Eva: 2,5 kilo maar, ik mocht wensen dat ik dat maar aangekomen was .... Natuurlijk zijn er richtlijnen, maar elk lichaam is anders.
Zo net effe lekker gedoucht en nu weer helemaal fris! @ Sunshine klinkt logisch die uitleg. Hopenlijk werkt het ook en zit het een beetje lekker onder je kleren. @ Kaatje ik geloof dat ze gewoon jaloers zijn daar bij jou op het werk, anders was je niet het onderwerp van gesprek... zo moet je maar gewoon denken en een beetje langs je heen laten gaan. @ Yule lekker gespijbeld? Heerlijk als je thuis ook weer wat kunt opruimen hè! Goede tip trouwens van Prenatal...ik ga zeker kijken. We kunnen nog wel een aantal zaken gebruiken en ik hou van shoppen...dus ook al hebben we niks nodig hi hi leuke spraakverwarring instinct of insect moet er wel om lachen @ Parr heerlijk dat het verven en klussen zo goed gaat en zeker leuk berichtje van jouw achterneef! Zo moet je er meer hebben. @ Tinkerbel fijn dat je mag blijven! Heb je in ieder geval weer een aantal weken thuis overbrugd. En dan na je zwangerschapsverlof krijg je wel weer een leuke nieuwe opdracht. Wij hebben trouwens ook net spinazie met burgertje gegeten maare apppeltaart.... yammie yammie ik kom ook! Ik bedenk me net dat wij nog Ben & Jerry's ijs in de koelkast hebben Dat wordt plunderen dadelijk. Zo nu eers effe GTST
goedenavond dames hoe is ie met mij gaat het wel ok heb net weer es lekker gegeten maar nu heb ik zo een pijn in me keel slikken doet zo een pijn gaat lekker het lijkt of alles maar langzaam maar zeker ontstoken raakt het begon met de neus toen de linker oog nu de rechter oog en vandaag me keel ben wel het patientje @ yule serieus ow dat moet ik ff onthouden jammer dat ik mijn salaris pas rond de 28e krijgmaar misschien kan ik me ouders wel paaien kijk ondertussen naar me serie Mcloud daughters ow my lord wat heb ik toch een hekel aan mensen die zomaar zelf detective spelen ik leef nu extra mee ben echt zo een emo kippetje
@kaatje het is toch wat met die collega's het enige wat ze doen is lullen geloof ik moeten ze niet werken ofzo. @parr je ben lekker aan de klus geweest zeg. @steen ik heb ook 3 late diensten het weekeind bleee. hier gaat alles goed. vandaag lekker op de zolder bezig geweest alle dozen zijn nu uitgezocht en lekker opgeruimd. bijna alles hihi. staat nog een beetje hobby zooi van mij beetje veel geloof ik maar dat moet ik nog uit gaan zoeken maar dat kan ik niet als man lief erbij staat want die gooit gerust alles weg. volgende week gaan we verf kopen voor de muren en de balken dan kan er een wandje geplaatst worden voor de ketel af te schermen en daarna de vloer en klaar is kees. dan kunnen we aan de kinder kamers gaan beginnen.
@Kaatje, ziet er gezellig uit! Hebben jullie het al gereserveerd? Erg toch zulke collegas..lekker laten lullen. @Yule, lekker aan de schoonmaak geweest? Ja ik ben wel bezig met een lijstje wat ik nog moet kopen omdat ik binnenkort met mijn zus ga shoppen. @Parr, lekker veel gedaan dus! Wat lief joh van je achterneef @Yule, bedankt voor de tip! Ik had daar nog een leuk wipstoeltje gezien dus ga zeker even langs. @Steen, neeee ijsjes zijn lekker @Dreames, geen bandenpijn?
Collega vertelde vandaag dat hij toch tot eind mei werkt..dus ik zit 'maar' 2 maanden alleen..ben weer een beetje gerustgesteld Kleine is lekker druk hier, heb nu wel elke dag last van maagzuur..maar goed dat hebben we het graag voor over. Nog 'maar' 5 nachtjes slapen Iedereen alvast slaap lekker!
