@Yule goed dat je het hebt aangegeven hoor! Leuk weer over 2 weken een echo @Tweety fijn dat alles goed was bij de VK! @Wupje hopelijk is het badje vanavond dan niks en vind je vriend dat ook hihi..kan me voorstellen hoor dat je helemaal verliefd bent op dat badje e.d van bebe jou. Welke kleur zou je dan willen? @Iris zag vandaag voor het eerst die van woezel en pip maar die is echt schattig @FunnyMe super dat het zo opgelost is toch @Ingeltje nu al nesteldrang met de boel verschuiven Las nog iets over navels. De mijne ziet er niet uit joh. Die is tijdens mn vorige zwangerschap zo uitgerekt dat hij sinds de vorige bevalling al uitpuilt en nu nog steeds, merk wel dat hij nu ik dikker wordt wel wat strakker gaat staan gelukkig, want dit is geen gezicht. Dan heb ik er ook nog stom litteken zitten van die stomme piercing die ik ooit heb gehad(die heb ik er toen uitgehaald toen ik erachter kwam dat ik zwanger was van Dhani). Maar goed niks aan te doen hihi Wij eten vanavond spinazie, gekookte aardappeltjes en vissticks en niet te vergeten een gekookt eitje voor bij de spinazie De erkenning is geregeld dus wat dat betreft alle regeldingen klaar. Gezag aanvragen kan toch pas na de bevalling. Meiden eet smakelijk alvast!
Even een ego berichtje. kom straks op jullie reageren. kreeg net de uitnodigingen voor de builoft binnen. De voorkant was goed,maar ipv dat er op de achterkant de tijd en locatie van receptie, staat er: Wir wunschen guck & Gesundheit Ds team der hellweg gynakologie.. heb ze gelijk gemaild, en hoop maar dat het goed opgelost wordt, is nl wel betaald.... %$%#$&^(*
FF intiem vraagje, volgens mij was het al eens ter sprake gekomen.... ? maar hebben jullie ook na de sex dat het van onder een beetje vervelend aanvoelt? niet echt pijnlijk ofzo, maar meer een drukkend gevoel. ik vind het wel irritant eigenlijk.
Jeetje kaatje dat is ff flink balen. Hebben ze al gereageerd op je mail? Pisum zal er ook is opletten, alleen is de sex hier ver te zoeken vanwege mn bekken dus antwoord kan ff op zich laten wachten
Over het eten: Wij eten gebakken aardappeltjes met spekjes, spinazie ala creme met uiteraard een gekookt eitje, en een boomstammetje En ik scheur nu al van de honger haha Over navels: Mijne puilt ook heel erg uit! Denk niet dat die gaat ploppen want ik heb altijd een hele diepe navel gehad, er valt niks te ploppen haha Heb nog wel mijn piercing er in zitten, maar wel verruild voor een speciale zwangerschapspiercing. Over sex: Wij doen het amper meer We knuffelen wel 1000 keer vaker en langer en meer dan voor de zwangerschap, maar echt 'het' niet. Het doet bij mij echt pijn, het is overgevoelig dus echt niet fijn Ach dat komt daarna wel weer, vind knuffelen veel belangrijker, ben echt zoooo opnieuw verliefd op mijn mannetje sinds ik zwanger ben Vanavond gaan we geboortekaartjes uitzoeken, heb lekker verse brownies gebakken voor erbij, even gezellig! En nog 1 dagje werken en we hebben lekker 5 dagen weekend XXX
Hier ook een vervelend gevoel na de sex... Laatste keer deden sommige houdigen ook erg veel pijn van binnen zeg maar... Normaal nooit last van dus weet niet hoe dat nu in eens kan. Mn navel was altijd heel diep. Nu iets minder diep maar nog wel naar binnen. Heb een nieuwe buikfoto in mn album. Mn buik leek mij niet zo gegroeid, maar als ik m vergelijk met 4 weken geleden dan is mn buik nu veel groter.
@kaatje: wat een ...um... interessante tekst Heb je al iets teruggehoord? Over de seks. Ik heb niet echt een vervelend gevoel, alleen soms wel eens buikpijn. Enige wat echt anders is dat ik bijna dood lijk te gaan erna. Ben echt belachelijk buiten adem . Vriend vindt het een beetje eng, maar zal er wel bijhoren denk ik. Zo meteen gaan we naar de luierconsulente. Ik ben benieuwd. Weet al een beetje welk merk ik wil, dus even kijken of dat er in het echt ook goed uitziet.
