September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Kaatje & Cossy: bedankt voor het dubbelgroen maken!

@Pisum: had jij dezelfde echosopiste als ik ofzo? Lijkt erg veel op mijn ervaringen van gisteren. Zo'n zuur typetje dat nauwelijks uitleg gaf en helemaal niet leek in te spelen op de (logische) spanning die wij hadden bij de echo... allemaal erg zakelijk! En 2 fotootjes waarvan 1 voet... :rolleyes:

Kom net van de Prenatal terug. Wat werd ik daar BLIJ van zeg! Hele mooie winkel (Leiderdorp) en het was helemaal niet druk. Ik heb een borstvoedingspakket van Avent gekocht (met sterilisator, flesjes en kolf), kleding, een waskussenhoes en een Lodger Bunker die ik graag wilde. De korting was echt huge!
    Verder eindelijk een geschikt wiegje gezien. Ben heel blij. Morgen ga ik met mijn vriend terug, wiegje + andere zooi scoren! Super hoor...!

2. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Yule :eek: Jeetje had ik nou geweten hoe je eruit ziet, ik was net ook in Leiderdorp! Samen met mijn zus :) Nou dat is ook toevallig, mooie winkel he, ik vond het ook erg leuk :D

3. Onder water

Onder water Niet meer actief

Goede avond,

@ Parr: leuk babykamertje zeg, lekkere frisse kleurtjes.
    @Nikky: Fijn dat de 20 weken echo goed was! Gefeliciteerd met jullie jochie!
    @ Wupje: ik weet het ik voel me soms ook zo, ik voel me de ene dag gigantisch en de andere dag voel ik me weer lekker :S En dat pas met 3 ons erbij :S:S
    @Dreames: Dit is echt een rotsituatie waar je nu inzit, ik weet hoe frustrerend dit kan zijn ik hoop dat het allemaal toch weer op zijn pootjes terecht kom
    @ Tweety: loop jij ook bij de gyn ? en welk ziekenhuis dan ik loop namelijk in asz Dordwijk , en welke gyn heb je dan als ik vragen mag?

Net terug van de mama mazzel koopavond , ben geweest in Rotterdam!
    Was echt lekker rustig , en wat kleine dingetjes gekocht wel leuke positie mode gekocht voor een prikkie!
    En hadden toch 18 euro korting in totaal op de spulletjes die we kochten!

Owja en mijn schoonmoeder had zich losgeslagen met haar nieuwe fototoestel op mijn buik, dus alaa een nieuwe buikfoto in mijn album hihi:D

Kan niet wachten op de 20 weken echo, lijkt allemaal nog zo'n end weg en wil nu toch echt onderhand wel weten of het een meisje of een jongen is haha :D

Ik spring onder de douche en duik mijn bedje in,
    Weltrusten alvast!

4. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @tinkerbell: ik had een zwarte jas en zwarte broek aan en keek BLIJ...

5. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Tinkerbel, welke Prenatal ben je geweest? Wel leuk hé shoppen voor echt meidendingen :D
    In Utrecht moest je ook zo staan zoals zij het wilde, dus die wordt het ook niet... ;) Waar mijn man bij op staat houden we beide de buik vast en kijken we in de camera, dus hoop dat die leuk genoeg is.

@Dnisse, mooi buikje hoor!

6. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Dacht ik ga even bijlezen :confused: Dus als jullie het niet erg vinden haak ik vanaf hier weer in ;)

Zag wel dat er goede echo's waren, helemaal super :D
    En de VK bezoekjes waren ook allemaal prima he :D

Dreames wat een gedoe zeg. Rustig aan he ;)

Aantal van jullie leuk geslaagd bij prenatal zo te lezen :D

Ik voel me gelukkig alweer beter, wel nog last van mijn keel en hoofdpijn. Mijn zoontje ging nog wel met hoge koorts naar bed, dus een zetpil gegeven en hopelijk slaapt hij de nacht lekker door en is hij morgen weer opgeknapt ;)

Vanavond bij de VK geweest. Alles was weer goed :D
    Kan iemand op de lijst zetten dat ik 21 mei weer naar de VK moet? thanx

7. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Dniise: jij kunt wel fotomodel worden met die buik en dat koppie ;)

8. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Heb een nieuwe buikfoto in mijn album gezet, zonet gemaakt!

