: Roshi 20 weken echo, jessejaime 20 weken echo, Lola 20 weken echo, Parr1983 vk 07: Dreames 20 weken echo, SanneMart 20 weken echo, renske 20 weken echo 08: debbyvermeer 20 weken echo, tweety 20 weken echo, sarahfreely 20 weken Dniise 20 weken echo echo, eva1983 20 weken echo Jetty 20 weken echo, Diddl vk 09: sunshine80 20 weken echo 13: Elin 20 weken echo, Lise groeiecho + gyn 15: Parr1983 20 weken echo 21: Cossy 20 weken echo 24: Funnyme pretecho 30: Diddl pretecho, IrisB pretecho 3D 31: Krisstel 3D echo Juni 14: Roshi pretecho 3D + 4D 23: Cossy pretecho 3D + 4D
Kaatje wat jammer had ik dat geweten dat jij daar in de buurt woont dan was ik een paar dagen eerder ziek geworden en gezelli bij jou langs komen wippen... Aangezien ik bij het Ministerie van Landbouw werk, hadden ze een dag bij de Boerinn georganiseerd. Misschien ken je het wel? Daar gaan ze dan zelf kaas maken, dakpan of melkruk schilderen. Nu ben ik niet zo creatief in schilderen dus ik vroeg me al af wat ik in hemelsnaam zou moeten schilderen dus wat dat betreft mis ik weinig! Mijn hubbie en ik gaan gewoon lekker saampjes naar de 20-weken echo en als alles goed is daarna een lekker dik stuk taart eten, yammie heb er nu al zin in! Mijn moeder is al 1x mee geweest naar de verloskundige en toen heeft ze het kleintje ook gezien. Vond ze wel heel leuk. Mijn schoonmoeder en schoonzus hebben het kleintje ondertussen op de DVD van de pretecho kunnen zien, dus iedereen tevreden! Ik ga nu weer even slapen en straks proberen toch iets gezonds te koken. Zalm met aardappeltjes en groentjes staan op het menu
Wij kunnen onze 20 weken echo voor 10 op dvd laten opnemen en krijgen dan ook extra foto's mee. Mijn man en ik gaan dus samen heen en gaan 's avonds de dvd bekijken met de kinderen en ouders+schoonouders.
Hallo allemaal, Zo wat is er weer veel gekletst vandaag! Gezellig. Ik ben bij een vriendin op de koffie geweest, was ook weer erg gezellig. Vanavond gaan we kennismaken met een gastouder, heeft er iemand nog tips waar je aan moet denken? Fijn meiden: weer een paar goede 20 weken echo's! Geniet er maar lekker van. Tweety, jeetje dat is schrikken. Heb je vandaag nog meer bloed verloren? Ik meende gisteren ook een kleine aambei te voelen, weet het niet zeker....hebben degen die er een hebben er veel last van? En kun je er iets tegen doen?
@steen : Ik heb voor mijn dochter van 4 een gastouder gehad en ben zelf 1 jaar gastouder geweest voor 3 kids, wat ik vooral erg belangrijk vind is dat je kind er plezier mee kan hebben en dat de dingen die jij belangrijk vind qua opvoeding nageleefd worden. En ik weet niet of de gastouder bij jou thuis op gaat passen of dat je je kindje daarheen brengt maar zorg dat het huis van de gastouder nagekeken word op veiligheid! Mijn kleine druktemaker van 3 zou bij de gastouder zou het balkon op kunnen en van 3 hoog naar beneden stuiteren als ik er niks van gezegd had
Hey hello Zo ik ben ook weer thuis, heb nog een berg was liggen maar eerst even hier checken Ik heb een paar dingen gelezen waar ik op ga reageren maar de namen erbij weet ik niet meer, dus alvast sorry Over de 20 weken echo: Wij mochten helemaal niemand meenemen, alleen 1 begeleider en dat is in de meeste gevallen je man, dus ik zou het idd even goed navragen! Over werk: Ik zat altijd met hetzelfde, geen zin, geen leuk werk, het liefst fulltime thuis etc. Nu heb ik echt wat leuks gevonden en ga ik met plezier erheen, wat een opluchting kan dat zijn! Maar hier ben ik bijna klaar dus ja, afwachten wat het daarna wordt... Over de echo's: Oeh de mannen gaan een inhaalslag maken Leuk hoor, heeft mijn dochter zometeen wat te kiezen hahaha Over vakantie: Wij gaan niet meer, zijn net terug van 15 dagen Gran Canaria! Misschien dat we nog een weekendje naar Disney gaan, want een jaar zonder Disney kunnen we eigenlijk niet Maar ja ik mag in geen enkele attractie natuurlijk dus ja, ff kijken nog! Zo, ik ben weer een beetje bij, nu toch echt aan die stomme was beginnen! XXX
