September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    even een echo berichtje morgenaaf kom ik alles nalezen...

vandaag naar de dokter geweest en het is inderdaad BI :( verwijskaart voor de fysio gehad dus die ga ik morgen bellen.

fijne avond allemaal en tot morgen :D

Liefs Shir

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo nog snel even voordat ik het bedje in duik!

@ Pupke en moppiepoppie veel plezier morgen bij de 20-weken echo! Yippie daarna ben ik de volgende op de lijst :D
    @ Funny me toch fijn dat je nu even kantoorwerk kunt doen, is toch wat minder inspannend lijkt me.
    @ Parr ahum wel lastig als de knoopjes van de blouse niet meer zo goed dicht gaan.
    @ Ingeltje goed opgeruimd en is wel zo gezellig met de laptop in de woonkamer!
    @ Sunshine waarschijnlijk kiezen we dan voor het blauwe badje met de 2 beertjes erop
    @ Kaatje nou zeg hoe komen ze in hemelsnaam nu weer bij die tekst...? Lijkt me logisch dat ze het herstellen :confused:
    @ Tinkerbel jammer dat jullie nog niet geslaagd zijn voor de kaartjes, het klonk zo gezellig ..... lekker vers gebakken brownies erbij! Geeft je een reden om voor een volgende keer uitzoeken weer iets lekkers te maken :D
    @ Dreames je buik is idd goed gegroeid.

Nou uiteindelijk vanavond gezond gekookt met aardappelen, gemarineerde schnitzel en gemengde groenten. Wel lekker!
    Het badje hebben we niet gekocht dus jippie ik kan het bébé jou badje gaan kopen :D
    @ Krisstel jouw tip heb ik net te laat gelezen... :( maar volgens mij heeft mijn moeder in elk geval nog een badje.

Dames welterusten en tot morgen!

3. 4days

4days Niet meer actief

Hoi dames!

@ Kaatje -> Haha bij mij is het ongevraagde buikvoelen ook al begonnen! :D Ik zag op internet een buikband met de tekst 'dont touch without permission', misschien een ideetje? ;)

@ Dreames -> Ik vloei nu ik zwanger ben soms vrij veel, dan voel ik het ook echt lopen, net alsof je ongesteld bent maar dan heldere vloeistof. Misschien was het dat ook bij jou?

@ IrisB -> Jah is wel kl*te idd... Was vandaag bij de woningbouwver maar urgentie schiet ook niet op, zelfs de urgentielijst is meer dan een half jaar!!!!?!!! :(

@ Kaatje -> Leuk nog een jongetje!! :D Toch erg fijn om te weten he, nu is het geen babytje meer maar je zoontje! ;) En idd ons jongetjes-clubje wordt steeds groter! Hahahaha... Ps. Wat is er met de lijst gebeurt? :( ;)

@ Wupje -> Mensen die beweren dat je de baby helemaal niet voelt? Whahaaha wat is dat nou weer voor een onzin! Alsof je het gaat verzinnen ofzo?! Trouwens ik vind van Asten echt een goede winkel! Met afstand het goedkoopste vind ik, altijd erg goede aanbiedingen!

@ Pisum -> Ik denk dat dat vervelende gevoel na het vrijen samentrekkingen van de baarmoeder zijn. Dat is overigens wel ongevaarlijk

@ Roshi -> Oww BI echt vervelend zeg... Ik ga morgen naar de dokter in de hoop dat het bij mij geen BI is.... Heel veel sterkte ermee hopelijk kan de fysio er iets aan doen!

Het is overigens niet meer echt geheim dat het een jongetje is, althans, iedereen denk dat.... :( Ze zeggen dat ik naar voren draag en geen pukkels enzo heb, dus 'dan moet het wel een jongetje zijn'.... Hmmmz... Agja ik geef ze lekker geen gelijk, dan blijven ze toch twijfelen! :)

Groetjes Cossy

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedennacht dames daar was ik weer! En gelukkig waren wij op tijd klaar!

Uhm... ik ben geen nederlander dus wat is zo speciaal over dat spinazie met een ei? Ik weet wel van Sonja bakker dat de ei de vlees vervangt :( maar jullie nemen het met de vlees ?