Ik kwam nog gauw even welterusten zeggen want anders 'moet'ik morgen weer zoveel terug lezen Morgen is het zover...om 11 uur. Verslag volgt! trusteeeee
Goedenavond dames! Zo was ff 2uurtjes weggedut op de bank en moest wakker worden van manlief anders slaap ik straks niet meer Zo heb ik iedereen enthousiast gemaakt! hihi Ik had een stuiter dag @Yule handige tip thxxx! Moet nog wipstoel, boxkleed, bad etc. Komt mooi uit @Tinkerbell leuk van jou werk ja idd! @dreames nee srry heb ik geen last van... hoe gaat het met jullie katje trouwens? helemaal opgeknapt? @Chaartje beterschap meid! @Ingeltje en nu proberen om idd te slapen he Veel plezie rmorgen meid! Ben benieuwd of jouw oom gelijk had Ik voel de beeb af en toe maar niks van erg duidelijk maar ik weet wel hoe het voelt dus als ik iets voel dan weet ik dat het ukkie is Maar nu snap ik wrm ik hem nog niet duidelijker voelt, ivm de placenta. Als ik de echo's kijk of dvd heb ik tranen in mijn ogen van jee dit is voor echt, jij lig eht in mijn buik! Manneke zegt dat als ukkie eenmaal begint te schoppen dan twijfel je nooit meer herkennen er meer deze gevoelens? Heb 's avonds op de bank of achter pc bandenpijn, volgens mij groeit buikkie hard! Hij voelt wel ronder nu. Nogmaals meiden veel plezier morgen!
Goeiemorgen! Vandaag echo, ik kijk er van de ene kant heeel erg naar uit, en van de andere kant kijk ik er ook wel een beetje tegenop. Als alles maar goed is, maar tja ik denk dat iedereen hier dat wel zo'n beetje heeft. Helaas niet meer de tijd gevonden om alles na te lezen, en dat zal er vandaag ook wel niet meer van komen. Ik hoef pas na mijn werk te gaan, en daarna uit eten mmmm Iedereen heel veel succes vandaag!
Goedemorgen, De meiden die vandaag de echo hebben veel plezier en suc6. Gisteren kwam mn vriend thuis met kadootjes voor onze kleine meid Een super schattig roze truitje en meidensokjes. Lief he Bijna weekend Jullie nog plannen?
Goeiemorgen! Ben toch weer uit bed gekropen, ondanks een super kort nachtje (eigen schuld). Het opstaan gaat wel duizend keer makkelijker dan een paar weken terug zeg! Geen kokhalsneigingen meer gelukkig. Maar eh... toen ging ik op de weegschaal... Ik zag wel dat ik hard gegroeid was maar zoveel? 2,5 kilo in 2 weken tijd! Da's echt niet normaal... gelukkig zegt iedereen dat het alleen maar mijn buik is en verder nergens. Maar toch. Ik schrok er wel een beetje van. Nu 7 kilo in totaal.
hi ladies... t is echt vreemd, ik ben echt nog super moe en toch kan ik niet slapen...dus van nood maar forummen zag trouwens dat de lijst weer niet goed gekopieerd is, blijf er over zeuren hoor,moet elke keer alles minstens twee keer invullen...dat vind ik nogal vervelend, zal em zo dus nog een keer bijwerken voor mezelf het babykamertje is bijna klaar! ik ga zo nog even het laatste kozijn van het babykamertje schilderen en dan de gordijnen even klaar maken! Dan hebben we hier alles in orde, wacht alleen nog even op de mama mazzel dagen voor het bestellen van de kinderwagen en dan zijn we er helemaal klaar voor hier!
Tjemig, ook al zo snel klaar met de babykamer... ik heb gisteren een pas een beginnetje met uitruimen gemaakt... Ben 's avonds bij een vriendin geweest en kon van haar de box, badstandaard, een hele bak kleertjes en de maxi-cosi lenen. Heb ik dus even opgehaald. Mijn vriend heeft meteen de box in elkaar gezet, dus die staat nu te 'wennen' aan de poezen... Nog even iets anders: worden jullie ook gestoord van de JEUK?
@parr: met het katje gaat alles weer goed gelukkig. Gisteren moest ze op controle bij de dierenarts en ze hebben opnieuw bloedtesten gedaan maar ze weten niet wat het is geweest. Succes voor de mensen die vandaag een afspraak bij de vk hebben of een echo!
@Yule wat heerlijk dat je dat allemaal kan lenen, scheelt toch weer @Moppiepoppie, ik had ook de 20 weken echo met 19 weken en 3 dagen en alles was goed te zien ook het geslacht! verder aan iedereen die vandaag voor de 20 wkn echo mag, veel plezier en succes! Fijne vrijdag allemaal!
