September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    hier ben ik het nou helemaal mee eens. het kan zijn dat hij zich aangevallen voelt om zijn verslaving. probeer dan heel duidelijk te maken dat het niet om hem gaat maar om de baby.

je zou ook nog wat kunnen laten lezen over de schadelijke gevolgen bij baby's/kinderen van meeroken. waarschuwing: niet leuke tekst.
    klik op: Wat kunnen kinderen krijgen door meeroken?

http://www.stivoro.nl/Voor_volwassenen/Het_gevaar_van_meeroken.aspx?mId=9927&rId=198

2. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hallo dames!
    Interessante discussie, rokende schoonouders. Ik vind dat je van je schoonouders kunt eisen dat ze niet roken waar het kind bij is. Als ze dat niet thuis kunnen, dan komen ze maar naar jouw huis. Daar heeft jouw moeder opzich minder mee te maken vind ik (al snap ik dat je dat niet zo voelt).
    Ik heb er ook 'last' van, rokende schoonouders. Toen ik net zwanger was deden ze hun best om niet te roken waar ik bij was. Ik deed er toen niet zo moeilijk over, zei dat ze best es eentje mochten opsteken. Maar zo langzamerhand begin ik het steeds smeriger te vinden en kom ik dus ook steeds minder graag bij ze thuis. Daarnaast krijg ik er ook een steeds slechter gevoel bij in verband met mijn baby.
    Als we daar zijn geweest stinken de kleren alsof we de hele avond in de kroeg hebben gestaan.
    Gelukkig heb ik met mijn schoonouders geen afspraak over oppassen, dus dat dilemma heb ik niet. Maar als ons kind geboren is, dan eis ik dat er niet gerookt wordt als we daar op bezoek komen. Kunnen ze dat niet, dan komen we niet meer. Zo simpel is het (en ik denk dat ze dat ook wel prima zullen vinden trouwens hoor).
    Zo'n hangwiegje vind ik trouwens echt fantastisch! Heb even zitten kijken op http://www.wiegje.nl/wieg/hangwieg.html en het lijkt me ideaal. Een haak beneden, een haak in onze slaapkamer, een haak bij mijn ouders en mijn schoonouders, en ook nog eentje op de kinderkamer. Als het kindje dan in het ledikantje gaat slapen, kan aan de haak leuk een hangmatstoel voor mij (die we nog hebben) zodat ik lekker in de kamer kan zitten wegdromen. Geweldig!
    Jeuk, praat me niet van jeuk :s
    Ik heb van de huisarts 'koelzalf' gekregen, dat is gewoon hele vette zalf. Dat helpt! En ik douche en badder met Balneum, ook dat helpt (zeker in tegenstelling tot zeep).
    Ik ben blij dat het weekend is trouwens...
    Lekker chillen :)
    Groeten
    Azeb

3. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @azeb ... dat is dus het wiegje dat wij hebben. ;)

4. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    ik ben er echt verliefd op en gelukkig is mijn man ht met me eens :)

5. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ik wil 'm ook graag. Dacht eerst nog over een gewone wieg maar bij nader inzien is de hangwieg veel minder duur dan ik dacht, zeker als je geen standaard nodig hebt. Dussssss, hangwieg gaat het worden!

6. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Hahaha ... nog snel even aandelen nemen in de hangwieg dus. ;) :)

7. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    hoi hoi :D

Was ik ook weer eens :p

@Decia gefeliciteerd met je goede echo ;)
    Geen idee waar je die wiegjes kan kopen. Maar mis. heb je wat aan de volgende link. Daar staan alle deelnemers die aanwezig waren op de 9 mnd beurs. Misschien herken je de naam ertussen ;)
    http://www.9maandenbeurs.nl/nmb2008/n/exp_overig144

@Steen gaatje vullen kan geen kwaad, verdoving ook niet. Tenminste dat is mij verteld door de VK en Tandarts

@Parr ziet er gezellig uit. Veel plezier ;)

@Kaatje gezellig naar je oma :D En wat leuk dat je mis. voor gordijntjes gaat kijken. Heb je al een idee wat voor?

@Pipo wat leuk dat jullie naar de Efteling zijn geweest en lief hoor van je VK dat ze zo belangstellend was naar de echo. Leuk als een Vk zo betrokken is :D

@Roshi op zich wel beetje overdreven om dat allemaal aan te schaffen voor 1 dag in de week oppassen, maar misschien hebben ze er een leuke prijs voor kunnen betalen ;) En het is natuurlijk wel makkelijk :D

@Decia wow jij bent goed verwend door je moeder hihi. Super lief van je moeder ;)

@Pisum wij hebben het geboortekaartje al uitgezocht, nu alleen nog een leuke tekst bedenken :D
    Is wel leuk hoor een geboortekaartje. Is toch ook een mooie herrinnering voor later ;) Wij sturen er ook niet veel hoor. Maar waar laat je het dan doen? Want wij hadden bij ons zoontje 75 kaartjes en zaten echt niet op dat bedrag.