Ga zo slapen, zelfs mijn vingers zijn moe ;)

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/

26 augustus 2008
    *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ...kalender: ♂ ... THUIS ... BV
    29 augustus 2008
    *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    01 september 2008
    *Delayla ... 26 jaar ... 2e [?]... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS
    02 september 2008
    *Babydreame ... ? jaar ... ?e ... Kalender:( ... Denkt zelf: .? ...
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING!
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    *1summer ... 32 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂
    03 september 2008
    *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ?
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING!
    05 september 2008
    *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    06 september 2008
    *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Moniek ... 30 jaar ... 3e [♀♀]... Kalender: ♂
    07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV
    *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    08 september 2008
    *Aapje ... 29 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂...ZKH...BV
    *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING!
    09 september 2008
    *Danielle84 ... 23 jaar, 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    10 september 2008
    *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?...
    *Rijkie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:( ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender:( ... Denkt zelf: ?
    11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    12 september 2008
    *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING!
    14 september 2008
    *Meisje84 ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *mica ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... ?
    *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV+FV
    15 september 2008
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    17 september 2008
    *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV
    18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV
    19 september 2008
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV
    20 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV
    *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    22 september 2008
    *Muiz ... 34 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    23 september 2008
    *Jetty ... 30 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂
    *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV
    24 september 2008

*Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV
    *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ?
    *Sarahfreely ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender:♂ ... Denkt zelf:♂
    25 september 2008
    *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Tugba ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    26 september 2008
    *Renske ... 31 jaar ... 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ?
    29 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    30 september 2008
    *Faith79 ... 28 jaar ... 1e kindje ...Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV

Nu: 66 september mama's!

13 meisjes in de buik ... 8 jongens in de buik ... 7 mama's laten zich verrassen ... 6 mama's houden het geheim

• De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst!

Ingeltje <--> Lola
      Freesia <--> Droppie123
      IrisB <--> Elin
      MirandaT <--> FunnyMe
      Parr1983 <--> Krisstel
      Wupje <--> Cossy
      Yule <--> Jannes
      Pupke <--> Pisum
      Azeb <--> SheDevil
      Dniise <--> Tweety
      Kaatje85 <--> Jessejaime
      Tinkerbel1984 <--> Eva1983
      Lise <--> Moppiepoppie
      Roshi <--> Chaartje 79
      Steen <--> Sasha
      sunshine80 <--> Delayla
      dreames <--> decia
      mamameike <--> Mss Ace

(zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!)

Agenda:

April:
    24: Diddl 20 weken echo, FunnyMe 20 weken echo, steen vk, foover vk, elin vk Moniek 20 weken echo
    25: Ingeltje 20 weken echo
    28: Kaatje8520 weken echo
    29: Pupke 20 weken echo Moppiepoppie 20 weken echo
    Mei:
    02: wupje 20 weken echo
    03: Meisje84 20 weken echo, Azeb 20 weken echo
    06: Roshi 20 weken echo, jessejaime 20 weken echo, Lola 20 weken echo, Parr1983 vk
    07: Dreames 20 weken echo, SanneMart 20 weken echo, renske 20 weken echo
    08: debbyvermeer 20 weken echo, tweety 20 weken echo, sarahfreely 20 weken Dniise 20 weken echo echo, Jetty 20 weken echo, Diddl vk Eva1983 20 weken echo
    09: sunshine80 20 weken echo
    13: Elin 20 weken echo, Lise groeiecho + gyn Eva1983 VK
    14: marielle82 20 weken echo
    15: Parr1983 20 weken echo
    16: MirandaT 20 weken echo, marielle82 vk
    21: Cossy 20 weken echo, sunshine80 vk
    24: Funnyme pretecho
    30: Diddl pretecho, IrisB pretecho 3D
    31: Krisstel 3D echo
    Juni
    14: Roshi pretecho 3D + 4D
    23: Cossy pretecho 3D + 4D
    24: parr1983 pretecho 3D + 4D

marielle en sunshine jullie afspraken staan erbij en pisum jij bent blauw :D en eva ik heb jou dubbele afspraak op 8 mei verwijderd ;)

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedenavond dames! Nog een keertje typen voordat het morgen is :D

@Azeb veel plezier morgen! en idd goed smeren ook al is het niet voor zw.masker ;)

@Kaatje mooie site! heb ik geplakt in mijn tabs ;)

@pisum gefeliciteerd met jouw voorgevoel :D:D wel minder van die echosc. Jouw minder blije gevoel heeft idd waarschijnlijk met haar houding te maken!

@krisstel nee dat niet echt, had afspraken gemaakt voor regelmatiger werk diensten. du als sluit regelematig ingepland wordt (lees: met geen vroege dienst maar of weer sluit of dagje vrij) dan is dit geen probleem. Alleen wij hebben een tekort aan personeel de laatste tijd. Dus ieder werkt wel vvor 2 a 3 man :(

@dreames oh dat is wel minder, maar goed dan maar het beste van maken! Heel veel succes morgen bij die coord. Ik denk toch dat hij die oudere papier in gedachten heeft :( ben benieuwd hoe het gegaan is!

