September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Marielle, succes met leren voor je toets.

@Iris, leuk idee zo’n ‘goklijstje’…tot nu toe denken de meeste een meisje.

@Klavertje, voel hier de kleine ook nog niet aan de buitenkant.

@Wupje, lastig hé personeel vinden. Hier gaat mijn collega over 4 weken weg, dus daar moeten we eerst een vervanger voor vinden en daarna voor vervanging van mij..wordt nog wat.

@Parr, gelukt met verven?

@Yule, fijn dat alles goed was…heb je nog een pretecho staan verderop in je zwangerschap?
    Zou het ook zeker aan je vk vragen, ze moeten toch overal naar kijken.

@Funnyme, jeetje wat een gedoe! Hoop dat ze donderdag wel komen…niet echt netjes van ze! Komen ze nou wel monteren of weet je dat niet?

@Tinkerbel, lekker op schema dus. Grappig dat er wel een meisjeshartslag in hoorde :D

@Hster, hey leuk dat je weer eens bent :D Fijn dat alles goed met jullie ventjes..je haalt het aantal jongen weer lekker omhoog.

@Dreames, wat een dag zeg…dikke knuffel en succes met alles.

@Sasha, hier in Utrecht is het morgen vanaf 18:00 uur, de andere dagen van 9:30 uur tot 18:00 uur of 21:00 uur (koopavond) Morgenavond is alleen voor zwangere vrouwen :D

Yoehoe :D Nog ‘maar’ 1 nachtje slapen..kan echt niet wachten tot morgen...vind het zo spannend. Net op kraamvisite geweest en smelt echt bij zo’n kleintje…:D:D
    Morgenavond gaan we naar de Prenatal om een wipstoeltje te kopen en natuurlijk de gratis buikfoto te laten maken. (Mits de rij zooooo lang is).

Nikky, Pisum en Delayla jullie ook succes morgen met de 20 weken echo.

2. 4days

4days Niet meer actief

@ Kaatje, Iris en moppie -> Oww hahaha ik had eerder moeten klagen! Vandaag voelde ik plotseling plopjes en ze kwamen wel een keer of 6 a 7 terug! Jippieieie

@ Tweety -> pffff ja t blijft toch vervelend... :( Ze jatten tegenwoordig echt alles, niet normaal! Hopelijk vinden ze de beurt nog terug ofzo... Belachelijk van die boete trouwens! Net alsof jij er iets aan kunt doen dat ze je beurs jatten... :(

@ Eva -> Ja ik krijg ook striae op mijn borsten, echt balen.... Gelukkig ziet het er wel naar uit dat ik het op mijn buik niet krijg. Maar de huid om mijn borsten was al flink gerekt, en dit kunnen ze echt niet meer aan...

@ Wupje -> Oww hihi ja dat komt wel goed! ;) We hadden ons trouwens verreden.... Terug naar de snelweg waren we in de richting van die veer gereden... Toen hebben we een rondje gereden en uiteindelijk kwamen we weer uit bij de wok...whahahaha :oops: En met t weer gaat t toch ook weer de goede kant op he ;)

@ Droppie -> Hahha wat grappig dat jou vriend je ook niet echt aan durft te raken! Bij mijn vriend valt het wel mee maar ik merk dat wel erg met mannelijke collega's. Laatst duwde er een per ongeluk tegen mij en hij meteen helemaal in paniek! hahaha echt grappig!

@ FunnyMe -> Pfff nou in ieder geval blij dan dat het wel weer geregeld is nu. Ik denk wel dat ze nu echt komen, hihi...

@ Hster -> Oww leuk zeg, nog meer jongens! :D :D De blauwe wolk wordt steeds groter hier bij de septembermama's! ;)

@ Dreames -> Pffff wat afschuwelijk zeg!!! :( Wat een malloot is die vent van de mail... Dat hij zich beroept op een spelfoutje laat alleen maar meer blijken dat hij eigenlijk wel weet dat je gelijk hebt! En ook echt sneu van die mensen op je werk zeg! Ik vind dat echt een vorm van discriminatie hoor! Jij bent een nieuwe moeder dus jij kunt dat niet aan... :( Fijn hoor, dat ze iedereen over 1 kam scheren! Ik kan alleen voor je hopen dat het met dat afstuderen op de 1 of andere manier nog goed komt (gesprek met decaan?) en dat je een betere baan vind ofzo? In ieder geval heel veel succes ermee!

@ Lise -> Ik begin ook ontzettend last van mijn rug te krijgen! Vooral als ik lange diensten moet werken... Dat houdt voor mij echt in 8 uur staan, dragen, poetsen, sjouwen en rennen... niet echt handig dus.. :(

Natuurlijk ook nog een dikke knuffel voor alle meiden met een goede echo! :D Toch een heerlijk idee, zo'n lekker gezond kndje in je buik! ;)
    En succes voor alle mama's die morgen voor de echo gaan! :D

Zo, nu ga ik maar weer eens slapen, vandaag een lange vermoeiende dag gehad...

