Kaatje ja dat klopt op internet vind je alles! Ik neem me er vaak de tijd niet voor om het uit te pluizen.....wij hadden laatst onze hometrainer op marktplaats gezet en ie was binnen een week verkocht, zelfs voor 25 euro meer als we in gedachten hadden! Hebben jullie de film NORBIT al eens gezien? (Met Eddie Murphy). Ik voel me nu soms net zo als die dikke vrouw (zijn echtgenote) ik moest ineens aan deze film denken. We hebben toen wel ongelooflijk gelachen
Norbit is leuk ! Voel me af en toe wel dik,maar niet zo dik hoor haha. Voor mijn zwangerschap walgde ik echt van mijn lichaam ( mag ik vast wel toegeven aan jullie ) maar nu ben ik gewoon trots op mijn buik.. alleen als ik mijn kleren aan heb hoor. als ik onder de douche sta ben ik altijd gelijk een stuk minder tevreden.
Hoihoi! Wil iemand mij op de lijst zetten voor 14 mei-> 20 weken echo en 16 mei-> VK. We zijn lekker samen vrij de week na pinksteren, heerlijk. Heb dus ook gelijk de 20 weken echo gepland in die week. Begin best een beetje zenuw te worden, of alles wel goed zal zijn. Waren jullie ook zenuwachtig? doeiii
Ik ben niet zenuwachtig. kijk er vooral heel erg naar uit om de kleine weer te zien. Kan wel heel zenuwachtig zijn en me allemaal rare dingen indenken van wat er mis kan zijn,maar ja als er iets mis is,dan is het nu ook al zo en kan ik er toch niet aan veranderen op het moment. Misschien ben ik heel nuchter hierin,maar ja dat ben ik haha
Norbit is leuk ! Voel me af en toe wel dik,maar niet zo dik hoor haha. Voor mijn zwangerschap walgde ik echt van mijn lichaam ( mag ik vast wel toegeven aan jullie ) maar nu ben ik gewoon trots op mijn buik.. alleen als ik mijn kleren aan heb hoor. als ik onder de douche sta ben ik altijd gelijk een stuk minder tevreden.[/quote] Ik ben ook wel heel erg trots op mijn buik maar af en toe voel ik me zo'n waggelkip... Op het werk noemen ze me nu wel eens kleine ronde kabouter...........grrr! Is wel goed bedoeld hoor, iedereen leeft hier erg mee. Ik vraag me alleen wel eens af hoe ik er na de bevalling uit zal zien. Ben benieuwd of ik hard moet gaan sporten....
Waaaaaaaaa Heb me vandaag helemaal de pleuris gewerkt (kijk eens hoe goed ik ben ingeburgerd ), niet eens tijd gehad om hier te kijken, laat staan iets op te schrijven. Heb het helemaal gehad met deze week, wordt weer een uitputtingsslag om vrijdag halfvijf te halen (morgen weer een horrordag). Lichtpunt is dat we straks eerste partneryoga hebben, dus dat is leuk, maar voor de rest *grumblemuttermumblegrumblegrumblegrumble* Zo, dat moest er even uit. Hoop dat jullie wél een leuke dag hebben gehad
Argh! (nu is het mijn beurt) Ik heb mijn nieuwe roosters binnen voor volgende week en de week daarop en ik heb elk week van de 5 diensten 4x sluit Mijn mngr denkt dan kan zij mooi uitslapen, maar wat is mis met 9-17, 11-19 en 12-20? Ik heb hem ff een mailtje gestuurd wrm ik zoveel sluit meot draaien. Vreselijk! hier baal ik echt van want ik ben meer moe na een dag sluit dan na 12-20
Iris.. vanavond lekker samen ontspannen en voor je het weet is het vrijdagmiddag half 5 Parr. idd gewoon mailen en zeggen dat je dat niet trekt hoor. netjes verdelen met je andere collega's
Heb alles globaal even bijgelezen meiden, maar red het niet om op iedereen te reageren op dit moment. Zal vanaf nu mijn best weer doen.
Hey allemaal, Vandaag lekker geshopt. We hebben een betonnen barbecue gekocht voor in de tuin. Ik kreeg net bericht dat ik nu morgen een afspraak heb met die man van school. Heb geen zin in de afspraak, maar hoop wel dat de afspraak doorgaat want dan kan ik tenminste verder. Voor degene die het vroegen. Ik kan nergens heen op school om te klagen. Normaal zou ik naar de examencommissie kunnen maar hij is daar de voorzitter van helaas. Gefeliciteerd voor iedereen die een goede echo heeft gehad! groetjes!
