September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    goedemorgen ladies

ontbijtje gefrituurde kipkluifjes en een indonesisch pasteitje
    een pakje caprisonne en 2 glazen sap
    te lekkerrrr

ik heb vandaag me leuke esprit jurkje die ik bij de prenatal gekocht aan
    en het staat me zooo goed

zit vandaag lekker in me vel
    hopelijk hebben jullie ook een fijne dag

veel succees met de echo's

btw
    kan iemand mij op de lijst zetten dat ik 28/5 me 3/4D echo heb we gaan dan lekker een half uurtje naar ons mannetje kijken

kan niet wachten
    en toch kanik het me niet voorstellen dat ik mamma word
    het is zo onwerkelijk
    maar ik voel me zo gelukkig

lol begin ik nou weer te huilen
    ach ja
    fijne dag dames

adios

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Goeiemorgen!

@Ingeltje: succes bij de echo meid. Mag jij ook eindelijk...

@IrisB: mijn moeder heeft voor mij ook katoenen luiers gebruikt, dus die zal het wel niet erg vinden denk ik...
    Lekker weer shoppen hoor zaterdag!

@Rijkie: gefeliciteerd met je jongen!

@Diddl: mooie foto weer! Verlof komt inderdaad steeds dichterbij he?

Ik moest voor mijn verlof nog 2 artikelen schrijven, maar van de hele periode ben ik een groot deel ziek geweest en dus bezig met andere dingen op het werk. Nu heb ik nog maar 3 maanden... geen idee of het lukt. Ga er vandaag maar hard mee aan de slag.
    (eerst wel ff uitgeslapen want ik was echt kapot van al dat winkelen... de hele week de hort op geweest en gisteren nog eens het hele huis gepoetst en opgeruimd... was een beetje te veel voor dit kipje...)

3. Oeps... niet bij stil gestaan. Sorry... :oops:

Maar had je mijn berichtje niet kunnen bewerken? Ik kan dat bij de site van Jasmijn wel, ik kan berichten uit het gastenboek bewerken en verwijderen als ik dat zou willen. Ik bewerk berichtjes vaak om spelfouten eruit te halen...

Ik vind het nu wel zonde van de moeite die je gedaan hebt...

4. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Wat een mooi berichtje :) Ik voel me helemaal emo nu :)
    Ik kan niet wachten tot het zover is.

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goeiesmorgens!

Weer even een pauzebreak op het werk dus snel even spieken bij jullie;

@ Chaartje heerlijk dat getrappel in de buik hè! Ik geniet er elke keer weer van.
    @ Ydnic kan het kwaad dan als je moederkoek te laag ligt? Kunnen ze dat bij 32 weken het beste zien dan?
    @ Mobielfreak leuk om zo af en toe eens jouw verhaal te lezen, wij moeten er nog allemaal aan beginnen! Wel schrikken ook voor jullie dat het in het begin met jullie zoontje wat minder ging, maar dan geniet je nu des te meer denk ik.
    @ Steen gaaf hoor, kamertje gekocht!
    @ Sunshine grrrr als je zo vroeg wakker gemaakt wordt of niet? :rolleyes: Ik kan dan wel heel chaggie zijn dus zal er echt aan moeten wennen straks met de kleine (hoop dat ie op mij lijkt en net zo graag slaapt.....)
    @ Irisb nou jij moet schrijfster worden! Wat een verhaal zeg :D Wel super dat jullie zoveel gekocht hebben en nog gaan zwemmen ... wat wil je nog meer :) Bij de luiers ben ik afgehaakt, ik hou het gewoon bij pampertjes van het Kruidvat.
    @ Tweety oeps geen douche vandaag...even bij de buren vragen.. ;)
    @ Diddl mooi buiki!

Even een vraagje aan jullie wij hebben aan spulletjes alleen nog een boxkleed, slaapzak (voor als ie iets groter is) en dekentjes. En dan de maxicosi met reiswieg en buggy maar verder nog niks. Ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik moet beginnen met kopen. Staat er niet ergen op internet een lijst met spulletjes die je in elk geval moet hebben?

Kom vanmiddag nog wel effe langs!

6. IrisB

IrisB Fanatiek lid

@wupje: euh, ja... ik durf al eens een kleine roman schrijven :oops: Ik schrijf trouwens wel in m'n vrije tijd, heb een paar blogjes enzo :p Maar die heb ik al in geen eeuwen bijgehouden helaas.

