Kan het zijn dat je een maand niet geweest bent? we updaten de lijst namelijk af en toe. als iemand een maand niet mee klets halen we diegene eraf ivm de duidelijkheid
Heb het probleem gevonden Op diddl' lijst op blz 463 staat 14 september met mama's en dan op haar nieuwe lijst op blz 464 is iets gebeurd en staat er alleen 14 september, en die lijst is vervolgens gekopieerd... Dit moet er staan : 14 september 2008 *Meisje84 ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV *mica ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... ? *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV+FV aangezien de andere dames hier niet zijn geweest gok ik er idd erop dat 14 sept. van de lijst is gehaald. Maar goed dan zetten wij mica er weer op
ff snel op m'n werk 8) Kaatje, gefeliciteerd met jullie ventje! En gelukkig was alles goed met de echo! Van lekkende borsten heb ik ook geen last en bij m'n dochter ook geen last van gehad (behalve toen ik echt bv gaf ) En Delayla, sterkte met je dochtertje, hopelijk knapt ze snel op! Ik ga weer verder..
Hmmm maar zijn die andere 2 dan wel online geweest afgelopen maand? Aha, nee dus. MollyM en meisje 84 zijn eraf omdat ze een maand niet geweest waren!
nee sta er nog geen maand op volgens mij. Vorige week voor t laatst gepost geloof ik, ik kijk wel even waar ik er nog stond
Kaatje? Gooi jij mica er weer op? wat een gedoe zeg...wie begon er hier met de term Garfield-monday?!
Heb haar er weer opgegooid. moet zelf alleen even kijken of er ergens nog kleuren bijgevoegd moeten worden.
Meiden hoe gezellig jullie ook zijn. ga nu echt even een boodschappenbriefje maken en boodschappen doen .moet vanmiddag ook naar t ziekenhuis voor een longfunctie test, om te kijken of ik astma ofzo heb. Fijne middag !
Succes! Fijn dat de lijst wee rup to date is hahahahahaha! Ik ga effe de pc naar boven verplaatsen. Ik ben die lelijke bos kabels helemaal zat
Zo zo, na een dag toch weer aardig wat pagina's geproduceerd! Wat zijn wij toch een stel kletskousen ... @ Azeb wat leuk dat optreden van je man! Misschien vond de kleine het juist wel heel goed, voelde je hem daarom zoveel... 8) @ Jale wel een luxe hoor, elke maand een 3d echo! Ik geloof ook wel dat onze beeb wel een beetje een ritme heeft met veel en rustig bewegen. In de ochtend en avond is hij of zij het meest duidelijk aanwezig, in de middag meestal wat minder. @ Ingeltje ik had zelf afgelopen week ook de verloskundige gebeld omdat ik ook een beetje bezorgd was. Ze doen idd in principe weinig maar als er echt iets aan de hand is, herkennen ze de symptonen wel en waarschijnlijk dat je dan ook gelijk kunt komen. Bij mij was het zo dat ik wel last had van een harde buik maar aangezien het niet in de vorm van krampen was, kon het geen kwaad. En idd gisteren en vandaag heb ik er minder last van. De vk gaf aan dat het waarschijnlijk de groei is die we goed voelen. @ Moppiepoppie euhhh hoe bedoel je achter op de fiets? Bij iemand anders of zo? Sorry zal wel aan de hormonen liggen ik snapte het niet helemaal... @ Funny me vervelend dat de zwangerschap niet zo heel voorspoedig gaat. Hopenlijk geniet je even goed van de 2 wondertjes in jouw buik! Veel sterkte en dikke knuf. @ Sunshine kun je die mutsjes nu al bestellen dan? Ik meende pas na de bevalling. Succes met je laatste werkdag! @ Tinkerbel oei da's schrikken, gaat het nu alweer wat beter? Lekker rustig aan doen hè! @ Eva leuk dat je geslaagd bent voor je kleren, ik wil ook nog iets leuks scoren voor de zomer. @ Chaartje kun je die neiging om gezonde worteltjes te eten even naar mij toe overzenden....ik heb gisteren weer een halve zak chips naar binnen gewerkt....wordt die kleine dadelijk net zo verslaafd als ik... Mooie foto trouwens! @ Cossy ja hoor ook hier van die adviezen etc .....Zelfs mensen die geloven niet dat ik de kleine voel. 'zo vroeg dat kan nooit' zeggen ze dan. Nou dan niet, wat een gezeur @ Dreames nog last gehad van vocht? @ Kaatje gefeliciteerd een KNULLETJE! Gisteren zijn we nog bij Prenatal geweest en hebben we de babyphone gekocht. In totaal 40 euro goedkoper dus ik was wel blij! Heb mijn buik uiteindelijk niet laten schilderen maar er was een ander vrouwtje geweest die vond dat zo geweldig dat ze .... met ontsluiting naar de prenatal was gekomen om de buik te laten schilderen! Toen gelijk terug naar huis voor de bevalling Heeft ze in elk geval een kleurrijke bevalling gehad! Nou mijn pauze zit er weer op!
@Tinkerbell fijn dat het alweer beter gaat. Rustig aan he @Iris wow de basisuitzet al bij elkaar wij moeten nog beginnen hihi Lekker hoor uit eten en dan op het terras zitten, heerlijk! Meevaller hoor het behang, scheelt een hoop tijd @Tweety je ochtend begon dus lekker Soms heb je van die dagen he. Hopelijk verloopt de rest van je dag wat lekkerder @Mica gefeliciteerd met je goede 20 weken echo! @Chaartje rustig aan meis, misschien is je bloeddruk even wat lager of probeer anders wat te eten met veel suiker @Delayla daar hoef je je excuses toch niet voor aan te bieden Heel veel sterkte en beterschap met je dochtertje! @funnyMe dat zou een goede oplossing zijn voor je toch. Hopelijk kan je snel minder werken @Jale wat een eigenwijssie haha. Wel fijn dat alles weer goed is met de kleine meid @Azeb geen idee wat het kan zijn. Misschien zijn je darmen gewoon wat van slag! @Kaatje gefeliciteerd met je goede 20 weken echo en wow wat gaaf een jongetje Succes vanmiddag in het ZH @Wupje ja die kan je nu al bestellen, tenminste zo te zien op de site wel. je moet dan je uitgerekende datum invoeren en dan kan je kleur en maat kiezen en bestellen Maaruh mijn laatste werkdag? haha wou dat ik dat kon zeggen maar werk hier toch echt 7 dagen per week Denk dat je in de war bent met Miranda
@wupje hier ook mensen (vooral op mijn werk) die niet geloven dat ik het beeb al voelde met 15/16 weken was veel te vroeg vonden hun ook met die bandenpijn, dat kon niet al met 8 weekjes...zucht ze moeten het zelf weten of zijn hun zwangerschappen allang vergeten. Ik let nu gewoon vooral op wat ik zeg op mijn werk heb geen zin in die tegen spraken! Zo heerlijk gedouchd en krijg nu ook honger.. ga dan wel 2 bolletjes smeren en dan vlak voor het werk ook weer. Weet niet wnr ik pauze krijg vanaaf!