September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Goedenavond ;)

@Delayla hopelijk helpen de pijnstillers en de slaaptabletten en kan je weer beter slapen ;)

@FunnyMe mooie tekst hoor. Het beschrijft wel heel mooi jullie gevoel. Maar zou het persoonlijk idd ook niet op het kaartje zetten.
    Lekker goed bezig zijn ze bij babydump he :(

@Steen super dat alles goed was bij de 20 wk echo :D Wat leuk dat jullie het geslacht weten!

@Tweety dat is flink balen dat je portemonne gejat is. Wat erg van die fotootjes en pluk haar :(

@Klavertje44 wat leuk dat jullie de beeb ook aan de buitenkant hebben gevoeld.
    Ik heb het al wel af en toe gevoeld maar mijn vriend nog niet. Lijkt wel of deze veel minder druk is dan ons zoontje want rond deze tijd schoptte hij wel al flink en was het voor mijn vriend ook al te voelen:D

@Kaatje wat leuk dat het zaaltje nu geregeld is :D Kan er weer een regeldingetje vna je lijst geschrapt worden he ;)

@Yule dat is idd een super leuk en goed boek om te hebben.
    Ik ben trouwens door Beatrijs Smulders op de wereld gezet :D Toen was ze alleen nog niet bekend haha

@Dreames lekkere vent zeg :rolleyes: Vind het een keurige mail die je hebt gestuurd hoor ;)

@Roshi leuk dat jullie een keuze hebben gemaakt. En wat lief van je vriend dat hij vanavond al gaat beginnen :D
    Heb ik ook wel hoor dat ik het ineens zat ben en wil slapen en vaak op de momenten dat het echt niet kan hihi

@Kristel haha weet je zo las ik het in eerste instantie ook toen ik het had opgeschreven. Maf woord eigenlijk zo haha..
    Ik ken die pijn niet als ik op het toilet zit.

@Cossy zo te lezen een lekker weeekend gehad.Heerlijk hoor! Suc6 met bijlezen ;)

@Diddl ja heerlijk he die zon. Daar wordt je gelijk een stuk vrolijker van :D

Hier niks beleefd verder vandaag dus niks te vertellen :p

2. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Pisum: alles goed hoor! Ik ben druk bezig om je GSM nummer uit mijn hoofd te leren zodat ik direct na de bevalling jouw nummer kan roepen met de vraag je te sms-en :) .
    Hier verder alles in orde. Ik moest de hele dag sollicitatiegesprekken voeren en voelde steeds die kleine trappen, is toch echt wel bijzonder. Op een bepaald moment, tussen twee gesprekken door, voelde ik zoveel trapjes/bewegingen achter elkaar dat ik spontaan zei: 'heej, hou daar eens mee op!' waarop mijn collega's me toch wat vreemd bekeken en toen ze doorhadden waar het over ging, keihard moesten lachen, hahaha.

3. 4days

4days Niet meer actief

Aaaagh nog steeds voel ik mijn ventje niet echt! Grrr ik ben zo ongeduldig! Hahaha... :) Ik voel wel heel af en toe een plopje wat m zou kunnen zijn (ik denk haast van wel) maar dat is echt maar 1 keer per 2 of 3 dagen.... Geduld is een schone zaak... :(

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    komt goed cossy.

Die plopjes had ik soms ook maar 2 of 3 keer in de week.
    Nu voelde ik hem van de week de hele avond ploppen en af en toe echt zo'n schopje.