@Kaatje, gefeliciteerd met jullie jochie! Inderdaad een aparte tekst voor een trouwkaart....succes! @Azeb, hoe gaat het nu met je? Succes! @Funnyme, fijn dat het zo opgelost is op je werk, hoef je je daar ook minder druk om te maken. @tweety, fijn dat alles weer goed was! Hier geen nieuws. Lekker dagje vrij gehad, en vanaf morgen weer drie dagen werken, en dan lekker lang weekend. Manlief heeft de kleine gisteren voor het eerst heel zachtjes gevoeld, heel bijzonder! Fijne avond!
@Parr, hoe is het gegaan vandaag? Hier zachte lenzen, geen last eigenlijk. Mijn zicht is wel wat minder geworden maar hoort erbij volgens de opticien. @Funnyme, wat balen dat je zoveel last hebt..veel sterkte! Fijn dat de echo goed was. Hopelijk gaat het beter als je wat minder gaat werken. @Roshi, wat een lieve behangrand! Enne mooie paneeldeuren..oud huis? @Sunshine, leuke link..denk dat we de gele of lindegroene gaan bestellen jullie? @Tinkerbel, hoe is het met je? Hoop dat je je beter voelt en inderdaad even rust nemen. @Chaartje, wat een mooi idee dezelfde commode. Mooie buikfoto hoor, bij een professionele fotograaf geweest? @Iris, leuk hé voel hier de kleine elke dag ook flink schoppen..mijn man alleen nog niet wachten wachten wachten pfff Lekker geshopt zo te lezen . @Mica, leuk hoor wil je een 3d echo laten maken? Vond het ook jammer dat we toen niet langer mochten kijken heb je wel een voorgevoel wat het wordt? @Jale, balen hoor..mag je de echo dan overdoen? @Azeb, jeetje zeg..hoop dat het de Optimel is en dat je snel beter voelt. @Kaatje, wat leuk een jongen! Gaat echt goed komen met die jongens hier. Gefeliciteerd! Wat een blunder zeg van de kaart hoop dat het goed is de volgende keer. @Wupje, haha met ontsluiting..die is gek hier wraps gegeten..jij? Misschien het badje iets voor bij je ouders of schoonouders? @Yule, goed dat je een nieuwe echo krijgt..wel door dezelfde vrouw? Hoop dat je het geslacht dan ook kan zien. @Pupke, succes morgen met de echo. Ga even een bakkie bij mijn schoonouders doen..kom vanavond nog wel weer even terug.
@Tinkerbell lekker brownies Wordt vast super gezellig vanavond bij jullie. Veel plezier met het uitzoeken van het geboortekaartje! @Dreames je buikkie is echt wel gegroeid. Mooi om te zien hoor @Iris succes bij de luierconsulente! @Steen wat leuk dat je man de kleine heeft gevoeld @Kristel die lindegroene lijkt me mooi. Ik weet nog niet welke kleur. Kan niet kiezen Veel plezier bij je schoonouders!
Yule. ja was op het aarplein,en had een hele aardige vrouw. was ik wel blij mee want hoorde van meerdere dat daar zo'n chago zat,maar viel dus 100% mee. Super dat je alsnog een nieuwe echo krijgt ! Wupje, kijken kan geen kwaad. was het badje wat? Mijn moeder had nog nasi over,dus had een makkie vandaag Pupke..dat verhaal van het litteken ken ik. hij is hier nog lekker rood enzo, dus heb een mooi rood kruis op mijn buik ipv navel. Veel plezier morgen bij de 20 weken echo. FunnyMe..een goede oplossing toch, op je werk. Pisum, gister voor het eerst sinds 5 weken weer sex gehad,en had naderhand een branderig gevoel, had ik af en toe ook voor ik zwanger was. Kom blijkbaar in de stemming,want vanmiddag gebeurde het weer ( als we dan toch intiem bezig zijn haha) De uitnodigingen: Heb gemaild,en kreeg net reactie terug met hun excuses, en ze boden aan om een krediet op mijn account te plaatsen,zodat ik de bestelling nog een keer op hun kosten kan bestellen. Of ik hier mee accoord wou gaan.Heb dus terug gemaild dat ik daar erg blij mee was en graag van het aanbod gebruik maak. Dus als het goed is kan ik ze morgen weer opnieuw bestellen. Heb jullie geloof ik al eens verteld dat mijn schoonvader af en toe nogal raar kan reageren ( toen ik vertelde dat ik zwanger was wou hij me pas feliciteren als hij een echo had gezien, en voor mijn verloving ben ik nog helemaal niet gefeliciteerd).. Nu had mijn vriend vanmiddag heel enthousiast een sms naar hem gestuurd met de test " we hebben een naamdrager ! " Super trots dus..Krijgt hij terug: " Kut ik had het niet willen weten" Mijn vriend: " Leuke reactie" Kreeg hij van zijn vader terug dat hij het wel leuk vond,maar dat hij het liever niet had willen weten, waarop mijn vriend heeft gereageerd dat hij ons dat van te voren had moeten vertellen, en dat zijn reactie veel minder kon. Wil hem af en toe wel een schop onder zijn hol verkopen ! zo dat lucht op haha. even stoom afblazen. Ga zo gtst kijken,heb ik ook al een paar dagen niet meer gezien
Hihi, even ego hoor... Ik zat net op de bank en het wurmpje was een hele circusact aan het opvoeren. Mijn buik ging her en der op en neer! Mijn vriend zag het ook, hij was helemaal enthousiast...! Leuk man. @Kaatje: fijn dat je een aardige had. Ik ga volgende keer in Leiden, daar schijnt Mw. Chagrijn niet te werken. Wat een baalreactie van je schoonvader zeg! Sommige mensen denken echt niet na of zijn alleen maar met zichzelf bezig. Voor jullie is het toch superleuk dat het een jongen wordt! @Pupke: mijn navel is plat al een paar weken. Ben benieuwd of ie naar buiten gaat komen. @FunnyMe: goede oplossing zo! @Iris: ben benieuwd wat Kaatje Katoen te vertellen heeft! @Parr: nou he, die lijst was een rampje vandaag! Maar hij staat er weer! Super.
