September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hallo dames
    Even een ego berichtje...
    Ik voel me nog niet echt beter helaas....
    Heb ontzettend buikpijn, krampen, maar volgens mij niet in mijn baarmoeder maar meer in mijn maag... Iemand enig idee wat dat kan zijn?
    Het komt ook in vlagen, dan weer heel erg, dan kan ik bijna niet staan, en dan is het weer helemaal weg. En duizelig en misselijk er ook nog bij.
    Hopelijk is het niks ernstigs, maar ik voel me er niet lekker bij.... :(
    Liefs
    Azeb

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen dames... bleh weer slecht geslapen. Heb gedroomd dat het zo'n garfield maandag was waar alles verkeerd ging :) Ben dus nu wel een beetje brak, maar goed dat krijg je ervan als je telkens weer wakker wordt :(

@chaartje mooie foto's!

@Cossy ik nog niet maar goed heb 2 weken vakantie gehad :p dus kan zijn dat op mijn werk het wel begint. Maar mijn schoonzus had dat ook met haar 1e en heeft daarbij geleerd nadat zij alle adviezen uitgeprobeerd had van gewoon doen wat jouw intuitie zegt! Dus dat ga ik ook doen :D Oude kleren en ook met vlekjes :confused: hmmm.... lekker dan ;)

@kaatje de volgende die ongevraagd aan mijn buik zit zonder da tik het wil krijg klappen :) ;)

@dreames wel beter dat de vk zegt dat het ws niks is maar idd gewoon zelf ff de beeb en jouwzelf goed in de gaten houden mother's know best! ;)

@tweety oooh :( jij beleefd een echte garfield monday? succes ;)

@mica mooi dat alles goed was!

@delayla gelukkig maak jij en het beeb alles goed. Maar je hoeft geen excuses aan te bieden! Jij was weg met goede reden! ;) Wat is rode vonk? nooit van gehoord? hopelijk niks ernstig! iig heel veel beterschap gewenst voor jouw dochterje! *knuffel

@FunnyMe mooi dat het goed ging met de arts! Hmmmm klinkt wel beter idd, mssn dat dat kantoor werk niet zo uitputtend is?

@Kaatje veel plezier met de 20 weken echo!

@yule ook bij de vk!

@jale mooi dat alles goed was! alleen minder da jouw beeb anders lag! ;)

@Azeb hmmm.. mssn de ha bellen klinkt als griepje? Iig ha bellen voor alle zekerheid! beterschap!

Hebben jullie allemaal over harde of zachte lenzen? Ik heb harde en heb geen klachten.. in het begin van de zw wel, nu niet meer.
    Het lijkt erop dat ik ook vocht vast houd :( ik draag sokken waarvan de elastiek niet super strak is en dan heb ik diepe afdrukken! ook zijn mijn enkels wat dikker :( zal dit volgende week meenemen naar de vk...
    Ik ben wel blij dat het regent en van mij mag het het hele week aanhouden! :) is dan niet zo megadruk op het werk vooral met hemelvaart! ;)
    Trouwens gisterenavond geluisterd in bed met de AS en ik moet altijd ietjes drukken ivm moederkoek, om goed te horen. Nou ik had aan de linker kant iets gedrukt en ik hoorde ukkie bewegen en ook op dat moment een tik tegen de AS! daarna nog een keer! wel grappig voelde wel gek. Maar als ik druk met mijn handen voel ik alleen mijn eigen hartslag heel goed. Maar dat komt omdat op die plaats onder de bm is een slagader. en als de beeb daar op druk dan voel ik het slag beter :( Mar ukkie was idd flink bezig want ik heb de beeb meerdere malen gevoeld gisteren :D :D

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hier ook vocht vast aan 't houden. ik pas mijn laarzen al lang niet meer en mijn horloge kan ik niet meer om :(
    Ik had zachte lenzen, ik bestel ze via internet, ze zijn luchtdoorlatend, maar ik kon ze echt niet meer in...
    Enneeeh...die melk die nu uit mij lekt, da's lekker dan, Ik heb maar 2 BH's gekocht voor de zwangerschap en nu zijn ze elke avond vies :( en om nu al met die zoogcompressen te gaan lopen :). Fijn hoor!

