@Kaatje: jeetje wat een gedoe zeg op je werk! Kinderachtig dat geroddel. Wel goed van die collega dat ze je erbij riep (heeft ze zich misschien toch iets aangetrokken van jouw verzoek om niet achter je rug om te kletsen). Ik zou het verder maar lekker negeren, alhoewel... het werkt ook niet lekker als je als het zwarte (zwangere ) schaap wordt gezien. Eigenlijk zou jouw baas daar iets aan moeten doen, want het is funest voor de werksfeer en collegialiteit en daar wordt een bedrijf niet beter van lijkt me. Ik ben er stiekem vandoor gegaan (niks te doen op mijn werk en niemand aanwezig...). Ik kreeg ineens een aanval van opruimerigheid en nesteldrang. Ga zometeen de kasten in de studeerkamer leegruimen, dan kunnen er babyspullen in! Heb vanmorgen tig lijstjes gemaakt met dingen 'to do'. Hebben jullie ook al last van lijstjes neigingen?
Iris... je had instincten neer gezet. heb het gelezen als insecten haha. mijn fout dus. heb nu twee pizzabroodjes in de oven zitten, ben heel slecht bezig vandaag want heb mijn lunch ook al over geslagen
Hoihoi, Alles goed hier.. Kaatje-> Ik heb ook al zo'n trek in pizza....lekker met spinazie en kaas! Echt aan te bevelen! Wat een gedoe op je werk zeg, word je toch gek van. Daar word je werkelijk kotsmisselijk van. Je zou er gewoon door thuisblijven/ziekmelden... Als ik al die 20 weken echo's lees, word ik echt jaloers zeg. Ik moet dinsdag naar de VK, ga dan pas een afspraak maken, ben benieuwd hoe snel het kan. Ik zit echt te popelen om ons kleintje te zien! En natuurlijk ook een beetje zenuw of alles wel goed is... Breng toch wel weer spanning met zich mee. Als je kijk bij de april-mama's worden er deze maand veel jongens geboren zeg! Poeh... Dus in september maken we het weer goed, met de meiden . Wie zei dat nou dat er ergens een mama rondliep die van de 8e zwanger is? Ik had zitten kijken maar ik kan haar niet vinden. Ga mn mannetje bellen of die 2 pizza's wil halen...
haha ow jee steek ik je aan met het pizza virus. Vriendje komt net thuis en vraagt wat ruik ik " dus ik zeg. ow ik heb pizza op" haha nou dat vond ie maar gemeen van me.. En als hij biefstuk of filet eet is het niet gemeen voor mij haha.. Ga nu lekker gezond wok maken,dus dat maakt de pizza weer goed
oktober dan waarschijnlijk Pizza... hmmm, nou nee. Ik heb alleen maar trek in gezond de laatste tijd. Maak ik mijn vette hap cravings van het begin weer goed mee... Vanavond oosterse roerbak met paksoi, peultjes en biefstuk... alles vers en biologisch! Mjammie!
Ik heb die bewuste mama al gevonden....Een maand later dan ons ja... Ze moest is weten . Word nog beroemd, hihi. Wel grappig.
