September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

He hallo :)

Even kort want hier ook heerlijk genoten van het superweer :D Vandaag hebben we een mooie tuinset gekocht, wordt donderdag geleverd dus as weekend zitten wij lekker buiten! En dan wordt het (zoals ze nu zeggen) 20 graden, dus ik ben blij :D

Nu ben ik supermoe dus ik ga lekker op de bank liggen :) Dinsdag weer naar de verloskundige, jeetje alweer 4 weken voorbij :confused: Gaat hard!

Liefs XXX

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Had dat eerder gezegd dan head ik dat zekers gedaan! :D Waar woon je? In Haarzuilens zelf?

3. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Tweety, vervelend voor je dat je zo opziet tegen het werk...

@Yule, wat betreft die goede smaak, ik kan hetzelfde van jou zeggen, hahaha.

@Sascha: ja, we hebben alles bij Babydump gekocht. Door de kortingen die je daar krijgt waren we een heel stuk goedkoper uit dan bij Babyplanet. Nu alleen nog een leuk geboortekaartje met het Teigetje thema en dan zijn we helemaal blij! En leuk dat je man de eerste schopjes heeft gevoeld!

@Dreames: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

@Ingeltje: wellicht verhuizen naar Limburg? We hebben hier echt prachtig weer gehad vandaag!

@Lise: wat leuk: ook jouw vriend heeft voor het eerst schopjes gevoeld!

@Wupje en Krisstel, lekker van het weer genoten vandaag?

@Foover: fijn dat de echo goed was!

@Azeb: we hebben er nog eigenlijk niet over nagedacht waar het kindje overdag slaapt. Ik denk boven...

@Parr: was de pizza lekker? Daar had ik ook wel zin in gehad!

@Roshi: veel succes met werken!

@Diddl en Tinkerbel: op de helft! Gefeliciteerd! Goh, hoe cliché maar waar: de tijd vliegt... Ik kan me nog als de dag van gisteren herinneren dat ik een positieve test in handen had, en nu zijn we alweer (bijna) op de helft!

Ik heb ook lekker van het weer genoten vandaag. Eerst een flink stuk gewandeld, terrasje gezeten en daarna nog even in de tuin. Vanmiddag was de kleine weer flink aan het schoppen/bewegen en mijn man kon het voor de tweede keer deze week voelen. Met als gevolg dat hij nu elke 5 minuten vraagt: 'en, schopt 'ie? Mag ik even voelen?' Hahaha. Ach, ik begrijp het best: nu wordt het voor hem ook allemaal wat echter.

Zo, nog even wat drinken en dan naar bed. Ik voel me prima maar de moeheid 's avonds wil nog maar niet verdwijnen. Ach ja: als dit alles is mag ik niet klagen...

4. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Pupke, ik heb ook nog steeds zo'n last van die stomme vermoeidheid :(
    Natuurlijk valt het allemaal wel mee, heb verder geen klachten enzo, maar ik zou zo graag niet zo uitgeput zijn na een dag werken....
    Gelukkig straks twee weken meivakantie om uit te rusten!

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @pupke het valt opzich mee hoor maar ik werk maar 16 uurtjes en als je dan 5 dagen achterelkaar moet 1 vrij en dan een cursus dag van 8 uur dan heb ik af en toe wel ff zoiets van bleeeee. maar zodra ik er ben is het weer weg.

nou net weer thuis van mijn laatste late dienst van deze reeks nu nog 2 ochtendjes en dan 1 dagje vrij jippie. ik slaap snachts zo erg kl*te hebben jullie dit ook? ik kan niet op mijn re zij liggen ligt voor geen meter heb nu ook een kussentje als ik op mijn zij lig en dit ligt wel een stukkie beter. no ga nog wat drinken en dan mijn bedje weer opzoeken morgen weer om 7 uur uit mijn bedje pfff alleen de gedachte al hihi.

