September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Goeiemorgen allemaal ...
    Even snel een ego berichtje van mij.
    Kom net mijn bed uitrollen na een slechte nacht. Vast de zenuwen voor de echo en de nawerking van de begrafenis van gisteren.
    Mannetje is naar de bakker voor brood en wat lekkers en dan is het wachten tot mijn schoonmoeder komt om op te passen.
    We moeten er om 13:00 zijn en gaan daarna vast nog even winkelen.
    Laat zo snel mogelijk weten of we roze blijven ... al weet ik bijna zeker van wel.

Fijne dag allemaal.

Funnyme en moniek ... veel plezier bij de echo!

2. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    @Yule: ja leuk he, zo'n voet? :(
    Maar goed het is een leuke herinnering als onze zoon later profvoetballer zou worden ofzo :)

Iedereen die vandaag een afspraak heeft bij VK of echo, veel plezier! 8)

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hai dames!
    Zo weer lekker bijgekletst, leuk! Ik had gisteravond niet meer de puf om nog achter de pc te kruipen, zo'n last had ik van mijn buik. Ik heb nu ook definitief besloten om niet meer dan 36 uur meer te werken. Meestal werk ik ongeveer 42 uur per week. Maar dan krijg ik 's avonds niks meer aan de was en zo gedaan. Dus eerste goede daad: vanmiddag pak ik lekker vrij!

@ Irisb ik begrijp jou dan ook heel goed, veel succes nog vandaag en morgen. En ook voor jou: denk ook een beetje aan jezelf! (ik weet het is heel moeilijk :rolleyes: )
    @ Parr maar goed dat die sluitdiensten maar 1-malig zijn. Tot hoe laat moet je dan werken?
    @ Dreames succes vandaag, hopenlijk gaat de afspraak nu echt door!
    @ Eva ik ben ook superblij met de angelsound. Gisteren hebben we nog geluisterd en ook mijn hubbie gaat elke keer weer stralen als hij het hartje hoort....zo lief!
    @ Nikky jippie een JONGETJE!
    @ Pisum gefeliciteerd met jullie KNULLETJE ! (wel vervelend hoor die echoscopiste...)
    @ Pupke ja het klopt in de voorjaarsnota gaat het kabinet ook bekijken of er gesneden moet worden in de bijdrage voor de kinderopvang (dus niet alleen bij gastouders / oppasoma). Het kan dus zijn dat er dit jaar nog veranderingen komen.... :cry: Moeten we maar goed in de gaten houden.
    @ Cossy leuk hè die jongetjeskleren kopen! Ik hoop dat wij vanavond nog even kunnen gaan.
    @ Krisstel supergaaf dat je de kleine al ziet bewegen!
    @ Diddl succes vandaag met de echo!

Nou nu nog even snel een uurtje aan het werk en dan lekker naar huis! Ik kom straks nog wel even kijken!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden.
    heb alles bijgelezen,maar geen fut om overal op te reageren.
    Ben nu een tweede trouwsite aan het maken,omdat in het gastenboek mijn bijnaam + het forum zijn verklapt,dus ga geen risico lopen dat bekenden hier komen snuffelen. NOg maar even een sitetje erbij dus.

Hier verder alles goed.Vandaag alweer 9 1/2 jaar samen met mijn vriend ( verloofde :) )
    Ga even wat eten en zal de volgende keer weer beter reageren

ow ja luiers... ik ga gewoon voor de wegwerpluiers.Misschien slechter voor het milieu,maar zie mezelf idd geen poep in de wc gooien en alles uitwassen ( mijn vriend gaat al kokken bij normale wegwerpluiers ) denk ook niet dat ik de oppas oma's er blij mee maak.

5. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Hoi iedereen!

Wij hebben net de 20 weken echo gehad en die was super! Ze is door de keuring heen!

Ik kan helaas niks kopen bij de Prenatal want ik heb te weinig uitbetaald gekregen door mijn ex werkgever! Baal als een stekker natuurlijk want had ook wel graag willen shoppen net zoals jullie allemaal. We moesten deze maand onze vakantie betalen en dat gaat even voor.....
    Nou ja, in juni ga ik me helemaal wezenloos shoppen :):)

Lekker weertje is het vandaag weer he? Heerlijk! Knappen jullie er ook zo van op?

Wegwerpluiers vs katoenen. Ik ga echt niet moeilijk doen want ik heb al enorm veel was en dan die dingen er ook nog eens bij. En je moet er toch iets van plastic inleggen? Dan heb je dat toch ook nog in de vuilnisbak liggen? Of snap ik het niet helemaal.
    Nee hoor, doe mij maar wegwerp!