Goedemorgen iedereen! @dreames wel vreemd ja, maar iig voelt zij zich beter! @Yule hier af en toe kleine jeukjes op mijn buik maar meer niet. Hier ook moeilijk de slaap te vatten vannacht tocch was ik erg moe pff vermoeiend hoor! Ik ga niet meer op die weegschaal, of iig niet vaak meer! Werd gek van het aantal kilo's die er bij kwam terwijl ik gewoon normaal eet! @mamamieke wij snappen het soms zelf ook niet maar er verdwijnen soms dingen van het lijst. Ik kopieer altijd de laatste lijst. En er zijn hier maar een paar die de lijst aanpassen met af en toe een uitzondering. Maar ik snap wel dat het vervelend is! Als je ziet dat er weer iets mist pb mij maar dan regel ik het pesoonlijk zelf even voor jou ok? @sunshine ooh watl lief! Toen met de pretcho, die neemt plaats in een winkel die ook geboortewinkel is met kleertjes en andere dingen. Ik liet mijn man eigen initiatief nemen en hij zag een leuke babynomade, 1 leuke shirt, 2 leuke broeken, 1 leuke vest en tuurlijk moest er nog sokjes bij van hem dus werd het 3 paar plannen voor het weekend? ja wij zijn volgeboekt! Morgen verjaardag van een vriendin, zondag naar de elf fantasy fair en daarna verjaardag van een kamerraad. Nogmaals voor de dames die vandaag aan de beurt zijn veel succes en veel plezier!
Pas op! Vloekende zwangere vrouw in aantocht..... #@^#%%$*&^%$^%#$%#$%!!! ZKH belt vanochtend op. Echoscopiste ziek. Afspraak week verzet. Ben echt zo teleurgesteld. BAH
Hoi, ik had 20 weken echo met 19w/5d en was heel goed te zien! @Yule: ik heb ook nog geen babykamer hoor... kamer staat zelfs nog helemaal vol met een spullen. Eind juni komt bij ons pas de kamer. Tijd zat! @Ingelte: jeetje wat balen! Snap dat je teleurgesteld bent. @Sasha :veel plezier bij je echo vandaag! Gisteravond en vannacht was niet fijn. Veel buikpijn, krampjes en harde buiken. Bah! Hebben jullie daar ook zoveel last van? Ik heb gisteren het nieuws gehad dat mijn ouders de babykamer en de kinderwagen betalen. Dat is ff lekker meegenomen. Heb ze wel laten beloven dat dat het dan ook echt is. Geef eerlijk toe dat ik ondanks volwassen leeftijd nog steeds erg verwend ben en ken mijn ouders dus die gaan dan nog cadeaus kopen want een kamertje heb je gewoon nodig zeggen ze dan... Sommige mensen zeggen weleens "o heerlijk zulke ouders, niet weigeren gewoon allemaal aannemen", maar ik vind dat raar. Heb een baan, verdien genoeg, dus af en toe een meevaller is leuk, maar neem echt niet alles aan. Nergens voor nodig. Nog maar paar uurtjes werken en dan lekker 2 weken vakantie! Vanmiddag shoppen met vriendin, morgen eten met vrienden en verder lekker alles per dag aankijken. Eerste week moet mannetje nl. gewoon werken. Ga wel zeker de tip van Yule opvolgen en naar Prenetal volgende week
Ik heb de 20-weken echo op 6 mei en ben dan 20 weken en 3 dagen zwanger. Ik geloof dat 'ons ziekenhuis' deze echo echt rond die 20 weken probeert te plannen... Wat het kdv betreft: Toen wij ons gingen oriënteren (toen ik pas zwanger was van Jasmijn), leek het me allemaal geweldig. Maar na het intakegesprek (een maand voordat ze daadwerkelijk zou gaan...) leek het me ineens vréselijk! En dat lag niet aan het kdv, dat lag aan mij! Ik had ook het gevoel dat alleen IK goed voor mijn dochtertje kon zorgen. Inmiddels ben ik helemaal omgedraaid, Jasmijn gaat ontzettend graag. Zodra ze naar binnen stapt, gaat ze meteen spelen en ziet mama niet meer staan. Haar 's middags weer mee naar huis nemen, is ook een verhaal apart... Ik heb trouwens inmiddels ook het gevoel dat we een meisje krijgen, komt door die 12-weken echo... De mama die haar 8e kindje verwacht, schrijft mee bij de oktobermama's... @Ingeltje: :c: ](*,) #-o :thumbdown: Voor de rest gelukkig alleen maar over goede 20-weken echo's gelezen...