@Jikke, heel veel sterkte en beterschap voor je dochter! @Kaatje, hopelijk is het toch nog een beetje gezellig bij je schoonouders @Roshi, dat is balen zeg dat je misschien BI hebt. Sterkte! Vanmiddag lekker genoten van het mooie weer. En vanavond lekker lui doen en vroeg naar bed.. ben echt moe. Fijne avond allemaal!
Zo visite is weer weg. Mijn vriendin moest straks zo werken dus zij en hubbie met beeb naar huis. Heb wel eerst lekker chicken tonight gemaakt, scheelt haar nog de gedoe van koken enz. @krisstel ik heb nog vakantie weet je nog begin er maandag weer @jikke ooh meid dat is echt minder! heel veel beterschap gewenst met jouw dochtertje! Nu ga ik lekker bankhangen en tv kijken, ben zo sloom van het eten geworden haha
dank je meis, lief van je! ik ga maandag naar de dokter dus hoop stiekum dat hij zegt dat het iets anders is [-o< fijne aaf
Hai @Yule gezellig he de boel weer opfleuren met leuke plantjes @Cossy balen hoor dat het zo tegenzit met de woningen. Hopelijk vind je snel iets, maar kan me wel voorstellen dat het frustrerend is hoor @Brenda heel veel sterkte. Hopelijk mag je dochtertje snel weer naar huis! @Roshi balen dat je BI hebt Hopelijk kan je snel bij de fysio terecht Hmm tips, probeer zo veel mogelijk op je houding te letten, maar dat zal de fysio je allemaal uitleggen. In ieder geval sterkte ermee, weet helaas wat het is @Kaatje gefeliciteerd met je schoonouders en ondanks dat je geen zin hebt heb je hopelijk toch een leuke avond Hier vanmiddag lekker in de tuin gezeten in het zonnetje. Beetje boekjes lezen. Heerlijk gewoon dat weer. Ben gelijk een stuk vrolijker ondanks mn verkoudheid Wens jullie een fijne avond allemaal
Waar is iedereen? 't Is hier wel heel erg stil... Ik werd net voor het eerst een paar keer achter elkaar echt hard geschopt, terwijl mijn hand op mijn buik lag! Alsof ie wou zeggen: haal die hand weg! Wat een grappig gevoel is dat zeg...! Hihi! Mijn placenta ligt ook aan de voorkant, ik voel de schopjes meestal links of rechts onderin of aan de boverkant van mijn baarmoeder (onder m'n middenrif/maag zeg maar).
idd rustig hier! Wat leuk Yule dat je de kleine al zo flink voelt schoppen. Hier echt nog niet hoor. Was bij mn eerste zwangerschap wel anders, mijn vriend voelde toen rond deze tijd allang de kleine schoppen. We zeiden toen al wordt vast een voetballertje en laat hij nou met zn bijna twee jaar helemaal gek zijn van voetballen
@Eva1983: spannend he, wachten! Maar het loont, ik kon vandaag eindelijk zijn 'eerste kleertjes' kopen! Een echt jongenssetje! @ Sunshine; ik voel mijn bekken ook na een dagje lopen en fietsen...rustig aan meid! Gezellig dat je ook zo lekker veel meekletst nu! Je hoort helemaal bij ons cluppie @ Yule: Lekker hè, die yoga! @Cossy; pfff rot hoor, die woningnood. Wij hebben ook 2 jaar geleefd van sloopflat naar sloopwoning. Dan wel niet zwanger, maar het blijft een onzekere tijd. @Parr: ooooh chicken tonight, jammieeeeee! Hebben jullie ook dat je buik onderin zwaarder is geworden? Ik voel echt onderin veelmeer gewicht opeens! Wij zijn helemaal geslaagd vannmiddag. Met mijn schoonouders naar de Prenatal, een maxicosi als cadeau gekregen. Van Gijs' oma een logeerbedje, zo'n opklapding. We hebben gelijk een Chicco gekocht, met een verhoogd matrasje erin, kan je boven in hangen, zodat je niet zo hoeft te bukken (manlief is 2.03m groot) en een matras voor het ledikant zelf gekocht. Ook het eerste setje kleding gekocht met mutsje voor in het ziekenhuis na de bevalling. Blijblij!