Fijne dag iedereen!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden.
    hoe gaat ie hier?
    Ik krijg net mijn trouwring binnen. vind hem erg leuk ( ben niet van al dat poespas en goud ) Wacht nu nog op de ring van mijn vriend en hopen dat hij goed past bij hem, en dat hij niet te fijntjes is.

7. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Dag zonnestraaltjes van me,

@Esje: leuk dat je de kinderkamer hebt gekocht!
    @ Tinkerbel: ik vrees dat ze ook de kinderopvangtoeslag voor de hogere inkomens gaan beperken, dat stond tenminste in de krant. Leuk dat je leuke kleding hebt gescoord! Stom trouwens dat je maar in één pose mocht poseren...
    @ Yule: geniet maar lekker van je Prenatal aankopen!
    @ Dniise: mooie buikfoto!
    @ Sunshine: fijn dat alles goed was bij de vk en fijn dat je zoontje zich weer wat beter voelt
    @ Lise: ook een mooie buikfoto!
    @ Parr: en, iets leuks gescoord bij Prénatal?
    @ Cossy: jij ook was leuks gescoord? Leuk hè, stoere jongenskleding uitzoeken!
    @ Iris B: heb jij ook al een forse buik? Het lijkt wel alsof we dezelfde mensen tegenkomen, ze vragen mij hetzelfde terwijl ik ook pas 3,5 of 4 kilo ben aangekomen. Veel plezier bij Prenatal!
    @ Krisstel: vervelend dat je uit je slaap wordt gehouden door de bewegingen!
    @ Parr: jammer dat je zo slecht hebt geslapen, droom je ook heftiger/levendiger nu je zwnager bent?
    @ Steen: leuk dat je de babykamer bij elkaar hebt geshopt1
    @ Chaartje: was het leuk bij Prenatal?
    @ Diddl: hoe was de echo?
    @ Wupje: verstandig om iets minder te gaan werken, ik zou een goed voorbeeld aan je kunnen nemen...
    @ Kaatje: proficiat met jullie 9 1/2 jaar!
    @ Klavertje: gefeliciteerd met de goede 20 weken echo!

Hier gaat alles zijn gangetje. Ik vind zwanger zijn heerlijk, met uitzondering van het stuk dat ik ineens publiek bezit lijk te zijn geworden. Zo meent iedereen dat ze wat van mijn buik moeten zeggen (goh, je hebt al een flinke buik zeg! Tweeling? Hoe lang moet je nog? Nog 20 weken, weet je dat zeker?) Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar wel een beetje de pip van krijg... Verder ben ik vandaag betast door 3 relatieve vreemden. Ik ben niet zo lichamelijk ingesteld, zeker niet bij mensen die wat verder van me afstaan dus daar ben ik eigenlijk niet zo van gediend. Een van hen voelde uitgebreid mijn hele buik, ik stond zo perplex dat ik er niet eens wat van heb gezegd...

Maar, verder gaat alles prima. Ik voel me goed, slaap een stuk beter met een kussen tussen mijn benen en ik voel de kleine zeer geregeld. Straks nog even langs Prenatal en vanavond heb ik een kookclinic ter afscheid van mijn allerliefste collega... Zal wel huilen worden!

8. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Kaatje: goh, dat lijkt de mijne wel! Enige verschil is dat mijn steentje in een ruitjesvorm staat en deze rond is. Mooi issie hè.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jep hij is heel mooi. en past echt helemaal bij mij.
    Hoop dat mijn vriend het ook wat vind,want het is een vrij smal model.. maar ja een zegelring vond hij ook niets,dus het is het een of het ander haha.

Werd net gebeld door de arbo dat ik 6 mei naar de arts moet in Utrecht. kon niet dichterbij. ben ik echt niet blij mee want nu moet ik vervoer gaan regelen.

10. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Kaatje: 9,5 jaar? Da's echt lang. Waren jullie 14 dat jullie verkering kregen? Wij zijn in mei 3 jaar samen (en ik ben al 29...). Kan je nagaan. Heb eerst even een paar keer 'geoefend' zeg maar... :oops:
    Mooie ring trouwens!
    Hoe kon het dat in het gastenboek je forumnaam verklapt is?

@Klavertje: fijn dat alles goed was bij de echo!
    Jammer dat je niet kon shoppen...! :(
    Die katoenen luiers moet je idd een inlegger in doen, maar dat is afbreekbaar net als WC papier kan het gewoon door de WC (of weggegooid).

@Pupke: gaan er mensen zomaar ongevraagd aan je buik voelen? :confused: Dat heb ik nog niet meegemaakt.... lijkt me niks. Mannen of vrouwen? Bij een man zou ik hem vervolgens als wraak in zijn ballen grijpen... hihi!