Groetjes Cossy

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    goedemorgen meiden,

hier is alles rustig niet echt denderend geslapen. nu aan het wachten tot zoon lief wakker wordt half uurtje geleden hoorde ik hem dus hup mama aan kleden en eruit eer ik de hond beneden gebracht had was het stil. was zijn speen ff kwijt denk ik. dus mama zit al beneden en zzon lief snurkt vrolijk verder. :( hoop dat het weer een stralende dag gaat worden nu ziet het er nog sombertjes uit. ga maar ff een bakkie thee drinken en wat eten.

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goedemorgen allemaal!
    Zo ik heb effe snel bijgelezen, dadelijk heb ik weer een MT vergadering te notuleren dus dan ben ik weer effe onder de pannen!

Gisteren heel veel last gehad van harde buiken terwijl ik eigenlijk weinig gedaan heb. Gewoon gewerkt maar niet overdreven. Kunnen dit ook groeipijnen zijn? Aangezien mijn buik nu echt mega wordt en ik ook ineens 1,5 kilo in een paar dagen tijd ben bijgekomen. Hebben jullie dit ook?

@ Tinkerbel grappig dat de vk het verschil in hartslag hoort. Bij ons zei ze de vorige keer dat het een pittig hartje was dus misschien zit er ook wel een meisje....ik ben benieuwd!
    @Hster gefeliciteerd met de 2 knulletjes!
    @ Funny me goed dat je zo gereageerd hebt! Ik hou het in mijn achterhoofd aangezien we ook bij Babydump besteld hebben. Mocht zich hetzelfde probleem voordoen dan weet ik hoe ik moet reageren!
    @Dreames wat een gedoe zeg! Kun je niet vragen voor een andere leraard die je begeleidt? Ik denk dat het met deze man niet meer gaat lukken, er is al zoveel tussen jullie voorgevallen nu. En dan ook nog het bericht over je baan.....bah bah. Dikke knuffie in elk geval van wuppie!

Ik ga nu snel notuleren, tot straks!

5. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Ha meiden :)

Ik ga vanavond ook naar de prenatal met mijn zus, ben benieuwd :D Heb eigenlijk niks nodig maar ach, er is altijd wel iets te vinden he :)

Verder kwam ik even melden dat ik weinig online ben deze week, vanavond naar de Prenatal en morgen naar opa en oma, dus hopelijk kan ik vrijdag weer even komen gluren!

Vannacht gelukkig lekker geslapen!

XXX

6. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Wupje: ja dat had ik ook! Erg veel harde buiken en last van maagzuur en daarna was ik ineens ontploft... :confused: Kan heel goed dat je hard groeit nu.

Vanavond naar de Prenatal!

7. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Ohja, voor ik het vergeet: Alle meiden die vandaag de echo hebben: Veeeeeel plezier, geniet ervan! En iedereen veel plezier bij de Prenatal, hou jullie een beetje in he ;) :)

Liefs!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dreames..jeetje wat een slechte berichten op 1 dag.
    Is er geen andere leraar die er naar kan kijken? of kan je niet naar iemand die een treetje hoger staat om te bemiddelen?
    En dat met je baan kan idd opgelost worden, ik zit helemaal zonder werk na de bevalling,maar niet te veel stress om maken hoor, is alleen maar slecht voor de baby.

Azeb, mooi gedichtje !
    Lekker dat jullie de kemper mogen gebruiken, is idd toch een ideale manier van weggaan als je zwanger bent

Lise, dat beknellende gevoel in mijn buik heb ik ook als ik zit. autorijden vind ik ook niet echt lekker meer.

Yule..in de aarhof? dan moet ik nog maar een keer goed gaan kijken. Ik moet naar het aarplein,maar werd mij gezegt dat het op het zorgplein bij kerk en zane was..
    Nou als ze dus echt zo'n chago muts is zal ze het vast niet fijn vinden dat ik 1 begeleider extra meeneem. Ga het toch proberen,en anders wisselen de oma's halverwege om. vind het lullig 1 oma teleur te moeten stellen terwijl ze zo graag hun kleinkind echt willen zien bewegen.

Cossy, leuk dat je je kleintje nu eindelijk voelt !

Meiden met een echo of vk afspraak vandaag. Succes en veel plezier !

Ik moet om 11 uur naar de dierenarts om de hechtingen bij konijn te laten verwijderen en krijg dan de rekening mee. Heb 300 van de spaar gehaald,en ga vragen of ik de rest in delen mag betalen, mijn schoonmoeder betaald wel de helft,maar heb geen zin om het voor te schieten.
    heb trouwens de trouwringen besteld, via internet.. hopen dus dat ze in het echt ook zo mooi zijn en passen.
    Krijg mijn maat vandaag binnen, die van mijn vriend binnen 14 weken.

9. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

Meiden met vandaag een echo of afspraak bij de verloskundige: veel succes en veel plezier!

Heeft er iemand misschien nog tips waar ik kan kijken voor voorbeelden voor een babykamer, qua kleur zeg maar?

@Dreames, wat vervelend allemaal. Succes meid!
    @Spannend Kaatje, waar heb je de ringen besteld?
    @Tweety, schijnt bij jullie ondertussen het zonnetje ook? Hier is het heerlijk!

Fijne dag allemaal!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bij de neckermann haha. echt goud dus kan het altijd bestellen om te zien of het wat is.

Heb even een foto van het konijn in mijn album gezet toen hij op de operatietafel lag.. zonder bloed,dus je kunt gerust kijken.. vond hem er zo zielig bijliggen..

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oooooh arm k'nijntje..... Sielig!

Zeg dames, hoe voelen die harde buiken eigenlijjk, waar jullie het over hebben?
    Ik had gisteravond ook eerst het gevoel dat ik het kindje voelde, maar daarna bleef het gevoel wat zeurderig aanhouden, was dat dan zo'n harde buik? Ik weet niet wat het anders zou zijn, volgens mij was kindje alweer weggezwommen!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Een harde buik voel je wel hoor. mijn buik wordt tenminste zo hard dat ik mijn vinger er niet meer in kan prikken.volgens mijn vk vaak een teken dat je te veel gedaan hebt. of bv. stress

13. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    goedemorgen dames

gisteren bij de vk geweest
    nou de baby groeit voorbeeldig hartje klopt ook heel erg goed

Alleen me baarmoeder zit nog steeds hoog
    dat verklaart ook me misselijkheid want het drukt dus me maag omhoog
    En toen keek ze ook nog of me navel nou goed recht zat maar die zat een beetje scheef en dat was ook een goed teken ( zo stom was vergeten te vragen waarom dat dan is)

Ben daar ook achter gekomen dat ik niet meer als ik lig rechtop overeind kan komen
    moet echt half draaien en een soort van de bank af rollen

Kent iemand dat?

nou nog een fijne dag vandaag
    groetjes Chaar

14. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    hoi meiden,

ff lekker ego berichtje hoor. Ik probeer morgen weer bij te lezen, maar hier zijn mn zoontje en ik ziek, allebei koorts en gewoon niet lekker, denk griepje. Zodra het hier weer beter gaat kom ik weer reageren op iedereen ;)

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    @chaartje; fijn dat alles goed was! Ik ga ook zijdelings mijn bed uit en veters strikken is een hele opgave geworden, met veel lucht-tekort :)

@Sunshine: Beterschap saampies!

Ik moet vanmiddag werken, maar we zitten al op dag 3 en dan morgen de laatste werkdag van deze week en dan vrijdag de echo! Het is (weer) aftellen geblazen!

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @sunshine beterschap voor jullie.

@steen ja het zonnetje schijnt inmiddels ook hier heerlijk heb de deur open staan mijn zoontje ligt nu ff op bed maar straks kan ie weer heerlijk buiten spelen. ga nu ff snel huishouden doen en dan lekker genieten van het zonnetje.

17. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Kaatje: Aarplein bedoel ik idd. Het gebouw naast de bieb (links) en dan 2e etage. In Kerk en Zanen zit volgens mij alleen een priklab (in het psychiatrisch ziekenhuis op de Noorderkeerking?). Misschien nog ff bellen voor de zekerheid?

@Chaartje: ik heb er nog niet zo'n last van, behalve als ik echt plat op een harde ondergrond heb gelegen, maar dan kom ik niet omhoog vanwege rugpijn...

@Sunshine: beterschap meid!

18. 4days

4days Niet meer actief

@ Kaatje -> Owwww arm konijntje zeg! :eek: En mijn buik is vaak hard maar ik denk dat het van de darmen komt... Nu weet ik alleen niet wanneer k dan merk als het een harde buik is... :(

@ Chaartje -> ik kom ook niet zo goed overeind... Moet ook eerst een beetje rollen. Als k meteen probeer rechtop te gaan zitten krijg k steken in mijn buik...

t Zou vandaag weer lekker weer worden he! :D Lekker vrij dus vanmiddag gaan we een groot ijs eten! :D