Haai! Ik zie ineens dat ik volgens de lijst op 8 mei 2 keer een echo mag laten maken Hoe is het met jullie en jullie ukkies in je buik? Hier is alles ok. Ik heb vandaag toch maar een angelsound gekocht! Kon het niet laten! En heb dus mijn moeder naar het hartje laten luisteren en mijn vriend! Ook is mijn vriend vanaf vandaag officieel op papier de vader van mijn kindje! Wel bijzonder, maar tis maar een formaliteit. @ Parr1983, wat ziet jullie babykamer er al mooi en 'af' uit! Leuk hoor! Ik ga zo maar eens koken... Sorry dat ik niet meer overal op reageer maar hou het niet meer bij. Mijn bewondering voor de dames die dat wel kunnen!
ik heb dus een email gestuurd en mijn mngr zegt dat ivm met vakanties hebben wij veel sluit. Collega's draaien ook veel sluit omdat ik ook met vak. ben. Ik zei dat ik hier wel begrip voor had, wou gewoon weten wat de reden voor was. Ik zei ook dat ik ervan uit ga dat ik de week daarop niet zoveel sluit zou hebben en hij zei dat dat niet de bedoeling was. nou ik hoop het voor hem! @dreames oooh nee hij is de voorzitter! ^%^&#% heb je een leraar of zo met wie jij hierover kan hebben, mssn dat die een oplossing weet?
Hallo dames! Dreames, wat balen zeg, dat je niet naar de examencommissie kunt stappen. Daar zou toch iets voor moeten zijn vind ik. Directeur geen optie? Par, je kamertje is erg mooi! Hier alles prima, behalve dan dat ik zo langzamerhand echt de balen heb van die stomme vermoeidheid... Ik ben echt blij dat ik over twee dagen lekker vakantie heb voor twee weken, hoewel ik dan wel veel voor m'n werk wil gaan doen, als voorbereiding op volgend schooljaar, zodat ik in de zomervakantie niet zo heel veel meer hoef te doen. Maar dan kan ik tenminste gewoon om half negen opstaan in plaats van om half zeven :s Morgen de volgende ronde van het schoolvoetbaltoernooi. Gezellig maar erg vermoeiend. Niet vergeten om een petje en zonnebrand mee te nemen tegen zwangerschapsmasker! Meiden met een echo, veel plezier morgen! Liefs Azeb
hey meiden. alles goed? heb net een bruiloftsite aangemaakt. staat nog niet heel veel op,maar dan kunnen jullie op de hoogte blijven,of mij wat beter leren kennen http://www.famvankoert.onzebruiloftsite.nl
Hier ff een echo-ego berichtje Allereerst: mijn voorgevoel klopte, we krijgen een jongen! Ik vond de echoscopiste niet zo vriendelijk en we kregen 2 onduidelijke fotootjes mee (waarvan 1 alleen met een voet); maar goed daar is dan de pretecho voor gepland he? Verder zei ze dat alles er ok uitzag, de baby lag iets voor op schema qua groei. Maar ik heb wel een kleine cyste bij de aanhechting van de navelstreng aan de placenta. Volgens haar betekende dat niets en zou die vanzelf weer kunnen verdwijnen. Het zou voorkomen bij 2-3% van de zwangere vrouwen. En het zou alleen iets betekenen als er verder bij de baby een afwijking geconstateerd zou worden (wat tot nu toe niet het geval is). Op zich niets ergs dus (hoop ik) maar ik had toch niet zo'n blij gevoel als ik gehoopt had. Wellicht lag dat ook aan de houding van die vrouw.
