@ Krisstel: Tijd gaat echt heel hard, en gelukig kan ik nu eindelijk een beetje gaan genieten van mijn zoontje.. We hebben lang in onzekerheid geleefd wat betreft zijn gezondheid.. Hij bleef erg lang geel en werd zelfs grauwig, na veel onderzoeken en ziekenhuisopnames zijn ze er uiteindelijk achter wat hij heeft.. Ze hadden een lever biopt genomen (was hij 5 weken oud) en daar kwam uit dat hij te weinig galgangen heeft in zijn levertje waardoor vetoplosbare vetten en vitamines niet opgenomen werden door zijn lijfje, ze dachten hierbij aan het Syndroom van Alagille (erfelijke leveraandoening) 8 april hebben we de uitslag gehad van het DNA onderzoek gehad en bleek dat hij NIET dat syndroom heeft en dat het gewoon een genetisch foutje is, pure pech dus Voordeel is wel, dat we binnenkort mogen gaan afbouwen van de medicijnen en de vele vitaminepreparaten die hij nu krijgt.. En dat ik nu eigenlijk mag zeggen: Ik heb een gezond kindje En het bied ook gelijk weer perspectieven voor de toekomst, ik zou met een gerust hart weer aan een volgende zwangerschap kunnen beginnen Dames volgend jaar rond deze tijd, zijn jullie allemaal druk met kletsende baby's, die aan het omrollen zijn, willen zitten en steeds meer en meer van de wereld om hun heen willen ontdekken.. In het begin is het even zwaar met slapeloze nachten, en de onzekerheden: Doe ik het allemaal wel goed? Wat wil mijn kindje mij duidelijk maken? etc etc etc Gek genoeg, zul je uiteindelijk altijd weten wat je kindje bedoelt en zullen de onzekerheden snel plaats maken voor intens genieten van je kleintje en het besef, dat je het echt wel goed doet Ik ben geloof ik gelijk geabonneerd op de september 2008 mama's, dus ik spiek vaker dan ik dacht, hihihihi Ik breek maar weer uit
Goedemorgen, Meiden met een goede 20 weken echo: Super! Ingeltje, doe het rustig aan meid, heel veel succes en plezier vandaag met de echo! En voor de andere meiden die vandaag mogen natuurlijk ook! Kaatje, mooie ring! Wij hebben ook zoiets. Gisteren controle bij de vk, alles was in orde. Mijn baarmoeder ligt twee vingers boven de navel, dus ik heb inderdaad een flinke groeispurt doorgemaakt, maar als het de volgende keren weer stabiliseert mag dat gewoon. Bloeddruk en hartje waren allemaal netjes. Daarna lekker op pad voor het kamertje. We zijn bij de babydump in Eindhoven geslaagd, we hebben nu alles gekocht. OOk de gordijnen zijn besteld! hihi, wel een lekker gevoel hoor. Het kamertje komt begin juli, ben zo benieuwd! Nou meiden, ik ga werken, tot vanavond,
Goedemorgen allemaal 8) @Chaartje gezellig dagje A'dam met je werk Veel plezier Ennuh lekker he die ijsverslaving, ijsjes gaan er hier ook goed in de laatste tijd, maar dan wel alleen waterijs @Tweety hopelijk vind je de broek in de juiste maat nog in rotterdam dan Hier ook nog 2 weken wachten tot de 20 wk echo. Duurt lang he @Ydnic gefeliciteerd met jullie goede echo @Parr wat een leuke aankopen hebben jullie gedaan goed geslaagd dus! @Pisum mooie en duidelijke echo's hoor @Diddl jij dus ook nog verkouden en keelpijn. Idd laat het mooie weer nu maar is komen en ook blijven. Las alweer dat het volgende week alweer minder wordt @Krisstel jij ook een fijn weekend! en veel plezier met de bruiloft @Mobielfreak schrikken hoor maar gelukkig kan je nu zeggen dat je een gezond kindje hebt en mag je de medicijnen afbouwen. Super! @Steen fijn dat alles weer goed was bij de VK. Ik had dat bij mn een na laatste bezoek aan de vk dat mn baarmoeder wat hoger las volgens het " schema" maar woensdag was het weer stabiel dus had idd ook een groeispurt gemaakt volgens de VK Wat leuk dat jullie geslaagd zijn voor het kamertje en gordijntjes Zag op de agenda dat alleen Ingeltje vandaag de 20 wk echo heeft dus Ingeltje succes en veel plezier Hier vond Dhani dat het om kwart over zes wel tijd was om wakker te worden. Pff zo vroeg maar goed hebben we wat aan de dag he
hallo meiden, ik ben wel actief geweest op het forum, maar niet in de topic sept. mama's. maar hier dan ff een berichtje dat de 20 weken echo goed is verlopen en dat wij een knul krijgen
Iedereen met een goede echo gefeliciteerd. Gesprek gister met mn leraar ging nergens over. Inhoudelijk was er niets mis alleen qua spelling en taal. Tenminste wat je spelling en taal noemt. Ik moet precies schrijven zoals hij zou doen en geen woorden gebruiken waar hij niet van houdt, want als ik dat wel doe is het fout. Slaat nergens op maar goed.... ik ga het zo goed als ik kan proberen aan te passen. Ben nu de laatste dingen aan het inpakken want we gaan dit weekend naar zo'n landal greenparc huisje in drente. groetjes allemaal en tot maandag!