@Ingeltje, lekker geshopt zo te lezen! @Yule, echt leuk idd dat je de kleine zo voelt! Hier voel ik ook nog niet zoveel. Heel af en toe nog van die plopjes. Met m'n dochter voelde ik het rond 19 weken.. Dus hopelijk volgende week haha. @Sunshine, lekker hoor in de tuin gezeten. Was echt ook supermooi weer ervoor. @Roshi, succes maandag bij de dokter. En hopelijk hoor je idd goed nieuws. @Parr, lekker avondje lui op de bank Hier staat de tv op kinderen zingen met sterren. Wel schattig om te zien. Voor de rest weinig te vertellen 8)
Dag dames, ben ik ook weer even. De afgelopen dagen wat druk geweest, dus geen tijd om achter de pc te kruipen. Mijn zoontje is een handenbindertje, kan erg vermoeiend zijn, dus 's middags op mijn vrije dagen lig ik even op de bank Vandaag zijn we naar Hoorn geweest, familie, dat is zo'n 2 uurtjes rijden incl. stop vanaf ons huis. Dus hup, portable dvd met Nijntje video in de auto voor ons zoontje en rijden! Het is nog best een eind en het werd mooi weer! Heb lekker met mijn snoet in de tuin daar gezeten, dus nu een lekker kleurtje in mijn gezicht. Morgen nog even wat zonnen en ik zie er wat meer gezonder uit, dan zo'n wit snoetje Niet te veel in de zon natuurlijk, wil geen masker krijgen Verder veel schopjes in de buik en helaas wat meer last van mijn rug met autorijden en sneller vermoeid. Heb gelukkig mijn nieuwe bril binnen, dus als ik geen zin heb in mijn lenzen, doe ik mijn bril op, lekker makkelijk! Nou, ik ga nog even met mijn mannetje tv kijken en proberen op tijd mijn bedje in te duiken. Vanochtend was het nl. vroeg opstaan voor een zaterdag, half 7! Dus morgen hopelijk uitslapen (half 8, haha, later wil ons zoontje niet uitslapen). Fijne avond! X Lise
Zo zeg heb de hele dag gewerkt, en net thuis het laatste schoongemaakt voor mijn verjaardag van morgen. En een hele lekkere taart gemaakt. Een aardbeien yochurt/kwark taart. Het beslag alleen al is al voorgenieten, mjammie Brenda heel veel sterkte met je kleine meid hoop dat ze snel weer thuis is en dat het snel beter met haar gaat. Sunshine wel een beetje oppassen met bi. Wel balen juist met dit weer is het heerlijk om eindelijk weer eens lekker te fietsen en ervan te genieten. Ingeltje ik heb er persoonlijk nog geen last van maar ik weet dat je zo op een morgen wakker kan worden met ineens grotere borsten en mijn buik leek in een nacht ineens veel groter dus tsja misschien is dat wel de volgende stap. Kaatje zal de pizzaboer vragen geen bezorgkosten te berekenen voor je pizza Yule het is toch gewoon ultiem genieten als die kleine zo lekker bezig is daarbinnen. Vind het echt heel speciaal en kan er dan ook zo van genieten. Roshi ik hoop dat het meevalt voor je. Eva niet echt leuk als je van die gekken hebt die zich lekker ordinair midden op straat laten gaan. Iedereen verder een heel fijn weekend en een mooie dag voor morgen toegewenst.