@kaatje ...uhm leuke tekst uitgezocht...;) Super dat hun het zonder problemen vervangt! Ok jouw Svader is weer lekker bezig met eerst zeggen en dan denken ipv anders om :( en idd als hij het niet wou weten had hij dat voor het geval van van te voren kunnen melden?

@pisum ik weet wel dat het anders voelt daar beneden en ik ben niet meer "nat" te krijgen hoe opgewonden dat ik ben dus dat wordt elke keer een gedoe met glijmiddel :( Maar de laatste 2 keren deed het weer zeer. En ik ben net genezen van vaginisme dus als het weer zeer ging doen moest ik een "pauze" inlassen. manlief mag alleen aanraken en strelen maar verder niks. En klaarkomen vind ik ook niks meer want eerst is het een fijn gevoel en dan trekt de hele bm samen en dat doet zo'n kramp zeer :( :( dus liever niet dan :) Maar ik verwen manlief wel af en toe anders vind ik het wel zielig :) ;) en net als tinkerbel knuffelen wij nu veel meer dan dat wij al deden en dat is ook super fijn! :D

@tinkerbel hmmmm brownies! yummie! :p

@dreames ja hij is idd groter geworden :D

@IrisB ik vind de kaatje classic voordeel pakket wel wat. Jij dan? alleen staat er als nadeel dat er weleens ontlasting in de overbroekje komt :( dus moet daar wel meer over weten! Hou ji mij nog op de hoogte? ;)

@diddl haha ja srry als het mooi weer is met vakantie komen er nog meer mensen en dan ook op de fiets.. wordt het nog drukker dan dat wij het aan kunnen! Maar gelukkig is het wel mooi weer geweest met mijn 2 weken vakantie! meestal is het andersom, mooi weer met werk en regen met de vak. :(

@ydnic ik merk ook dat mijn enkels vocht vasthouden. ze waren van het weekend dik! :confused: ff in de gaten houden!

@Roshi oh balen dat het BI is! Sterkte meid!

@cossy ik doe ook weleens iets grappigs. Ik praat eerst over een zij en dan over een hij en hun dan maar denken dat ik mij versproken hebt :)

@pupke en moppie nogmaals veel plezier morgen!

Nou het werken ging wel. Het liep aardig door. Ik was lang niet zo moe als voor de vakantie dat scheelt! maar door het erg lang staan kreeg ik wel erg veel last van mijn onderrug! ow ow ow! Collega's keken gelijk op van mijn buik! oooh wat ben jij groter geworden of zo he jij bent veel aangekomen! (daarop zeg ik dat dat niks van waar is want ik ben in de 2 weken ook niks aangekomen! maar het komt door mijn bloes, omdat het over mijn heupen zit en over mijn buik zie je mijn rug niet meer en lijk ik nu dikker dan dat ik ben :() Er werd weer gezegd van ja je krijgt een meid ik weet het zeker! (omdat ik van achteren breder was) en 2 mannelijke mngrs zeiden dat ik een jongen kreeg (ook omdat ik van achteren breder was) :)
    Ik was vanaaf wel ff chaggie, kreeg sms van manlief dat hij was de videoband vergeten en heeft dus alleen de laatste 20 min van grey's opgenomen :evil: :evil: vreselijk!
    en dement zijn... hmmm. de mngr kwam aanlopen nadat wij naar de auto's waren, was ik mijn mobiel vergeten :oops:
    Zo nu ga ik ff wat drinken en in bed liggen, maar erg fijn zal ik niet liggen want mijn onderrug doet echt zeer! (lees met onderrug bedoel ik staartbeen en net daarboven) Droomse!

5. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeiemorgen :)

Ik ga het erop wagen en 2 pagina's open zetten in de hoop dat ik vandaag niet de boel 37 keer wegklik en altijd opnieuw moet beginnen met m'n bericht :rolleyes: Hoezo, beetje dement?

@roshi: bah, rot dat het echt BI is, maar ik verwachtte het al een beetje :( Hopelijk kan de fysio je goed voorthelpen.

