Hallo allemaal, Wilde jullie alleen even laten weten dat ik jullie niet vergeten ben, maar heb nog vakantie dus zit eigenlijk nooit achter de PC. Zonde van mijn vrije tijd die ik aan leuke uitstapjes enzo kan besteden. Maar goed om te lezen dat het allemaal goed met jullie gaat. Hier ook. Naar VK geweest en alles was top. Ter controle naar mijn baarmoederhals gekeken en mooi ruim 4cm en helemaal dicht. Dus ziet er goed uit. Fijne dagen allemaal!
Hier in Turkije zijn bijna alle jobs van die lange dagen... Heb nog even een extra mail gestuurd voor wat extra informatie. Want het gaat mij puur om nog wat extra bij te verdienen tot de bevalling, daarna wil ik de eerste jaren toch niet gaan werken...
Hallo meiden ik meld me weer eens. Roshi: balen dat het BI is, sterkte. Moppiepoppie: en is het gelukt, geen plasje in de bosjes hoeven doen? En natuurlijk, hoe was de echo? Parr: wat zal jij heerlijk geslapen hebben na die ervaring. Ik lag afgelopen zaterdagochtend nog op bed en voelde druk links in mijn buik, zie ik echt een bultje zitten. Mijn vriend voorzichtig zijn hand er op gelegd en hij voelde haar echt bewegen en langzaam op een ander plekje gaan liggen, heel bijzonden. Nog even over lekkende boobs. Ik lees meestal dat het gaat om wit vocht dat nu al uit de tepel kan komen maar kan dat ook doorzichtig zijn. Ik had net ontzettende jeuk aan mijn ene tepel en aangezien het heeeeel rustig is op het werk (maar 1 collega aanwezig) keek ik even of er niet een haar zat te kriebelen en zag toen kleine druppeltje doorzichtig vocht op mijn tepel en toe ik dat weg veegde en weer aan mijn tepel zat kwam er meer. Ik ben ondertussen aan het aftellen naar 5 heerlijke dagen vrij, nu nog maar maximaal een half uurtje te gaan.....
Geen idee wat voor kleur het heeft,maar droogt bij mij op als licht gele vlekken. Zou best doorzichtig kunnen zijn hoor..
hai dames ik ben er wel nog maar mannetje is thuis geweest en dan staat de pc niet aan eigenlijk en de jongens hebben vakantie dus ja druk met andere dingen bezig hun slaapkamer is al zo goed als klaar dat is de eerste nu gaan we langzaam aan de andere hier is het aftellen naar de echo ook weer begonnen nog een weekje ga denk mn moeder en schoonmoeder meevragen mannetje is niet thuis gelukkig gaat het met iedereen goed spannend al die echo s
@ Jale: van 11 tot 20 uur is 9 uur, en dan moeten de pauzes er nog af, dus zal je om en nabij de 8 uur uitkomen, wat ook voor Nederlandse maatstaven normale dagen zijn In Nederland moet je maximaal 6 ? weken voor je uitgerekende datum aangeven dat je zwanger bent, geen idee hoe dat in Turkije werkt eigenlijk.. Weet namelijk niet of het wel of niet slim is om aan te geven dat je zwanger bent, ook al is het een tijdelijk baantje, want een zwangerschap kan een reden voor afwijzing zijn.. Ook al mag dat eigenlijk niet..
Mobielfreak, als je het zo bekijkt maak je even lange dagen,maar vind alles na 18.00 heel lang klinken haha. Ik wil gewoon rond half 6 / 6 uur lekker eten en dan niet meer hoeven werken haha.
Voor een triviantje? Spinazie eet je met een gekookt ei erbij omdat; Spinazie slaat meer dan andere groene groente radio active straling op. Het eten van een gekookt ei voorkomt dat je lijf al die straling opneemt. Radio actieve straling is overal en groene groenten slaan dit op. Spinazie neemt bijzonder veel straling op. Daar zijn ze toen na die ramp in de Oekraïne achtergekomen. Toen zijn ze hier in Nederland overal gaan meten en mochten we niks meer uit de moestuin eten en vooral geen spinazie. Dat bleek nogal overtrokken te zijn. Het eten van spinazie is gezond, zolang je maar niet al te vaak spinazie eet. (Dat geldt natuurlijk voor alles). Vroeger at men wekelijks een flinke portie spinazie omdat het zo lekker goedkoop is, eitje erbij en gewoon 100 jaar oud worden. Hoe onze oma's dat trucje met dat ei toch wisten, is eigenlijk het grootste raadsel. Voor zo ver groene groenten met Tinus
Nee, geen plasje in de bosjes maar wel een immense regenbui op mijn kop (en vooral op hubby's kop). Maar... het was zeker de moeite waard! Wij gaan het team van de meisjes weer versterken!!!!
