Goedemorgen allemaal, Ik ben net terug van een weekje vakantie op Kreta. Het was heerlijk en het ging super goed met de baby in de buik. Er is de afgelopen week zoveel geschreven dat ik het niet allemaal ga teruglezen maar: Meiden met een mooie 20 weken echo GEFELICITEERD! Deze week gaan wij het babykamertje behangen en verven. Dan is die op wat kleine dingentjes na ook klaar. Nou fijne dag nog!
Goedemorgen dames. Poeh! Weer slecht geslapen! draaien en wakker worden @Roshi sterkte met jouw BI! hopelijk valt het nog mee. @Krisstel samen met jouw nichtje! Wat leuk! @Kaatje hoe was het bij jouw Souders? @Yule wat leuk dat jij de beeb al zo geod voelt! Ik heb weer hoop als ik lees dat jij ook al de schokdemper voorop heb! Is jouw vriend nog heel wakker geworden? @ingeltje nee voel mij nog niet zwaarder, wel een beetje onhandiger kadootjes! altijd leuk! Wij krijgen een tripp trapp kado van mijn schoonzus en zwager. zij moest het wel vertellen omdat zij van mijn Smoeder hoorde dat wij naar stoeltjes keken Wel erg leuk! @Sunshine idd precies wat ingeltje zegt! Het is echt gezellie dat jij zo knus mee doet! @Lise vandaag gelukt met uitslapen? @ydnic Happy Birthday! @jikke nogmaals veel beterschap maar dan ook voor de rest die ziekjes zijn in huis! Wel leuk die extra echo! @diddl ja klopt maar niet alleen FunnyMe maar ook Delayla is na de 20 weken echo niet meer geweest! Ik hoop dat alles goed is met beiden! @Krisstel was het toen ook al zo druk.... dat belooft lekker veel het wordt nog drukker aankomende week en dan nog met weinig personeel Ik wil nog langer vakantie @Sannemart mooi dat jullie zo genoten hebben! Zo dan ga ik nu ff naar de was kijken en dan mssn filmpje kijken! tot straks!
@ Roshi -> Hoe voelt BI eigenlijk? Ik heb wel best veel last van rugpijn maar ik denk eigenlijk dat het iets minder ernstigs is, zoals een verkeerde houding ofzo. Ik heb het vooral als ik een tijdje sta. Maar BI is volgens mij meer bij opstaan enzo toch? @ Yule -> Heerlijk is dat he, die schopjes! Ik voel ze zelf nu ook heel erg goed had ik niet verwacht zo vroeg. Kan je vriend ze bij jou al voelen van buiten?? @ Lise -> Potverdikkie wat een buikje zeg! Dat zijn er duidelijk 2 hahaha Weet jij trouwens hoe dat zit met dat masker, kun je dat niet rkijgen van af en toe ff in de zon? Want ik voel me nu wel errug witjes... @ Jikke -> Wat erg zeg, dat je dochtertje in het ziekenhuis ligt!! Heel veel beterschap, hopelijk gaat t snel weer over! @ SanneMart -> Lekker genoten op Kreta? Jaloers hoor! Vanmiddag maar eens lekker buiten gaan zitten! Misschien vind het kindje dat wel lekker, met de buik in de zon? En anders vind mama het lekker hahaha! Groetjes Cossy
Joehoe ik ben lekker vrij vandaag! Net even met de hond wezen fietsen, en vanmiddag in de tuin met een boek! Heerlijk!