@kaatje: naast interessante kaartjes blijk je ook nog eens een interessante schoonvader te hebben :confused: Mensenlief. Zoiets moet ie dus echt wel op voorhand aangeven en als hij het niet gedaan heeft jammer. Reactie slaat iig nergens op. Gelukkig komt het met de uitnodigingen wel helemaal goed.

@yule: leuk dat je een nieuwe echo krijgt. En dat je niet de enige bent die problemen heeft met dat echomens, hopelijk doen ze er iets mee.

@azeb: aaargh, slechte Optimel 8-[ Leuk is het niet, maar natuurlijk wel een geruststelling dat je weet waardoor het komt.

Wat zijn er al een boel mensen die veel vocht vasthouden :( Ga allemaal maar mooi met je voeten in de lucht zitten. M'n Engelse vriendin had het ook heel erg en dat was echt niet leuk meer op den duur. Hoop dat we geen onmogelijk warme zomer krijgen, want dan wordt het allemaal nog een tikje erger.

@pupke en MoppiePoppie: veel succes en plezier met de 20 weken echo! :D

En dan nu waar iedereen met spanning op zat te wachten: mijn avonturen bij de luierconsulente :p

Eerst en vooral: Hilversum is geen leuke stad om in rond te rijden :evil: , maar uiteindelijk hadden we het toch relatief snel gevonden (heb ons maar één keer verkeerd gestuurd). We hebben er een uurtje gezeten en daarin alle luiers van Kaatje Katoen gezien. Ik heb vanalles gevraagd, behalve... de prijs :oops: Maar er staan er wel een paar op de website. Ik ben iig helemaal gewonnen voor de wasbare luiers. Ik heb er zelf één omgedaan bij het "model" (de eerste luier van m'n leven :confused: ) en dat lukte snel. (nu ja, zo'n teddybeer ligt natuurlijk wel stil). Je hebt keuze uit klittenband, drukknoopjes of een klemmetje (ook heel simpel, is principe van zo'n ding dat een rekverband samenhoudt). En alle luiers voelen lekker zacht aan.

Wij gaan hoogstwaarschijnlijk voor de Bamboozle (voordeelpakket), gemaakt van bamboevezels. We nemen er nog een paar van een andere soort, die gemakkelijker zijn als je eens een dagje uit wil.

@parr: Kaatje Katoen Classic is iig ook lekker zacht, maar dat is wel een versie die je zelf moet vouwen. Volgens de mevrouw wordt die toch wel veel gebruikt. Denk dat als je er eenmaal handig in bent geworden, dat het geen probleem is. Die ontlasting in de overbroekjes komt misschien omdat het toch niet echt helemaal goed gevouwen is ofzo. We hebben wel gehoord dat je bij alle luiers moet zorgen dat de inlegdoekjes mooi in de luier of tenminste het overbroekje zitten, als er een hoekje uitsteekt, kan het vocht naar de kleren trekken. Als je meer informatie wil, denk ik dat het het handigste is als je even zo'n consulente mailt, die kan het vast beter uitleggen :D

Tja, dat was het wel zo'n beetje. Vond het vooral leuk om alles eens in het echt te zien, te voelen en te proberen. Zegt toch een boel meer dan een fotootje op internet. :D

Oh, en parr, ik weet ook niet wat de deal is met ei bij spinazie :) Als ik spinazie eet, doe ik daar nooit een ei bij (horror :confused: ). Maar goed, ik ben ook niet Nederlands.

Soit, ik brei er maar weer een einde aan (joepie, niet één keer weggeklikt) en stort me maar op m'n laatste werkdag van deze week. Straks lekker 5 dagen vrij. Er moet wel geschilderd en gestreken worden (ik wil m'n Mt Everest aan was en strijk WEG hebben tegen volgende week), maar is toch iets anders dan op je werk zitten.

Fijne dag allemaal!

6. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hallo dames!
    Kaatje, gelukkig kun je nieuwe kaartjes bestellen!
    Roshi, wat ontzettend balen van je BI. Wat nu?
    Hier nog steeds niet topfit helaas. Mijn maag krampt af en toe nog lekker samen :(
    Het zal vast die Optimel zijn geweest denk ik. Maar het kan toch geen kwaad voor de baby, zoiets?
    Zal het morgen ook nog maar even aan de vk vragen (hebben sowieso afspraak).
    Verder heb ik steeds last van hoofdpijn en een stijve nek, erg irritant. Ik hoop dat dat minder wordt als ik wat langer vrij ben, dat het gewoon wat werkstress is die wel weg trekt in deze twee weekjes vrij...
    Jullie nog leuke plannen voor Koninginnedag?
    Ik wil wel even de stad (Groningen) in morgen, eens kijken of daar wat leuks te doen is.
    Net naar de verloskundigenpraktijk gekeken, wist niet eens dat dat er op was, zapte er toevallig langs. Nu maar even douchen, aankleden en ontbijten.
    Fijne dag!
    Groetjes
    Azeb

7. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Krisstel: Nou, heb zonet nog even nagebeld over die volle blaas en bij ons moet het wel :S Ze zeiden dat je daar scherper beeld mee krijgt. Nou moet ik zeggen dat die foto's van mij ook wel erg duidelijk waren, dus misschien hebben ze een punt? Nou ja, het moet maar weer...

Nog vier uurtjes!

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi allemaal!

Even een leuk nieuwtje; gisteren kwam mijn hubbie met 2 leuke namen op de proppen (1 voor jongetje en 1 voor meisje) waar we gelijk allebei zoiets van hadden 'ja super'! :p Ik ben wel blij want tot nu toe hadden we wel een paar namen bedacht maar ik had daar niet het wauw gevoel bij, nu dus wel :)

@ Moppiepoppie ok dan moet ik ervoor zorgen dat ik vrijag niet net van tevoren nog naar de wc ga bij de 20-weken echo. Hopenlijk hou ik het vol....de laatste tijd moet ik wel veel plassen.
    @ Azeb volgens mij kan het geen kwaad hoor voor de baby dat glas optimel, als het goed is filtert de moederkoek deze zaken. Met koninginnedag gaan we in elk geval 's ochtends verder met de babykamer leeg maken en 's middags ligt het eraan of het fijn weer is. Er was bij ons in de buurt wel een optreden dus daar willen we graag naartoe.
    @ Iris dat is nu echt ons zwangerschapsenthousiasme; alles willen weten behalve de prijs! Fijn dat je een goed gevoel hebt en weet welke jullie gaan kiezen. Enne ....... spinazie met ei: ook al ben ik nederlander dat doe ik eigenlijk ook nooit (misschien omdat ik weer limburger ben, is ook weer anders!)
    @ Parr nog een beetje lekker kunnen slapen ondanks de rugpijn?

Nog een half dagje werken en dan lekker lang weekend :D

9. Meiden, ik houd jullie haast niet meer bij en dan kijk ik toch minsten één keer per dag even... :D

Over mijn zwangerschap is momenteel niet veel spannends te vertellen. Het gaat gewoon lekker, op wat vermoeidheid na.

Ik ben eigenlijk op dit moment meer met iets anders bezig: Ik wil namelijk graag een andere baan. Oké, misschien niet handig solliciteren met een dikke buik, maar ik heb zaterdag en gisteren twee brieven gemaild en van beide bedrijven heb ik ook al een uitnodiging binnen, dus dat is heel snel :D ! Op 7 en 8 mei heb ik dus twee sollicitatiegesprekken, tussen de afspraak met de verloskundige en de 20-weken echo door... :)

In het ziekenhuis in Roermond wordt de 20-weken echo overigens standaard - en zonder bijkomende kosten - op dvd opgenomen. Bij Jasmijn moest ik een kleine 2 jaar geleden zelf nog een videoband meebrengen...