@Esje72 ik voel de kleintje ook niet zo vaak en duidelijk ook ivm voorliggend placenta. idd jmmr. maar ik heb ook onlangs een voordeel ervan gehoord ;) dan krijgen wij geen blauwe plekken als de beeb te hard schopt ;)

@dniise mooie buik hoor! :D Heb jij al een andere piercing in of nog een gewone?

@Lise zo die beebs willen echt opvallen mer naar voren drukken of niet ;) mooie buik hoor! :D

@delayla hoe ging jouw 20 weken echo dan?

@diddl, FunnyMe en Moniek veel pleziek morgen met de 20w echo!

@steen, foover en elin veel plezier bij de vk!

@Ingeltje nog 1 nachtje slapen zo!

Heeft iemand nog bij die link gekeken die ik geplaatst had over een filmpje? Ben benieuwd wie het nog meer mooi vond. Mooi van al die goede 20 weken echo's! En ook gelukte shopping bij Prenatal! Ik ga morgen middag pas. vanaaf moest ik nog ff aan mijn motor sleutelen en morgen ochtend heb ik een (erg) vroegen lunch om 10uur met vriendinnen en vanaf 14.15 kan ik richting Hengelo. Zal je net zien dat het pokke druk is :( :( Ik wil zowieso een maxi cosi, wipstoel en bad scoren. En dan wat ass. zoals bedlakens, boxkleed (een ronde maar geen beige liefst met kleur!) etc.
    Bedankt voor al die leuke, posi reacties wat mijn babykmr betreft! Ik ben er echt super blij mee! Ook trots maar goed ik heb veel zelf gedaan, dat verven etc. Nu nog de ass. ;) Ben benieuwd naar andere kamers! :D:D slaap lekker iedereen en een dikke knuff van mij!

11. Onder water

Onder water Niet meer actief

@ Parr : ik ben bij ons naar de tattoo winkel gegaan en gelijk een zwangerschaps piercing gehaald.
    Hij begon bij mij echt al zeer te doen, en nu ik merk dat mijn navel steeds meer naar buiten gaat "groeien" is zo'n zwangerschapspiercing ideaal!
    Ik heb wel gezegt dat als ik er dan nog last van krijg ik hem er dan uithaal, want die buik is nog lang niet uitgegroeid hihi !

Nu ga ik echt te bed, het is hier allemaal veel te spannend ben echt een zwangerschapspaginaFREAK geworden hihi
    Trust!

12. 4days

4days Niet meer actief

Hoi dames!

@ Kaatje en Moppie -> Jah idd, die urgentie kunnen we wel vergeten... Maarja ik heb nog hoop dat we op de normale manier iets vinden binnen een paar maanden, ben ook aan het kijken bij andere woningbouwverenigingen enzo.

@ Parr -> Hihi met dat verven komt wel goed hoor ;) Tis meer het idee. Erg mooi kamertje trouwens! Ik zat zelf ook te denken aan limegroen, eventueel met een andere kleur. Maar echt heel erg mooi geworden!! :D

@ Nikky -> Gefeliciteerd met jullie zoontje!!! :D Nu kun je lekker stoere kleertjes gaan kopen! ;)

@ Wupje -> Ja heerlijk van het ijs genoten!! ;) hihi.. En ik voel me inmiddels ook zo rond, erg he... Mij noemen ze bolle... Hahahaha!

@ Pisum -> NOG een jongetje!!! :D Leuk zeg!! Bij jullie ook al zo'n chagrijnige echoscopiste? Bij ons in t ziekenhuis ook! Ik ga er ook niet meer heb met de vk geregeld dat ik naar een echobureau kan, daar doen ze zich tenminste een beetje moeite! Gelukkig heb je nog die 3D echo dan! ;)

Nou ik ben vandaag ook lekker naar Prenatal in Heerlen gegaan! Heb van die kleine stoere jongenskleertjes gekocht echt zoooo schattig! Een legergroen bodywarmertje maatje 56! Hahaha echt TE lief! Verder een bijpassend groen broekje en een grijs vestje. Nu ik weet dat t een jongetje is wil ik ook echt van die stoere kleertjes! :D

Groetjes Cossy

13. 4days

4days Niet meer actief

Trouwens die site wat Tinkerbel zei is echt briljant! Hahahhaha! Die buikbanden zijn echt grappig!