Azeb, bel ff de huisarts joh!
    FunnyMe: geweldige bedrijfsarts! TOp!
    Jale: je hebt dus een lekker eigenwijsje als meisje! Leuk hoor ;)
    Delayla: maak je niet druk meis, het is hier geen verplichting! zorg maar goed voor je kindje

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yule, je mist niets aan die lekkende borsten hoor !

Tweety..schrikken van je zoontje. gelukkig is het goed afgelopen en heeft hij geen gat in zijn hoofd ofzo.

Mica.. Fijn dat de 20 weken echo zo goed was !

Chaartje, duizeligheid hoort bij de zwangerschap. een heeft er meer last van dan de ander. lekker rustig aan doen dus vandaag.

Delayla..kan me voorstellen dat je niet veel op t forum bent geweest. arme meid ! hoop dat ze snel weer opknapt
    En idd. hoef je je excuses niet voor aan te bieden hoor.

Funnyme, dat zou idd een goede oplossing zijn ! hoef je denk ook niet meer in wacht te zitten.

Azeb, als je het niet vertrouwd zou ik toch de vk even bellen hoor

zo en nu mijn 20 weken echo:
    Alles was goed, maar kleine bleef maar met zijn ruggetje in mijn rug liggen,dus konden de ruggengraat niet goed zien. Moest ik gaan plassen in de hoop dat hij zou draaien,maar dat gebeurde niet. Moest toen buiten 20 min. gaan lopen in de hoop dat hij zou draaien,dus tijdens het lopen even gesprekje met mannetje gehad.
    We ( nou ja hij ) wou het geslacht niet weten,maar tijdens de echo dachten we allebei een piel te zien, dus buiten was hij helemaal uitgelaten over het feit dat hij misschien een zoontje kreeg. ik had toen zo iets van. " wil het eigenlijk wel zeker weten " en daar was hij het gelukkig ook mee eens. Na 20 min. terug en hij was gedraaid. Mooi compleet ruggengraatje, en ze ging dus even tussen de benen spieken.
    Hij lag met zijn benen wijd en liet ons zien... twee grote ballen en een piel

We krijgen dus een jongetje !!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow ja echo foto staat in mijn album

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Kaatje gefeliciteerd met jullie blauwe wolkje! :D en super dat de echo mooi was!

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Kaatjeeee! Welkom bij de jongetjes-club! We zullen die meiden eens een poepie laten ruiken :)

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha idd we gaan de meiden inhalen !

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik zal de lijst even doen!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dank je. was hem zelf al aan het opzoeken. staat ergens op 470 ofzo haha

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hahaha ok ik zal niet meer naar het lijstjes zoeken ;) zitten wij alledrie met 1 gedachte :)

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Lijst weg, want de eer is aan kaatje natuurlijk ;)

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    dubbele lijst

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hahahaha nou da's dus 2 keer hihihi ik zal de mijne weghalen, maar ik zat effe te tellen en ik tel maar 9 jongetjes! We stonden al op 9 raar he?

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @delayla jeetje meid je hoef geen excusus te maken je kind gaat voor. hoop dat ze snel opknapt. veel sterkte.

@kaatje gefeli met je zoontje. mijn zoontje had niks hij valt wel vaker hij is ook zo druk en wild. ik schrok wel gelukkig viel het mee.

@parr ja idd echt zo'n garfield maandag ochtend haha heb ik elke dag haha mijn kat heet zo hihi. flauw he. maar ben blij dat de ochtend om is.

nou ga mijn zoontje halen van het kdv en dan naar de vk.