Ik heb een lijstje in m'n 2 boeken staan met basisspullen die je nodig hebt. Winkels hebben over het algemeen ook wel zo'n lijst, maar die zetten er vaak veel meer op dan dat je echt nodig hebt. Ik wil straks anders wel eens zo'n lijstje overtypen als daar interesse voor is :D

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Wupje: er staat op het forum ook een uitzetlijstje bij 'babyuitzet'.

De link ernaartoe:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=30

Maar zoals Iris als zei staat daar vaak veel meer op dan je nodig hebt. Winkels willen graag alles aan je verkopen he? Wat mij wel geholpen heeft is het topic 'grootste miskoop'.

Link:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0

Wat ook kan helpen is met vriendinnen e.d. die kinderen hebben praten over wat je ECHT nodig hebt de eerste tijd. De rest kun je later ook nog wel kopen (zoals bv een kinderstoel, die heb je pas nodig als je kindje kan zitten). En tegenwoordig koop je de kleine dingetjes zoals doekjes, verzorgingsproducten etc op elke straathoek toch? Stuur je gewoon iemand van je kraamvisite weg voor een boodschapje...! Niet te moeilijk over denken hoor!

Wij halen in ieder geval in huis (rood is het belangrijkst, de rest kan eventueel ook nog wel aangeschaft worden als het nodig is in de kraamweek):
    - wiegje
    - commode
    - ledikantje (maar zetten het nog niet in elkaar)
    - molton, hoeslaken, dekentje, lakentje
    - box + boxkleed
    - 2 kruiken
    - stuk of 10 hydrofielluiers (vriendin tipte mij dat die van Prenatal het beste zijn en niet te erg kreuken in de was, scheelt weer bergen strijkwerk :) )
    - 6 rompertjes (maat 56 en 62)
    - mutsjes en sokjes
    - badje, luieremmer, badthermometer, zeepdoosje, waskussen (alles-in-1-pakket bij de Babydump voor 40 euro)
    - badstandaard (kan soms ook bij het pakket zitten voor iets hoger bedrag)
    - 2 badcapes
    - 10 spuugdoekjes
    - washandjes (hydrofiel en gewoon)
    - 2 kledingsetjes (rest krijg je toch wel)
    - maxicosi
    - kinderwagen met reiswieg en wandelwageninzet
    - koortsthermometer digitaal voor de baby
    - 2 pakken luiers
    - verzorgingsprodukten zoals shampoo, lotion e.d. niet teveel!
    - flesjes, handkolf, magnetronsterilisator, zoogkompressen (startpakket van Avent)

Hopelijk heb je hier iets aan.

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen dames! Zo wel lekker geslapen vannacht :D heerlijk!

@rijkie feli met jullie blauwe wolkje!

@dreames nou ja ok op zijn manier typen :( als dat zijn enige eisen zijn dan moet het maar. Maar gelukkig doet hij niet zo moeilijk! Veel plezier deze weekend!

@ingeltje
    Ik weet wel dat ik om regelmatiger diensten mag draaine. Ik heb toen ook tegen hun gezegd van he ik hou zo een beetje rekenen met jullie dus houd dan rekening met mij! En dan ook nog eens verteld wat mijn vk zei en werd er dus afspraken gemaakt! Op dit moment trek ik sluit wel. Als het straks niet meer gaat dan zeg ik dat ook wel! :p komt goed meid! En hoe ging het vandaag bij de echo?????

@mobielfreak ja ik heb ook een website met de wetten van zwangerschap erop. Een aparte ruimete hebben wij dan niet met water en koelkast. Wij hebben de crewruimte met banken en tafel en een jongens en meiden kleedkamer. Als iets in de koelkast moet dan gebruik ik de grote koeling van de McD zelf. Ze verplichten mij niet echt de sluitdiensten te draaien. Maar het is in overleg. Op het moment dat ik de sluit ook niet meer aan kan dan geef ik dit wel door. Ik heb mijn hogere baas achter mij staan dus zo moeilijk kunnen ze het mij niet maken. En mijn vk weet wel van mijn nachtdiensten. Maar in feite zijn het niet echt nacht diensten aangezien ik om 17u al begin. Als het mormaal loopt zijn wij al om 1u klaar. Het ging er om dat mijn uren niet meer zo schommelden. Als ik nu sluit draai dan heb ik geen dag diensten erna (zoals om 11u, 12u of 13u beginnen) maar dan weer een sluit dienst of een vrije dag. Dat ik de volgende 2 weken veel sluit heeft heeft te maken met de feit dat wij ontzettend te kort aan personeel hebben en dat wij dan met vakanties zitten en het dan ook erg druk bij ons wordt. Ik heb dan ook in een email aan de rooster mngr gezegt van ik ga er vanuit dat ik de werk daarop niet zoveel sluit hebt! en hij zei idd dat is mijn bedoeling ook niet. Maar op een geen moment is mijn buik toch te rond voor de sluit diensten :) :D

@IrisB bij welk merk heb je die inlichting? kun je straks mij op de hoogte houden bijv. met de prijzen?

