Ja, was ik ook Jule, en we moesten ook nog een half uur wachten...pff is niet fijn hoor! Maar zodra je meteen het hartje weer ziet kloppen en ze zeggen dat alles goed is, kun je echt gaan genieten! veel succes!
hoi meiden ff een ego berichtje ben zo erg boos en verdrietig. vanmiddag gezellig met man en kind naar de stad en na 3 winkels gehad te hebben hebben ze me portemonee gejat! gvd. we zijn alle winkels langs geweest om te vragen of ze hem hebben gevondne maar nee nergens was ie dus ze hebben hem gejat. hij lag zoals altijd in de kinderwagen klep. wordt niet goed van alles wat ik nu moet doen aangifte hier en blokade daar weer naar de gemeente om id kaart gegevens te krijgen daarna kan je pas aangiften doen. foto's van mijn zoontje weg zijn 1e plukte haar zat nog in mijn portemonee ook weg zit gewoon te janken.
Zo wij zijn wel ff klaar voor vandaag. Hoofd en voeteinde ledikant zijn klaar, muurtje heeft 1 likje verf gehad, morgen weer. Plank boven de commode opgehangen, alles van de gang in de nieuwe berging gezet, alle baby meubels de gang ingezet, babykmr wat opgeruimd, schoenenkast gemaakt, plintje onde deur gezet.... pff ja wij zijn er ff klaar mee! Morgen is een nieuwe dag! @kaatje ben benieuwd naar jouw buik ook super lieve gedichtje! @Yule wel minder dat hubbie die hangwieg niet wilt! Die culla-belly ken ik ook. Kan ook zeer handig zijn! Bij ons kan het neit, maar dat geeft ook niet aangezien wij wieg hebben. @steen super at de 20weken echo helemaal toppie was en idd lijkt mij ook dat als alles op groen is dat je ook volledig an gaat genieten! eerst die 12weken grens dan die 20weken grens en dan de bevalling @Iris hoe was het bij jou?
Jeetje Tweety dat is ook wat! Wat erg zeg meid! En dan vooral dat plukje haar Maar weer een wijze les: je portomonnee op een betere plek leggen. Nja heb je nu veel aan. Dikke knuffel. Even van mij een ego berichtje: Mijn vriend heeft de beeb gevoeld aan de buitenkant! We probeerden het al een week maar steeds stopte de kleine met schoopen zodra hij zijn hand erop legde. Maar vanmorgen werd hij getrakteerd op een flinke schop! Wie kan er nog meer aan de buitenkant haar beebje voelen?
@Yule: dat wiegje van die link, dat is een co-sleeper. Dat is onderdeel van AP (ik geloof alternative parenting); het kindje hoort zo dicht mogelijk bij de ouders te zijn en dus ook 's nachts. Het is wel erg handig bij het voeden 's nachts want je rolt de beeb gewoon naar je toe als ie een kik geeft. De kans op wiegedood is ook minder groot, want het beebje slaapt minder diep. Maar.. je kind slaapt veel minder snel de nacht door heb ik begrepen, want het slaapt minder diep en weet dat jij bij elke geluidje van hem/haar wakker wordt en hem voedt. Ook zou het moeilijker zijn het kindje op een gegeven moment op een eigen kamer te laten slapen omdat hij niet gewend is alleen te slapen. Dit is iets waar ik al lang over twijfel. Co-sleeper of gelijk op de babykamer. En hoe lang dan in de co-sleeper? What about my sexlife, hihi? Dat soort dingen. Je ziet zo vaak in van die opvoedprogramma's een peuter die ab-so-luut niet normaal naar bed gebracht kan worden en altijd maar bij papa en mama in bed moet. Nou dat wil ik dus ook echt niet! Wat denken jullie hiervan?
Tweety..dikke knuff meid.. kunnen mensen nou nooit eens van andermans spullen afblijven. We hebben hier net het zaaltje vast gelegd,dus kan nu de trouw uitnodigingen bestellen, als internet tenminste een keer stopt met vastslaan op die site.