VOlgens de ARBO mag jij vragen om regelmatig werk en mag je geen nachten meer draaien als je daar om vraagt. Let daar op, als je het niet meer trekt, dan zet je deze regels maar mooi in werking!
Dreames: wat fijn! Komt alles vast helemaal goed! Ik heb goed geslapen, wel vroeg wakker, spanning voor de echo (gezonde spanning hoor ). Had gisteravond flink last van mijn darmen, het zou daar dus ook aan kunnen liggen, misschien iets verkeerds gegeten? Ik lever in ieder geval even een plasje in bij de dokter, kunnen ze ff controleren op blaasontsteking. Heb erg zin in de echo, ga me nu maar lekker douchen en eten en dan gaan we over een uurtje weg.
@ Parr: Ga eens na bij je werkgever in hoeverre zij zich houden aan de RIE (Risico Inventarisatie en Evaluatie) geregeld hebben (hierin staat onder andere ook het recht dat je hebt om 1/8e deel van je werktijden te rusten, je werkgever moet een afgesloten ruimte hebben met een bank of bed en stromend water en koelkast ook ivm straks borstvoedden) http://www.arbobondgenoten.nl/toolbox/a ... hkrie7.pdf Nachtdiensten mogen zij jou namelijk niet verplichten, doordat jij je ritme omgooit (normaal dag-nacht ritme) gaat je kindje dat dus ook doen en dat kan schadelijk zijn voor je kindje.. Vaak moet je echt op je strepen gaan staan bij je werkgever.. De Arbo kan je hierbij ook helpen Succes
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/ 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ...kalender: ♂ ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [?]... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS 02 september 2008 *Babydreame ... ? jaar ... ?e ... Kalender ... Denkt zelf: .? ... *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING! *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV *1summer ... 32 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ 03 september 2008 *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ? *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING! 05 september 2008 *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 06 september 2008 *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Moniek ... 30 jaar ... 3e [♀♀]... Kalender: ♂ 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV 08 september 2008 *Aapje ... 29 jaar ... 2e [?] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂...ZKH...BV *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING! 09 september 2008 *Danielle84 ... 23 jaar, 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV 10 september 2008 *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?... *Rijkie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender ... Denkt zelf: ? 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING! 14 september 2008 *Meisje84 ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV *mica ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... ? *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV+FV 15 september 2008 *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Muiz ... 34 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV 23 september 2008 *Jetty ... 30 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂ *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? *Sarahfreely ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender:♂ ... Denkt zelf:♂ 25 september 2008 *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Tugba ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 26 september 2008 *Renske ... 31 jaar ... 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ? 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Faith79 ... 28 jaar ... 1e kindje ...Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV Nu: 66 september mama's! 13 meisjes in de buik ... 8 jongens in de buik ... 7 mama's laten zich verrassen ... 6 mama's houden het geheim De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Elin MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil Dniise <--> Tweety Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Roshi <--> Chaartje 79 Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> decia mamameike <--> Mss Ace (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!) Agenda: April: 25: Ingeltje 20 weken echo 28: Kaatje8520 weken echo 29: Pupke 20 weken echo Moppiepoppie 20 weken echo Mei: 02: wupje 20 weken echo 03: Meisje84 20 weken echo, Azeb 20 weken echo 06: Roshi 20 weken echo, jessejaime 20 weken echo, Lola 20 weken echo, Parr1983 vk 07: Dreames 20 weken echo, SanneMart 20 weken echo, renske 20 weken echo 08: debbyvermeer 20 weken echo, tweety 20 weken echo, sarahfreely 20 weken Dniise 20 weken echo echo, Jetty 20 weken echo, Diddl vk Eva1983 20 weken echo 09: sunshine80 20 weken echo 13: Elin 20 weken echo, Lise groeiecho + gyn Eva1983 VK 14: marielle82 20 weken echo 15: Parr1983 20 weken echo 16: MirandaT 20 weken echo, marielle82 vk 21: Cossy 20 weken echo, sunshine80 vk 24: Funnyme pretecho 30: Diddl pretecho, IrisB pretecho 3D 31: Krisstel 3D echo Juni 14: Roshi pretecho 3D + 4D 23: Cossy pretecho 3D + 4D 24: parr1983 pretecho 3D + 4D Juli 17: Diddl vakantie & aansluitend verlof + vrije dagen t/m 04-01-2009 Heb mijn verlof alvast ingevuld. Pff zo komt het al wel dichtbij.