Hai ladies! Zo vandaag een lekker relaxdagje, vrijdag en gisteren was het erg druk dus daarom ook niet hier geweest @ Iris jij verdient een 10+ voor je huiswerk Dank! En die yoga oefening ga we binnenkort zeker eens proberen! @ Sasha heerlijk hè zo'n vrij weekend! @ Miranda succes met je verkoudheid. @ Ydnic LANG ZAL JE LEVEN ! GEFELICITEERD met je verjaardag! De boerderij klinkt erg leuk voor jullie trouwerij en zeker die pizzaboer yammi yammie! @ Sunshine ben je gisteren nog weg geweest met de honden? Hier in het zuiden was het uiteindelijk wel lekker weer. @ Eva erg dat mensen die echtelijke ruzies niet binnenshuis uitvechten.... @ Cossy hoe is ie? Weer een beetje beter? Gaaf dat jullie de naam voor jullie ventje gekozen hebben Bij ons is de naam nog een beetje discussiepunt. En komt echt goed met het huisje! @ Yule fijn dat de yoga zo goed bevallen is. Ik wilde eerst alleen gym doen maar misschien ga ik toch over op yoga. Lijkt me ook wel lekker ontspannend. @ Jikke sterkte voor je dochter en jouw gezin! @ Roshi balen die BI, ik hoop dat je er goed mee om weet te gaan. @ Kaatje en het feest bij je schoonouders overleefd? @ Ingeltje ja ik heb ook echt het gevoel dat mijn buik onderin zwaarder wordt....ik wordt ook steeds trager met lopen Normaal was ik altijd de snelste... Nu ga ik lekker douchen en dan mijn buikje weer even goed insmeren. We gaan vanmiddag nog even naar de prenatal en ergens op het terrasje denk ik. Gisteren heb ik 's ochtends meegeholpen in de tuin en de wc gepoetst maar dat heb ik 's middags wel geweten. Had echt last van mijn buik....dat vind ik wel balen. Blijft toch steeds een beetje opletten. Gisteravond hadden we een verjaardag en toen was onze kleine echt superactief, echt heel leuk! Ik merk nu ook steeds meer dat als ik mijn hand op de buik leg, hij of zij dan ook daarna toe beweegt...zo lief! Ik geloof dat ik nu wel echt op de bekende roze / blauwe wolk zit! fijne dag allemaal en tot snel!
Hallo! Ydnic, gefeliciteerd met je verjaardag! Jikke, sterkte met al je zieke kroost... Hopelijk knappen ze allemaal snel op. Hier alles goed. Gister met mijn moeder bij de Prenatal geweest, een maxicosi gekregen en een zwangerschaps/voedingskussen (zo'n lange) en een leuk bloesje voor mezelf. Ik heb zelf nog een tankini (bikini met hempje ipv bovenstukje), aankleedkussen + hoes, kruik + hoes, matrashoes en handdoek/omslagdoek gekocht. Allemaal in Lime groen, net als de kamer En een rompertje met daarop 'papa's kanjer' als cadeautje voor mijn man want we zijn vandaag 12 jaar bij elkaar! Gisteravond moest mijn man optreden, hij speelt piano en was gevraagd voor een gelegenheidsband. Z'n broer deed ook mee en het ging echt super! Was enorm trots. De baby vond het wat minder volgens mij, meestal voel ik hem alleen als ik rustig zit, nu voelde ik hem ook terwijl ik stond te dansen. De muziek was ook best hard. Niet te vaak doen dus! Verder geen nieuws! Groetjes Azeb
dank je wel allemaal, ik laat morgen even weten wat de dokter zei. wat zijn jullie toch een schatten zeg! mannetje is vandaag ECHT begonnen met het kamertje en ik kan hem helaas niet helpen ben maar heel de tijd in de weer met broodjes en drinken help ik hem toch een beetje op mijn manier @ cossy, volgens die vrouw van Yoga heeft niet iedereen dezelfde klachten maar komen ze voornamelijk vanuit je onderrug (stuitje) en bekkengebied. ik heb vooral last bij (op)staan en (veel) lopen. @ ydnic, GEFELICITEERD! @ kaatje, Souders overleefd @ Kaatje veel plezier morgen en pupke en Moppiepoppie veel plezier dinsdag met de echo! @ ingeltje, hier ook een "zware" buik eigenlijk vooral s'avonds. Heb trouwens een nieuwe buikfoto in m'n album gezet. Fijne zonnige dag nog allemaal! Liefs Shir
@Roshi: zo dat gaat ook lekker met jouw buikje! @Krisstel, Cossy en Parr: gisteravond met die harde schoppen voelde ik het voor het eerst goed aan de buitenkant. Maar dat is echt nog zeldzaam hoor! Vandaag echt een relaxdagje, ik merk dan wel veel meer beweging. @Ydnic: happy birthday to you! Geniet ervan en van het mooie weer! @Sannemart: welkom terug! Fijn dat je zo genoten hebt op Kreta. @Diddl: ja ik hoop ook dat alles goed is met Funnyme en Delayla... Irritant dat je last hebt van je lenzen! Ik merk helemaal geen verschil nu ik zwanger ben. Heb Acuvue Advance 2-weken lenzen, dat zijn ook wel hele goeie. @Parr: nou, mannetje is nog helemaal niet eens wakker! Ongezellig hoor. Ik zit lekker in m'n eentje op het balkon te lezen... maar ja, beter in slaap dan ziek he?