@diddl mooie buik hoor! en leuke echo's :D

@wupje als je naar de forum index ga en kijk onder babyuitzet forum hebben de moderator;s een lijstje gemaakt. Maar ook als je naar www.hema.nl ga kun jij daar ook een uitzet lijst vinden ;) Ik ben met die lijsten bij mijn Smoeder geweest om te vragen of dat klopt allemaal etc.

Zo ik heb dus heerlijk gedroomd. Was zowieso aan het dromen toen ik ineens een andere beeld kreeg en ik zag dat ik neerkeek op mijn beeb die ik vasthield. Een lekkere beeb met mijn rondee gezicht en papa's ogen. Ik kreeg ook een sterk gevoel wat het geslacht was :D Wel heerlijk, ben erg blij opgestaan! Vanmiddag ff klussen aan mijn motor weer en vanaaf oppassen bij mijn schoonzus!

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Even ook bij die miskopen gekeken. Dames wel ff een tipje want die flessenverwarmer wordt een paar keer daar aangegeven als miskoop. Als jullie borstvoeding willen geven dan mag je dit NIET opwarmen in de magnetron want dan gaan er heel veel voedingstoffen etc. kwijt! Borstvoeding alleen opwarmen met flessenverwarmer! Maar als je flesvoeding geeft kan dit natuurlijk wel gewoon in de magnetron.

10. Even een aanvulling op hetgeen Parr1983 schrijft...

Moedermelk mag wél in de magnetron, mits je de melk op een laag vermogen verwarmt en regelmatig even omschudt.

Het probleem met magnetronverwarming is namelijk dat de magnetron niet gelijkmatig verwarmt, maar zorgt voor zogenaamde hotspots. De melk wordt dan plaatselijk erg heet. Boven 50 graden gaan er inderdaad voedingsstoffen verloren! Daarom: Magnetron mág, maar wel met beleid...

Onderstaande tekst komt van www.borstvoeding.com

We raden je af om de moedermelk in de magnetron op te warmen, tenzij je deze instructies heel zorgvuldig opvolgt.
    Gebruik voor het opwarmen uitsluitend een zéér laag vermogen; bijvoorbeeld 200 Watt.
    Schud de melk tijdens het verwarmen rustig twee keer; de temperatuur kan in de hotspots 15 °C hoger zijn dan in de rest van de melk en dat moet voorkomen worden.
    Schud de melk nogmaals rustig voordat je deze aan je baby geeft.

11. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/

26 augustus 2008
    *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ...kalender: ♂ ... THUIS ... BV
    29 augustus 2008
    *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    01 september 2008
    *Delayla ... 26 jaar ... 2e [?]... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS
    02 september 2008
    *Babydreame ... ? jaar ... ?e ... Kalender:( ... Denkt zelf: .? ...
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING!
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    *1summer ... 32 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂
    03 september 2008
    *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ?
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING!
    05 september 2008
    *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    06 september 2008
    *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Moniek ... 30 jaar ... 3e [♀♀]... Kalender: ♂
    07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV
    *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    08 september 2008
    *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING!
    09 september 2008
    *Danielle84 ... 23 jaar, 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    10 september 2008
    *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?...
    *Rijkie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:( ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender:( ... Denkt zelf: ?
    11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    12 september 2008
    *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING!
    14 september 2008
    15 september 2008
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    17 september 2008
    *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV
    18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV
    19 september 2008
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV
    20 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV
    *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    22 september 2008
    *Muiz ... 34 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    23 september 2008
    *Jetty ... 30 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂
    *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV
    24 september 2008

*Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV
    *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ?
    25 september 2008
    *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    26 september 2008
    *Renske ... 31 jaar ... 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ?
    29 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    30 september 2008
    *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV

Nu: 59 september mama's!

13 meisjes in de buik ... 9 jongens in de buik ... 7 mama's laten zich verrassen ... 6 mama's houden het geheim

• De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst!

Ingeltje <--> Lola
      Freesia <--> Droppie123
      IrisB <--> Elin
      MirandaT <--> FunnyMe
      Parr1983 <--> Krisstel
      Wupje <--> Cossy
      Yule <--> Jannes
      Pupke <--> Pisum
      Azeb <--> SheDevil
      Dniise <--> Tweety
      Kaatje85 <--> Jessejaime
      Tinkerbel1984 <--> Eva1983
      Lise <--> Moppiepoppie
      Roshi <--> Chaartje 79
      Steen <--> Sasha
      sunshine80 <--> Delayla
      dreames <--> decia
      mamameike <--> Mss Ace

(zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!)