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/ 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ...kalender: ♂ ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [?]... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS 02 september 2008 *Babydreame ... ? jaar ... ?e ... Kalender ... Denkt zelf: .? ... *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING! *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV *1summer ... 32 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ 03 september 2008 *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ? *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING! 05 september 2008 *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 06 september 2008 *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Moniek ... 30 jaar ... 3e [♀♀]... Kalender: ♂ 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV 08 september 2008 *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING! 09 september 2008 *Danielle84 ... 23 jaar, 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV 10 september 2008 *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?... *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender ... Denkt zelf: ? 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING! 14 september 2008 *mica ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... ? 15 september 2008 *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Muiz ... 34 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV 23 september 2008 *Jetty ... 30 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂ *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? 25 september 2008 *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 26 september 2008 *Renske ... 31 jaar ... 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ? 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV Nu: 58 september mama's! 14 meisjes in de buik ... 10 jongens in de buik ... 8 mama's laten zich verrassen ... 8 mama's houden het geheim De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Elin MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil Dniise <--> Tweety Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Roshi <--> Chaartje 79 Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> decia mamameike <--> Mss Ace (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!) Agenda: April: 29: Pupke 20 weken echo Moppiepoppie 20 weken echo Mei: 02: wupje 20 weken echo 03: Azeb 20 weken echo 06: Roshi 20 weken echo, jessejaime 20 weken echo, Lola 20 weken echo, Parr1983 vk 07: Dreames 20 weken echo, SanneMart 20 weken echo, renske 20 weken echo 08: debbyvermeer 20 weken echo, tweety 20 weken echo, Dniise 20 weken echo echo, Diddl vk Eva1983 20 weken echo 09: sunshine80 20 weken echo 13: Elin 20 weken echo, Lise groeiecho + gyn Eva1983 VK 14: marielle82 20 weken echo 15: Parr1983 20 weken echo Pipo1973 VK, Yule herhaling 20 weken echo 16: MirandaT 20 weken echo, marielle82 vk 21: Cossy 20 weken echo, sunshine80 vk 24: Funnyme pretecho 26: Yule VK 30: Diddl pretecho, IrisB pretecho 3D 31: Krisstel 3D echo Juni 14: Roshi pretecho 3D + 4D 23: Cossy pretecho 3D + 4D 24: parr1983 pretecho 3D + 4D Juli 17: Diddl vakantie & aansluitend verlof + vrije dagen t/m 04-01-2009 Heb ff mijn afspraken toegevoegd.