Im not fat, Im pregnant.

Hahaha of een barcode met erboven 'tenminste houdbaar tot' en eronder de uitgerekende datum, echt lachen! :D En de voor koninginnedag is ook erg leuk idd! :D

14. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Goedemorgen meiden :D

@parr wat is jullie kamertje mooi geworden :D Leuke frisse kleurtjes heb je gebruikt ;)
    Succes met shoppen, hopelijk valt de drukte mee ;)
    Wat leuk rij je motor? wat voor motor heb je?

@Lise best al een flinke buik heb je. Mooi hoor! ;)

@Dnnise jij ook al zo'n keurig buikje ;)

Zag op de agenda dat er weer een aantal meiden hun 20 wk echo hebben en naar de VK moeten. Leuk en spannend weer. Succes en veel plezier allemaal ;)

Hier alles goed. Dhani is gelukkig weer vrolijk wakker geworden zonder koorts :D
    Straks komt een vrouwtje kleertjes halen die ik op Marktplaats had gezet. Heb zoveel jongenskleertjes op MP gezet haha..kan ik straks toch niet gebruiken nu het een meisje wordt. Ze heeft totaal voor 42,50 euro dus ruimt lekker op :D
    Verder maar weer is wassen. Pff daar lijkt ook nooit een einde aan te komen :rolleyes:

15. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeiemorgen!

Even snel iets typen voor het gekkenhuis weer begint (wat zal ik blij zijn als het weekend is :rolleyes: ).

@parr: mooi kamertje (ja, beter laat dan nooit) :D Ik ga straks een afspraak maken met de luier-consulente, ik houd je op de hoogte over hoe het was (als we eenmaal geweest zijn natuurlijk).

@pisum en Nikky: woehoe, 2 jongetjes erbij! Gefeliciteerd!

@iedereen met een goede 20 weken echo (even de namen kwijt): ook gefeliciteerd. Wel stom dat niet alle ervaringen even goed waren. Bij mij viel het best mee in het ziekenhuis, maar je merkt echt wel dat het géén pretecho is. En fotootjes vallen idd een beetje tegen, dus was heel blij dat we die pretecho gepland hadden.

Over buiken en Norbit-ideeën (heb film nooit gezien, maar weet wel wat er bedoeld wordt). Ik vind mijn buik helemaal geweldig :) Ook al vragen steeds meer mensen of het er echt geen twee zijn (nee-eh) en zeggen ze dat ik gigantisch ga worden of zoiets. Nu ja, dat merken we dan wel weer. Ik heb best veel buik, maar tot nu toe is er iets van een 3 kilo bij, dus dat valt mee vind ik.

Mazzeldagen... Ik kan helaas pas zaterdag gaan, dus dat wordt lekker druk. Ik hoop een badje + accessoires te scoren, misschien een Maxi Cosi als de korting erop telt en een borstkolf (ook als er korting is, anders wacht dat maar even). Maar 20% is echt wel de moeite, dus wij gaan de drukte trotseren :D

We zijn er ondertussen ook uit wat kleuren betreft, dus die gaan we zaterdag ook even halen. De muurstickers zijn besteld, dus dat gaat allemaal lekker vlot. Op 8 mei komt Babydump het kamertje brengen, tenminste, dan hoop ik nu, want al die horror verhalen :confused:

Yoga gisteren was erg leuk. M'n vriend vond het ook leuk en die was er toch een klein beetje nerveus over. Hebben leuke oefening meegekregen om je partner het kindje te laten wiegen in je buik. Klinkt erg wollig, maar is leuk om te doen. Als iemand wil weten hoe het werkt, geef maar een gil :)

@iedereen met vk en 20 weken echo (en dat zijn er weer best wat :) - het is druk): veel plezier en succes!

En dan nu maar aan het werk *zucht* Maar goed, ik moet positief denken: vandaag mag ik salarissen betalen en dat van mezelf is er natuurlijk ook bij :) Hoop alleen dat ik niks raars ga doen door zwangerschapsdementie :confused:

Fijne dag dames!

16. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Diddle, Funnyme en Moniek, succes vandaag met de 20 weken echo!

@Diddl, ben benieuwd hoe het geslacht nog steeds hetzelfde is ;)

@Parr, veel plezier vandaag..hopelijk moeten veel mensen werken zodat het niet zo druk is.

@Lise, wat wordt je buik mooi dik, echt leuk om te zien!