Goeiemorgen! Ik ga m'n best doen om te reageren, maar er is weer een boel bijgekomen @ingeltje: waaa, dat was schrikken. Gelukkig voel je je vanmorgen alweer beter en heb je straks de 20 weken echo. Veel succes en plezier daarmee! @wupje: meestal valt het wel mee op m'n werk (al vind ik 5 dagen werken nu echt te zwaar, zit hier vandaag weer als een halve zombie en dat valt blijkbaar ook op ), maar deze week heb ik door omstandigheden in 2 dagen moeten doen wat ik normaal in 4 doe. Vandaag wordt het hopelijk wat rustiger, al heb ik wel een k*tbespreking ergens. Was vandaag erg in de verleiding om ziek te zijn, maar zit toch maar weer braaf op m'n stoel. Goed dat je minder gaat werken en een vrije middag hebt genomen, je moet nu gewoon goed aan jezelf denken (en vooral aan jezelf denken). @alle happy shoppers: woehoe Wij zijn gisteren ook maar geweest, vriend had gehoord dat er ook korting zou zijn op de Easy Walker en hij had het rare idee dat zaterdag alle kinderwagens met korting "op" zouden zijn (en dat je dus ook niet meer kon bestellen), dus we moesten en zouden gisteren gaan. Ik had ook zwemmen en was al helemaal depri dat ik niet zou kunnen (who cares about 20% op een kinderwagen, ik wil zwemmen! Leuk hoor, zwangerschaps rationaliteit ), maar gelukkig was de Prenatal open tot 21u en is er ook zwemmen vanaf halfzeven tot kwart na zeven. Dus snel gegeten en we hebben alles kunnen doen. Nu ja, niet alles, want het mens in de Prenatal was ons vergeten en we hebben een kwartier aan een tafeltje zitten wachten, waardoor we dus niet alles hebben kunnen shoppen wat we wilden. Zaterdag maar terug dus. Gisteren gescoord: Easy Walker, Maxi Cosi, badje + standaard, borstelset + wattendoosje + manicureset van Woezel en Pip, een activity center met een kasteel en een draak en een boek. Qua kleertjes kan ik wonderwel de verleiding weerstaan: wij hebben al 0 rompertjes edm Op het activity center en het boek na, dus allemaal noodzakelijke spullen. Ik ga morgen even kijken in m'n boeken naar de basisset die je nodig hebt en dan halen we dat zaterdag. @kaatje: mooie ring 't Is persoonlijk mijn stijl niet (ik heb een hekel aan geel goud, ik vind het gewoon niet mooi), maar objectief gezien is het een hele mooie ring. Niet te zwaar of te veel tralala (trouwringen moeten echt geen tralala hebben wat mij betreft). @iedereen met echo's en VK's: fijn dat alles goed is gegaan. En weer een paar jongetjes erbij! En ook een meisje als ik me goed herinner. Gefeliciteerd allemaal! @pupke: Heh, zullen toch niet helemaal dezelfde mensen zijn, want bij mij komt er (nog ) niemand ongevraagd aan mijn buik. Ik heb echt de neiging om zo'n t-shirt te bestellen waarop staat dat mensen er niet mogen aankomen Mensen die ik ken mogen natuurlijk, maar vreemden... grrrr. Ik heb ergens in m'n kast een t-shirt liggen met twee skelethanden over m'n borsten en de tekst "Touch and die", zou dat ook voor zwangere buiken bestaan? @parr: krijg je inderdaad een beter rooster na deze week. Ik kan me voorstellen dat sluit draaien echt heel erg slopend is. Zo, ben vast weer mensen vergeten, maar die vergeven het me hopelijk wel Ik was gisteren ook meteen klaarwakker toen ik dat van die kinderopvangtoeslag horen. Ik hoop dat ze er met hun handen vanaf gaan blijven, heb geen zin om te gaan werken om m'n kinderopvang te kunnen betalen. Dan blijf ik wel een dag ofzo meer thuis. Gelukkig is er nu vooral sprake om de gastouderbureaus aan te pakken die heel veel in eigen zak steken. En... luiers. Ik heb maandagavond m'n afspraak met de consulente. Om even misverstand uit de wereld te helpen: je legt er