@cossy ... hmm naar voren dragen en geen pukkels is hier een meid. @parr ... wat voor werk doe je eigenlijks? Heerlijk he dat contact met je kleine. @iris ... jullie gaan dus voor katoenen luiers. Snap hem nu. En dat voedingskussen is een uitvinding he voor het slapen. Is af en toe wat stoeien, maar ik slaap een stuk beter. @azeb .. lekker geshopt in de stad? @moppiepoppie ... een volle blaas bij de seo? Dat hoefde ik niet. Gefeliciteerd met jullie meid! En welkom bij de meidenclub. @wupje ... wat fijn dat je man zo meedenkt. Wij zijn ook druk aan het denken. @lola ... wat voor baan zoek je nu? @jale ... ik zou het wel melden. Denk dat eerlijkheid het beste is. Over spinazie ... dat eten we altijd met gekookt ei. Heerlijk! Heb net mooie roze verf gehaald, dus de laatste muur kan de komende dagen ook afgeverft worden. Morgen lekker vrij! Al moet manlief wel werken ... koningin komt naar friesland hé. Dus morgen om 04:00 gaat hier de wekker. Hoop dat ik daarna nog kan slapen.
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/ 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ...kalender: ♂ ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [?]... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS 02 september 2008 *Babydreame ... ? jaar ... ?e ... Kalender ... Denkt zelf: .? ... *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING! *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV *1summer ... 32 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ 03 september 2008 *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ? *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING! 05 september 2008 *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 06 september 2008 *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Moniek ... 30 jaar ... 3e [♀♀]... Kalender: ♂ 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV 08 september 2008 *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING! 09 september 2008 *Danielle84 ... 23 jaar, 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV 10 september 2008 *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?... *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender ... Denkt zelf: ? 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING! 14 september 2008 *mica ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... ? 15 september 2008 *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Muiz ... 34 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV 23 september 2008 *Jetty ... 30 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂ *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? 25 september 2008 *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 26 september 2008 *Renske ... 31 jaar ... 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ? 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV Nu: 59 september mama's! 15 meisjes in de buik ... 10 jongens in de buik ... 8 mama's laten zich verrassen ... 8 mama's houden het geheim De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Elin MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil Dniise <--> Tweety Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Roshi <--> Chaartje 79 Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> decia mamameike <--> Mss Ace (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!) Agenda: Mei: 02: wupje 20 weken echo 03: Azeb 20 weken echo 06: Roshi 20 weken echo, jessejaime 20 weken echo, Lola 20 weken echo, Parr1983 vk 07: Dreames 20 weken echo, SanneMart 20 weken echo, renske 20 weken echo 08: debbyvermeer 20 weken echo, tweety 20 weken echo, Dniise 20 weken echo echo, Diddl vk Eva1983 20 weken echo 09: sunshine80 20 weken echo 13: Elin 20 weken echo, Lise groeiecho + gyn Eva1983 VK 14: marielle82 20 weken echo 15: Parr1983 20 weken echo Pipo1973 VK, Yule herhaling 20 weken echo 16: MirandaT 20 weken echo, marielle82 vk 21: Cossy 20 weken echo, sunshine80 vk 24: Funnyme pretecho 26: Yule VK 30: Diddl pretecho, IrisB pretecho 3D 31: Krisstel 3D echo Juni 14: Roshi pretecho 3D + 4D 23: Cossy pretecho 3D + 4D 24: parr1983 pretecho 3D + 4D Juli 17: Diddl vakantie & aansluitend verlof + vrije dagen t/m 04-01-2009
@yale: ik zou het inderdaad wel melden. Is wel zo netjes. @moppiepoppie: leuk een meisje! Sinds gisterenmiddag voel ik de kleine heel veel bewegen en zijn de bewegingen ook heel hard. Mannetje kan het nu ook telkens aan de buitenkant voelen. Net of die kleine in eens 4 keer zo sterk is geworden. Heel leuk om het zo te voelen!
Jeetje wat word er veel gezegd als je even een paar dagen niet oplet zeg... ik ga vanaf nu weer even meelezen want om alles terug te gaan lezen en te @'en ben ik echt te moe voor :x wel wil ik jullie bedanken voor de lieve berichtjes mbt de BI. Helaas zijn er al meer meiden die er last van hebben en hoop ik voor de meiden die het niet hebben dat ze er ook geen last van gaan krijgen! Maandag heb ik de 1e afspraak bij de Fysio... en de dag erna de 20 weken echo EINDELIJK hihi kan bijna niet wachten als ik iedereen hierzo lees die weten hoe het met hun beebje is en wat het word.... zijn er trouwens nog die iets leuks gaan doen deze dagen? wij gaan aankomend weekend een weekendje naar zuid limburg in een hotelletje lekker "saampies" fijne avond iedereen!