Goedemiddag dames! Zo terwijl ik druk ben met het kamertje zijn jullie hier druk geweest @Eva1983 hoezo 0,5 teveel? Er is toch geen limiet, ja pas als je echt 20kg of meer aan kom maar hoezo dan 0,5 teveel? En jij hebt de 20weken echo wel vroeg of niet? met 19 en half week al @sunshine80 een meid! leuk! gefeli! ik ben ook gek op smilies hoor En ik ook mijn echo na 20 weken, op 15 mei dn ben ik precies 21 weken. Maaar dit gebeurt niet in de zkh. maar kan gewoon bij mijn verloskundige praktijk! scheelt weer! @yule ja die echo was met 9w5d, ze hadden alleen niet bij gezegd dat hij straks anders kon liggen, vandaar dat ik verraasd was dat hij ineens voor lag! @Delayla ik slaap ook slecht, geen pijn of zo maar sliep altijd slecht en nu vooral! @Tinkerbel1984 hoe ging het op jouw werk? met die contract verlenging? @Ingeltje JAAAAA! het wordt heel erg mooi! Ik typ er zometeen ff over onderaan @Jannes ook een meid! gefeli! @Freesia oh wat minder en idd maandverband voelt niet goed als je zwanger bent! Ik hoop idd dat het om een oude bloedstolsel gaat maar idd leuk is anders! *knuffel @Elin ik wil voor de bevalling wel ff een cursus of zoiets volgen voor de borstvoeding. en de kraamzorg die ik geregeld heb heeft een certificaat in borstvoeding. @kaatje hey wat leuk dat een collega een keer voor jouw opkomt! zagen hun niet aankomen en zeker wel ff stil toen de waarheid gezegd werd! en idd nu weten ze ook wat jij ervan vindt! @pipo, decia en Shedevil hoe ging het vandaag? @Elin, Ingeltje en Sasha veel plezier morgen! Zo nu ben ik mijn keuken is af! de plank erboven moest nog gedaan worden (wij wonen hier al bijna 2 jaar dus werd het een keer tijd). De katten krabpaal die tot de plafond is hebben ik vastgemaakt aan de muur. De bovenste paal kwam telkens los van de plafond en gisterenavond viel dat ding ineens naar beneden! Schrok mij rot! En de babykamer heb ik nu de deuren en laatjes geschilderd met primer, geschuurd en geschilderd met verf. morgen nogmaals schuuren en dan nogmaals verven, dan moet het goed zijn geloof ik. Aangezien de muren klaar zijn en de deuren en laatjes ook bijna heb ik de leen bakker gebeld of de vinyl ipv volgende week vrijdag dan al volgende woensdag geleverd kon worden en jazekers! Dank je wel zei ik, je hebt mij superblij gemaakt! Je kon hem horen blozen en grijnsen door de tel. Volgende week gaan paps en hubbie die wand bouwen in de beebkmr. Als ik het woensdag nogmaals moet verven geeft dit dan niet, de vinyl kan makkelijk ff daar omgeslagen worden! oooh ik heb er een zin in dat ie af is! Heb ook de hele dag tussen het verven door geemaild met mijn achterneef. Om te kijken of er een goedkopere hotel was. Was er wel maar dan zonder ontbijt erbij. Ik zeg zo van ja zonder de full ontbijt zeker? nee helemaal zonder Dan krijg ik later een mailtje dat hij vandaag in een lekkere gekke bui was en hun willen nu de hotel incl. ontbijt betalen speechless! Wel gaaf natuurlijk maar ik ga mij dan altijd akward voelen als iemand zoiets doet! 's avonds gaan wij metsen 4en drinken in de pub en dan zondagmiddag de doping en dan weer naar huis. Vanavond eten wij soep met bolletjes, ga ik nu ff opzetten met knakworstjes want hubbie komt zo thuis met de bolletjes!.. Ik heb een toppie dag en ben stuiterend blij
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/ 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ...kalender: ♂ ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [?]... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS 02 september 2008 *Babydreame ... ? jaar ... ?e ... Kalender ... Denkt zelf: .? ... *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING! *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV *1summer ... 32 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ 03 september 2008 *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ? *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING! 05 september 2008 *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 06 september 2008 *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Moniek ... 30 jaar ... 