hai, hier ben ik dan even. Ik slaap vanaf nu thuis, want daar zijn er ook 2 ziek. beh! Hanne krijgt maandag ws de uitslag van het kweekje wat ze donderdag hebben genomen. Maar ik heb ook leuk nieuws, IK ben zwanger. Grapje: Ik heb as dinsdag een luxe echo (zo noem ik het maar). Een verloskundige doet de opleiding voor echoscopiste en belde mij vorige week om te vragen of ik ook een echo wou. ECHT WEL. Het is altijd leuk om extra naar je kindje te kijken, toch. Zal wel ff laten weten hoe het ging. Nou ik duik mijn bedje weer in. Morgen weer naar het zkhuis. groetjes, brenda
Goedemorgen @Ingeltje lief dat je dat zegt. Voel me hier ook helemaal op mn plekkie in dit topic Thanx Zo te lezen lekker geshopt en goed geslaagd bij prenatal Lief hoor van je schoonouders en Gijs' oma dat jullie de MC en het logeerbedje hebben gehad. Altijd leuk kado's he hihi @Lise nog wel een stukkie rijden dan voor jullie naar Hoorn, maar zo te lezen wel gezellig gehad En wat heerlijk dat je zoontje tot half 8 uitslaapt! Kunnen we niet een weekendje ruilen haha..die van mij was er vanmorgen weer om kwart over 6 @Ydnic gefeliciteerd met je verjaardag. Klinkt lekker die taart. Kun je ons niet virtueel een stukkie geven hihi Veel plezier vandaag! @Jikke beterschap voor al je zieke kindjes! En wat leuk een luxe echo. Veel plezier dinsdag Zelf niet zoveel te melden eigenlijk haha. Ga zo ff bordje brinta maken met lekker veel suiker. Mn verkoudheid en hoest zijn wat minder geworden gelukkig. Nou meiden geniet van de zondag
goedemorgen meiden, heerlijk van het weertje genoten gisteren druk geweest. zijn ff naar rotterdam geweest prenatal helaas niet geslaagd. maar bij de h&m een broek gekocht. verder zijn we ff naar de kermis gewest die hier staat in een van de wijken een heel kleintje maar mijn zoontje vond het nog maar eng allemaal. savonds nog ff naar mijn ouders. nu zit mama dus al weer beneden en zoonlief ligt nog te snurken ging gisteren rond 9 uur naar bed dus die slaapt nu uit. vandaag een verjaardag en hoop ik nog ff van het zonnetje genieten. het 1e wasje hangt al weer buiten dus laat de zon maar komen. @sunshine ik ga zo ook lekker brinta maken hmmmmm. @jikke beterschap met de kids.
Goodmorning! Ben al even wakker Vriendjelief kwam om 5 uur thuis na een vrijgezellendag, zwaar dronken natuurlijk... zwalkzwalk... gelukkig had ie de bus al ondergekotst. Dat scheelt weer. Erg he, ben je 31, weet je het nog niet. Maar ja, ik was wakker en kon niet meer slapen. Mijn kindje vond het ook maar niks dat papa zo laat thuis kwam, er werd flink geprotesteerd! Schopjes aan twee kanten van mijn buik tegelijkertijd... Ga vandaag de plantjes er maar eens inzetten denk ik. En verder beetje bankhangen. Kijken wanneer meneer laveloos weer eens uit bed kruipt...
@ Yule: Wat leuk dat je de kleine al zo goed voelt bewegen. Ik leg al een paar dagen mijn hand op mijn buik in de hoop iets te voelen...maar hier nog niks. Als het net zo'n latino/latina is als zijn/haar papa zal hij/zij ook wel van veel slapen houden en geen enkele haast hebben Ik moet ook zeggen dat ik de kleine binnenin mijn buik ook niet zo heel goed voel....maarja alles gaat goed, gisteren nog naar het hartje geluisterd! Verder heb ik sinds gisterenavond een beetje last van mijn oren Ik hoop niet dat het een ontsteking wordt...en dat het snel over is want over 2,5 week ga ik op vakantie
Goeiemorgen ... Gisteren naar de prenatal geweest voor een maxi cosi [zie album] en voetenzak. De meiden hebben nog wat kleertjes voor hun zusje mogen uitkiezen, dus lekker geshopt. Daarna nog lekker genoten van het mooie weer. @sunshine ... hoop dat je snel opknapt. @sascha ... en geslaagd voor een kinderwagen? @eva ... wij hebben ook gewacht tot we wisten wat het werd. Dan kun je los. @cossy ... fijn dat jullie een naam hebben. Haha een echte voetballer nu al met dat getrapt dus. @yule ... heerlijk even met plantjes in de weer. @parr ... al last van nesteldrang? Haha. @chaartje ... hoe krijg je het weg 's morgens. Ben blij als ik een beschuit binnen krijg. @roshi ... balen van die bi zeg. Sterkte. @krisstel .. wat leuk samen met je nicht zwanger. @kaatje .... het feestje overleefd? @ingeltje ... hier ook een zware buik en idd vooral onderin. Wat fijn al die kado's zeg. Heerijk @lise .. geniet lekker van de zon. En wat fijn dat je een andere bril hebt. Ik moet het doen met een oude, dus dan maar de lenzen in al zitten die nu niet super. @ydnic ... van harte meid! Maak er een fijne dag van. @jikke ..sterkte met je dochter en andere zieken. Hopelijk is iedereen snel weer beter. @tweety ... heerlijk dat weer gisteren hé. Mag van mij zo blijven, krijg er energie van.