Agenda:

April:
    28: Kaatje8520 weken echo
    29: Pupke 20 weken echo Moppiepoppie 20 weken echo
    Mei:
    02: wupje 20 weken echo
    03: Meisje84 20 weken echo, Azeb 20 weken echo
    06: Roshi 20 weken echo, jessejaime 20 weken echo, Lola 20 weken echo, Parr1983 vk
    07: Dreames 20 weken echo, SanneMart 20 weken echo, renske 20 weken echo
    08: debbyvermeer 20 weken echo, tweety 20 weken echo, sarahfreely 20 weken Dniise 20 weken echo echo, Jetty 20 weken echo, Diddl vk Eva1983 20 weken echo
    09: sunshine80 20 weken echo
    13: Elin 20 weken echo, Lise groeiecho + gyn Eva1983 VK
    14: marielle82 20 weken echo
    15: Parr1983 20 weken echo
    16: MirandaT 20 weken echo, marielle82 vk
    21: Cossy 20 weken echo, sunshine80 vk
    24: Funnyme pretecho
    30: Diddl pretecho, IrisB pretecho 3D
    31: Krisstel 3D echo
    Juni
    14: Roshi pretecho 3D + 4D
    23: Cossy pretecho 3D + 4D
    24: parr1983 pretecho 3D + 4D
    Juli
    17: Diddl vakantie & aansluitend verlof + vrije dagen t/m 04-01-2009

Heb de lijst weer wat opgeschoond. De volgende meiden hebben zich al meer dan een maand niet gemeld; meisje84, mica, mollym, sarahfreely, tugba, faith79 en aapje.
    Er staan nog een stel op het randje ... we worden steeds kleiner hier, maar gezellig! ;)

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nou als je dan toch nog bezig bent...zet mij maar op blauw!
    De echoscopiste vertelde tegen ons dat we nu gingen kijken naar het geslacht en als op commando deed de kleine zijn beentjes wijd open en liet ons zien dat hij een klein mannetje is!
    De droom van mijn zwager was dus zoals gewoonlijk weer een goede voorspelling! Bijzonder....

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Dankjewel Lola! Ik hoorde alleen het korte vesie van dat de magnetron idd niet gelijkmatig verwarmt en dan velies je heel veel voedingstoffen etc. En dat het gewoon veiliger en makkelijker was om een flessenverwarmer te gebruiken :D Die krijg ik ook ter leen van mijn schoonzus.

Ingeltje super dat alles goed was met jullie manneke! dus die zwager had ook gelijk ;)
    Doe id rustig aan en ben benieuwd naar de urine uitslag! Dikke knuffs meid!

14. IrisB

IrisB Fanatiek lid

@parr: ja hoor, ik houd je op de hoogte. Ik ga naar een consulente van Kaatje Katoen en die verkopen verschillende merken.

@degene die vroeg van die babywiegen-oefening (ben even kwijt wie het was): ik zal het vanavond ook even uittypen.

Zal een heleboel mental notes moeten maken :D

15. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @ingeltje ... je bent blauw. Gefeliciteerd met je ventje!

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    IrisB ja ik was dat ook die vroeg naar het wiegen van jouw baby :D

17. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Om één of andere reden de posts onder de lijst gemist...

Ingeltje: een jongetje! Gefeliciteerd! \:D/ Blij dat alles ondanks je rotmiddag gisteren helemaal goed was.

Soit, tijd voor de bespreking nu :( Heb er wel even een tijdsduur op laten zetten, want anders loopt het zo uit. On verra :rolleyes:

Ah, parr, ik dacht wel dat jij het was, maar was niet helemaal zeker. Geef me vanavond of morgen maar een schop als ik het vergeten ben voor je uit te typen :D

18. Leuk! Dan mag ik hier straks dus melden dat jouw zoontje is geboren... :D

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Haha Lola ja inderdaad! Hihihi

Urine was goed, geen bijzonderheden. Ik gooi het dan toch maar op vermoeidheid. Volgende week vrijdag ga ik naar de VK an kan ik het eens bespreken.
    Vandaag nog erg moe en een beetje gammel. Voel onderin veel bewegen, maar het kan natuurlijk gewoon zijn dat het kindje nu ook meer beweegt. Ik ga nu maar weer lekker op de bank liggen met een dekentje. lekker buis hangen!

20. @Ingeltje: Laat je dan maar eens lekker verwennen... ;)

Deel Deze Pagina