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Sjit...allebeid de lijst verwijderd hihihihi nou moeten we weer opnieuw! Kaatje, jij mag het doen, want het is jouw blauwe kleurtje :)

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    haha jullie hebben beide de lijst tevoorschijn getoverd :) wel goed dat ik gestopt was met zoeken ;)

nee nee wel 10 jongens :D een tweeling telt voor 2 he ;) anders was het 13 meiden ;)

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hahaha ik lig hier dubbel om jullie 2! :) :)

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/

26 augustus 2008
    *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ...kalender: ♂ ... THUIS ... BV
    29 augustus 2008
    *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    01 september 2008
    *Delayla ... 26 jaar ... 2e [?]... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS
    02 september 2008
    *Babydreame ... ? jaar ... ?e ... Kalender:( ... Denkt zelf: .? ...
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING!
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    *1summer ... 32 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂
    03 september 2008
    *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ?
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING!
    05 september 2008
    *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    06 september 2008
    *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Moniek ... 30 jaar ... 3e [♀♀]... Kalender: ♂
    07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV
    *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    08 september 2008
    *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING!
    09 september 2008
    *Danielle84 ... 23 jaar, 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    10 september 2008
    *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?...
    *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender:( ... Denkt zelf: ?
    11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    12 september 2008
    *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING!
    14 september 2008[color]
    14 september 2008
    *Meisje84 ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *mica ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... ?
    *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV+FV
    15 september 2008
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    17 september 2008
    *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV
    18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV
    19 september 2008
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV
    20 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV
    *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    22 september 2008
    *Muiz ... 34 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    23 september 2008
    *Jetty ... 30 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂
    *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV
    24 september 2008

*Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV
    *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ?
    25 september 2008
    *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    26 september 2008
    *Renske ... 31 jaar ... 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ?
    29 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    30 september 2008
    *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV

Nu: 58 september mama's!

14 meisjes in de buik ... 10 jongens in de buik ... 8 mama's laten zich verrassen ... 8 mama's houden het geheim

• De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst!

Ingeltje <--> Lola
      Freesia <--> Droppie123
      IrisB <--> Elin
      MirandaT <--> FunnyMe
      Parr1983 <--> Krisstel
      Wupje <--> Cossy
      Yule <--> Jannes
      Pupke <--> Pisum
      Azeb <--> SheDevil
      Dniise <--> Tweety
      Kaatje85 <--> Jessejaime
      Tinkerbel1984 <--> Eva1983
      Lise <--> Moppiepoppie
      Roshi <--> Chaartje 79
      Steen <--> Sasha
      sunshine80 <--> Delayla
      dreames <--> decia
      mamameike <--> Mss Ace

(zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!)

Agenda:

April:
    29: Pupke 20 weken echo Moppiepoppie 20 weken echo
    Mei:
    02: wupje 20 weken echo
    03: Azeb 20 weken echo
    06: Roshi 20 weken echo, jessejaime 20 weken echo, Lola 20 weken echo, Parr1983 vk
    07: Dreames 20 weken echo, SanneMart 20 weken echo, renske 20 weken echo
    08: debbyvermeer 20 weken echo, tweety 20 weken echo, Dniise 20 weken echo echo, Diddl vk Eva1983 20 weken echo
    09: sunshine80 20 weken echo
    13: Elin 20 weken echo, Lise groeiecho + gyn Eva1983 VK
    14: marielle82 20 weken echo
    15: Parr1983 20 weken echo Pipo1973 VK
    16: MirandaT 20 weken echo, marielle82 vk
    21: Cossy 20 weken echo, sunshine80 vk
    24: Funnyme pretecho
    30: Diddl pretecho, IrisB pretecho 3D
    31: Krisstel 3D echo
    Juni
    14: Roshi pretecho 3D + 4D
    23: Cossy pretecho 3D + 4D
    24: parr1983 pretecho 3D + 4D
    Juli
    17: Diddl vakantie & aansluitend verlof + vrije dagen t/m 04-01-2009

Nou de lijst is er weer en met 10 jongens :rolleyes:

20. IrisB

IrisB Fanatiek lid

*wacht vol spanning op de nieuwe lijst* Wie heeft em eerst, wie laat em dit keer staan? Spannend... :)

EDIT: Kaatje WINT :whistle:

OK, het is maandag, ik mag melig doen :p

Deel Deze Pagina