September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedenavond dames, was ik weer ff :D

@Azeb zo te lezen ook mooi geslaagd bij de prenatal! :D

@roshi mooie buik!

@Yule en awaken from the dead yet? :) hij zal zeker erg sloom zijn met koppijn! mannetje was laatst ook bezopen van de barco, terwijl hij niet veel op had :( was blijkbaar verkeerd gevallen :(

@sunshine ik haal mijn plaatjes bij http://www.animaatjes.nl/ vandaan. Vind je een mooie plaatje klik jij erop kom je in een andere pagina met 2 codes. Voor zwp heb je de bovenste van de 2 nodig die met url begint. code kopieren en dan in jou bericht plakken en klaar is kees! :D

@jale super dat alles goed gaat!

@danielle super dat de 20 weken echo mooi was!

@krisstel thxxx heb het nodig! ;)

@moppiepoppie ik heb, als ik naar de beeb luister met AS, een drukke beeb maar als ik vanuit moet gaan hoe vaak ik de beeb voel dan is ukkie rustig. Maar dat komt denk ik groetendeels doordat de schokdemper voorop is en de beeb nog niet zo sterk is.

Ik heb nog heerlijk een wasje buiten opgehangen en ff in de tuin bezig geweest. lekker warm met heerlijke briesje tussendoor :D toen was ik kapot en ben naar binnen beetje Sims2 (ook zeer verslavend :)) gespeeld en dan de dvd Earth bekeken (erg mooi!). Nu patatjes eten yummie. ga ff op zoek of die 2 nog online zijn geweest....
    zo te zien heeft Krisstel FunnyMe nog gevonden op de forum, maar dan andere onderwerp... gewoon afwachten denk ik dan.. Delayla had 23 april haar 20w echo en heeft sinds de 21ste niks meer gepost... hmm ik hoop dat alles goed is met beiden! Patatjes zijn klaar dus ga ik eten! toedels

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hee meiden,
    Ik ben er weer, althans dat probeer ik. Hou ontzettend veel vocht vast (enkels zijn neit meer te zien), last van harde buiken, en onwijs last van mn bekken.
    Fysio heeft me geadviseerd om n.a.v. mn werk egoistischer aan te pakken (maar wat hy daar nou weer mee bedoeld?)

20 weken echo was goed. Meiden doen het goed. ALleen de hoofdjes zijn iets onder het gemiddelde. Niets ergs komt vaker voor bij tweelingen. En ze zitten nog netjes binnen de groeicurve.

3. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    voor iedereen die het leuk vind om te zien, ik heb op onze babysite www.beebjebernard.beebiesite.nl ons kamertje (before) gezet en een foto van de behangrand.

vond het zo'n gedoe om ze EN hier EN daar op te zetten dat ik het maar even zo doe :D

4. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    @FunnyMe > fijn dat je er bent meis we waren een beetje ongerust! mooi dat alles goed is met de meiden :D wel minder dat jij zoveel last hebt!
    Fysio heeft me geadviseerd om n.a.v. mn werk egoistischer aan te pakken ik denk dat hij bedoeld dat als het niet gaat je gewoon rustig aan moet doen of naar huis moet gaan....
    succes meis!

5. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @funnyme ... fijn om wat van je te horen meid.
    Super dat de meiden het zo goed doen. En denk iid maar aan jezelf nu.

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Tja naar huis gaan is dan gewoon geen optie. Ik kan moeilijk tegen een gezin zeggen dat ze het maar uit moeten zoeken met de baby, dat ik het niet meer trek en dat ik naar huis ga.
    Maar moet morgen naar de bedrijfsarts. Stiekem hoop ik dat ik me volledig ziek mag melden van hem.
    Nu bestaat mn leven uit werken en daarna op bed liggen omdat ik niets meer kan.

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Waar heb je voornamelijk last van? Ik wil namelijk ook gaan denken aan minder werken, heb een heftige week achter de rug. Beetje last van gewrichten, maar vooral last van buik. Wil met VK overleggen over situatie.

Hey meiden, ik ben ook sinds deze week gaan lekken uit mijn borsten. 's Avonds in mijn BH kleine, gelige vlekjes. Wat is dat precies, weet ieman dat?

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oh ik lees het al in je vorige berichtje :oops:. Ik dus ook dezelfde klachten, althans ik denk dus dat het harde buiken zijn. Bekken valt nog mee, maar wel pijnlijk a/h eind van de dag en dan met name met lopen, opstaan uit zithouding en trap op enzo.

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik heb last van mn harde buiken, mn bekken en mn voeten doen gewoon erg pijn. Ik bedoel ik wil echt geen zeur zijn ofzo. Maar ik heb van alle 3 erg last.

Ik lek al sinds dat ik 15 of 16 weken zwanger ben. Niets aan het handje volgens de gyn. Hoort er allemaal bij zei hij. Nou ja de een heeft het wel en de ander niet maar het is allemaal niet erg!

10. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    He getsie, heel stuk getypt, ging iets verkeerd, nu is het weg :(
    Sunshine, mijn tankini is zwart wit, dus dat zou je doods kunnen noemen...
    Er was ook nog een aquablauw badpak, vond ik ook wel mooi.
    Funnyme, fijn dat je er weer bent. Hopelijk kun je je ziek melden, wie weet knap je van een paar dagen/weken vrij wel weer zo op dat je dan weer aan het werk kan.
    Ik voel me beroerd vandaag, buikpijn, hoofdpijn, erg moe. Zo'n laat avondje als gisteravond kan ik niet zo goed meer aan blijkbaar....
    Vroeg op bed dus maar vanavond!

11. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    hai ;)

@Jale fijn dat de paniekaanvallen zijn afgenomen. Hopelijk blijft het zo!
    Ben je zelf turks of komt je man/vriend uit Turkije dat je daar woont?
    ben helemaal niet nieuwgierig hoor :oops:

@Danielle super dat je een goede 20 wk echo hebt gehad!

@Roshi schiet al lekker op dus het kamertje met verven :D

@Parr thanx voor de link. Leuk ga straks het is ff uitvogelen :D

@FunnyMe fijn om iets van je te horen ;) Super dat het met twins goed gaat en dat je een goede echo hebt gehad.
    Balen hoor dat het met jezelf niet zo heel lekker gaat. Rustig aan he ;)

@Roshi het begin is er met het kamertje zo te zien :D Leuk die behangrand ;) Heb ook jullie kinderwagen even bekeken. Wij hebben dezelfde(ook zelfde kleur :p ) en is echt een hele fijne wagen!

@Ingeltje geen idee hoe of wat van die lekkende borsten maar heb het wel vaker gehoord/gelezen dat meiden dat hebben.

@Azeb hmm jammer dat ze de tankini niet in een kleurtje hebben. Op zich gaat zwart wel maar ik heb zo'n bleke huid en dan vind ik dat niet staan bij mij. Maar ga wel even kijken van de week naar dat badpak :D Thanx voor je antwoord ;)
    rustig aan doen he, ga maar lekker op tijd naar bed vanavond, kan je even bijtanken ;)

Zo dit was het weer voor nu :p
    ga ff bakkie koffie zetten en lekker op internet neuzen

Oja trouwens weet niet of jullie het al gezien of gelezen hebben maar bij http://www.rainbowbabies.nl kun je als je zwanger bent of net bent bevallen een gratis mutsje krijgen en voor een tweeling gewoon twee mutsjes. Altijd leuk toch :D Dus dacht meld het ff.
    Ik ga het na onze vakantie bestellen want dan ga ik gelijk ook ff wat kleertjes shoppen voor dhani en de kleine meid :D

Zal nu mn kakel even houden en koffie gaan zetten :rolleyes:

12. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

He meiden :(

Even snel en heeeel ego, sorry hoor :oops:

Vandaag een klote dag gehad, lijkt een beetje op die van Ingeltje afgelopen week. Had echt heel sterke buikkrampen en harde buiken, hield ontzettend veel vocht vast, zo vervelend! Tot overmaat van ramp voelde ik de beeb ook niet meer :cry:

Vanavond zouden we uit eten gaan met mijn ouders omdat ze 30 jaar getrouwd zijn vandaag, maar dat had ik afgebeld omdat ik echt niet lekker was! Worden ze nog een soort boos op mij, ja hallo kan ik er wat aan doen :rolleyes: Dus door die 'stress' werd het nog erger, zelfs zo erg dat ik net de verloskundige heb moeten bellen :(

Ik moest 2 aspirientjes nemen en even lekker onder de douche gaan. Als ze dan niet over zouden gaan moest ik ze gaan timen, bah ik kneep hem echt! Dus even lekker met mannetje gedouched, die heeft mijn buik gemasseerd en nu gaat het weer gelukkig. Moet zometeen de verloskundige weer bellen, dat vroeg ze.

Al met al zijn we flink geschrokken, zaten huilend op de bank, het deed zo'n pijn dat ik echt dacht nou daar komt ze al :eek: Gelukkig is het nu over, maar ik doe het ff rustig aan.

Liefs voor jullie!

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Heh meisje toch... ik snap je helemaal, zit hier bijna in tranen weer om jouw verhaal... ik weet hoe machteloos het voelde. Akelig he? Ik dacht ook even aan weeën...
    Bij mij is het gelukkig niet teruggekomen, maar 100% voel ik me nog niet. Houd ons op de hoogte meis

14. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Wat schrikken ook Tinkerbell :( Hopelijk blijft het hierbij en is het verder niks. Dikke knuffel

15. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hoi hoi,

Ik heb heerlijk genoten van het zonnetje vandaag! Mijn ouders waren op visite met een kennis. Toch altijd een cadeautje zo'n onverwachts avondje vrij!