@Kaatje lastig hoor wat dat roken betreft. Ben het wel eens met wat de andere meiden al aangaven.

@Elin leuk dat jullie weer een echo hebben gehad en dat het goed gaat met de kleine ;)

@Diddl leuke foto's van het kamertje :D

Vanmiddag nog ff naar prenatal geweest. Wilde het eerste jurkje kopen haha maar kon niet echt iets leuks vinden :(
    Ga jullie vast een fijn weekend wensen. Ga nu All You need is love kijken :p Kom het weekend nog wel ff spieken.

8. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
  9. Onder water

Onder water Niet meer actief

Hehe meiden,

Hier ben ik eventjes, heb het zo druk gehad pfoee ben echt heeeel erg moe dus ik doe later nog even reageren op jullie.
    Mijn eerste stageweek zit erop, moet zeggen dat het wennen is kom van een ziekenhuis en dan naar een verpleeghuis is een hele omschakeling.
    1e dag viel me ontzettend tegen, maar tegen het eind van de week begon het wel een beetje leuk te worden
    Blijkbaar hebben ze vertrouwen in me mag maandag in me eentje de afdeling runnen erg leuk dus:p
    Loop verder nog een beetje te dubben over een pretecho pakket ja of te nee.
    Aangezien het mij alleen maar gaat om het geslacht hihi en we 8 mei de 20 weken echo hebben of dat ik zoveel geldvoor wil neerleggen.
    Lig al vanaf 7 heerlijk in me bedje met de laptop en ga zo wat proberen te slapen..

Ik lees wel elke dag mee met jullie hoor :D

10. mamameike

mamameike Bekend lid

ben bllij dat het probleem met rokende schoonouders en ouders hier niet aan de orde is maar ik zou er inderdaad ook gewoon duidelijk in zijn in wat je wilt en wat niet, moeilijk...maar de gevolgen zijn niet te overzien als je dat eens even leest op de site van stivoro. denk dat je schoonvader dat ook wel serieus moet nemen toch? t gaat ook om de gezondheid van de kleinkinderen

leuk die hangwiegjes trouwens!

11. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Sunshine, wat lief van je vriend! Hier geen bijzondere plannen…jullie?
    @Yule, is allemaal voor een goed doel die kilo’s ;)
    @Meike, wat lekker dat bijna alles klaar is..hier ook, brengt toch wel wat rust moet ik zeggen.
    @Ingeltje, wat balen zeg…kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Wanneer mogen jullie nu?
    @Jannes, af en toe hier ook van die nachten..kan dan ook moeilijk in slaap komen. Hier ook ouders en schoonouders die flink wat dingen willen betalen en voel me vaak ‘schuldig’..wat je zegt.. je kiest voor een kleine te gaan ook omdat je het kan betalen dus dat willen we dan ook..alleen ze worden bijna ‘boos’ als je het niet aanneemt. Lekker geshopt vanmiddag?
    @Diddl, wat mooi de wieg! Dat dromertje is van de Hema of niet?
    @Elin, wat een tegenvaller de auto! En super dat de echo goed was!
    @Decia, fijn dat alles goed was! Leuk zoveel foto’s en de film.
    @Parr…reed rond 8 uur nog langs je werk maar we hebben geen ijsje gehaald..;)
    @Kaatje, gatver haha..maar dat helpt dus goed? Beter dat je je daar niet druk over hoeft te maken :D Wat een dilemma zeg, ik zou ook echt niet mijn kind in een rookhuis willen…als je schoonvader er echt geen rekening mee wil houden zou ik toch je schoonmoeder vragen of ze in jullie huis wil oppassen. Gezondheid van jullie kind gaat toch echt voor alles!
    @Tweety, jammer zeg dat het niet is gelukt..hoever is ze?
    @Pipo, mooi de droomvlucht..je had ook lekker weer of niet?
    @Roshi, mijn schoonouders hebben alleen een bedje en een kinderwagen (onze kleine gaat ook 1 dag per week naar hun toe). Mijn ouders kopen een bedje en een commode omdat we vaak een heel weekend bij ze zijn (ze wonen aan de andere kant van het land.) Kinderwagen is inderdaad wel handig en tja als je ouders het leuk vinden dan is het alleen maar handig toch…snap wel wat je bedoeld ;)
    @Pisum, wij gaan over twee weken kijken naar de collectie in het ‘echt’..op internet vinden we de kaarten mooi maar wil ze graag in het echt zien. Hier ook niet zoveel nodig maar vind een kaartje wel bijzonder en mooi, helemaal voor de kleine later.

12. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Leuk zie dat je woensdag ook een gratis buikfoto kan laten maken bij de Prenatal..zal een lange rij worden ;)

13. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    bedoel je dan dat je meer of minder hebt betaald? als het minder is, geef me dan het adres! :)

ik woon in Belgie en de site waar ik heb gekeken is http://geboorte.cardxl.be/

een kaartje uit de basiscollectie (dus zegmaar het meest simpele) kost daar 0.89 euro per kaartje, of je er nu meer of minder dan 100 bestelt.
    stel dat wij er 30 willen. verder zijn de drukkosten verschillend, het hangt er vanaf of je kleur of zwart wilt, en 1 zijdig of 2 zijdig.

1 zijdig zwart kost 57 euro drukkosten, kleur is 77 euro. kleur lijkt me toch wat leuker. de berekening wordt dan als volgt:
    Aantal kaarten x Kaartprijs + Drukkosten (zoals aangegeven in de tabel) = totale prijs incl BTW.

dus 30 x 0.89 + 77 = 103,70 euro. dus zo kom ik bij die prijs ;)

14. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    yule staat in de mail die ik gehad heb. staat een linkje met waar en daar staan de plaatsen in.

roshi mijn ouders hebben ook een speciaal kamertje gemaakt toen ik in verwachting was van mijn
    zoontje terwijl ze niet eens doen oppassen maar gewoon voor als ie daar is. leuk thema winnie the pooh

pisum ja zou ze ook zelf kunnen maken. of goed zoeken misschien vind je het nog ergens goedkoper.

kaatje je zou dit tegen je moeder en schoonmoeder kunnen zeggen en hun de keus laten waar ze willen oppassen maar dan wel rookvrij. is jou kindje en
    als jij het rook vrij wil moeten ze dat kunnen respecteren.

dniise mooi dat je 1e week goed is bevallen. hoe is het met de weken die je heb gemist moet je die nog inhalen? welk verpleeghuis werk je nu? in dubbeldam toevallig?

net thuis van mijn avonddienst pfff ben moe en last van mijn onderrug. nog 4 dagen te gaan. 2 mensen vroegen naar mijn vriendin ze is nu rond de 35 weken en ze weten nog niet of het een "gewone"bevalling of een keizersnee gaat worden. na 38 weken mag ze kiezen geloof ik. nou ga nog ff bij mijn mannetje zitten en dan mijn bedje weer eens opzoeken.

15. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    even over de geboortekaartjes... ik kom nu op +/- 50 mensen en dan ben ik volgens mij wel een paar vergeten en zit nog te twijfelen of ik werk (mensen apart) moet sturen naar huisadres.

Hoeveel kaartjes zou je dan voor de zekerheid moeten bestellen 65 a 70 ofzo?

Bij ons kaartje komt 65 kaartjes neer op €204,25

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Bedankt voor jullie lieve reacties! We zijn er al weer overheen hoor :) nu maar weer wachten op volgende week vrijdag. Dus weer opnieuw aftellen....

Ga nu lekker slapen xxx

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/

26 augustus 2008
    *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ...kalender: ♂ ... THUIS ... BV
    29 augustus 2008
    *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    01 september 2008
    *Delayla ... 26 jaar ... 2e [?]... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS
    02 september 2008
    *Babydreame ... ? jaar ... ?e ... Kalender:( ... Denkt zelf: .? ...
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING!
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    *1summer ... 32 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂
    03 september 2008
    *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ?
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING!
    05 september 2008
    *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    06 september 2008
    *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Moniek ... 30 jaar ... 3e [♀♀]... Kalender: ♂
    07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV
    *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    08 september 2008
    *Aapje ... 29 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂...ZKH...BV
    *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING!
    09 september 2008
    *Danielle84 ... 23 jaar, 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    10 september 2008
    *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?...
    *Rijkie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:( ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender:( ... Denkt zelf: ?
    11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    12 september 2008
    *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING!
    14 september 2008
    *Meisje84 ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *mica ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... ?
    *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV+FV
    15 september 2008
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    17 september 2008
    *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV
    18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV
    19 september 2008
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV
    20 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV
    *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    22 september 2008
    *Muiz ... 34 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    23 september 2008
    *Jetty ... 30 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂
    *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV
    24 september 2008

*Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV
    *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ?
    *Sarahfreely ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender:♂ ... Denkt zelf:♂
    25 september 2008
    *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Tugba ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    26 september 2008
    *Renske ... 31 jaar ... 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ?
    29 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    30 september 2008
    *Faith79 ... 28 jaar ... 1e kindje ...Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV

Nu: 66 september mama's!

13 meisjes in de buik ... 5 jongens in de buik ... 7 mama's laten zich verrassen ... 6 mama's houden het geheim

• De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst!