10. Euh... ik eigenlijk ook niet! Spinazie eet ik eigenlijk nooit 'los', maar door een ander gerecht heen, zoals lasagne... :D

11. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Ok, ben blij dat ik niet de enige ben. Die samentrekkingen zijn niet echt prettig idd. Het voelt zo 'beurs' aan na afloop.
    Bedankt voor al jullie reacties :)

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemidag dames! Zo wel goed geslapen ondanks mijn rugpijn! De laatste paar dagen als manlief uit bed is pak ik zijn kussen en doe het tussen mijn benen, oh wat ligt dat lekker! :)

@IrisB hmmm. Ik heb de prijzen bekeken van de Bamboozle, als ik de meegroeipakket zou nemen dan ben ik bijna het dubbele kwijt en als mijn kind gauw een 8ponder is dan kan ik met de voordeelpakket beginnen. Maar is het nog wel duurder dan de voordeelpakket van classic terwijl er minder bij zit... ik ga met manlief erover hebben om contact optenemen met zo'n consulente, ben best wel nieuwsgierig nu :) ;)

@Azeb ik moet de hele week werken! Dus ook met konningendag en hemelsvaart. Dat is het nadeel van in de horeca werken, zelfs met de meeste feestdagen zijn wij open :(

@wupje super dat jullie nu namen hebben!

@lola klinkt spannend die sollicitaties! hier is iemand aan het duimen! :D

Oke dames nu ff ego bericht :D :D :D...
    vannacht toen ik in bed lag met de lichten uit was ik aan het kijken of ik ukkie ook kon voelen. Dit doe ik dan soms omdat ik benieuwd of ik ukkie ook al doorheen kan voelen. Tot nu toe geen reslutaat gehad dus... Maar goed dan lig ik daar met de lichten uit, op mijn rug.. halve minuut hier drukken en halve minuut daar drukken. Toen ging ik drukken 2 vingers onder mijn navel en een paar seconden later voelde ik een erg duidelijke por tegen mijn hand! Ik schrok er zelfs van dat mijn handen de lucht in gingen en ik moest lachen :) Je verwacht dan niks te voelen en na momenten van stilte dan wel en dan schrik je :) Het voelde heel gek, alsof iemand aan de andere kant van mijn buik was en met hun vinger een por gaf tegen mijn handen! Ik keek nog of hubbie "toevallig" wakker was maar goed die sliep wel vast... dus was het moment voor alleen mijnzelf maar heerlijk was het! Heb nog verder gezocht maar kreeg geen respons meer. Dus ben gaan slapen met een glimlach op mijn gezicht :D Ik krijg er nog vlinders van in mijn buik als ik er aan terug denkt! De 1e voelbare contact met mijn kind :)...:oops:... :D :D

13. @Parr1983: Wat leuk voor je! Geniet ervan... :D

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tinkerbel leuke banner ! Wij hebben ons kaartje via www.geboortekaartjes.nl

Meiden hoe waren de echo's vandaag?

Roshi..balen meid dat je ook bi hebt..goed naar je lichaam luisteren,scheelt echt een hoop pijn.

Cossy..zo'n buikband is idd wel een idee...weet niet wat er met de lijst is gebeurd.. er was iemand van verdwenen en toen zette iedereen hem erop,en verwijderde hem weer haha,maar als het goed is klopt hij nu weer.
    En ik draag rond, en heb heel veel pukkels,dus dachten hier aan een meisje,maar allemaal bakerspraatjes hoor.

Parr.. blijkbaar is een ei bij de spinazie erg lekker. zou het niet weten,want lust geen spinazie.
    Super dat je de kleine van buiten hebt gevoeld !

Wupje, lekker dat je nu zo goed als namen hebt..hier wou vriendje gister nog even terug vallen op zijn oude naam,maar heb het geloof ik weer uit zijn hoofd gepraat haha.

Lola..succes met je sollicitaties !

15. Esje72

Esje72 Actief lid

15 nov 2007
    163
    0
    0
    Almere
    Hier vaak bladspinazie en dan opgerold in een omelet en dan beetje kaas erover...heerlijk

Ik vind de kaartjes op kaartmix.nl erg leuk.

De babykamer-meubels zijn net bezorgd :D :D :D

Verder niet zoveel nieuws: voel me prima, alleen erg moe...

Veel plezier op koninginnedag allemaal!

