Zou idd met de vermoeidheid te maken kunnen hebben. Gelukkig kan je morgen je kindje in levende lijven zien.. en ehh.. vk zijn er 24 uur per dag hoor ! En je moet geen miep zijn met bellen,en zeker niet als het om je zwangerschap gaat.
* Inbraak* Hallo a.s. September mama's Jullie zijn gewoon alweer bijna op de helft, sommigen zijn op of over de helft.. Kan me nog zo goed herinneren dat ik vorig jaar ook in dit topic (dan wel van de september mama's 2007) aan het schrijven was.. Het lijkt nog zo kort geleden allemaal.. Inmiddels heb ik alweer een flinke knul van 7,5 maand (voor me gevoel ben ik een maand terug pas bevallen hoor ) Jullie zullen straks ook wel ondervinden hoe hard het allemaal gaat.. Veel succes nog dames, en ik kom vast nog wel een keertje spieken *uitbraak*
@Ingeltje: wat vervelend meis! De VK heeft 24 uur per dag dienst, juist voor dit soort vragen. Ik snap dat je het nu even afwacht, maar als het vanavond of vannacht weer regelmatig komt en pijnlijk is moet je toch maar even bellen! Doen hoor! Daar zijn ze voor.
He Ingeltje, wat naar dat je zo'n last hebt... Ik zou er ook van schrikken. Wel fijn dat je morgen sowieso de echo hebt. Het komt vast door de vermoeidheid, een late en een vroege dienst achter elkaar zou eigenlijk niet moeten kunnen he.... Vroeg op bed, lekker in bad (of heb je die niet) en goed proberen uit te rusten! Hier alles goed. Voetballen was gezellig, al ging het een stuk minder goed dan vorige week (maar dat is logisch, de tegenstanders waren een stuk beter natuurlijk....). Nog 1 dagje werken en dan vrij! Yes! Groetjes Azeb
hoi hoi @Wupje lekker dat je wat minder uurtjes gaat werken! Goed om jezelf en de kleine denken he @Klavertje gefeliciteerd met je goede 20 wk echo Jammer dat je niet kan shoppen, maar prenatal krijgt ongetwijfeld nog een keer uitverkoop hoor @Kaatje mooie ring hoor @Pupke super dat je je zo lekker voelt.Geniet ervan hoor Belachelijk he die mensen die ongevraagd aan je buik gaan zitten. @Yule boef haha stiekum gisteravond al shoppen Maar leuk geslaagd zo te lezen. Leuk he korting, je blijft kopen haha @moppiepoppie ik voel de kleine ook vaak onderin mn buik en heel af en toe als ik op mn rug lig ongeveer ter hoogte van mn navel. @Ingeltje maak je niet gelijk zorgen he, er gebeurd zoveel in je baarmoeder nu . Probeer even lekker rustig aan te doen en lekker in bed te blijven liggen. En als je het echt niet vertrouwd gewoon de VK bellen hoor! Snap je wel hoor ben ook zo'n miep die niet te snel wil bellen @Tinkerbell geniet lekker van je avondje alleen. Heerlijk joh ff lekker meejanken met die serie en een lekkere zak chips erbij @Diddl jullie ook al een goeie 20 wk echo gehad. Helemaal super dat jullie kleine meid in orde is @Mobielfriek de inbreekster hihi. Leuk dat je ff langskomt Heb even stiekum op je babysite gekeken maar mooi mannetje heb je hoor @Azeb lekker vooruitzicht he nog 1 dagje werken hier alles goed. Ben nog snotverkouden en keelpijn maar goed zal wel weer over gaan Verder niet zoveel te melden eigenlijk. Lekker saai he
Hey Ingeltje wel goed uitkijken hoor! Ik heb het de laatste dagen ook veel gehad en daarom besloten nog maar max. 36 uur per week te werken en dat geeft al heel wat meer rust. Ik denk idd dat je lichaam te vermoeid is geweest, een late en daarna een vroege dienst is ook wel erg heavy! Dikke knuffie in elk geval en voor morgen evengoed veel plezier! @ Kaatje een mooie trouwring hoor! Super dat ie al zo snel binnen is. @ Nou pupke ik moet er niet aan denken dat ze mij ineens aan mijn buik gaan zitten..... Maar ik kan me voorstellen dat je een beetje perplex was. Dat commentaar van weet je zeker dat het er geen twee zijn krijg ik ook elke dag wel een keer....ik zeg dan altijd maar dat ik mijn baby pokon te eten geef @ Yule toch lekker dat je geslaagd bent, en verder niet schuldig voelen hoor! @ Moppiepoppie ik voel de kleine ook nog steeds vrij onderaan. Ook als we naar het hartje luisteren, alhoewel dit al een beetje omhoog komt maar nog niet zoveel.