3e [♀♀]... Kalender: ♂ 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV 08 september 2008 *Aapje ... 29 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂...ZKH...BV *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING! 09 september 2008 *Danielle84 ... 23 jaar, 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV 10 september 2008 *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?... *Rijkie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender ... Denkt zelf: ? 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING! 14 september 2008 *Meisje84 ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV *mica ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... ? *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV+FV 15 september 2008 *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Muiz ... 34 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV 23 september 2008 *Jetty ... 30 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂ *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? *Sarahfreely ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender:♂ ... Denkt zelf:♂ 25 september 2008 *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Tugba ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 26 september 2008 *Renske ... 31 jaar ... 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ? 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Faith79 ... 28 jaar ... 1e kindje ...Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV Nu: 66 september mama's! 13 meisjes in de buik ... 5 jongens in de buik ... 7 mama's laten zich verrassen ... 6 mama's houden het geheim De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Elin MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil Dniise <--> Tweety Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Roshi <--> Chaartje 79 Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> decia (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!) Agenda: April: 17: Pipo 1973 verloskundige, Decia 20 weken echo, SheDevil VK 20 weken echo 18: Elin 1e deel pretecho Ingeltje 20 weken echo Sasha 20 weken echo 21: IrisB 20 weken echo, steen 20 weken echo 22: SheDevil 20 weken echo GYN, Hster 20 weken echo, sarahfreely vk Yule 20 weken echo, marielle82 vk, chaartje79 vk 23: Nikky 20 weken echo, Kristel 20 weken echo, Pisum 20 weken echo, MirandaT vk, delayla 20 weken echo, sunshine80vk 24: Diddl 20 weken echo, FunnyMe 20 weken echo, steen vk, foover vk, elin vk Moniek 20 weken echo 27: Kaatje8520 weken echo 29: Pupke 20 weken echo Moppiepoppie 20 weken echo Mei: 02: wupje 20 weken echo 03: Meisje84 20 weken echo, Azeb 20 weken echo 06: Roshi 20 weken echo, jessejaime 20 weken echo, Lola 20 weken echo, Parr1983 vk 07: Dreames 20 weken echo, SanneMart 20 weken echo, renske 20 weken echo 08: debbyvermeer 20 weken echo, tweety 20 weken echo, sarahfreely 20 weken Dniise 20 weken echo echo, eva1983 20 weken echo Jetty 20 weken echo, Diddl vk Eva1983 20 weken echo 09: sunshine80 20 weken echo 13: Elin 20 weken echo, Lise groeiecho + gyn Eva1983 VK 15: Parr1983 20 weken echo 21: Cossy 20 weken echo 24: Funnyme pretecho 30: Diddl pretecho, IrisB pretecho 3D 31: Krisstel 3D echo Juni 14: Roshi pretecho 3D + 4D 23: Cossy pretecho 3D + 4D 24: parr1983 pretecho 3D + 4D ff mijn pretecho erop gooien!
Zoo hee, ik word helemaal enthousiast van je verhaal! Klinkt alsof je lekker bezig geweest bent vandaag... Ik ben toch maar begonnen met de studeerkamer leeg te ruimen. Ben begonnen met de boekenkasten maar nadat ik 2 verhuisdozen gevuld had werd ik toch wel een beetje moe... gek zeg, dat boekjes tillen ineens zwaar kan zijn...! Heb de rest van de boeken wel uitgezocht maar ga mijn vriend vragen of hij ze in de dozen wil doen. Dozen tillen ga ik al helemaal niet meer aan beginnen! Wie gaat er trouwens dingen inslaan bij de Prenatal volgende week? Do-dag 24 t/m zo 27 april zijn de Maffe Mazzeldagen (of zoiets) met 20% korting op bijna alles (behalve Bugaboo, Stokke en Avent). Ik ga een wiegje scoren, een boxkleed en misschien wat kleding voor mezelf. En nog andere leuke dingen als ik ze tegenkom. Joepie, winkelen!