8) @Diddl gave MC Heb FunnyMe idd ook al niet gezien na de 20 wk echo. Hopelijk is alles goed en geniet ze gewoon lekker van het mooie weer! @Ingeltje idd goed insmeren. Gisteren was ik het ook vergeten en ben best wel verbrand @Steen lekker dat je vrij bent. Geniet lekker van je vrije dag, maar zo te lezen ben je daar al lekker mee bezig haha @Krisstel leuk dat jullie het kamertje hebben. Nu kunnen jullie aan de slag he @Sannemart lekker dat jullie het heerlijk hebben gehad op Kreta Succes met klussen deze week! @Parr balen dat je weer zo slecht geslapen hebt. Frustrerend he Hoe doe je trouwens zo'n plaatje in je bericht? @Cossy geniet lekker van het buiten zitten hieronder een link voor met klachten die bij BI horen, misschien heb je er wat aan en hopelijk heb je het niet http://www.lumc.nl/patfolders/patientenfolders/verloskunde/Bekkenpijn.html @Wupje lekker dat je vandaag een relaxed dagje hebt, merk je dan toch he dat het wat vermoeiender is nu Shopse bij prenatal Ja we zijn gisteren nog weggeweest met de honden. Hier werd het rond de middag ook super lekker weer. @Azeb goed geslaagd dus bij de prenatal Hebben ze beetje leuke kleurtjes van die tankini's bij prenatal? Wil er ook 1 maar tot nu toe zie ik alleen maar van die doodse kleuren. @Roshi mooie buikfoto weer Daarstraks even met Dhani op het speelpleintje bij ons voor gespeeld. Kon hij even lekker ravotten. Nu ligt hij lekker op bed, beetje laat maar om half 10 vanmorgen was hij zo moe dat we hem toen al uurtje op bed hadden gelegd. Verder niks zinnigs te melden geloof ik Ga zo ook maar is bedenken wat we vanavond weer moeten gaan eten en dan even naar de supermarkt. doei doei geniet nog even van het mooie weer he
Hier even een ego berichtje ... ik lees wel alles maar reageer gewoon niet zo vaak... Hier gaat het allemaal goed. De paniekaanvallen zijn een heel stuk afgenomen (even afkloppen) en ik hoop dat ik er nu voor een tijd weer vanaf ben... Verder gaat het met de kleine meid ook goed. In ieder geval daar ga ik vanuit...morgen weten we weer wat meer, want dan moeten we weer naar de gyn. En ga we voor de eerste keer een 3d echo maken en vanaf dan is het iedere maand een 3d echo. Je betaalt hier iedere keer 30 YTL (15 euro) voor de controle + echo, en voor een 3d echo betaal je dus niets meer...Echt een plus voor Turkije Maar de buik is de laatste weken flink gegroeid en zelfs manlief kan haar nu voelen schoppen aan de buitenkant... Merken jullie ook dat er een soort ritme in zit dat jullie beeb bewegelijk is?
Hier alles prefect, nergens last van! Ik drink 3 liter water op een dag, dus alleen erg veel plassen haha. Nog niks aangekomen ook volgens de weegschaal.. tenminste, minder dan 500 gram want onze weegschaal gaat per 500 gram. Voorderest lekker kinderwagens gezocht, vind de Maxi Cosi Mura 3 wel erg mooi! Baal er alleen van dat hij nergens helemaal compleet te verkrijgen is, je moet er veel apart bij gaan bestellen. 1 voordeel; hij past in een Peugeot 206 !
Hallo Alle Aanstaande September Mamie's Ik lees vaak nog wel met jullie mee, maar mijn eigen laptop is stuk dus kan alleen soms even spieken als mijn vriend zijn laptop in mijn buurt is. Verder gaat het hier erg goed, voel me fit en heb bijna geen kwaaltjes meer. Afgelopen week hebben we een goede 20 weken echo gehad, dus we zijn blij !
