Ik heb mezelf alvast een Angelsounds aangeschaft. Veeel te vroeg natuurlijk, ik kan het pas over een dikke maand horen, maar ach...geeft een leuk gevoel om zoiets aan te schaffen! Zijn er al meer meiden die een buikje beginnen te krijgen?
haha ik heb al een buikje van mezelf. Ik denk dat ik geen angelsound koop. vind het een prachtige uitvinding hoor, maar ik ken mezelf. als ik dan een keer het hartje niet kan vinden wordt ik gek.
hoi meiden, morgen komt MvM langs dat is wel heel snel. En ik heb overleg gehad met mijn studie leraren. Ik mag de twee cursussen die ik gepland heb nu niet doen, omdat ik zwanger ben. dat is wel heel erg jammer. Dat betekent dat ik lymfedrainage en hotstone vervolg cursus volgend jaar pas kan doen. Voetreflex mag ik nu wel afmaken. @ingeltje wat is een angelsounds? Of ben ik denk echt een leek. haha. Ik heb nog steds het zelfde buikje hoor. niks verandert vergeleken bij de andere foto´s. liefs elise
Angelsounds is een apparaatje waarmee je de hartslag van je baby kan horen bij ongeveer 10-12 weken. Hartstikke leuk natuurlijk, maar ik ga me niet helemaal gek maken als ik niets hoor. Is een beetje mijn instelling; je kan je heel druk gaan maken, maar je kan er toch niets aan veranderen. Ik denk dat ik dus wel met dat apparaatje kan omgaan! (haha hoop ik dus!hihi) Ik heb ook vanmezelf een buikje, maar ik vind hem nu echt anders geworden. Striae beginnen ook al beetje op te komen. (zaten er al een beetje, ik ben in korte tijd veel aangekomen paar jaar geleden)
Angel sound heb ik toen ik zwanger was van Merel willen aanschaffen, maar heb het niet gedaan omdat ik dan constant wil luisteren en mezelf gek ga maken. Een buikje heb ik over gehouden van Merel...zeg maar gerust een BUIK. Ik ben toen 27 kilo aangekomen en er is maar 11 afgegaan, hoop wel dat het nu niet zo snel gaat en ik onder de 100 kilo mag blijven Striae heb ik niet gehad en hoop dat dat nu zo blijft. De verlos zei dat het met leeftijd te maken heeft. Als je ouder bent, heb je minder kans op striae (Ik ben 38, dus toch nog een voordeel met leeftijd )
Striae heb ik ook al. nou ja had het al. Toen ik in maart 2006 met de hormoonbehandelingen begon ben ik ruim 10 kilo aangekomen,en vooral rondom mijn heupen en buik. mag ik vragen hoe lang jullie bezig zijn geweest? Liefs kaatje
Ik had erg veel geluk, was de 2e ronde nog maar. Mijn zussen en moeder waren ook allemaal heel snel zwanger.
Ik heb ook wel al striae. Maar dat komt omdat ik de afgelopen 4 jaar bijna 50 kilo ben aangekomen. Hoera voo rstoppen met roken, schildklier problemen en op jezelf gaan wonen. De slechtste combi ooit. Maar ik heb me nog nooit zo goed gevoelt. Zit nu weer op 90 dus ben er al weer 10 kwijt. @kaatjewij zijn 1,5 jaar geleden 3 maanden bezig geweest, maar door omstandigheden weer begonnen met de pil. Nu ben ik in maart gestpt met de pil en het eerst tot aug. veilig gedaan. dus eigenlijk was ronde 3 al raak. @ingeltje ik weet niet of ik dat ga kopen. Mijn ouders zeiden dat zij dat vroeger deden met een toiletrolletje deed het ook heel goed. dus dat gaan wij eerst maar eens proberen. haha nog grappig ook komt vast wel een leuke foto van.
bedankt voor jullie lieve welkom en felicitaties we hebben net nog even een clear blue test gedaan en ik kan er echt niet meer omheen hij was gewoon vet positief....nu ben ik helemaal overtuigd weten jullie vanaf wanneer je mvm kunt bellen want wil hier heel graag aan mee gaan doen?
@nikky je kan gewoon een aanmeldformulier invullen en dan wordt er contact met je opgenomen. hier kan je ook alle andere vragen vinden. http://www.moedersvoormoeders.nl/ liefs elise
dank je wel elise kaatje wij hebben het geluk gehad om meteen in de eerste ronde zwanger te raken.......