@Tweety: jemig meid wat onwijs naar van je portomonnee! Alles kwijt is echt geen lolletje. Heel veel succes met alles regelen... @Moppiepoppie: ik hoop dat bij ons in de kamer (co-sleeper) goed gaat. Ik maak me overigens niet zo druk over het 'niet-meer-uit-je-bed-te-krijgen-peuter probleem', want als een kindje goed gehecht is en er aan toe is om alleen te slapen (dus niet gedwongen als de ouders dat handiger/beter/whatever vinden), dan loopt dat meestal vanzelf wel goed. Misschien met langzaam wennen (eerst eigen bedje in ouderslaapkamer, dan in eigen kamer met jou ernaast, dan alleen in eigen kamer). Je moet alleen wel geduld hebben dan (rond jaar of 1,5/2) en is misschien probleempje voor je sexlife ja... Die peuters die absoluut niet alleen willen slapen, daar is vaak wel wat mee aan de hand (angstig, onveilig gehecht, te weinig positieve aandacht, etc). Misschien denk ik er te makkelijk over, maar ik heb wel vertrouwen in ons plan. Tip voor iedereen: Het boek "Veilig door de kraamtijd" van Beatrijs Smulders is echt een aanrader. Gaat over eerste half jaar en hechting/binding tussen moeder en kind en hoe je dat het beste aan kan pakken komt uitgebreid aan bod (naast allerlei praktische en emotionele kanten van het verse moederschap). Echt een heel goed boek dat je goed kan voorbereiden op de eerste tijd (en leuk om nu al te lezen vind ik).
Hier een hele boze zwangere vrouw! Ik had vandaag een gesprek met mijn afstudeerdocent over mijn afstudeerrapport. Ik moet dit binnenkort inleveren en wacht nu alleen nog op zijn commentaar en dat van mijn sponsor. Die afspraak is in Amsterdam wat een reistijd van vier en half uur inhoudt. Kom ik aan hangt er een briefje op zijn deur dat het wegens dringende omstandigheden niet doorgaat. Dit is niet de eerste keer dat de man mij zo iets flikt. Vanaf het begin lijkt hij mij tegen te werken (zie onderstaande mail). Toen ik thuiskwam heb ik meteen de onderstaande mail gestuurd. Vinden jullie die mail te direct? Ben beetje bang dat hij mij hierop gaat afrekenen bij de beoordeling, maar ik weet het anders ook niet meer. Wat vinden jullie van de mail: Beste meneer ..........., Vanaf het begin loopt de communicatie met u zeer stroef. Op 31 januari 2008 heb ik u gemaild, hierop ontvang ik geen reactie. Niet eerder dan 12 februari reageert u per e-mail, nadat ik mij reeds genoodzaakt heb gezien om contact op te nemen met mevrouw .......... Eindelijk kan ik een afspraak met u maken voor een kennismakingsgesprek. Voor dit gesprek maken wij een afspraak op 21 februari om 15:00. Tot mijn grote verbasing blijkt als ik om 14:45 om het adres van mijn sponsor verschijn, dat de afspraak door u is verzet naar 16:00. Ik ben daarvan niet op de hoogte gebracht. Op 30 maart 2008 stuur ik u voor de eerste maal een versie van mijn afstudeerrapport met het verzoek om uw commentaar. Hierop ontvang ik geen enkele reactie. Op 8 april 2008 stuur ik u deze e-mail nogmaals. Op 10 april ontvang ik van u een e-mail dat u ernaar zult kijken. De versie die u heeft ontvangen is inmiddels verouderd en ik zend u daarom een nieuwe versie. Op 17 april 2008 heb ik nog geen enkele reactie van uw zijde mochen ontvangen. Ik stuur u daarom een e-mail met de vraag of u reeds in de gelegenheid bent geweest om mijn afstudeerrapport te bekijken. U stelt die dag een afspraak voor op 21 april 2008 om 16:00. Als ik om dit tijdstip bij uw kantoor verschijn, blijkt dat de afspraak niet door kan gaan. Hopelijk begrijpt u dat ik hier geenzins blij mee ben. Buiten de vier en half uur reistijd die het mij kost om naar uw kantoor te komen, gaat er erg veel tijd zitten in de communicatie met u. Het is voor mij, wegens prive-omstandigheden, niet mogelijk om de afspraak op een ander tijdstip deze week te plannen. Ik kan immers niet telkens op het laatste moment vrije dagen opnemen van mijn werk. Ik verzoek u mij uiterlijk morgen om 15:00 een e-mail te doen toekomen met uw commentaar op mijn afstudeerrapport en artikel. Ik heb volledigheidshalve de meest recente versie van mijn afstudeerrapport en mijn artikel bijgevoegd. Een afspraak is volgende week, vanwege vele feestdagen, niet anders mogelijk dan op maandag. Hiervoor zal ik dan een dag eerder moeten terugkomen van een lang weekend weg (de enige vorm van vakantie die ik dit jaar heb). Ik wil echter mijn onderzoeksrapport en artikel uiterlijk op 7 mei 2008 inleveren en zie dan ook niet in dat ik enig belang zou hebben bij het niets kunnen doen deze week (ik wacht immers slechts nog op commentaar van uw zijde en van mijn sponsor alsvorens ik tot het inleveren kan overgaan) en vervolgens in tijdsnood raken. Een afspraak later dan volgende week is uitgesloten aangezien ik het rapport en artikel uiterlijk 7 mei 2008 wil inleveren. Ik betreur het ten sterkste dat mijn afstuderen, ondanks mijn goede en strikte planning, op deze manier moet verlopen. Met vriendelijke groet, Ingrid
ff kort ben namelijk mega pissed! Vanmorgen babydump gebeld, kamertje zou na half 2 gebracht worden. Kwart over 2 nog eens gebeld of ze al een iets preciezere tijd wisten. Ja 5 over half 4 stonden we in de planning. NOu het is nu kwart over 6 en er is nog niemand geweest. Dat is toch belachelijk!