Ester

16. IrisB

IrisB Fanatiek lid

@parr: wat leuk dat je het zo goed kon voelen :D Nog eens over luiers, ik ga ook voor een voordeelpakket. De consulente waar we gisteren waren was eerst klant en daarna consulente en zij zei dat ze voor haar zoontje (die nu iets van een jaar is) ook een voordeelpakket heeft genomen en dat het meteen goed pastte. Ik ga ook voor het Bamboozle voordeelpakket, je kan die luiers trouwens groter en kleiner maken want er zitten meerdere knoopjes op. Dus als ie klein is kies je de binnenste knoopjes en vouw je de rand een beetje om, en als ie gegroeid is dan ga je voor de buitenste knoopjes. Vind zo'n meegroeipakket ook echt te duur.

@wupje: leuk dat je de namen hebt. Ik zit ook nog steeds te wachten op zo'n Aha-Erlebnis wat meisjesnaam betreft. Jongen is al een hele tijd dik in orde.

Ik slaap tegenwoordig ook weer beter. Ben nog steeds helemaal blij met m'n multifunctioneel hoefijzerkussen. Ik slaap met het ding tussen m'n benen en dat begint te wennen. In het begin lag ie 's ochtends steevast op de grond, maar nu niet meer.

En heb eventjes een mutsmoment denk ik. Net de eerste reactie op de advertentie om mijn vervanger te zoeken. Maar het is de bedoeling dat die persoon nadien ook blijft (voor minder uren) als ik er weer ben. Ik heb alles wat ik doe geleerd door het te doen, maar is de bedoeling dat degene die nieuw komt de diploma's en ervaring heeft (zodat ze snel ingewerkt is enzo), en nu heb ik ineens schrik dat ik als ik terugkom m'n normale werkzaamheden niet meer mag doen omdat gediplomeerde vervanger dat allemaal beter doet :confused: Is waarschijnlijk helemaal belachelijk, maar ja :( Denk dat ik toch maar een lijstje maak met dingen die IK wil doen als ik weer terug ben. :(

17. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Hmz... hier even gefaald met het 1,5-uur-van-te- voren-drie-glazen-water-drinken-principe :S Moest na één glas na 5 minuten al zó nodig plassen dat ik maar gewoon gegaan ben. Nu maar hopen dat ik om drie uur genoeg volle blaas heb voor de echo. Drink nu nog een glas en dan nog half uur achterop de fiets bij hubby omdat auto even bij garage staat (wiellager kapot ofzo). Nou hopen dat ik tijdens het fietsen niet de bosjes in moet :S :S

18. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Hier even advies nodig...

Heb net gereageerd op een vacature hier in Alanya. Het betreft een nieuw te openen call center. De werktijden zijn van ma-vr van 11.00 - 20.15 uur en zaterdags van 11.00 - 17.00 (2x per maand op za, evt de andere 2 worden als je ze allemaal werkt extra uit betaald). Je hebt een Nederlandse manager. Werkvergunning, e.d. wordt door de advocaat van het bedrijf geregeld, verzekering zit er ook bij. Je krijgt van te voren een training van 2 dagen. Het is de bedoeling om producten te verkopen aan Nederlandse klanten in Nederland (oa. UPC en @Home zag ik op hun site). En niet onbelangrijk een flink salaris voor hier in Turkije..

Nu wil ik graag nog wel wat doen en wat extra centjes sparen voor dat deze kleine eigenwijs zich laat zien.
    Nu vragen ze om m'n CV toe te sturen...maar zal ik hier al bij zetten dat ik 20 weken zwanger ben?
    Of nog niet melden en als er een gesprek komt pas melden?

19. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hoi Jale
    Is het een tijdelijke baan, en wil je hem alleen nu, totdat je baby er is?
    Als de baan ook echt voor een kortere periode is en sowieso stopt tegen de tijd dat je baby komt, dan lijkt het me niet nodig om het te noemen.
    Als ze uitgaan van dat je langer blijft en jouw plan is om alleen voordat de baby er is nog wat extra te verdienen, dan zou ik dat er wel bij zeggen.
    Groeten
    Azeb

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zou het er dan idd ook wel bij vermelden,weten hun, en jij wel gelijk waar je aan toe bent..maar ehh wel lange dagen hoor doordeweeks.

Deel Deze Pagina