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hier scheen de zon ook verder de hele dag hoor :) alleen vanochtend was het niks :)

Ga ook lekker bedje opzoeken. Ik slaap ook moeilijker nu, maar af en toe een goede, dan weer een slechte nacht. Gaat nog best.
    Ga wel mijn rug en bekken in de gaten houden. Zal het in ieder geval tegen de VK zeggen 2 mei. Ik weet niet zo goed wat BI inhoudt en wat de klachten zijn, ik zal er eens wat over opzoeken. Hoop toch niet dat ik dat krijg :(

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hier ook eentje die slecht slaapt hoor. Of ik kan moeilijk de slaap vatten of ik wordt tig keer wakker. Ook als ik gewerkt hebt ben ik ook uitgeput :( maar omdat er verder weinig is neem ik het voor lief ;)

8. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeiemorgen!

Dit wordt denk ik zo goed als 100% ego aangezien ik snel alles heb bijgelezen (was blijkbaar wel een rustig forumweekend), maar heb niet superveel tijd om te reageren vanmorgen.

Heb een erg leuk weekend gehad. Vrijdag een hamsterkooi verschoond, vraag me af wanneer m'n vriend dit moet overnemen, want ik pas in normale staat nét met kooi door de deur en gang. Met zo'n buik wordt het helemaal niks (kooi is 80x50 cm) :) Dan naar het gemeentehuis geweest om een datum te kiezen voor ons geregistreerd partnerschap. Had ik alles geregeld (vriend moest werken), zegt ie opeens op msn "oh, ik had die erkenning moeten regelen". Gelukkig hebben gemeenteambtenaren soms hun momenten, want nog geen 10 mins later werd ik spontaan door de ambtenaar gebeld of het misschien niet handig was als we de erkenning meteen deden op de dag dat we in ondertrouw gingen. Probleem helemaal vanzelf opgelost :)

Rest van vrijdag en zaterdag heerlijk genikst. Was vrijdag redelijk vroeg op (om 10u had ik al de kooi + gemeentehuis achter de rug), dus waren echt 2 volledige dagen ontspanning. Hoera, ik was er echt aan toe.

Gisteren dan naar de Elf Fantasy Fair geweest. Eerst lekker stressen om alles klaar te krijgen. Ik had dit jaar ook puntoren, dus die moest m'n vriend er eerst aanplakken. En dan een interessante rondendans gemaakt tussen een broek die plots haar elastiek had opgegeten (dat ding met die knoopjes om em groter/kleiner te maken), ontbijt, haar, make-up, koffie en ten slotte zwarte lippenstift. Vriend wou vroeg vertrekken dus die stond al te stuiteren omdat we 10 minuten later dan het plan vertrokken. Waren we net een eindje onderweg, bedacht er iemand plots dat ie z'n maliënkolder vergeten was. Haha, konden we voor hem terugrijden :D (gelukkig waren we amper de stad uit).

Fair zelf vond ik erg leuk, het weer was ronduit schitterend en het is altijd leuk om al die kostuums te zien. We zijn wel niet heel erg lang gebleven, iets van een 4 uurtjes, maar van al dat stappen begon ik echt last te krijgen van m'n rug/heupen. Kon de rest van de dag thuis amper bewegen, dus vreesde het ergste voor vandaag, maar dat viel gelukkig mee.

@parr: ik zet even een foto van mij gisteren in m'n album.

En heb vannacht als bij wonder wéér goed geslapen, maar 1 keertje wakker geweest. Maar dat deed ik dan meteen weer goed, want had blijkbaar iets super triest gedroomd: moest er helemaal van huilen :confused: Gelukkig was het al een uur of 6 en was m'n vriend half wakker, dus die kon me dan troosten. Hormonen... raar...

@dreames: wat een schoonfamilie :rolleyes: Uiteindelijk beter iets dan niets, maar goed, spontaan is anders... Bah.