Vandaag maar 1 of 2 keer.
    Ligt er denk ook net aan waar hij schopt, en hoe hard

5. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Cossy: dat heb ik ook. Ik heb hem dus met 14 wkn gevoeld en toen hele tijd niet, en nu sinds een week weer af en toe wat plopachtige dingetjes, die ook net zo goed m'n darmen kunnen zijn. Hij zit wel nog steeds zo laag als eerst als ik op die plopjes moet baseren waar hij zich bevindt. Of hij 4 wkn later nog op dezelfde plek kan zitten, vraag ik me eigenlijk af, vandaar dat ik ook niet weet of het het echt wel is. Ik heb ook wel eens vreemde plopjes net onder m'n ribben, maar technisch gezien kan hij dáár iig niet zitten lijkt me, haha :p

6. 4days

4days Niet meer actief

Haha erg is dat dat wachten he! Maarja Kaatje jij bent ook al paar weken verder...dus dan komt t vanzelf wel denk k.. ;) Moppie ik denk wel dat het de baby is hoor, eerst voelde ik alleen dingen borrelen als mn darmen druk in de weer zijn maar nu ook als ze rustig zijn. Dus als je smorgens plopjes voelt kan het moeilijk wat anders zijn. En ik denk idd niet bij je ribben hahahaha dat zou wel vreemd zijn! ;)

7. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hoi hoi!

Sorry, had een drukke werkdag en heb weinig puf om al jullie verhalen te lezen...
    Hier op zich alles goed, slaap alleen 's nachts wat onrustiger, minstens 1 x per nacht moet ik plassen (grrr, met daarna meestal nog maar een uurtje slapen voordat ik op moet staan!) en wat vermoeider. Ik zou eerder op bed moeten gaan, maar soms komt het er niet van. Geen excuus, maar ja. De tweeling voel ik vrijwel elke dag, ze zitten me nu te porren :) Gisteravond voelde ik echt een harde schop, haha!

We zijn al druk met namen bezig, eigenlijk hebben we zonet voor beide kindjes een eerste en tweede naam bedacht en ook de volgorde van wie welke naam krijgt.
    Hoe ver zijn jullie met babynamen?

Ik ga zo maar eens bankhangen!
    X voor iedereen!
    Lise

8. mica

mica Actief lid

13 apr 2008
    120
    0
    0
    ik heb wel een aantal maanden recht op ww.

[/quote]@mica wat minder dat jouw contract niet verlengd wordt! wat was de reden dan?

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lise... wij zijn uit de namen. al een tijdje gelukkig dus daar hoef ik mijn hoofd niet over te breken.

hebben net besloten dat we toch als zinnetje nemen
    " jij en ik worden nu wij.. "

Ben nu de uitnodigingen aan het bestellen.

Fijne avond !

10. mica

mica Actief lid

13 apr 2008
    120
    0
    0
    hihi heb t quoten nog niet helemaal door hoor 8)

11. 4days

4days Niet meer actief

Wij zijn ook al redelijk uit de 1e naam, hebben ons nog niet 100% vastgelegd maar denk dat t m wordt. De 2e is een ander verhaal, daar heb ik nog geen idee over... Dus dat wordt nog zoeken. Ik vond overigens Aiden een leuke 2e naam, maar mn vriend is er niet zo kapot van....

Groetjes Cossy

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    nou meiden pfff. wat een gedoen heb alles geblokeerd enzo. pfff ik blijf maar denken hoe het kan en waar het gebeurd is eventueel. gelukkig zat er geen geld in maar dat is ook weer het rotte eraan dit grapje gaat me nu wel wat geld kosten pfff. krijg nog een boete voor me id kaart ook. en moet een nieuwe halen voor de 19 want dan gaan we in ondertrouw. heb gelukkig van me vriendin dezelfde foto als ik in me poremonee had terug gekregen alleen het plukje haar daar baal ik echt het meeste van. ik kan er ook echt niet bij waar en hoe het is gebeurd. pff blijf er maar over denken. maar ja ik kom er toch niet uit. heb er ook echt nog steeds flink de pest over in.

13. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Wij zijn er ook helemaal uit met de namen, zowel roepnaam als geboortenamen. Hopelijk blijft dit zo ;)

Nog 'maar' 2 nachtjes tot de echo...met mij zoveel anderen zag ik in de lijst.