Ingeltje <--> Lola
      Freesia <--> Droppie123
      IrisB <--> Elin
      MirandaT <--> FunnyMe
      Parr1983 <--> Krisstel
      Wupje <--> Cossy
      Yule <--> Jannes
      Pupke <--> Pisum
      Azeb <--> SheDevil
      Dniise <--> Tweety
      Kaatje85 <--> Jessejaime
      Tinkerbel1984 <--> Eva1983
      Lise <--> Moppiepoppie
      Roshi <--> Chaartje 79
      Steen <--> Sasha
      sunshine80 <--> Delayla
      dreames <--> decia
      mamameike <--> Mss Ace

(zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!)

Agenda:

April:
    21: IrisB 20 weken echo, steen 20 weken echo
    22: SheDevil 20 weken echo GYN, Hster 20 weken echo, sarahfreely vk Yule 20 weken echo, marielle82 vk, chaartje79 vk
    23: Nikky 20 weken echo, Kristel 20 weken echo, Pisum 20 weken echo, MirandaT vk, delayla 20 weken echo, sunshine80vk
    24: Diddl 20 weken echo, FunnyMe 20 weken echo, steen vk, foover vk, elin vk Moniek 20 weken echo
    25: Ingeltje 20 weken echo
    27: Kaatje8520 weken echo
    29: Pupke 20 weken echo Moppiepoppie 20 weken echo
    Mei:
    02: wupje 20 weken echo
    03: Meisje84 20 weken echo, Azeb 20 weken echo
    06: Roshi 20 weken echo, jessejaime 20 weken echo, Lola 20 weken echo, Parr1983 vk
    07: Dreames 20 weken echo, SanneMart 20 weken echo, renske 20 weken echo
    08: debbyvermeer 20 weken echo, tweety 20 weken echo, sarahfreely 20 weken Dniise 20 weken echo echo, eva1983 20 weken echo Jetty 20 weken echo, Diddl vk Eva1983 20 weken echo
    09: sunshine80 20 weken echo
    13: Elin 20 weken echo, Lise groeiecho + gyn Eva1983 VK
    15: Parr1983 20 weken echo
    21: Cossy 20 weken echo
    24: Funnyme pretecho
    30: Diddl pretecho, IrisB pretecho 3D
    31: Krisstel 3D echo
    Juni
    14: Roshi pretecho 3D + 4D
    23: Cossy pretecho 3D + 4D
    24: parr1983 pretecho 3D + 4D

18. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    hai dames

leuke avond gehad
    jullie zijn weer erg actief geweest

@ kaatje heb nog steeds last van me keel
    echt ik voel me een kleine drama queen hahaha

en me kleine vent die heeft nu een disco feestje in me buik want hij gaat echt tekeer
    dus mamma gaat lekker douche en pitten want ik ben gesloopt

dus een fijne avond
    enne ik ga de 23e naar de prenatal in Arena
    Wie gaat er ook heen?

19. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Minder ;)
    Wij hadden op http://www.geboortekaartjes.nl een kaartje uitgezocht. Daar staan allerlei collecties op die ze ook bij drukkerijen verkopen.
    We zijn toen met het geboortekaartje(je kan drie kaartjes aanvragen op die site die je leuk vind) naar Multicopy gegaan. Dat is een drukkerij hier in de buurt.
    Wij hadden het volgende kaartje voor ons zoontje met alleen andere naam dan :p :

http://www.geboortekaartjes.nl/kaart.php?id=6997&soort=1
    Alleen de prijs die erbij staat klopt dus niet. Bij deze drukker was het goedkoper.

@Krisstel nee wij hebben ook niet echt plannen ;) Willen het kamertje van ons zoontje in orde gaan maken en vanavond gaan we bowlen en steengrillen met mn ouders en zusje :D
    En zal idd wel een hele rij staan woensdag haha

@Roshi wij hadden toen 15 geboortekaartjes extra bijbesteld. Dat willen we nu weer doen eigenlijk. De vorige keer kregen we ook felicitatiekaartjes uit onverwachte hoek of die we vergeten waren :oops: en die mensen hebben we nog een geboortekaartje nagestuurd.
    Ook heb ik er twee zelf gehouden. Heb 1 kaartje in zn album gedaan en ik heb een fotolijst gemaakt met zn eerste kleertjes die hij aan kreeg na de geboorte en zijn mutsje met daarbij dan het geboortekaartje. Dat hebben we in onze slaapkamer nu hangen boven het bed :D

20. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.814
    4.057
    113
    Even een egoberichtje.
    Gisteren hebben ik en mn mannetje voor het eerst aan de buitenkant van mn buik een schopje gevoeld. :D

Deel Deze Pagina