Hoi! Klopt hoor, bij mij ook.Heb net weer effe genoten van het getrappel. Voel het echt iedere dag nu....Toch geen ADHD, hihi
goodevening ladies Pupke prenatal was erggg gezellig @ ingeltje morgen als je de 20 weken hebt gehad dan wil wel gelijk horen of het allemaal goed is gegaan hoor lijkt me zo scary als je opeens zoveel pijn hebt En rustig aan doen hoor Hoe ik zo achter me pctje zit merk ik dat me zoon dat ook echt merk want hij schopt elke keer als ik aan het typen ben hahaha heb net gegeten moet nog afwassen maar heb geen zin Morgen gaan we met het werk eerst een rondvaart maken door de grachten van amsterdam en dan een rondvaart nou ik ben reuze benieuwd heb er wel zin in en hopelijk wordt het ook mooi weer AARGGH wist wel dat ik wat vergeten was ik zou vandaag op zoek gaan naar een zonnebril nou daar ben ik dan ook mooi klaar mee
@kaatje mooie ring hoor. @dniise ik loop niet bij de gyn had een extra echo ivm met bloedverlies gehad bij de gyn maar dat was een kl*&^$#@$%. loop bij de vk gruyters en van robben misschien wel eens van de 1e gehoord. @pupke irri is dat he al die ongevraagde racties en aanrakingen vond ik ook altijd zo erg bij mijn zoontje toen ie geboren was hup die hand in de wagen grrrrrrrr en nu weer over me buik pffff. @diddle zo das aardig wat voor een 20 wk echo leuk hoor meid. @chaartje o jee nou maar hopen dat je niet teveel last van de zon hebt. hier alles zijn gangetje. vanavond nog ff de stad in geweest naar prenatal kijken voor kleren maar ze hadden niet veel een broek gepast maar die was te groot. zaterdag gaan we als het goed is ff in rotterdam kijken misschien dat ze hem daar nog kleiner hebben. maandag mag ik weer naar de vk en nog 2 weekjes wachten voor de 20 wk echo pff duurt dat toch lang.