Ik moet wat bekennen... was gisteravond al zelf gaan shoppen bij de Prenatal en ben vanmiddag weer geweest met mijn vriend. We hebben het wiegje gekocht! Ben er super blij mee want ik was er gelijk verliefd op en hij vond het ook meteen mooi! Verder nog wat prullaria en een boxkleed aangeschaft. Scheelde weer 20% natuurlijk! Erg he? :oops:

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yule, je bent heel erg ! maar idd 20% korting op een wiegje is niet verkeerd.

Verkering : ik was 13 en hij 16
    Iemand had in het gastenboek gezet, leuk om nu eens je echte naam te zien,ik ken je alleen als Kaatje85. Nou dan hoef je maar te googlen en daar ben ik op al mijn forums haha.

Maar ja ben mijn wachtwoord ook kwijt,dus kan die site niet eens meer bij houden haha. ben een beetje dom af en toe.

12. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    iiiih wat erg :( en wat vaag ook dat iemand dat zomaar doet zeg!
    ik zou daar ook helemaal niet van gediend zijn. maar ja om dan die andere persoon ook 'ergens' :) vast te grijpen ligt dan ook niet in je aard.

13. Moppiepoppie

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @alle dames die in hun beebje al voelen:
    Waar voelen jullie hem? Ik voel hem nu inmiddels weer in m'n onderbuik net boven m'n schaambot, geloof ik. Wel raar als je bedenkt dat m'n baarmoeder nu tot m'n navel komt (althans als ik 'n aangespannen baarmoeder heb, dan is m'n buik hard tot m'n navel dus neem aan dat ie dan tot daar zit). Ben benieuwd waar jullie hem/haar voelen!

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hey lieve meiden,

Ik moet het even kwijt, heb zo'n nare middag. Ik kreeg rond 14:00 uur last van buikpijn, steeds van die menstruatie-krampen, om de zoveel minuten. Ik begon hem na 3 kwartier toch wel te knijpen zodat ik opeens zat te huilen op mijn werk, wilde me ziek melden maar durfde niet zo goed, zo'n vage klacht! Leidinggevende vond het helemaal geen probleem, dus ik gauw naar huis gereden en in bed gaan liggen. Krampen gaan nu wel een beetje weg, maar ik voel veel bewegen in mijn buik, zwaar gevoel onderin. Ben zo bang dat er iets mis is. Ik kruip zo gauw weer in bed, ik denk dat ik echt rust moet zoeken. Als er maar niets mis is....

15. Moppiepoppie

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Ingeltje: wat naar voor je meis. Bel anders gewoon vk. Beter 1x teveel dan 1x te weinig. Het is vast niets, maar voor de zekerheid kun je beter bellen misschien toch?

16. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Ingeltje ik zou ook even de vk bellen hoor! Er is vast niks maar gewoon voor je eigen geruststelling :) Als troost, ik heb dat de laatste dagen ook heel erg gehad en mijn buik is ineens 3 keer zo groot, dus dat zijn de krampen geweest :) Maar ik kneep hem ook wel hoor, bah zo kan je je ineens heel onzeker voelen :(

Ik ben vanavond alleen thuis, denk dat ik lekker met een zak chips dat nieuwe programma Ghostwhisperer kijken met die Derek nog wat :) Zal wel janken worden, bij Shar ook altijd :oops:

17. Onder water

Onder water Niet meer actief

Ingeltje zou het geen blaasontsteking kunnen zijn?
    Ik zou zowiezo voor de zekerheid als het nog aan houd even een plasje inleveren!

18. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Even snel bericht van mij voor ik eten ga maken.

De 20 weken echo was super!
    Alles zit er op en eraan en helemaal perfect.
    We krijgen een gezonde meid!

Heb de echo op dvd, de foto's op dvd en 26 foto's gekregen incl fototjes in pasfoto formaat. :D

Zal straks een paar plaatsen in mijn alnum.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ingetje, je gaat nu geen rare dingen doen he ! zou idd ook even de vk bellen om uit te sluiten dat er niets aan de hand is.

Een vriendin van me kreeg opeens ook pijnen en krampen,maar dat bleek te komen omdat er een bepaalde spier die over je baarmoeder heenloopt te snel groeide en dus strak kwam te staan..

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik heb morgen mijn 20w echo, en op dit moment zal de VK wel niet meer aanwezig zijn.
    Het gaat nu al veel beter, ik denk dat ik morgen even afwacht..ben altijd zo'n miep met bellen, wil niet tot last zijn enzo... Nu eerst maar eens wat eten en vanavond plat in bed.
    Rust zoeken...ben wel erg vermoeid, gisteravond zo moe dat ik bijna niet naar huis durfde te rijden na mijn late dienst. Dan een vroege erachter aan. Lichaam geeft signaal denk ik, dus nu goed luistetren!

Bedankt voor jullie lieve reacties, doet me goed! Zal morgen de VK bellen. Als het vanaaf nog erger wordt, dan ook

Deel Deze Pagina