September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hi!

Ik vind de lijst prima zo, alleen de afspraken zijn net iets te klein om goed te kunnen lezen. Verder ziet het er goed uit!

Wat krijgt iedereen al vroeg echo's! Ik pas bij 10+1 weken... het zal wel goed zijn, de VK doet dat standaard zei ze.

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    oops 2 keer

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik ook pas dan hoor, we lopen aardig gelijk op, Yule! Al heb ik het idee dat ik morgen op 6 weken zit ipv zondag pas (ik reken dan vanaf de eisprong en dan 2 weken erbij). Maar dat hoor ik pas op 11 feb. Pfff...lang wachten nog he!

4. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Nou! Echt lang...

Hou het nog maar lekker even op 5+3! Een vriendin van mij dacht dat ze 10 weken was, maar bij de echo bleek 9 weken, da's toch een kleine tegenvaller dan he? Moet je nog een week langer voor de 'kritische periode' om is...

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden.
    zo ik kom even reageren en updaten.

Aller eerst bedankt voor de felicitaties. Jullie natuurlijk ook en op een goede zwangerschap !

Hier alles goed, maar ook af en toe die steken en krampen.Vind het ook doodeng hoor, veel te bang dat het mis gaat.
    Voel me verder wel goed, alleen moe, misselijk, en eten smaakt me niet.
    Koffie valt ook niet meer zo lekker, daar baal ik wel een klein beetje van.
    Ow ja en verder zere (.)(.)

Heb me gister aangemeld voor moeders voor moeders. wordt dan als het goed is gebeld voor een afspraak.
    Ben blij om te lezen dat er zoveel meiden mee doen met moeders voor moeders

@ Yule. een leo behandeling komt er in het kort op neer dat ze via een kijkoperatie gaatjes in mijn eierstokken hebben geboord, en alle eitjes en cystes hebben verwijderd waardoor er weer een normale cyclus op kan treden,dat is tijdelijk, en bij mij gelukkig geslaagd.

@ mamameike. Ben dus gelukkig niet de enige die de hele dag met een zakdoek onder haar neus loopt. Komt aan de ene kant wel mooi uit, kan ik de misselijk op een griepje gooien voor degene die het nog niet weten.

@ Krisstel, hoe was de echo? Hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt.

@ Shedevil. Goed nieuws dat er wat te zien was op de echo. je mag nu weer samen met mij.spannend !

@ Hster, ik kijk ook steeds als ik naar de wc ben geweest of ik geen bloed verlies haha

@ Selina26..meid wat erg. dikke knuff.

@ Steen,denk idd dat die krampen ook met je darmen te maken kunnen hebben. ben gister wel 4x naar de wc geweest, en daarna waren de krampen weg.

Vind de lijst goed zo,maar de agenda voor mij net iets te klein om te lezen.Willen jullie er nog ff bijzetten dat ik 28 januari mijn eerste echo heb?

liefs kaatje

6. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Kaatje echo was super...heb een pagina terug al verteld hoe het is gegaan ;) Hierbij nog een keer..

Zijn net terug uit het ziekenhuis van onze eerste echo. Ons kleine engeltje is precies 6 weken en 1 dag, 'al' 4,4 mm en het hartje klopt erg snel. Vond het erg mooi om te zien.
    :) We hebben over 2,5 week de 2de echo om de exacte datum te bepalen.
    Ze gaan eigenlijk uit van de eerste dag van mijn laatste menstruatie, dit zou 27 augustus betekenen. Aangezien mijn cyclus onregelmatig is en mijn eisprong 11 december was gaan we nog steeds van 2 september uit.

@Steen..Mijn darmen zijn ook flink aan de gang, volgens mij had ik daarom ook die flinke krampen.
    Vond het eerst ook eng maar zolang er geen bloed te zien is, ging ik er vanuit dat het goed ging.