Straks 20 weken echo. Kijk er al naar uit, maar blijft natuurlijk spannend. We hebben 2 weken geleden dan wel de pretecho gehad, maar ik blijf toch altijd een beetje met een "als alles maar goed is"-gevoel zitten. Feit dat ik nu al 3 of 4 dagen na elkaar veel beweging in m'n buik voel, zou ook een geruststelling moeten zijn, maar wil het toch weer eerst gezien hebben.

Zo, was een heel ego verhaal :oops:

Fijne maandag allemaal!

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik ben helemaal in mn nopjes... vandaag wordt het kamertje bezorgd!

10. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Goeiemorgen :D

Die vermoeidheid heb ik ook nog steeds last van hoor, heb de hoop opgegeven dat dat nog overgaat deze zwangerschap ;) Nog eventjes en we gaan het derde en laatste deel in en in alle boeken staat dat je dan juist weer heel erg moe wordt, dus ach!

Slapen gaat hier gelukkig nog wel goed, behalve die levensechte nachtmerries dan :( Maar ja niks aan te doen. Merk ook dat ik meer last van heupen e.d. krijg als ik veel heb gelopen of net als dit weekend, het huis heb schoongemaakt, ook even in de gaten houden dus!

En nu is het alweer maandag :( Weekend gaat veel te snel :evil: Gelukkig volgende week een hele korte week, dan hoef ik maar 2 dagen te werken en heb er dan 5 vrij :)

Jullie nog leuke plannen met Queensday? Ik blijf 's morgens hier in het dorp en 's middags swingen bij Armin van Buuren hier in de buurt, ben benieuwd hoelang ik het volhoud 8)

Nou ik ga weer richting kantoor! Meiden die vandaag de echo hebben: Heel veel plezier, en voor de rest: Geniet van het heerlijke weertje 8)

Liefs xxx

11. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Goedemorgen :D

@Dreames wat super dat jullie de kleine allebei gevoeld hebben. Apart he ;)
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag ;)

@Roshi wat lief van je mannetje :D Zijn jullie geslaagd voor behang? En gezellig uit eten geweest?

@Ydnic gefeliciteed met jullie ondertrouw ;)

@Mica wat leuk dat jullie de kleine ook al aan de buitenkant gevoeld hebben :D

@Miran wat fijn dat de waardes toch goed zijn en wat leuk dat je weer een echo hebt gehad :D

@Pupke wat leuk dat jullie geslaagd zijn voor de meubeltjes e.d. :D

@Kaatje ja hoor hier ook weer de zakdoekjes tevoorschijn getoverd vrijdag haha

@Foover fijn dat alles goed was bij de echo

@Azeb ons zoontje sliep heel af en toe in de box. Maar probeerde hem regelmatig gewoon in zn ledikantje te leggen zodat hij zou "leren" dat dat zijn plekje is om te slapen.

@Diddl gefeliciteerd met je 20 weken ;)

@Iris wat leuk dat jullie datum nu is vastgelegd voor de ondertrouw. Veel plezier en succes met de 20 wk echo strakkies ;)

@FunnyMe wat leuk dat kamertje vandaag geleverd wordt :D

@Tinkerbell hier nog geen plannen voor queensday ;)
    Werkse!

Iedereen die vandaag een echo heeft of naar de vk moet. Veel plezier en succes!

Hier gaat het slapen redelijk. Vermoeidheid hier ook nog last van. Soms wel lastig hoor. Zou dan wel evne lekker lang willen blijven liggen maar ja heb nog een klein mannetje rondhuppen die er smorgens toch een keer uit wil :p
    Hier een leuk weekend gehad. Zaterdag gebowld en wezen steengrillen.
    Gisteren hele dag aan de slag geweest met het kamertje voor ons zoontje. Hij krijgt een jungle kamer. De jungle muur is al af nu nog evne op pad voor de accesoires e.d. :D En als dat allemaal klaar is kunnne we aan de slag met de kamer voor onze kleine meid :D

12. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Goedemorgen allemaal,

Heb nu lekker 2 weken vakantie, dus geen tijd om veel online te zijn en op iedereen te reageren. Veel te lekker weer.