@Kaatje, leuk hé lekker op Marktplaats snuffelen. Mijn ouders hebben als het goed nu ook een ledikantje en commode gekocht voor weinig geld. @Parr, mooie babykamer, lekker vrolijk al die kleuren. Had jij juist niet gevraagd of je minder sluit mocht draaien? @Miranda, eindelijk nog maar 3 weken..die vliegen vast voorbij. @Nikky, fijn dat alles goed was en gefeliciteerd met jullie kleine vent! @Marielle, was vanmorgen ook best wel zenuwachtig maar dat was gelukkig snel over toen we onze kleine weer zagen. @Iris, hier ook een rotdag, en dat na zon mooie echo vanmorgen. En dan ook nog die regen..bah! @Dreames, succes morgen! @Eva, gefeliciteerd..papa in spé helemaal trots zeker of niet? @Pisum, gefeliciteerd met jullie kleine vent! Wij hebben ook maar 3 fotos..ze zei ook heel duidelijk dat het geen pretecho was. Was al blij dat mijn schoonouders er gewoon bij mochten zijn. Heb trouwens vanmorgen gevraagd of de echo gefilmd mocht worden maar dan mocht dus niet..beetje jammer maar goed. Net terug van de Prenatal..leuk wipstoeltje gekocht en verder allemaal kleine spulletjes. We hebben ook een bukfoto laten maken. Mijn buik was wel erg klein vergeleken met de andere vrouwen Over 2 weken kunnen we ze komen bekijken ze hebben er 3 van mij alleen gemaakt en 2 met mijn man erbij op. Ben benieuwd! Jullie nog wat gekocht?
Heej dames, Even een ego-berichtje: ik ben een beetje moe en wil zometeen lekker in bad en daarna naar bed. Hebben jullie ook zo genoten van het prachtige weer vandaag? Ik moest de hele middag cursus geven maar heb de helft daarvan lekker buiten gedaan. Tja, ik heb gewoon een hele leuke baan! Ben wel een beetje geschrokken van het nieuws dat het kabinet de bijdrage voor de kinderopvang wil gaan versoberen. Ik hoop dat het niet zo'n vaart loopt en dat we ons plannetje voor komend jaar gewoon doorgang kunnen laten vinden (ik 28 uur werken en mijn man 32 uur). Komend weekend zullen we wel meer horen, ze gaan het volgens mij vrijdag bespreken.
@ eva en parr: directeur kan er nu weinig aan doen want het is bijna meivakantie en voordat zij er aan toe komt om het te behandelen is het weken verder. Een leraar heb ik benaderd, namelijk de stagecoordinator. Haar oplossing was leer er mee om te gaan en probeer er uit te komen. Nou dat ga ik dan maar doen. Proberen er toch met die man uit te komen. En dan maar netjes doen wat hij zegt en zo snel mogelijk mn diploma hebben.
Hoi allemaal, Wat blijft het toch gezellig druk hiero Lees wel veel, maar type eigenlijk niet zo heel veel Leuk dat al zoveel dames de 20 weken echo gehad hebben en leuk dat er weer wat jongens bijkomen, het was wel heel roze. Ik heb ook zo'n zin in de echo! Maar ja, nog 2 weken wachten De babykamer is besteld (bij babypark) en ik heb via marktplaats een prachtige nijntje wipstoel gekocht en ook een box op de kop getikt. Ik voel de kleine niet zo vaak, dat is wel jammer... Mijn placenta ligt tegen de buikwand dus die kleine moet erg hard trappen wil ik het voelen...hij of zij moet dus van goede huize komen wil ie mij iets duidelijk maken En ja, ik heb vandaag en gisteren genoten van het heerlijke weer (tussen het werken door dan). Esje
Pupke ik heb even navraag gedaan over de bijdrage van de kinderopvang, en wat blijkt: Het gaat niet over de creche of over "echte" gastouders, het gaat nu om opa en oma die toch al zouden oppassen en er nu ineens geld voor krijgen / vragen, dat willen ze gaan afschaffen. Hoop dat het zo wat duidelijker is Krisstel ik ben ook net terug van de Prenatal, het was leuk! Heb echt leuke kleding gekocht voor mezelf en een heel klein schattig rokje voor mijn toekomstige dochtertje Bij ons was de foto helemaal niet zo leuk Je kon ze wel laten maken maar je moest staan zoals hun wilde en anders mocht niet, en die pose vond ik niet zo dus dan maar geen foto! Ben benieuwd naar die van jou Pisum gefeliciteerd met je jongetje, jeah je voorgevoel klopte Eva1983 buddy van me Gefeliciteerd met het officiele bericht, toch leuk dat je vriend nu echt papa is Zo nu nog even lekker op de bank, heb net mijn spulletjes van de prenatal thuis geshowd Morgen doe ik gelijk mijn nieuwe jurkje aan haha! Ohja meiden, misschien ook wat voor jullie: Op www.buikbanden.com kan je hele leuke buikbanden bestellen en ook zelf laten maken. Als je bij Nieuwe buikbanden kijkt zijn er leuke oranje met teksten voor Queensday! Ik heb er gelijk een besteld, vond het zo leuk, toch een beetje showen die dag Trusten alvast! XXX