Nou om die tijden heb ik niet meer gegeten sinds de schooltijd.... ha ha.. Ik werk van 9 tot zeker na zessen, half zeven thuis en wij eten pas rond half 8. Klinkt laat, maar daar wen je aan. Eten we eerder, dan voelt dat ook raar. Moet wel eerlijk toegeven dat ik een beetje een werkmuts ben en dus ook met liefde lange dagen maak. Heb 2 weken vakantie, maar check mijn mail 2x per dag en pleeg gewoon wat telefoontjes. Word heel onrustig als ik dat niet doe. Kijk dus ook heel erg op tegen verlof, maar vooral tegen feit dat een gedetacheerde dan mijn werk komt overnemen. Laptop gaat gewoon mee naar huis zodat ik voor de geboorte nog kan meekijken ... Best erg als ik het zo lees Maar mijn schoonbroertje van 13 zei het heel goed: volgens mij is het helemaal niet goed voor de baby als jij minder moet werken. Krijg je alleen maar stress door... ha ha.. Leuk Moppiepoppie ook weer een meisje. Gefeliciteerd! Spinazie: altijd verse (vind diepvries gewoon niet lekker) met daardoorheen pijnboompitjes, stukje gorgonzala, cherry tomaatjes en een eitje erop. Heerlijk! Lekkende boobs: pas 1x last van gehad, maar mijn boobs zijn ook nog niet heel veel groter dan normaal. Alleen steviger. Iemand had het over aankomen. Ik ben in totaal pas 4kg aangekomen, maar volgens VK is dat niet te weinig. Je ziet dus ook alleen van de zijkant dat ik zwanger ben. Maar dat kan zo veranderen O en we zijn eruit wat betreft de naam! Ga hem hier niet noemen natuurlijk, maar gewoon een lekkere korte Hollandse naam. Zo leuk dat we haar nu ook gewoon al zo kunnen noemen als we met z'n tweetjes zijn. Ga heeeel erg mijn best doen om me niet te verspreken bij anderen. Nou laptop gaat weer uit. Fijne Koninginnedag allemaal!
er zijn alweer januari 2009 mama's! het gaat snel he? ben benieuwd wanneer iedere zwarte naam op onze lijst een kleurtje heeft gekregen, zal ook niet lang meer duren
@jale: ik zou het niet in een schriftelijke sollicitatie zeggen, maar telefonisch of in een gesprek wel. maar hier in nederland hoeft het niet. Ben nog steeds een beetje verliefd van de 20 weken echo gisteren . Heb verder eigelijk niets te vertellen fijne avond allemaal!
Hallo dames, Ik ben net terug van de 20-weken echo (ziekenhuis had avond-spreekuur) en alles ziet er keurig uit. Kindje was flink gegroeid in vergelijking tot 4 weken geleden. Hij ligt qua lengte en gewicht iets boven het gemiddelde en aangezien mijn moeder zwangerschaps-suiker heeft gehad, moest ik meteen even bloed laten prikken om mijn glucose te bepalen. De bloedafname was al dicht dus dit moest in de buurt van de verloskamers gebeuren aangezien daar nog wel mensen waren die bloed af konden nemen. Toen ik klaar was en een vraag stelde over de verloskamers, zei de verpleegkundige meteen dat ze me mee zou nemen naar een verloskamer. Ze heeft me alles uitgelegd, erg fijn zo'n spontane actie! De gynaecologe was ook erg tevreden, prima bloeddruk en het kindje is helemaal gezond zover ze kunnen zien. Op 22 mei heb ik weer een echo van mijn baarmoedermond, wil iemand deze op de lijst zetten?
hallo meiden iedereen met een goede echo gefeli. kan niet wachten tot de 8ste. ben zo nieuwschierig af het een jochie of een meisje is. ga steeds meer twijfelen aan mijn gevoel wat zegt een meid gek he. morgen gaan we ff de stad in mits het niet regent. verder gaat alles zijn gangetje vanmorgen de hele beneden boel gedaan had daarna wel een zwaar gevoel in mijn onderbuik. heb sinds gisteren weer last van maagzuur blee had ik bij mijn zoontje ook dus heb de rennies maar weer op gezocht haha en die gaan we maar weer in de tas doen en overal mee naar toe nemen.
Zo diddl lekker fanatiek zo vroeg uit bed voor koninginnedag! Ook al komt ze naar friesland ik draai me dan nog lekker een keer om. Ze mist me vast niet Kleine Tinus :Zo we hebben een echte groente kenner in the house, jeetje heb met verbazing gelezen over het hoe en wat. En spinazie LEKKER maar hoef er idd ook geen ei bij. Jale gewoon niet melden, kan altijd nog als je op gesprek gaat. En dan weten ze ook meteen hoe je op hun overkomt. En dat kan toch een verschil zijn. Succes! Par wat een bijzonder gevoel zo heerlijk intiem. Echt iets speciaals tussen moeder en kind. Roshi wat ontzettend balen zeg. Nou ja net wat kaatje al aangeeft goed naar je lichaam luisteren en optijd je rust pakken. Azeb was jij het niet die ook last van de nek had ? Mijn partner klaagt ook over zo'n pijnlijke/stijve nek en dat ie niet fit is en mijn vader had er ook al last van dus misschien dat het toch gewoon een griepje is. Ga zo lekker douchen en dan nog heerlijk even met de beentjes omhoog op de bank n dvdtje kijken. Is er misschien iemand die iets leuks weet om te doen op een bruiloft? Gewoon een leuke activiteit die voor jong en oud leuk is en die ook nog betaalbaar is. : Hoor het graag van jullie.