@Tinkerbell: jeetje meid, dat is schrikken doe het rustig aan! Succes meid!
    @Funnyme, fijn om te horen dat alles goed is met de meiden. En ook jij rustig aan he!
    @Azeb, balen dat je de naweeën hebt van zo'n avondje stappen....doen het rustig aan!

16. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Wat schrikken zeg Tinkerbel :(
    Gelukkig gaat het nu weer beter. Kan me voorstellen dat jullie moesten huilen.. *knuff*

@Sunshine, thanks voor de link! Is idd leuk zo'n mutsje!

@Azeb, hopelijk voel je je morgen weer beter! Sterkte!

@FunnyMe, wat fijn dat de 20weken echo goed was! Maar idd rustig aan doen he.. en idd aangeven op je werk als het niet meer gaat.

@roshi, wat een leuke meubeljes hebben jullie voor de beeb! En die behangrand is echt schattig!

Echt lekker, alleen nog morgen werken en dan t/m de week erop woensdags vrij :D

Fijne avond nog!

17. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    @ MirandaT> dank je wel! kamertje was echt een superkoopje afgeprijsd van 1300 voor 500 ... fijn he :D Geniet lekker van je "laatste" dag werken morgen

18. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    @Parr1983; haha, we konden vanochtend ‘uitslapen tot 19.15 uur. Ach, viel mee ;)
    @Cossy; ja he, best al een buikie heb ik, heb het idee dat ik met de dag groei! Straks knap ik nog uit mekaar :)
    Ach, het zal allemaal wel wat mee gaan rekken (hoop ik ;)
    @Azeb; 12 jaar bij elkaar, gefeliciteerd! Mijn vriend en ik zijn in september ook 12 jaar bij elkaar!
    @Roshi: mooie buik!
    @moppiepoppie (dag buddy!); dus jouw lenzen zijn een aanrader?! Ik heb die half jaar lenzen van Hans Anders, ze zijn wel goed, maar zou beter kunnen. Misschien dat ik binnenkort ook andere ga halen. Mijn bril komt van Eye Wish, en die schijnen ook goede lenzen te hebben!

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar eventjes in de zon zitten kan volgens mij geen kwaad, gewoon met mate! Vandaag was het hier wat bewolkt, maar desondanks heb ik nog een extra blosje gekregen. De rest van mijn lichaam zal het denk ik tot na de bevalling zonder zon moeten doen, tenzij ik een zonnebui heb als het straks echt mooi weer is (maar ja, we wonen in NL, dus 30 graden is maar afwachten, haha!)

@Funnyme: fijn dat je er weer bent! Rustig aan doen hoor, al zal dat best moeilijk zijn met je werk! Maar ik herken je wel, 2 kindjes is net even iets zwaarder. Ik vergelijk deze zwangerschap wel eens met die van mijn zoontje en ik heb nu veel meer lastjes dan toen: gewrichten doen sneller zeer, eerder zere rug, droge keel (maagzuur vermoed ik) en eerder moe. Ik hoop dat je wat met je werk kan regelen. Fijn dat de echo goed was, dat is goed nieuws!

Nou meiden, deze dame gaat bankhangen, morgen en dinsdag (helaas) nog werken, maar dan 6 dagen vrij! Leuke dingen doen en genieten van mijn zoontje, mijn vriend en de tweeling in de buik :)

X Lise

19. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hoi

Het was vandaag koopzondag in Amersfoort, dus ik en mijn vriend en zus en zwager gingen lekker shoppen. Nou mijn vriend was al snel geslaagd voor wat kleding. Ik ging voor een witte zwangerschapsbroek en witte gympen/schoenen voor de zomer. Tegen 5 uur had ik nog steeds niks gevonden. Toen kwamen we mijn ouders tegen en we gingen wat drinken bij de tapasbar. Komen we daar, blijkt er vlakbij die tapasbar een zwangerschapskledingwinkel te zitten. Dus ik met mijn moeder naar binnen. Binnen 10 minuten was ik geslaagd voor een witte broek en een gaaf jurkje voor erover of los te dragen! Helemaal happy, was ook helemaal niet duur joh! :thumup:

Daarna wat gedronken en heel wat tapas besteld en lekker met z'n zessen op het terras zitten smullen.
    Nu ga ik lekker tv kijken :)

(sorry voor mijn egoberichtje.... :oops: )

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @FunnyMe fijn om te horen dat het wel goed is. Wij maakte ons een beetje zorgen. Wel mider van de pijn en idd eerst aan jezelf denken! Goed erover hebben met de arbo!

@tinkerbel zo meid :schok: da tis idd ff schrikken ja! Idd rustig aan doen! Lekker liggen met boekje of in bad! *knuffel

Deel Deze Pagina