@Iris, lekker jezelf een dubbel salaris geven ;)

De kleine hier was gisterenavond zo druk dat ik slecht in slaap viel. Die vrouw van echo zei gisteren waar ik op moest letten want ik zou mijn buik kunnen zien bewegen..dus gisterenavond lekker zitten turen..en ja hoor...het koppie ging af en toe lekker te keer dus zag je klein bobbeltje in mijn buik..echt leuk! :D:D:D

Nou ga maar weer eens aan het werk, fijne dag iedereen!

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen dames! Zo lekker wakker en aan mijn kopje thee :p Heb niet zo goed geslapen. Heel raar gedroomd over mijn werk en vaak wakker geworden :( Voordat ik naar beneden ging wel ff de babykmr in natuurlijk ;) en toen voelde ik ook ukkie :D:D

@dniise bij mij deed het geen pijn maar zag dat de vel strakker werd dus heb voortijdig wat gehaald.

@cossy ik heb iets met groen! Ik had een iets andere kleur met mijn kmr thuis bij mijn ouders en mijn keuken is appeltjes groen :D Ik bedoelde om jou op te fleuren. al het niet op tijd lukt om een huissie te vinden wnr jij zelf alles nog kan doen dan doe je een beroep op jou omgeving ;) maar is natuurlijk niet hetzelfde als jij het zelf deed. Ik laat niemand anders verven dan ik want ik weet dat ik het goed doe (hoezo perfectioniste haha)

@nikky feli met jullie manneke!

@wupje hier ook eentje die niet altijd tevreden is met haar lichaam. tis dat ik zwanger ben dat ik het nu leuk vindt :D maar soms voel ik mij echt huge :)

@sunshine80 ja ik heb al 2 en half jaar mijn rijbewijs! Toen reed ik op papa's motor. Dat is een Vincent Rapide 1000cc van 1953 en toen hebben papa en ik een Trident Trident 750cc van 1973 gekocht en samen gerestaureerd (zo leer ik een beetje van dat sleutelen) en is die motor nu van mij! Heb alleen niet veel op de mijne kunnen rijden. Vorige zomer was geen geweldige weer en de jaar daarvoor lag ie uitelkaar. En dit jaar ben ik zwanger :( Heb wel de kriebels maar ik doe het niet :) super dat jou zoontje geen koorts meer heeft!

@irisb ik heb nog op www.bambinomio.nl gekeken. Maar die zijn duur! en dan heb ik niet over een aanschaaf waarvn je weet dat het eenmallig duur is maar echt duur! starterspakket voor newborns kost al €80 en dan moet er nog dingetjes bij! en als ik dan voor de van geboorte tot potje doe dan ben ik €380 kwijt! dus als jij met iets veel goedkoper komt :( anders gebruik ik gewoon wegwerp :) wat voor kleuren zijn het geworden dan? en hoe wiegt jouw partner de beeb?

@krisstel hey buddy ;) wat super dat je de beeb ook zag bewegen! :D:D:D:D oooh zo leuk! (green with envy haha ;))

Zo dat was het voorlopig denk ik haha! Dames nogmaals veel plezier vandaag!

18. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

We hebben zo de afspraak met de verloskundige, kunnen we mooi het hartje weer even horen!
    Daarna gaan we gezellig op pad voor de babykamer, heb er helemaal zin in!

Tot later!

19. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Goeiemorgen!

Op de site van het NIBUD kun je ergens vinden wat wegwerpluiers je kosten in totaal (afhankelijk van het merk 1000-2000 euro) en wat katoenen luiers kosten (ca. 500-600 euro in totaal met drogerkosten erbij). Scheelt aanzienlijk.
    De milieulasten zijn anders (het ene gooi je weg en het andere moet je duizend keer wassen).

Waar wij over twijfelen is het vieze gedoe met luiers uitspoelen en poep in de WC gooien enzo... :rolleyes:

20. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    moguh ladies

ik ben ook gisteren naar de prenatal geweest
    heb wel wat leuke kleding voor mezelf gekocht
    en 2 pyama's voor me mannetje een paar rompertjes ( kan die rompertjes niet latenliggen ) waskleedhoes en een laken met slaap lekker
    Wil eigenlijk ook niet teveel kopen want ik krijg ook een baby shower hoop ik hahaha

voor de rest was er teveel zomer kleding vind ik niet zo geweldig voor mijn kleine want wie weet wat het weer wordt in September als hij er is

Was met de pappa en hij was heel erg lief en het was heel gezellig
    moest er wel om huilen ben zo een emo kip hoor
    Maar ja het is allemaal goed gegaan

Ga kijken of ik van de week de sjabloontjes van voetjes voor de baby kamer kan kopen en de verf

Wil wel dat eind mei alles klaar staat
    en uitgelucht is

Deel Deze Pagina