@ yule en sunshine> sja buikkie gaat de goede kant op wel een beetje jammer dat er nu ook vreemden aan gaan zitten maar dan kijk ik ze gewoon heel lelijk aan @Danielle> fijn dat het goed met je gaat meis! en ik lees EEN JONGEN! wat super! gefeliciteerd. @Devilschase> 3 liter water en dan ook nog koffie/thee/sappie? pff zou ik echt niet wegkrijgen hihi knap hoor! @Jale> geniet ze morgen van de 3d echo! Hier is mannetje al klaar met alles schuren hij is nu begonnen met verven... ik ben zo blij met de kleur op de posten is het nog mooier dan op het verfpotje zelf
nee allene water en sinasappelsap, drink nooit koffie, daar gaat de baby ontzettend van tekeer dus doe ik em niet aan haha
@Ydnic, gefeliciteerd met je verjaardag! @Parr, succes morgen.. @Sanne, lekker dat jullie zo genoten hebben. @Roshi, groeit goed hé
Ik voel veel van hetzelfde! Langzamer lopen, gevoeld onderin dus erg zwaar en na een dagje dingen doen ben ik de volgende dag de klos. Zonet alweer 2 uurtjes in bed gaan liggen omdat ik me erg moe voel. Gelukkig geen buikkrampen, maar gewoon niet echt fit. Als ik mijn hand op de buik houdt, of kriebel, dan voel ik het kleintje ook! Ik houd mezelf wel goed in de gaten nu. Voel ik me morgen weer vreemd, dan toch maar even met de VK bellen. Manlief is ongerust. Ik ook, maar ik denk dan ook; wat kan een VK nou doen?
@iedereen die nog hele fijne lenzen wil hebben: De lenzen die ik heb werken het beste van allemaal voor mensen met hele droge ogen en voor mensen die ze gewoon goed voelen zitten normaal. Ze zijn heel dun en ik had door drie oogoperaties altijd problemen met lenzen, voelde ze altijd zitten en mijn ogen waren te droog. Toen heb ik deze gevonden. Punt is wel dat het daglenzen zijn dus je gooit ze na elke dag weg. Geen gezeik met vloeistof; dus da's wel fijn, maar wel iets duurder. Ze kosten 200 euro per half jaar. (Elke dag van dat half jaar heb je dus een nieuw setje) Je haalt ze bij de ....Pearle! Gewoon de iWear daglenzen van Pearle. Of althans; ze verkopen ze bij Pearle. Echt een aanrader. Ben student en heb er echt de 200 euro per half jaar voor over. En wie heeft er net zo'n rustig beebje als ik? Die van mij voel ik ongeveer 5 keer per dag een keertje; een duwtje van binnen. Als ik veel zit voel ik 'm wel 10 keer per dag een keertje. Maar hij doet nooit veel achter elkaar ofzo. Ik denk dat het een rustig kindje is. Ik zit trouwens ook nog achter op de fiets. Zou dat erg zijn? Met al die drempels en tramrails en gehobbel is het misschien niet goed? Morgen lekker naar de sauna en de dag daarop 3-jarig jubileum met m'n grote liefde, maar ook... de lang verwachte 20 wkn echo, eindelijk! Heeft iemand gekeken of Delayla of Funnyme ergens anders op het forum nog gepost hebben na de 20 wkn echo? Ik weet zo even niet meer wanneer ze die hadden, welke datum, dus ik kan het ook zo 1-2-3 niet nachecken... Maak me wel een beetje zorgen hoor!
Vervelend dat sommige al zoveel last van hun buik hebben als ze wat hebben gedaan Ik denk dat de vk ook zou zeggen: doe rustig aan.. Maar als je het niet vertrouwd zou ik gewoon bellen hoor. Gelukkig voelen jullie iig wel de beeb Hier alles goed, op nog steeds die rotverkoudheid na. Vanmorgen bij m'n ouders lekker buiten gezeten en van het zonnetje genoten.
Ik heb een flessenwarmer gekocht die je ook aan kan sluiten op de aansteker in de auto. Dus dan kan je onderweg je flesje opwarmen, voor als je een keer een lange reis maakt ofzo... uitermate handig..
@Devilchase, ik heb idd ook 1tje die je in de auto kan aansluiten. Kwam bij ons ook van pas toen de stroom bijna een hele dag uitgevallen was. Konden we toch nog een flesje warm maken. En het is natuurlijk ook makkelijk voor onderweg