hallo! Het is inderdaad een erg fijn gevoel dat het nu helemaal geregeld is met de gastouder. Geeft toch een stukje rust, vooral omdat overal tegen ons gezegd werd dat het moeilijk zou worden, omdat we allebei onregelmatig werken.... Vandaag een dagje scholing gehad van het werk, en vanaf morgen drie late diensten....en dan maandag de 20 weken echo. Ik vind het wel een beetje spannend, maar heb er ook wel heel veel zin in! @Kaatje, dat schiet inderdaad al op 3 juli, leuk hoor. Heb je al een jurk gevonden? @Sunshine, een meisje, geweldig! @En Jannes ook een meisje, die zijn wel vertegenwoordigd he! @Elin, ik ben van mening dat als je borstvoeding wil gaan geven, je je daar ook goed op moet voorbereiden. Het lukt namelijk niet altijd 1,2,3 en dan is het toch handig als je van tevoren daar al informatie over gehad hebt. Ik ga in ieder geval naar een informatieavond van het ziekenhuis hier in de buurt. En ik heb al wel veel ervaring vanuit mijn werk, maar goed dat is toch anders dan bij jezelf natuurlijk. meiden, die morgen de echo hebben: veel succes en plezier! Wij gaan zo lekker nog ff een ijsje halen....oeh fout he! hihi
Parr jullie zijn goed aan de klus geweest zo te lezen ! Yule..ik ga niet naar prenatal denk. heb in princiepe ( op een wipstoeltje) alles al.dus dan zou ik het alleen maar weer aan " leuke" dingen dubbele dingen uitgeven. Mijn moeder heeft vandaag trouwens een tweedehands kinderstoel gekocht, helemaal trots, staat al in de huiskamer te wachten ( daar staat hij nog wel een tijdje) Ga me zo even omkleden en straks naar het zwangerschapszwemmen. Fijne avond !
Yule thanks voor de tip, ik wist dat niet! Wil je het tegen die tijd nog een keer zeggen want dan ben ik het vast alweer vergeten Maar goed plan, ik ga dan ook even shoppen! Parr ik word er ook helemaal enthousaist van, haha wat kan jij leuk schrijven Ben benieuwd hoe het allemaal wordt, wel foto´s hoor tegen die tijd! Over mijn werk: Ging goed! Ik mag blijven tot ze iemand anders hebben gevonden en ingewerkt, nou dat zal ongeveer eind juni zijn, dus voorlopig zit ik daar best En half juli ga ik met verlof, nou ja 2 weekjes eerder vind ik ook niet erg Wij eten vanavond gebakken aardappeltjes met spinazie ala creme en een snitzel En daarna ga ik een appeltaart bakken! Hebben we vanavond lekker verse appeltaart met slagroom, had er ineens trek ik Morgen nog 1 dagje werken, van 10 tot half 5, en dan lekker weekend We hebben een lekker rustig weekend voor de boeg, maar zit een beetje te twijfelen om naar de Efteling te gaan... Hij is al open en het wordt goed weer, dus waarom niet? Plus dat ik nu nog niet zo'n dikke buik heb, en dat is alleen maar voordeel... Even kijken of manlief ook zin heeft En zondag hebben we de allereerste BBQ van het seizoen, het word heerlijk weer, lekker bij mijn ouders in de tuin! Hmm i love BBQ, dat wordt wat deze zomer XXX
Hey allemaal, Iedereen die een goede 20 weken echo heeft gehad gefeliciteerd! Ben de afgelopen dagen niet zo veel geweest en ik heb wel bijgelezen maar het is zo veel om te reageren! Ik heb vandaag al de hele dag last van een drukkend gevoel rechtsonder heel laag in mn buik. Weet iemand wat dat kan zijn?
@ Parr1983 Ja, volgens de verloskundige is er een soort richtlijn voor het aantal kilo's dat je 'mag' aankomen tijdens de zwangerschap. Hij zei er ook bij dat het niet zoveel uit maakte hoor, alleen is het voor hun wel handig om het zo een beetje in de gaten te houden. In totaal ben ik nu (1e keer wegen was met 8 weken) 2,5 kilo aangekomen. (van 61,4 naar 64,0) Mijn 20 weken echo heb ik inderdaad met 19,5 week. Bij ons prenataal screenings bureau doen ze de 20 weken echo tussen de 18 en 22 weken. Aangezien ik op vakantie ga als ik 20 weken ben, hebben we ervoor gekozen om het daarvoor te doen. @ Tinkerbell Gran Canaria, waar zat je precies, in welk hotel enzo? Ik kwam daar van mijn 4e tot 17e elke zomer en heb daar intussen ook veel kennissen. Ben wel benieuwd waar jij het zo naar je zin hebt gehad Vanavond naar de verjaardag van mijn nichtje. Dus niet meer online, tot morgen!