Hier gaat het op en af. Heb veel last van harde buiken (vooral in bed), krampjes en obstipatie. Wordt er heel onzeker van. Gelukkig is mijn mannetje heel begripvol en snapt dat die pijntjes echt niet leuk zijn.

Herkennen jullie dat: pijntjes en dan onzekerheid?

13. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

Mijn avonddiensten zitten er weer op! Gisteren begon de vermoeidheid toch wel een beetje toe te slaan, aan het eind van de avond. Maar ik heb wel lekker elke dag uit kunnen slapen.
    Vandaag een spannende dag: de 20 weken echo. Om half twee! Ik heb er vannacht zelfs van liggen dromen, hihi.

@Jannes, gelukkig herken ik jouw verhaal nog niet echt. Heb wel wat meer last van obstipatie, maar het is nog te doen. En zo dus na een paar dagen werken wat vermoeider.
    Succes meid!
    @Dreames, nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    @Ydnic gefeliciteerd met jullie ondertrouw, wanneer is de grote dag?
    @Azeb, ons streven is om ons kindje zoveel mogelijk in zijn/haar eigen bedje te laten slapen, dat is het toch het beste, daar krijgen ze de meeste rust.
    @Iris, joehoe ook de 20 weken echo! Veel succes en plezier!
    @Funnyme, wat leuk dat jullie kamertje al komt vandaag!
    @Tinkerbell, ik moet werken met koninginnedag.....

Wij zijn woe en do samen vrij, dus dan gaan we lekker op pad voor de babykamer, en we hebben nu ook maar besloten om de babykamer een kleurtje te geven, in ieder geval een wand. En dan afhankelijk van wat het wordt....Ik ben zo benieuwd ;)

Later meer!

14. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Jannes: Ja, dat herken ik zeker wel! Heb nu niet zoveel last meer, maar twee weken terug erg veel harde buiken. Het helpt echt om rustiger aan te doen (zowel fysiek als mentaal merkte ik verschil). Ik werd er ook heel onzeker van, helemaal omdat 2 vriendinnen/collega's van mij heel vroeg bevallen zijn en dan ga ik helemaal in de stress van harde buiken...
    Bij mij was het waarschijnlijk door snelle groei en na een paar daagjes was het weer over.

Wat een fantastisch weer was het gisteren he! Super gewoon. We hadden een verjaardag en hebben de hele middag in de tuin gezeten. Heerlijk! Eindelijk lente...

Gister was ik ook 20 weken, fijn op de helft. Inderdaad kan het aftellen nu beginnen!

15. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Yule: bedankt voor je antwoord. Fijn dat iemand het herkent. Ik heb hetzelfde. Ken ook iemand die met 23 weken opeens beviel. Is echt mijn grootste nachtmerrie. En dan met harde buiken denk je al snel.. o jee het zal toch niet. Maar ik ga proberen deze 2 weken vrij lekker rustig aan te doen.

Wij vieren dit weekend onze verjaardagen (zijn lekker handig dat na elkaar jarig) en ik hoorde net dat het heel mooi weer wordt. Kunnen we wellicht ook lekker in de tuin zitten. Fijn!

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/

26 augustus 2008
    *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ...kalender: ♂ ... THUIS ... BV
    29 augustus 2008
    *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    01 september 2008
    *Delayla ... 26 jaar ... 2e [?]... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS
    02 september 2008
    *Babydreame ... ? jaar ... ?e ... Kalender:( ... Denkt zelf: .? ...
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING!
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    *1summer ... 32 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂
    03 september 2008
    *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ?
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING!
    05 september 2008
    *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    06 september 2008
    *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Moniek ... 30 jaar ... 3e [♀♀]... Kalender: ♂
    07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV
    *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    08 september 2008
    *Aapje ... 29 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂...ZKH...BV
    *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING!
    09 september 2008
    *Danielle84 ... 23 jaar, 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    10 september 2008
    *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?...
    *Rijkie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:( ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender:( ... Denkt zelf: ?
    11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    12 september 2008
    *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING!
    14 september 2008
    *Meisje84 ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *mica ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... ?
    *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV+FV
    15 september 2008
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    17 september 2008
    *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV
    18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV
    19 september 2008
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV
    20 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV
    *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    22 september 2008
    *Muiz ... 34 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    23 september 2008
    *Jetty ... 30 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂
    *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV
    24 september 2008

*Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV
    *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ?
    *Sarahfreely ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender:♂ ... Denkt zelf:♂
    25 september 2008
    *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Tugba ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    26 september 2008
    *Renske ... 31 jaar ... 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ?
    29 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    30 september 2008
    *Faith79 ... 28 jaar ... 1e kindje ...Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV

Nu: 66 september mama's!

13 meisjes in de buik ... 5 jongens in de buik ... 7 mama's laten zich verrassen ... 6 mama's houden het geheim

• De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst!

Ingeltje <--> Lola
      Freesia <--> Droppie123
      IrisB <--> Elin
      MirandaT <--> FunnyMe
      Parr1983 <--> Krisstel
      Wupje <--> Cossy
      Yule <--> Jannes
      Pupke <--> Pisum
      Azeb <--> SheDevil
      Dniise <--> Tweety
      Kaatje85 <--> Jessejaime
      Tinkerbel1984 <--> Eva1983
      Lise <--> Moppiepoppie
      Roshi <--> Chaartje 79
      Steen <--> Sasha
      sunshine80 <--> Delayla
      dreames <--> decia
      mamameike <--> Mss Ace

(zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!)

Agenda:

April:
    21: IrisB 20 weken echo, steen 20 weken echo
    22: SheDevil 20 weken echo GYN, Hster 20 weken echo, sarahfreely vk Yule 20 weken echo, marielle82 vk, chaartje79 vk
    23: Nikky 20 weken echo, Kristel 20 weken echo, Pisum 20 weken echo, MirandaT vk, delayla 20 weken echo, sunshine80vk
    24: Diddl 20 weken echo, FunnyMe 20 weken echo, steen vk, foover vk, elin vk Moniek 20 weken echo
    25: Ingeltje 20 weken echo
    27: Kaatje8520 weken echo
    29: Pupke 20 weken echo Moppiepoppie 20 weken echo
    Mei:
    02: wupje 20 weken echo
    03: Meisje84 20 weken echo, Azeb 20 weken echo
    06: Roshi 20 weken echo, jessejaime 20 weken echo, Lola 20 weken echo, Parr1983 vk
    07: Dreames 20 weken echo, SanneMart 20 weken echo, renske 20 weken echo
    08: debbyvermeer 20 weken echo, tweety 20 weken echo, sarahfreely 20 weken Dniise 20 weken echo echo, eva1983 20 weken echo Jetty 20 weken echo, Diddl vk Eva1983 20 weken echo
    09: sunshine80 20 weken echo
    13: Elin 20 weken echo, Lise groeiecho + gyn Eva1983 VK
    15: Parr1983 20 weken echo
    21: Cossy 20 weken echo
    24: Funnyme pretecho
    30: Diddl pretecho, IrisB pretecho 3D
    31: Krisstel 3D echo
    Juni
    14: Roshi pretecho 3D + 4D
    23: Cossy pretecho 3D + 4D
    24: parr1983 pretecho 3D + 4D

Zo ff de lijst tevoorschijn halen ;)

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen dames!

@ Iris en steen veel plezier vandaag! :D

@Iris nope heb jou niet gezien :( Maar je zag er leuk uit. Ik had wel jou gezicht van een vorige elf fantasy foto geplakt in mijn hoofd maar herkende jouw gezicht ook nergens :( maar het was ook erg druk! Jij hebt het dus 4uurtjes volgehouden! Ff kijken hoe lang waren wij daar...6uur en 45min. Ik kreeg toen echt laatst van mijn onderrug! Dus waren wij op tjd weggegaan. Ik heb vannacht ook wel beter geslapen maar ook iets triest gedroomd. Heb toen lekker dichter bij hubbie gekropen..