Dreames..goede mail. hou wel van de directe aanpak ! Funnyme.. ik ben ook niet zo te spreken over de babydump. Hadden daar de box besteld,maar de la bleek niet te passen, hoop gedoe en een paar weken wachttijd voor ze een nieuwe box kunnen brengen. Is de kamer er inmiddels al?
@sunshine> Ja eten was lekker, en de behangkeuze is gemaakt ben zo blij hihi @funnyme> ik vind het ook een mooie tekst! @kaatje > mis het nu al werk was echt niet zo leuk als lekker hier zitten hahaha @Moppiepoppie > bij ons is het de bedoeling dat beebje gelijk in zijn/haar eigen kamertje gaat slapen. ben bang dat ik anders geen oog dichtdoe @dreames > die man weet toch zeker ook wel dat je 4,5 uur moet reizen! tss wat een l*l zo nu ff over mezelf weer gewerkt na 2 weken vrij, viel niet mee hoor, om 2 uur viel ik zowat in slaap, hebben jullie dat ook dat je het op gegeven moment zat bent en wil slapen? kreeg trouwens nog een lief smsje van Roy (vriend) " Lieverd, ik ga vanaaf met het kamertje beginnen xxx love you and our baby" We zouden eigenlijk zaterdag pas gaan beginnen... nou voor iedereen die ik vergeten ben SJORRIE
Nee nog steeds niet. Hadden allebei vrij genomen. Oke ik zou gewoon morgen weer beginnen maar had er wel vrij voor gekregen/. mooi voor niets
@Diddl, lekker hé die 20 weken @Azeb hier ook de laatste dagen veel vermoeider..zal er wel bij horen Haha en die droom, zou wel makkelijk zijn. @Iris, wat zag je er mooi uit hihi veel succes met de echo. @Funnyme, zijn ze inmiddels al geweest? Zijn nu telefonisch zeker ook niet meer bereikbaar of wel? Vind de tekst erg mooi en toepasselijk, je moet je inderdaad afvragen of jullie het erg vinden dat iedereen weet dat het even heeft geduurd. @Tinkerbel, wij gaan op Koninginnedag de toekomstige babykamer bij mijn ouders leeg halen en het behang eraf halen. Veel plezier alvast! @Sunshine, ik las eerst dat je zaterdag geblowd had in plaats van gebowld haha.. @Jannes, gaan jullie nog weg of blijf je lekker thuis? @Parr, verschil zie je zeker..leuk! @Ydnic, beterschap..snap dat je je een beetje schuldig voelt. Maar aan de andere kant moet je ook maar lekker aan jullie gezondheid denken. Alles goed bij de vk? @Mica, hier ook geen vakantie meer maar de tijd vliegt dus hopelijk de komende maanden ook! Lekker naar het strand, heb gisteren ook nog wel even in de zon gelegen aangezien hij nog niet zo heet is. @Ingeltje, hoop dat ze instemmen met 3 vaste dagen. @Dreames, wij gaan donderdagavond kijken naar geboortekaartjes..we vinden een collectie van www.kaartmix.nl heel leuk maar weet niet of we ze in het echt ook nog mooi vinden. Gaan daarna denk ik aan de slag met de teksten. Vind je mail heel netjes en duidelijk. Heb natuurlijk geen idee hoe hij dit op gaat vatten, maar het is je goed recht. Hoop dat je daadwerkelijk een reactie krijgt zodat je het allemaal goed kan afronden. @Kaatje, mooi gedicht, ook heel toepasselijk in jullie situatie! Lekker bezig voor jullie huwelijk. @Yule, mooie buik. Jammer dat je vriend het niets vindt. Over zon wieg heb ik ook nog wel over nagedacht maar het is nu toch een gewoon wiegje gevonden. @Steen, wat fijn dat alles goed was enne leuk dat jullie weten wat het wordt. Nu nog 20 weken geheim houden succes @Tweety, kan me voorstellen dat je boos bent! Onvoorstelbaar dat sommige mensen zoiets doen. Slaap hier de laatste dagen ook slechter, komt met name door de krampen en steken in mijn buik. (Hoe voelt harde buiken, aangezien dit anders voelt dan de bandenpijn) Hebben jullie trouwens ook pijn als jullie op het toilet zitten en dan achterover leunt met je bovenlichaam?