Wow ... 6 pagina's vandaag. Ik ga een poging doen .... @cossy ... ze zullen het wel goed bedoelen toch. Maar kan me voorstellen dat je de goede adviezen dan een beetje zat wordt. @kaatje ... gefeliciteerd met jullie zoon! Fijn dat alles goed was. Jeetjes wat een fout vd kaartjes zeg. Fijn dat het opgelost is. Wat een schoonpa heb je zeg ... ben je mooi klaar mee. Mijn schoonouders wilden het geslacht ook niet weten, heb toen gezeg dat ze dan maar in een hutje op de hei moeten gaan zitten de rest van mijn zwangerschap. Is onze keuze om het wereldkundig te maken. @dreames ... fijn dat het meevalt. Hopelijk was het eenmalig. @sunshine ... gelukt de erkenning? @tinkerbel ... fijn dat het wat beter gaat. Lekker kort weekje idd ... geniet van je vrije dagen. @yule ... roep maar niet te hard om die lekkende boobs. Straks kun je ze missen als kiespijn. Oh wat goed van je vk. Ben benieuwd of het geslacht wel te zien is bij de volgende echo. @iris ...leuk he dat shoppen. Luierconsulente? @tweety ... je hebt van die dagen hé. Verder alles goed gegaan vandaag? Fijn dat je weer door de apk bent. En wat maken die 2 kilo nu uit? @mica ... fijn dat de seo goed was. Leuk een verrasing. Heb je ws samen met de andere meiden verwijderd. sorry @delayla ... geen excuses hoor. We hebben allemaal wel eens dagen dat we geen tijd hebben. Fijn dat je dochter weer opknapt. @funnyme ... oh wat fijn dat het zo kan meid. @jale ... hihihi wat een eigenwijs kindje. Hopelijk de volgende keer meer succes. @azeb ... sterkte meid. Fijn dat je de oorzaak ws hebt gevonden en volgende keer beter op de datum letten dus. @parr ... nou leuk ben jij. Ik zie de zon liever terug komen nu de meiden vakantie hebben. @ingeltje ... vervelend dat vocht vasthouden zeg, zeker nu al. En zou als ik jou was toch voor zoogkompressen gaan. Straks lek je iets meer door en ziet iedereen het. @pisum ... geen last van. Niet dat het me is opgevallen iig. Ik had idd laatst een paar meiden vd lijst gehaald omdat ze al meer dan een maand niet waren geweest.. Over navels .... de mijne plopt alweer flink. Vindt het eigenlijks wel grappig. Hier is onze meid flink actief de laatste tijd ... heerlijk! Ga nu snel afsluiten .... greys kijken. O ja, nu mica weer op de lijst staat zijn we met z'n 59en.
Als eerste bedankt voor alle felicitaties. T was een hele leuke dag met heel veel cadeau's en nog veel meer babyspulletjes. Zo leuk iedereen die kwam met leuke babydingetjes aanzetten. Wel een lange dag maar wel heel erg leuk. Vandaag weer gewerkt en nu helemaal op. Lig lekker met mijn beentjes op de bank. Zo hebben jullie ook al last van enorm gezwollen enkels? Zei gister tegen mijn vriend, zo moet je mijn enkels eens zien zegt ie heel charmant; Welke enkels! Zo dik. Heb net wel alles even gelezen maar ben even te moe om te reageren. Zag dat er voor morgen wel 2 20 weken echo's gepland staan. Heel veel plezier Kaatje gefeliciteerd met jullie knulletje.
Ha meisjes Zo heb even een nieuwe banner gemaakt, was die ander zat Helaas hebben we geen leuk kaartje gevonden, op welke sites keken jullie nou altijd? Misschien toch maar eens op internet neuzen. En het is niet te geloven maar ik ben gewoon alweer moe Afgelopen nacht 10 uur geslapen en ik val nu alweer om Nu ff lekker douchen en ik kruip mijn bedje weer in, ben blij dat ik 5 dagen vrij heb deze week, even lekker bijkomen en slapen! Trusten!
@Wupje: Achter op de fiets bij mijn hubby ja En balen zeg; nu lees ik dat ik Grey's anatomy nou ALWEEEER vergeten ben, grrr. Zwangerschapsdementie? Ben zoooo benieuwd naar echo morgen. Spannend! Maar irritant dat je met volle blaas moet; vind dat zo'n afschuwelijk gevoel! Ach, heb het er voor over hoor...
Even een snel berichtje van mijn kant. Over navels; de mijne was bij de vorige zwangerschap plat geworden, prima. Nu begint ie al wat te ploppen...wat zal dat worden over een paar maanden Verder vandaag wat rug -en buikpijn gehad, voelde niet fijn! Dacht vanochtend echt dat ik het niet zou redden, de hele dag werken. Gelukkig ebde het wat weg aan het eind van de dag! Morgen nog 1 dag werken en dan 6 dagen vrij! Wat meer rusten dan ik normaal doe en leuke dingen doen Meiden met een 20 weken echo in het vooruitzicht, veel plezier! X Lise
@Kaatje, daar mag je best even stoom over afblazen..onvoorstelbaar, beetje jammer! Enne goed voorstel van de drukkerij. @Tinkerbel..wij hebben hem van www.kaartmix.nl, je kan ook kijken op www.geboortekaartjes.nl @Moppie, succes morgen..maare je hoeft niet met een volle blaas te komen hoor voor de 20 weken. Eindelijk heb ik ook even vakantie...ga morgen met mijn zus shoppen bij Babypark voor de kleine spulletjes. Nu al zin in! Verder geen bijzonderheden..alles lekker zijn gangetje.