geen plastic in, maar papier (biologisch afbreekbaar), dat je zoals wc-papier door het toilet kan spoelen. Ik maak me niet al te veel zorgen over al dan niet contact met poep tijdens het weggooien van die dingen, ik denk dat een of ander contact sowieso onvermijdelijk is, dus ja *haalt schouders op*. En qua extra werk... dat lijkt écht wel mee te vallen. Maar goed, ik heb het voordeel dat ik een ervaringsdeskundige ken, die zegt dat het echt allemaal meevalt en dat het vooral vooroordelen zijn die mensen hebben. Maandag even met eigen ogen bekijken En @parr er zit inderdaad wel een flinke begininvestering op, maar die heb je na een jaar alweer terug verdiend. Over oma's maak ik me iig ook geen zorgen, m'n schoonmoeder past 1 dag per week op en ik heb geen idee vanaf wanneer wegwerpluiers op de markt kwamen, maar het zou best kunnen dat zij voor haar eerste kinderen katoenen luiers heeft gebruikt (en dan echt van die onhandige lappen). Als ik me goed herinner hebben mijn ouders voor mijzelf ook katoen gebruikt omdat ik allergisch was voor wegwerp, maar ik kan me vergissen Soit, maandag weet ik hopelijk meer en wie weet lijkt het hele idee me dan helemaal niks meer, haha. Zo, denk dat ik nu wel weer klaar ben om me door de vrijdag te slepen. Gewoon denken dat het straks weekend is en dat ik volgende week maar twee dagen moet werken. Meiden met meivakantie: veel plezier! Meiden zonder meivakantie: ook veel plezier en een fijne dag
Goedemorgen dames, Ik meld me ook maar weer eens. Ik lees eigenlijk elke dag wel even maar heb niet altijd wat te melden of er geen puf voor. Ingeltje: veel plezier en succes bij de echo. Dreames: fijn weekend, geniet er lekker van! Rijkie: gefeliciteerd met jullie jongen Diddle: ook nog gefeliciteerd met jullie 4e meid!
@Dreames lekkere leraar zeg Maar gaat je vast en zeker lukken, succes ermee Veel plezier dit weekend en tot maandag! @Diddl lekker vooruitzicht he je verlof
goedemorgen meiden ze zijn op dit moment een nieuwe douche aan het plaatsen nou ja douche de bak haha. helaas mocht er geen andere vloer in te duur waarschijnlijk en hebben ze een scheurtje op deze manier opgelost. een douche bak plaatsen en dan ben je er vanaf. jammer dat dit nu wel ruimte scheelt eerst was het gelijk en nu dus een bak. we mogen vandaag helaas nog nit douchen dus straks maar ff ergens anders water lenen hihi. nou ga me zoontje maar eens ff aan kleden dan kan ie buiten spelen. tot laters fijne dag voor iedereen.
@sunshine ... ja echt wel. Lijkt ook al zo dichtbij nu. Gefeliciteerd met je 100e bericht ... mogen er vele volgen. @mssace ... alles goed met jou en de kleine? @tweety ... hebben jullie een huur woning? Veel plezier buiten met je zoontje. Heb 3 foto's in m'n album gezet van de 20 weken echo ... alle 26 vond ik wat overdreven. Ook nog even m'n 20 weken buik er in gezet.
@Yule, lekker Splitijsjes (en Cornetto's) @Mobielfreak, jeetje wat een onzekere tijd. Gelukkig gaat het nu beter en weten jullie wat het is. Kan me nog moeilijk voorstellen hoe straks met de kleine moet zijn maar verheug me er ontzettend op. Succes met jullie zoon! @Steen, gefeliciteerd met het kamertje en de gordijnen...weer een beetje rust @Rijkie, gefeliciteerd met jullie kleine vent...de jongens komen er echt aan! @Dreames, rare vent hoor. Veel plezier in Drente! @Ingeltje, veel succes en plezier vandaag! @Diddl, wat mooi! (enne mag best hoor alle 26)
@ Krisstel: Dat had ik ook, dat ik me totaal niet voor kon stellen hoe dat zou zijn, zo'n kleintje om je heen.. Mijn gedachtes waren ook heel vaak als ik naar hem keek: Is ie echt uit MIJN buik gekomen? Echt waar?