Hoe vinden jullie het plassen in die kannen voor Mvm...? Weet dat het voor een goed doel is en het is ook niet zo erg, maar even lekker naar het toilet kunnen is soms wel fijner :rolleyes:

Gisterenavond weer overgegeven...probeer nu mijn maaltijden anders te verdelen over de dag. Verder slik ik Puur Mama van VSM, hier zit 85% ijzer is wat vaak voor die misselijkheid zorgt, dus neem die nu bewust
    's avonds, kijken of het iets uitmaakt.

7. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Hallo meiden van september,

Ik denk dat ik me ook bij jullie kom aanmelden. Ik heb afg maandag een echo gehad en daarbij konden ze nog niet goed meten hoe ver ik nou precies ben, maar ze dacht 5w en nu dan 5dagen.
    Dat betekent dat ik ook een september mama wordt.
    Bij mij verschilt het ineens 2 hele weken, snap er zelf helemaal niks van....over 3 weken mag ik terug komen en dan kunnen ze het wel goed meten.
    Misschien dat het dan weer verandert, moeten even afwachten.

Oja allemaal van harte met jullie zwangerschap!

8. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    kelly welkom als september mama.

@yule ik mag ook pas in de 10 week. dat is ook de normale standaard volgens mij. maar ik kan het fout hebben hoor.

liefs elise

9. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    bij vk is standaard pas na week 10 dan kunnen ze namelijk ook meteen het hartje laten horen want dat mag pas in de 11e week.

10. nikky

nikky Niet meer actief

ik geloof dat ik me ook bij jullie mag aansluiten....ik heb vanmorgen voor de derde keer positief getest de streep werd echt met de dag duidelijker....ben zo blij hahaha

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Heb je toevallig een lange cyclus? Dan kan het zijn dat je korter zwanger bent. Als ik namelijk uitga van mijn laatste, eerste menstruatiedag, dan zou ik nu 6 weken en 3 dagen zijn, maar ivm 35 daagse cyclus ben ik een week minder zwanger waarschijnlijk. Ik ga daar dus ook maar vanuit, dan valt de teleurstelling mee straks!

12. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    ja dat heb ik ook heb ook een cyclus van 35 dagen en zou als ik kijk naar mn laatste menstruatie nu 6 weken zijn

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hi Nikky en Kelly,

Welkom en gefeliciteerd!

Yule

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hoera Kelly en Nikky! Van harte gefeliciteerd!

15. nikky

nikky Niet meer actief

thanxxxx ben zo gelukkig hahaha

16. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    hoi nikky

gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom bij de september mama´s

liefs elise

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zieje, dat heb ik dus ook. Je hebt dan misschien een 3 weken vóór je eisprong zitten, terwijl mensen met een normale cyclus (28 ) daar maar 2 weken hebben. Ik weet niet helemaal het fijne ervan, maar je kan er dan beter vanuitgaan, net als ik, een week minder zwanger te zijn. Kan alleen nog maar meevallen als het dan tóch langer blijkt te zijn. Maar goed, de weken kruipen voorbij en toch over 7 weken lachen we erom!

succes!

18. Selina26

Selina26 Bekend lid

27 nov 2007
    935
    126
    43
    Vrouw
    Dankjewel voor jullie lieve reacties...

19. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Allemaal bedankt voor de felicitaties en het welkom.
    Wat een grote groep alweer zo in september....

Ik zou heel graag meedoen met MvM, alleen hier in de buurt wordt niks opgehaald (niet rendabel) en dan zou ik het weg kunnen brengen, 50 km. verderop en dat is me nou toch net iets te ver weg :( Jammer......

Gisteren allemaal afspraken gemaakt bij de gyn. en verlos. Bij de zwangerschap van Merel kreeg ik myomen (vleesbomen), dus de gynaecoloog wilde me ook graag onder hun hoede houden. Nu krijgen we dus wel heeeel veel echo's. dat is wel leuk ;) .

Wat wordt er veel geschreven hier zeg. Ik moest alweer 7 pag. bijlezen. Moet even vaker komen kijken denk ik :) . Heel veel genieten allemaal!

20. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    @ selina...

Wat er voor je! heel veel sterkte met dit verlies!

Deel Deze Pagina