@FunnyMe oooh spannend!

Nou ik heb een nieuwe buikfoto in mijn album. deze keer met kleding aan omdat ik al aangekleed was en dit was vanochtend genomen ipv zoals gewoonlijk voor het slapengaan. Maar je ziet de verschil echt wel! :confused: Zo ff mijn fruithapje naar binnen werken en dan ga ik aan de slag met hubbie!!! Kom straks weer kijken! Toedels!

18. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hallo hallo!
    Bedankt voor jullie antwoorden over het wel/niet slapen in de box.
    Het is inderdaad wel zo duidelijk om het echte slapen gewoon altijd boven in zijn/haar bedje te doen. Gaan wij ook maar doen denk ik.
    Ik heb vannacht gedroomd dat ons kind er was (het was een meisje) en we waren al een dag of twee druk bezig met haar trots aan iedereen te showen, toen ik opeens bedacht: oh ja, je moet natuurlijk ook gevoed worden! Pfffff....
    Ze huilde helemaal niet ofzo. Echt bizar....
    Nouja, fijne dag verder dames, en tot later!
    Groeten
    Azeb

19. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Goedemorgen allemaal.
    Bedankt voor alle felicitaties. En 12 juni is de grote dag. Lekker vlot daar hou ik van :)

Verder melde ik al dat ik dit weekend ziek was. Het gaat nu met de keel beter alleen mijn neusverkoudheid gaat maar niet over. Had een homeopatische neuspray maar kreeg er spontaan een bloedneus van. Dit tot 5x toe! Gewoon ook midden in de nacht vond het wel een beetje eng omdat ze zo lang duurden en slecht te stelpen waren. Dus dokterswacht gebeld en die heeft me toen wel gerust gesteld. Nu beginnen de longen nog even op te spelen. Kortom ben met dit mooie weer thuis met astma en bijna geen lucht :cry:

Verder voel ik me erg schuldig tegen over mijn werk. Daar is het super druk en ik ben thuis. Hebben jullie dat niet als je ziek bent? Kan me er echt heel naar om voelen. Ben echt nooit ziek maar als ik het dan ben voel ik me er niet goed bij. Stom eigenlijk!

Slapen: tsja meestal als ik echt lekker ver weg ben dan gaat de wekker al weer. En af en toe van die wazige dromen allemaal. En ik kan heel slecht op mijn linkerkant slapen. Net als of ik het dan benauwd krijg ofzo.

Dreames nog van harte met je verjaardag!
    Iedereen veel plezier met de 20 weken echo.Wij mogen donderdag :)
    Vanmiddag nog naar de vk moet alleen iemand mee hebben durf nu niet zo goed alleen nu ik me niet zo fit voel. Moet er toch een stukje voor rijden.
    En wat gaat het idd snel allemaal bijna 20 weken!

20. mica

mica Actief lid

13 apr 2008
    120
    0
    0
    goeiemorgen!

Ook allemaal helemaal vrolijk van het weer? Ik ben gisteren naar het strand geweest heeeeerlijk! Maar knijp m wel een beetje voor een zwangerschapsmasker, maar ja om daar nou voor uit de zon te blijven....

Die buikfoto s! Wat is het bij jullie goed te zien, mensen die het van mij niet weten zien het niet en de mensen die t wel weten vragen soms waar ik mijn buik verstopt heb. Maar ja komt vanzelf ben blij dat ik me nog vrij kan bewegen.

Heb vorige week te horen gekregen dat ik vanaf mei al geen werk meer heb. Nog meer mensen met zo'n probleem?

Werkse allemaal voor wie moeten werken voor je t weet is t weer vrijdag 8)

groetjes mica

Deel Deze Pagina