Ik heb al geen lenzen meer in sinds februari ofzo. Lenzen werden veel te droog en scheurden kapot bij het uithalen. Dus maar een bril gekocht grrrr heb ik een hekel aan. Draag al vanaf mijn derde brillen en vond het niet leuk. Hier ga ik ook lekker de tuin in, wel goed insmeren natuurlijk want ik heb mijn eerste rode kleurtje al te pakken
@ingeltje ... heb net nieuwe lenzen besteld. Een andere vorm ofzo zei ze. Hopelijk zitten die straks beter. Hé meiden ... misschien heb ik het over het hoofd gezien, maar heb funnyme na haar 20 weken echo hier niet meer gezien.
Goedemorgen! Gisteren avonddienst gehad, en het was nog steeds vrij rustig. Ik was aan het eind wel moe hoor, en kreeg wat meer harde buiken.... Ik mag zometeen bellen of ik vanavond vrij kan zijn, zou zo heerlijk zijn! Anders heb ik alleen morgen vrij, en moet ik weer drie dagdiensten werken.....maar we wachten nog maar even af. @Ydnic, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van! @Jikke, jeetje wat vervelend meid, succes met je dochter. En inderdaad wel leuk nieuws dat je voor een extra echo mag! @Chaartje, hihi oké ik dacht al elke dag zo'n ontbijt....alhoewel ik er nog niet eens één keer in de week aan zou moeten denken. Wel fijn dat je goed kan eten. @Kaatje, hoe was het bij je schoonouders? Heb je het overleefd? @Tweety, heerlijk he die was buiten, hier hangt het ook al weer! @Sunshine, fijn dat je je weer wat beter begint te voelen! Een fijne dag allemaal! ik laat nog wel ff horen of ik vrij ben.....
@Kaatje, was het nog een beetje gezellig gisteren bij je schoonouders? @Eva, gelukkig maar! Succes met schilderen. @Yule, je kan de eerste weken dus weer voor de dag komen Andere coupe gedaan? Leuk hé die schopjes! Voel je het ook al aan de buitenkant of dat niet vanwege de placenta? @Parr, ja klopt sorry..niet aan gedacht. Wel lekker genoten van je vakantie? Was echt megadruk, vond het anders al sneu voor je @Ingeltje, leuk..lekker geshopt en wat lief dat je zovee hebt gekregen. @Miranda, heb ook gekeken, vond het programma op zich niet zo leuk..wel om die kinderen te zien zingen. @Jikke, succes morgen, hoop dat alles goed is met Hanne! @Diddl, wat een lieve max-cosi! Enne dat was mij ook al opgevallen..hoop dat alles goed met haar en de kleintjes is. Hier worden de schopjes ook steeds harder..helaas voor mijn man nog niets aan de buitenkant te voelen. Mijn ouders hebben gisteren het babykamertje opgehaald echt mooi! Nu nog opnieuw behangen en verven en dan lekker samen met mams spulletjes kopen