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Jemig, 1 dag werken en er zijn meteen weet ik hoeveel pagina's bijgeschreven. Ik kan het eerlijk gezegd niet meer helemaal bijhouden hoor!

Weten jullie of het kwaad kan om op je buik te slapen? Dat vind ik nog steeds het lekkerst liggen....

Verder kwam ik gisteren tot de ontdekking dat ik last heb van striae op mijn borsten...aan de onderkant :evil: Ik baal er echt van...en dat terwijl ik me elke dag braaf insmeer met BBBB crème....Gaat dat na de bevalling nog weg? of een beetje? :cry:

Maar goed er zijn ergere dingen natuurlijk. Ik kruip nu lekker mijn bedje in. Maar eerst de kat eten geven, zit enorm te zeuren naast me ;)

15. Krisstel

@Eva, normaal gaat het nooit meer helemaal weg...de strepen worden vaak na een tijde lichter en minder zichtbaar.

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Oef de hormonen spelen hoog op vandaag zeg, als ik jullie verhalen zo lees!
    @ Dreames ik kan me goed voorstellen dat je om te ploffen was. Als de afspraak nu nog vlakbij was dan valt het nog mee maar zo'n lange reistijd en dan voor niks komen, a-sociaal zeg. Ik geloof dat tegenwoordig niemand meer respect heeft voor zwangere vrouwen. Ik ben benieuwd hoe hij reageert op je mail, gelijk heb je in elk geval.
    @ Tweety balen hoor. Zelf had ik het een jaar geleden: tas gestolen toen ik in de trein zat en natuurlijk had ik net alles bij me....autopapieren, paspoort en portemenee... :cry: Gelukkig had ik mijn mobiel in mijn jaszak dus bellen kon ik nog wel. Maar het is een heel geregel voordat alles geblokkeerd is.
    @ Funny me weet je wel wanneer het kamertje nu komt?
    @ Cossy ja Reuver is erg leuk! Ik had je nog willen sms'en dan hadden we elkaar misschien kunnen ontmoeten maar uiteindelijk hadden we zelf de hele dag plannen, komt nog wel eens een keer!
    @ Kaatje ons gedicht op de trouwkaart was: Ja ik wil zijn de belangrijkste woorden van deze dag, het maakt mij stil dat ik jou gelukkig maken mag!

Ik ga nu lekker slapen. Vanavond niet veel uitgespookt, op de bank gehangen en nu verder snurken in bed!
    Welterusten

17. Krisstel

Goedemorgen :D

Werk ze en geniet van de mooie dag voor iedereen die vrij is!

18. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeiemorgen!

Eerst en vooral: de 20 weken echo was helemaal goed :whistle: Ben wel als oefenobject gebruikt door een echoscopiste in opleiding, dat was wel grappig. Daarna heeft de "echte" het natuurlijk overgenomen en alles was dus helemaal goed. Ben wel blij dat we ook voor pretecho's gekozen hebben, want nu hebben we 2 miezerige fotootjes gekregen. Ik heb gelukkig al een heleboel foto's van 2 weken geleden, dus ik vond het niet erg. En omdat er een keer of 37 verteld is dat het géén pretecho was, was ik ook niet teleurgesteld ofzo. Ik schrok wel toen ik hummeltje weer zag, echt zo'n groot verschil met amper 2 weken geleden. :confused: Er wordt heel erg hard gegroeid daarbinnen :D

@steen: blij dat bij jou ook alles goed was. Typisch natuurlijk, ik loop al 2 weken te denken dat ik samen met jou de 20 weken echo heb en dan vergeet ik je nog succes te wensen op de dag zelf :oops: :rolleyes:

@tweety: wat rot van je portemonnee. Alles regelen is idd een hele klus, maar het ergste is natuurlijk dat je je persoonlijke spulletjes kwijt bent. :(

@parr: jij hebt het dan nog lang volgehouden zondag :D Mooie buikfoto trouwens.