hallo hallo! alles goed hiero? Had wel meer pagina's verwacht Hier is het giet weer maar goed overdag was het wel lekker! @chaartje kan hier ook de rompertjes niet laten liggen is altijd weer een leuke Ik weet ook niet wat de weer is in september. Heb dus t-shirts en vesten in huis gehaald. Dan heeft het beeb het zowieso lekker warm! Wat fijn dat de papa lief tegen jou deed ! @wupje de sluit diensten zijn niet eenmalig helaas, ze horen erbij maar het is wel een beetje ongewoon om in 1 week zoveel sluit te draaien. als er genoeg personeel is dan verdelen ze het. Heb dan meestal 2x of zo. Ohwee als mijn mngr (heb er wel meerdere maar die maakt voorlopig de roosters) mij de week erna meer dan 2x sluit inplan! dan ben ik niet zo begripvol! Sluit in normaal tot 1uur 's nachts. Kan uitlopen tot half 2 ligt eraan de drukte en hoeveelheid personeel. En omdat die tekort zijn is 3uur 's nachts ook niet abnormaal @kaatje feli met jullie 9 1/2 jaar! die trouwring lijkt veel op die van ons. Wij hebben hem zelf ontworpen en ook deels zelf gemaakt! Ik ben ook niet zo poespas van goud. Maar dit gaat langer mee dan zilver. Dus hebben wij witgoud met goud uitgezocht. Mijn man's ring is dan wat breder ivm grotere handen en heeft geen diamant. De gouden ringetjes hebben wij zelf gemaakt en dan de trouwdatum erin gezet. uhm...kom er niet achter hoe ik mijn ring hier plaatst :S @klavertje super dat de "keuring" goed was @pupke ik droomde zowieso "echter" na het gebruik van anti-depri medecijnen. Maar dan die echt dromen gingen alleen over mijn man die wegging bij mij voor verschillende redenen. ik droom zowieso heftiger door een "gave" die ik heb. Ik heb dan meer te verwerken etc. Lang verhaal. maar nu droom ik gewoon rare dromen eigenlijk normale dromen denk ik haha maar soms wel somber of negatief. Zoals gisteren droomde over mijn werk en dat iets niet goed ging tussen mij en een mngr, maar die mngr was een oude mbo leraar van mij echt heel vaag En ja heb veel leuks gescoord bij prenatal! typ ik zo over na alles te hebben beantwoord En dat betasten en opmerkingen snap ik helemaal! Een mngr van een andere filaal kwam ff langs en ik mag haar niet zo, raar mens! Zij wist wel dat ik zwanger was via andere collega's, komt zij zo naar mij toe legt een hand op mijn buik en zegt gefeliciteerd! Ik zag dat niet aankomen, viel er stil van! En was niet zo blij mee dacht zo van nog 1x sla ik die hand van mij af Gelukt bij prenatal? @moppiepoppie ik voel de beeb of net boven schaambot of tussen schaambot en navel in. @Ingeltje vk bellen! niet afwachten! Beter weten dat het niks is dan in twijfel afwachten meid! @diddl dus 100% een roze wolk! mooi dat alles goed was
Vandaag naar de 20 weken echo geweest. Met ons kleine mensje was niks mis. Krijg aleen met 32 weken nog een echo omdat de vk niet goed kon zien of de moederkoek niet te laag lag. En dat wou ze dan nog een keer bekijken. N leuk klein mensje maar wel een druktemaker zei de vk. In die tijd van de echo was het de hele tijd aan het draaien en aan schoppen en zwaaien. Wel erg leuk om te zien. We zijn helemaal trots Ingeltje als je iets niet vertrouwd moet je altijd bellen. Daar zijn ze voor om ons gerust te stellen! Kaatje mooi ring hoor. Zou iemand mij op Rood willen zetten. We weten wel wat het gaat worden maar houden het ons geheimpje.
@Parr: volgens mij mag je als je zwanger bent niet eens meer zulke late diensten draaien. Misschien de moeite waard om even bij het hoofdkantoor (of zoiets) na te vragen?
Ok nu mijn bericht Heb superdag gehad! de lunch was zeer gezellig! Mijn vriendin belde wel af ivm zware hooikoorts dus toch met hubbie naar de Prenatal. Wij zijn zeer succesvol geweest! Hubbie bleef ook dingetjes omhoog halen wel leuk! Ok hou jullie vast hier komt mijn aankoop lijst : wat shirts, 2 broeken, 1 vest, 1 rompertje van mama is het beste, een speentje, 6 flanellen luierdkn., 1 badcape, 3 hydrof. mondoekjes, 3 hydrof. washandjes, 3 grotere monddoeken, groen badje met groen luieremmer, badthermometer, blauwe kam en borstel, een blauwe en een oranje aankleedkussenhoes, nagelset en thermometer, ronde boxkleed (moest wel besteld worden) prenatal standaard wipstoel zwart met met speeltjes, maxicosi cabrio black reflection en regenhoes, blauwe mandje voor sokjes etc., 9 hangertjes (3blauw, 3 groen en 3 creme) en 2 apen knuffeltjes en een groen/blauw gestippeld giraffe waarvan je de staart trekt en er komt muziek uit voor in het bed. Volgens mij was dat alles Maar goed wij krijgen veel of lenen veel. Maar voorlopig hoef ik niks meer te kopen. Straks allen bijv. zeepjes etc.