Hoi dames! Zo, net terug van een lang weekendje lekker relaxen in Landal Greenparcs! (@ Wupje Reuver is wel een leuk dorp zeg! ) Heerlijk gezwommen en ontspannen, gelukkig was het goed weer! Ik weet meteen wat ik de rest van de avond te doen heb, als ik zie hoeveel hier bij is geschreven, hahaha! Groetjes Cossy
@funnyme ... en alles goed gegaan met de bezorging? Foto's! Wauw ... mooi gedichtje! Grr wat een pokke zooi daar zeg. Kan me voorstellen dat je even heel boos bent. Zit je daar de hele dag voor thuis en op te verheugen. @tinkerbel ... ik heb de hoop op energie ook opgegeven hoor. Dan is het een dagje goed, maar de dag erna krijg ik dan de klap weer. Mijn man moet werken met koninginnedag, dus het zal wel een dagje thuis worden met de meiden. @sunshine .. klinkt goed die junglekamer. @jannes ... als je vakantie hebt heb je och juist veel tijd? Hier ook na een drukke dag harde buiken ... het zullen we ws alleen maar meer worden. Beetje rustiger doen is het beste dan. @irisb & steen ... en hoe was de echo? Fijn dat alles goed was steen! @yule ... heerlijk he over de 20 weken heen en dit weer ... word er helemaal vrolijk van. Mooie buik hoor. Jammer dat je vriend geen gaten in het plafon wil. Denk dat je zo'n half bedje maar heel kort gebruikt, je wilt de kleine toch niet maanden naast je hebben lijkt me. Maar dat is ieders eigen keuze. @parr ... mooie buikje al hoor. @azeb ... Hahaha dus nu weet je wat je niet moet vergeten na de geboorte ... haar voeden. @ydnic ... beterschap meid. @mica ... balen dat je vanaf mei zonder werk zit zeg. Lekkere timing. @ingeltje ... wat voor werk doe je nu? En waarom geen flexible groep ... het kindje weet straks niet beter toch? Kan me wel voorstellen dat jij dat niet fijn vind hoor. @dreames ... succes op school. Ben begonnen met rond neuzen op internet naar geboortekaartjes, maar nog niet echt een keuze gemaakt. Snap dat je kwaad bent .... ff bellen had toch ook gekund. Duidelijke mail hoor, ben benieuwd naar de reactie. @chaartje ... lekker emo worden dan hé. Wel er leuk zo'n familiebedje. @jikke ... we gaan donderdag idd naar garijp. Heb veel positieve verhalen over hem gehoord, dus vandaar dat we daar heen willen. Ben erg benieuwd. @kaatje ... ook al zo'n mooie gedichtje. Hier al een plopnavel zelf. @tweety ... das idd balen. dat mensen niet van andermans spullen kunnen blijven hé. @klavertje ... fijn dat je vriend de kleine ook kan voelen. Hier heeft mijn man het ook al een paar keer gevoeld. @moppiepoppie .... onze jongste heeft momenten dat ze bij ons wil slapen en wij vinden dat prima. Gaat echt met fases en iedereen slaapt, dus geen problemen mee. Maar dat is een keuze die iedereen zelf moet maken. Denk niet dat het invloed heeft dat de kleine de eerste maanden bij je slaapt. @roshi ... toen ik in de pauze even in het zonnetje zat had ik ook echt zoiets van bekijk het maar, ik ga ff slapen. Wat een lief smsje. @krisstel ... welkom bij de slecht slapers club. Binnenkort dus ook reacties midden in de nacht. Iedereen die voor de 20 weken echo moet deze week ... succes en veel plezier! Zo dat waren weer 4 pagina's bijlezen. Hier alles oké .... nog 3 nachtjes tot de 20 weken echo! Ondanks de lange werkdag toch nog energie ... wordt zo blij van de zon. Nu eerst even douchen met de meiden en dan hun in bed gooien ... morgen weer vroeg dag.
wat een boze vrouwen vandaag maar het is jullie recht hoor, kan me overal in vinden! @pupke; hoe is het met mijn buddy?
Meiden ik heb een topic in de lounge geopend,omdat ik opzoek ben naar een simpel,maar mooi zinnetje voor boven aan de uitnodiging van de trouwkaart. Iemand een idee? heb nu als voorbeeld op de kaart staan " jij en ik worden nu wij " maar wil eigenlijk wat anders