@dreames: bah, wat een *vul lelijk woord in* Hopelijk reageert hij snel op je mail. Maar kan die dan niet even bellen als het niet door gaat, zou toch moeten weten hoe lang je ervoor moet reizen :rolleyes: Hopelijk is je afstudeerrapport wel in orde en ben je zo snel mogelijk van die vent af.

@Cossy: nog eventjes geduld en dan zul je hem veel vaker voelen. Bij mij is het ook "pas" een paar dagen geleden echt goed begonnen (voel em nu soms zelf op het werk enzo ipv alleen in bed als ik heel stil lig). Zit nu te hopen dat m'n vriend em ook snel kan voelen. Hij legt steeds z'n hand op m'n buik en zegt dan dat ie niks voelt, maar hij moet een beetje geduld hebben :) Maar denk dat het één dezer dagen wel moet gaan lukken, want frummel is echt super actief.

@SheDevil, Hster en Yule: veel plezier en succes met de 20 weken echo!

@iedereen die ik vergeten ben: sorry :oops: Ik doe het niet expres.

Ondertussen komt volgende week (= babykamer schilderen) steeds dichterbij en we hebben nog steeds niet de kleur gekozen *paniek* Straks nog maar eens naar die staalkaartjes gaan staren, want dit weekend moet alle verf in huis zijn. En ik wil een leuk geel en een leuk oranje, niks dat te flets is *zucht*. Nu ja, komt vast in orde.

Zo, ik ga nu maar aan het werk, want heb belachelijk veel te doen. Gelukkig heb ik vannacht goed geslapen (alweer :confused: ), niet één keer wakker geworden. Hopelijk kan ik dat volhouden.

Fijne dag allemaal!

19. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Hoihoi,

Hier ben ik weer.
    Alles goed hier, wat wil je met zulke mooie dagen! Heerlijk! Bij jullie ook?
    Vanavond naar de VK, ben benieuwd of ze tevree is, heb al een behoorlijk buikje :oops: .
    Verder heb ik vant weekend voor het eerst de kleine gevoeld, wat een gelukkig gevoel zeg!Echt leuk. En vannacht trouwens weer...

Wij hebben de namen ook al. (Hadden we alvoor ik zwanger was, haha)

Ons kamertje is nu voor de helft nog steeds behangen, de andere helft was niet goed,liet los van de rol. Gelukkig hadden we het nog niet geplakt... We komen gelukkig niet in tijdnood,voordat het kamertke komt.

Ga vandaag maar is leren...vrijdag toetsen.blehh

Nou meiden, geniet van deze mooi dag!

20. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Dreames: Prima mail. Duidelijk en niet te aanvallend geschreven. Je geeft aan waar JIJ problemen mee hebt en waar jouw grenzen liggen mbt het verschuiven van afspraken en de mogelijkheden voor een nieuwe afspraak. Twee dingetjes nog:
    - is er iemand die je op de hoogte kunt brengen van het probleem met deze man? Zodat je jouw kant van het verhaal vast hebt gedaan?
    - 'mochen ontvangen' is 'mogen ontvangen'. (oei, muggezifterig he?)

@Sunshine: wat grappig dat Beatrijs Smulders jou op de wereld gezet heeft! Dan woonde je vast in A'dam...! Ik heb wel eens met haar gewerkt (incidenteel ivm ziekenhuisbevallingen) maar ik vond haar niet zo aardig in het echt... :oops: Sttt, niet verder vertellen hoor! Maar de boeken zijn fantastisch.

@Iris: dank je wel! Ben zooooo benieuwd naar de echo... was het maar vast 11:45 uur....

Gisteren bij mijn schoonouders geweest, die waren op vakantie naar Peru en weer terug. We hebben zulke lieve babykleertjes (van peruaanse lamawol ofzoiets) gekregen... echt heel schattig!

Deel Deze Pagina