Jannes.. ik krijg mijn echo in een echocentrum,en niet in het ziekenhuis. moet schoonmoeder heeft al gezegt dat zij anders op de gang blijft. en anders wisselen ze halverwege maar om. Wupje.. Nee woon niet zo dicht bij kamerik dat ik er mensen/bedrijven ken. het is iets van 25 min. rijden ofzo
hallo meiden heb de vk gebelt en inmiddels is ze langs geweest hartje doet het toch wilde ze dat we ff naar het zh gingen voor een echo om te kijken waar het bloed eventueel vandaan kwam. nou daar inmiddels ook geweest en wat en grrr van een arts zeg. hij keek o het hartje doet het de placenta ligt aan de buikzijde (dacht ik al vandaar ook nog geen beweging te voelen) kijk het maagje de blaas. voetjes bewegen. hup fototje en klaar. ik vroeg of ie toevallig kon zien wat het wordt nee daar is het te vroeg voor grrrr. das niet waar maar oke dacht ik. nou je hoeft je geen zorgen te maken geniet van je leven? waar slaat dat op dan. ik was echt pissig de vk vond het ook raar. we weten nu dus nog niet waar het vandaan komt maar we houden het in de gaten en als ik het weer heb moet ik de vk gewoon weer bellen. nou ik ga ff eten maken lees en reageer later weer ff verder.
@Diddl: schandalig dat je daar 10 euro voor moet betalen. Bij ons neem je DVD mee en doen ze het gratis. Wil je van daar een DVD, dan kost het volgens mij 3 euro of zo... Dure DVD's hebben ze bij jullie @Delayla: misschien begrijp ik het verkeerd, maar je twijfelt toch niet aan meenemen van je hubbie of in plaats daarvan je beste vriendin? @Tweety: wat een achterlijke reactie. Maar gelukkig was alles goed. Nog maar paar uur voor 20 weken echo. Lijkt wel of Uk het weet.. zo druk vandaag. En zo leuk dat iedereen zo meeleeft. Heb echt telefoontjes, SMSjes, mailtjes... allemaal om me plezier te wensen. Erg leuk! Wij gaan trouwens gewoon met z'n tweetjes.. vind het te bijzonder en heb nogal een uitgesproken moeder en schoonmoeder en heb geen zin in "oh.. ah.. kijk daar.. o zie je dat" in mijn oor. Mogen ze op DVD doen
@Tweety: Oei, dat was inderdaad even schrikken en nu weet je dus nog steeds niet waar het vandaan komt. Sommige mannelijke gynaecologen kunnen zó raar reageren dat ik denk: 'Jij had een ander vak moeten kiezen...!' Ik mag met de 20-weken echo ook maar één begeleider meebrengen. Er wordt in de folder (niet alleen in die van het ziekenhuis, maar ook in de folder van het echocentrum...) duidelijk aangegeven dat het hier om een medisch gebeuren gaat en het géén pretecho is. Jasmijn gaat naar oma en alleen mijn man gaat mee. Meer hoeft ook niet voor mij. Stel je voor dat er iets níet goed blijkt te zijn met je kindje, sta je daar met een 'hele kamer vol'... Ik lees dat er langzaamaan toch wat knulletjes de gelederen komen versterken !
Tweety..wat een eikel zeg in het ziekenhuis. Jannes veel plezier vanavond ! Ga even aan het eten beginnen. Fijne avond !
Ben allang blij dat ze het op dvd willen opnemen. In het zkh doen ze dat niet en bij de andere praktijk ook niet. Dus heb er die 10 wel voor over.
Dat is ook zo natuurlijk, maar vind het erg duur! Bij ons in het ziekenhuis doen ze het gratis of voor 3 euro (als je zelf geen DVD hebt) vandaar dat ik er een beetje verbaasd over was.
Wat fijn dat de 20-weken echo's weer goed waren, ik ben trots op jullie, dames! Wat betreft verstopping: ik eet nu zo veel fruit dat dat bij mij niet aan de orde is. Zometeen even eten en me dan klaar maken voor een avondje FAME! Ik heb er zó veel zin in...