Tjee wat schrijven jullie veel. Moest weer flink terug lezen! Maar alle nieuwe september mamma's welkom! Ik ben in ronde 19 zwanger geworden, met een been in de medische malle molen toch nog spontaan! Mede daarom nog zo onwerkelijk! Dat is ook de reden van mijn vroege echo bij 8 weken. Gewoon service van het ziekenhuis En een buikje: nee nog niet. Mijn lief gaat zaterdag wel een mooie 'before' foto maken. Buik voelt trouwens wel een beetje 'harder' dan normaal en mijn (.)(.) zijn wel echt al groter. Ben bang dat mensen daaraan al snel gaan zien dat ik zwanger ben... Maar een paar losse truien kopen
* Alle nieuwe sept mama's gefeliciteerd en welkom! * Ik ben in ronde 12 zwanger geraakt. Hebben na de zomer de eerste onderzoeken gehad in het ziekenhuis, maar toch besloten om nog een tijdje zelf te gaan proberen. [vanwege de super goede uitsalgen] En het is ons gelukt. De eerste keer ben ik door de pil heen zwanger geraakt en de 2de keer was het meteen na het stoppen raak, dit was dus nieuw voor ons. Ook ik mag met 8 weken al voor een echo, voordeeltje als je in de mmm hebt gezeten. * Geen deelname aan mvm hier, moet daar te ver voor rijden. Vind het wel jammer, maar het is niet anders. * Twijfel nog over de angelsound. Aan de ene kant lijkt het me super leuk, ook voor de meiden. Maar aan de andere kant was de jongste erg moeilijk te vinden steeds bij de vk. Eerst maar eens kijken of dit wondertje net zo'n verstoppertje gaat speelt. * Hier al een redelijk buikje, terwijl ik van mezelf geen buikje heb. Zal de eerste buikfoto even in m'n album zetten. * Straks de rest even bijlezen, zo eerste even eten.
Wij zaten net als Hster ook net in MMM...de maand voordat we het behandelplan zouden bespreken zijn we spontaan zwanger geworden. Daarom vandaag ook al de 1ste echo en over 2,5 week nog een. Daarna kunnen we gewoon naar de verloskundige. Volgens mijn man groeit mijn buikje wel...merk zelf dat broeken strakker zitten maar zie verder niet veel verschil.
hoi hoi wat wordt er hier al druk gekletst zeg, als ik een dag gewerkt heb moet ik al zo'n 7 pagina's bijlezen! maar met heel veel plezier gelukkig. ben blij om te lezen dat jullie ook al vanalles voelen zoals krampjes enzo, ik heb ook al zo'n last van mijn (.)(.) maar ik heb het er graag voor over. krisstel en hster ook ik ben net aan de MMM ontsnapt, we zouden eigenlijk as maand aan de eerst ivf beginnen en daarom had ik een dag na mijn positieve test al een echo ( die stond al gepland) en daar was duidelijk een vruchtzakje te zien. nu heb ik over 2 weken weer een echo met 7+1 weken om te kijken of het hartje klopt. ben benieuwd! kuzz
Hallo! Zo ik heb even alles teruggelezen vanaf afgelopen maandagavond....pff wat een karwei Dank jullie wel voor jullie lieve reacties, het doet met goed te horen dat er meer zwangeren zijn met dezelfde klachten. Omdat ik me toch wel erg druk maakte, heb ik vanmiddag de huisarts even gebeld, en die heeft me toch wel gerust kunnen stellen: je lichaam moet wennen aan de nieuwe situatie en daardoor kun je van alles voelen en kunnen inderdaad je darmen ook "raar" doen. Zolang er niets veranderd in mijn ontlasting en plaspatroon en geen bloed verlies, hoef ik me geen zorgen te maken. Dat was toch wel een geruststelling voor me hoor....as vrijdag heb ik een afspraak met mijn huisarts, ben benieuwd! Het blijft gewoon nog spannend! @XNLS, wat fijn dat je baas zo positief reageerde! @Mommy to Be, Hster, Esje72, Merel69, Liselotje, Kelly83, Nikky van harte gefeliciteerd! En welkom hier! @FunnyMe, misschien kan ik jou ook een beetje geruststellen met mijn verhaal hierboven over de steken in je buik...succes meid! @Yule, dat is inderdaad bijzonder ja. Ik had gisteren ook zo'n ervaring met een collega, ze had het gevoeld toen ik een ruimte binnen kwam.....tja dan kun je moeilijk liegen he! @Shedevil, wat leuk dat je ouders en schoonouders zo lief reageerden! @Hster, ik moet de flessen voor MvM bij een depot afgeven, omdat er bij mij in de buurt geen chauffeur rondrijdt. Dus dat is overal wisselend. Ik heb as vrijdag mijn eerste afspraak met een informatrice. @Krisstel, wat fijn dat je het hartje al hebt zien kloppen met de echo, super hoor! Ik ben in de zesde ronde zwanger geraakt. Ik heb van mezelf ook al een buikje...alhoewel ik onderin mijn buik al wel merk dat het iets meer een bal wordt. En striae heb ik helaas ook al wat lichte, dus ik hoop echt dat dit niet supererg gaat worden. Ik ben al goed aan het smeren Fijne avond!
@ selina: wat vervelend voor je zeg! Heel veel sterkte! Ik ben een half uur bezig geweest met bijlezen, maar dat is best leuk na een lange dag werken! Nieuwe zwangeren, welkom! Ik wens jullie een fijne zwangerschap toe! Hier alles goed, de buik wordt nog niet dikker, maar dat had ik bij de eerste ook pas rond een week of 15. Dus dat wordt nog even wachten! Vanacht leek het wel alsof mijn schildklier, die het normaal niet doet(wel met medicatie), aan het hyperen was. Gelukkig is het vandaag weer wat rustig en hoop ik goed te kunnen slapen. Iedereen weer veel succes en een fijne avond! Groetjes