Je bent niet verplicht om late diensten te draaien maar mag wel gewoon hoor, als jij het aankunt. Ik kan het voorlopig wel aan maar hij moet mij niet nogeens de week erna zoveel sluit inplannen maar dat heb ik hem ook duidelijk gemaakt. En straks is mijn buik te groot dus kan ik moeilijk nog sluit draaien! @ ydnic mooi dat alles goed was!
Ik heb ook maar eens wat echofotootjes in m'n album gezet. Beter laat dan nooit een beginnetje gemaakt Ze zijn bij 3 verschillende gyns gemaakt en je ziet ook wel duidelijk verschil in papier enzo. Die van 20 weken is nog wel mooi duidelijk
@ingeltje ... sterkte meid. Morgen gelukkig een echo. En bellen als je het niet vetrouwd hé. @sunshine ... hier ook nog steeds verkouden en een beginnende keelpijn. Tijd voor de zomer zou ik zeggen. @ydnic ... fijn dat alles goed was. @parr ... lekker geshopt dus. Heerlijk! Nog geen funnyme gezien volgens mij ... zij had ook de 20 weken echo vandaag. Ben zo blij met onze kleine meid ... loop de hele dag al met een big smile rond. Ons roze klavertje 4.
@Pupke, nee zeg dat zou ik ook niet echt waarderen..volgende keer gewoon iets van zeggen. @Kaatje, mooi ring hoor..die van mij is hetzelfde alleen met 10 kleine steentjes in het witgoud. En het geelgoud gedeelte is 2/3 deel. Wat heeft je vriend? Hetzelfde? @Klavertje, fijn dat alles er goed uitzag bij jullie kleine meid. @Yule, lekker die korting. Is het toch geen hangwieg geworden? @Moppie, ik voel de kleine eigenlijk overal (wel onder de navel)..het hoofdje zit gelijk aan de navel (iets rechts ervan) daar beweegt het af en toe. Opzich wel logisch dat je de kleine net boven je schaambot voelt omdat ze meestal in een stuit liggen en dus de voeten daar zitten waar hij of zij lekker mee schopt @Ingeltje, hoe is het met je? Hoop dat het niets te betekenen heeft, anders gewoon je vk bellen! Morgen eindelijk de echo of niet..veel succes en plezier! @Diddl, wat super en dus toch een meid..leuk! Wel gaaf dat je zoveel fotos hebt gekregen..ben benieuwd! @Mobielfreak, leuk je inbraak. Tijd gaat inderdaad snel..lekker aan het genieten van jullie zoon? @Parr, hey buddy rare lui zijn er ook..zomaar de hand erop leggen! Enne flink geshopt dus..schrok je niet bij de kassa @Ydnic, fijn dat alles goed is met jullie kleintje. @Funnyme, hoe was het? Vanavond lekker uit eten geweest en nog even langs de Prenatal gegaan voor een leuke broek. Morgenavond bruiloft dus ben er zaterdag weer fijn weekend alvast voor iedereen en voor diegene die morgen de echo hebben succes!
@krisstel ja de prijs was wel wat maar dan de 20% korting en ook nog voor ons in het wel veel maar ook niet omdat wij dan ook veel krijgen he zoals de meubels, kinderwagen, ass zoals badstandaard aankleedhoes, box etc. Dus wij geven zowieso niet veel uit
ja kaatje helemaal vergeten want dat wilde ik ook nog zeggen een hele mooie ring nou hopen dat je nog een hele mooie dag hebt met veel blauwe lucht zon en warmte ( niet te heet maar precies goed) @ Parr heb ook zo een leuk pakje gekocht met i love sleeping en een slabbetje met i love eating btw heb ook een nieuwe verslaving namaak split ijsjes van de Deen heb er alweer 2 op en nu heb ik het koud hahaha