Ik krijg het nu trouwens wel benauwd... Op de lijst voor woningen zijn we nog steeds geen steek verder gekomen... Nu kan ik al niet meer witten enzo, maar het is een kwestie van maandjes tot is nog niet eens meer zelf een gordijn kan ophangen! Hoop echt dat t binnenkort een beetje opschiet, want urgentie krijgen we sws niet, dat zeiden ze al... :( Maar op dit moment wonen we in een veredelde studentenkamer, dus het is echt geen optie om hier met zijn 3en te blijven wonen... Anders zal ik met de baby naar mijn ouders moeten ofzo... :(

Groetjes Cossy

19. 4days

4days Niet meer actief

DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/

26 augustus 2008
    *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ...kalender: ♂ ... THUIS ... BV
    29 augustus 2008
    *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    01 september 2008
    *Delayla ... 26 jaar ... 2e [?]... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS
    02 september 2008
    *Babydreame ... ? jaar ... ?e ... Kalender:( ... Denkt zelf: .? ...
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING!
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    *1summer ... 32 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂
    03 september 2008
    *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ?
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING!
    05 september 2008
    *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    06 september 2008
    *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Moniek ... 30 jaar ... 3e [♀♀]... Kalender: ♂
    07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV
    *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    08 september 2008
    *Aapje ... 29 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂...ZKH...BV
    *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING!
    09 september 2008
    *Danielle84 ... 23 jaar, 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    10 september 2008
    *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?...
    *Rijkie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:( ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender:( ... Denkt zelf: ?
    11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    12 september 2008
    *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING!
    14 september 2008
    *Meisje84 ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *mica ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... ?
    *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV+FV
    15 september 2008
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    17 september 2008
    *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV
    18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV
    19 september 2008
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV
    20 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV
    *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    22 september 2008
    *Muiz ... 34 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    23 september 2008
    *Jetty ... 30 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂
    *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV
    24 september 2008

*Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV
    *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ?
    *Sarahfreely ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender:♂ ... Denkt zelf:♂
    25 september 2008
    *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Tugba ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    26 september 2008
    *Renske ... 31 jaar ... 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ?
    29 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    30 september 2008
    *Faith79 ... 28 jaar ... 1e kindje ...Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV

Nu: 66 september mama's!

13 meisjes in de buik ... 7 jongens in de buik ... 7 mama's laten zich verrassen ... 6 mama's houden het geheim

• De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst!

Ingeltje <--> Lola
      Freesia <--> Droppie123
      IrisB <--> Elin
      MirandaT <--> FunnyMe
      Parr1983 <--> Krisstel
      Wupje <--> Cossy
      Yule <--> Jannes
      Pupke <--> Pisum
      Azeb <--> SheDevil
      Dniise <--> Tweety
      Kaatje85 <--> Jessejaime
      Tinkerbel1984 <--> Eva1983
      Lise <--> Moppiepoppie
      Roshi <--> Chaartje 79
      Steen <--> Sasha
      sunshine80 <--> Delayla
      dreames <--> decia
      mamameike <--> Mss Ace

(zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!)

Agenda:

April:
    23: Nikky 20 weken echo, Kristel 20 weken echo, Pisum 20 weken echo, MirandaT vk, delayla 20 weken echo, sunshine80vk
    24: Diddl 20 weken echo, FunnyMe 20 weken echo, steen vk, foover vk, elin vk Moniek 20 weken echo
    25: Ingeltje 20 weken echo
    27: Kaatje8520 weken echo
    29: Pupke 20 weken echo Moppiepoppie 20 weken echo
    Mei:
    02: wupje 20 weken echo
    03: Meisje84 20 weken echo, Azeb 20 weken echo
    06: Roshi 20 weken echo, jessejaime 20 weken echo, Lola 20 weken echo, Parr1983 vk
    07: Dreames 20 weken echo, SanneMart 20 weken echo, renske 20 weken echo
    08: debbyvermeer 20 weken echo, tweety 20 weken echo, sarahfreely 20 weken Dniise 20 weken echo echo, eva1983 20 weken echo Jetty 20 weken echo, Diddl vk Eva1983 20 weken echo
    09: sunshine80 20 weken echo
    13: Elin 20 weken echo, Lise groeiecho + gyn Eva1983 VK
    15: Parr1983 20 weken echo
    21: Cossy 20 weken echo
    24: Funnyme pretecho
    30: Diddl pretecho, IrisB pretecho 3D
    31: Krisstel 3D echo
    Juni
    14: Roshi pretecho 3D + 4D
    23: Cossy pretecho 3D + 4D
    24: parr1983 pretecho 3D + 4D

Zow yule ;)

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sunshine beterschap.

Cossy. De baby heeft de eerste paar maanden heel weinig ruimte nodig. zou niet alles zijn,maar voor nood kunnen jullie daar toch wel blijven zitten?
    Belangrijkste is een bedje, commode, badje en een box

zal zo de lijst nog even aanpassen,want zie dat mijn 20 weken echo bij de verkeerde dag staat

Deel Deze Pagina