Fijne koninginnendag dames! @Esje72 leuk dat de meubels er zijn! Lekker in elkaar zetten en op hun plek zetten! Zalig gevoel! @IrisB ik heb dus met manneke afgesproken dat ik binnenkort ff een mailtje stuur voor een info avond! @moppiepoppie een meid! gefeliciteerd! @Jale hmm... lastig hoor je kunt ze gewoon vertellen want ik denk dat als hun jouw zien dat het wel te zien is en dat jij dan ook zegt van ik wil alleen tot aan de bevalling... of je kunt gewoon afwachten? Ik weet niet hoe ze zijn in Turkije @Jannes mooi dat alles er goed uit zag! en super dat jullie nu namen hebben! @kleine tinus heel veel straling ok dat wistte ik dus ook niet! Ik lust wel spinazie (manlief niet) en sinds sonja bakker doe ik dan een eitje erbij om de vlees te vervangen. @diddl ik werk bij de McDonalds in Holten. Die van ons zit aan de snelweg... dus al die vakantiegangers... moet je nagaan De laatste 2 dagen loopt het door en wordt het ipv rond 17u druk maar 19u Vandaag zal ook wel druk worden mocht het zonnetje zo blijven schijnen Ben benieuwd hoe de kmr is als ie af is @pupke super dat alles ook goed was! En wat een leuke actie jou een rondleiding geven! @sunshine feli met jouw 20 weken! @ingeltje nou ja wist zij he echt niet! zo he dan ben je wel ff overdonderd! en wat super dat jij de beeb nu ook aan de buitenkant voelt! Je moest zeker ook een beetje drukken of niet? @krisstel hey buddy .. ... ben wel benieuwd hoe de kmr is! Is jouw buurvrouw al bevallen? Meestal beginnen ze 's ochtends al met inleiden... @Yule ook super dat jullie uit zijn met beide namen wij tobbelen nog een beetje met de meisjesnamen.. Zo he dat zijn pas dromen! kan onzekerheid zijn! maar ook de door de nieuwe verantwoordelijkheid kun je angstig en gek dromen over de beeb hoor! @cossy ook al BI! das minder! ik hoop ook voor jou dat het straks meevalt! Volgens mijn hebben de helft hier BI! @Azeb super dat alles ok was! Als jij van te voren lage bloeddruk hebt dan is dat alleen gunstiger voor de beeb hoor! Niks aan het handje! Zo lees ook dat een aantal manneke's nu ook de beeb voelen! Heb ik gisteren na het werk ook geprobeerd. Moest zelfs zijn hand vasthouden en drukken want hij vond dat drukken eng Ik voelde de beeb bewegen maar hij nog niet. Hij zegt omdat ik sneller de bewegingen herkent dan hem. Denk het wel dan. Had gisteren ook weer pijn in mijn onderrug! Als ik dat vandaag ook weer heb dan neem ik contact op met de ha! Want dit is niet leuk meer! Na een halve werkdag loop ik de rest van mijn dienst met pijn Ik hoop zelf niet dat het ook BI is! Wat denken jullie dat het kan zijn? Tijdens mijn vakantie stond ik nooit zo lang of liep ik nooit zo lang, alleen met die elven fair. Vandaag gaat hubbie een nav.systeem halen! Ik heb vrijdag weer sluit en dat kan wel zelfs 2 a 3u worden en dan nog eens om 7uur opstaan om naar Calais te rijden. Dan ga ik niet kaartje lezen voor hem! maar hij kan dan ook gelijk de boxkleed halen want die is ook binnen Zo nu mijn kopje thee opdrinken en naar werk, heb vandaag 12-20. Tot straks!
Oh en Yule, die dromen betekenen helemaal niets volgens mij hoor! Ik heb ook van die wazige dromen en er is geen touw aan vast te knopen hoor! Je schijnt onbewuste angsten op deze manier te verwerken, maar ik zou er geen betekenis achter zoeken nu haha is niet te doen! Haha ik zie dat Diddl al verteld heeft over haar man de politie-agent En parr: ik hoef niet eens te drukken, ik voel het zo al! Wat een boel smileys in je bericht hahahahahaha
Hee! Vandaag zouden we lekker met vrienden een terrasje pakken. Nou ja allereerst werkte het weer niet mee. En nu ligt mn man met migraine op bed... Niet leuk! Meestal is het met een paar uur wel over. Dus dat hopen we dan maar. Toen belden net die vrienden, ze wilden graag met ons naar snowworld vanavond om te gaan skieen. Nou lijkt me dat niet zo'n goed idee. Ten eerste heb ik nog nooit geskied en om het dan met een zwangere buik te doen.... en ten 2e mn bekken....
@Ingeltje en Parr: Tja, het zal wel met onzekerheid te maken hebben ofzo. Echt maf hoor die dromen. @Parr: oh, vervelend die pijn! Ik lees steeds dat meiden daar last van hebben. Hopelijk wordt het weer wat minder als je wat rustiger aan doet op vakantie (of ga je niet op vakantie?) Ik heb het zelf heel af en toe, als ik te lang gezeten heb of op een harde ondergrond gelegen (bank vk bijvoorbeeld of bij yoga op het matje). Dan kom ik haast niet overeind en heb ik pijn in mijn SI-gewricht (waar je billen aan je rug zitten zeg maar). Mij helpt het om goed op te letten hoe ik zit en sta (rechtop, niet op 1 been 'hangen'). Bekkenpijn hoort wel een beetje bij zwanger zijn volgens mij, alleen als het heel erg wordt of je zakt erdoor kan het BI zijn. Dat lijkt me erg vervelend! Ik heb in het kader van Koninginnedag een oranje buikband om gedaan! Voor het eerst met een buikband... 't ziet er wel erg zwanger uit hoor...
@FunnyMe: niet doen hoor! Als je nog nooit hebt geskied ga je 100% zeker vallen. En met een buik van 20+ weken zou ik dat al niet doen, laat staan met een tweeling erin en bekkenklachten... Doe maar voorzichtig! Wat vervelend voor je man dat ie migraine heeft. Dat lijkt me echt heel naar om te hebben. Zeker op Koninginnedag! (of eigenlijk elke dag...) Hopelijk is het straks over en kunnen jullie nog wat leuks doen samen. @Kaatje: hmmmm, lekker! Gebakkies! Ik heb ze hier live in de koelkast staan.... Smikkelsmikkelsmul! (zit hier wel allenig voor de PC, want mijn vriend heeft nachtdiensten op het moment dus hij slaapt de hele dag... gezellig... NOT!)
Haha Yule bij jou ook niet gezellig thuis dus! Nee ben ook niet van plan om 4 uur naar skieënde mensen te gaan kijken. Ook zonde van mn tijd. En skieën is nu helemaal geen optie... Heb jij nog plannen?
Hmmm gebakjes, zou ik ook wel zin in hebben! Wat grappig trouwens Ingeltje, dat jullie elkaar op de Grote Markt ontmoet hebben, en ook nog wel met Koninginnedag! Een jubileum dus vandaag, gefeliciteerd! Kom je uit Groningen of heb je hier gestudeerd? Ik bedenk me net dat we nog minimagnums in de diepvries hebben liggen. Hmmmm ga ik even eentje van opsmikkelen (is mijn nieuwe verslaving, Magnums. Niet echt een handige qua calorieen!) Wat betreft die bloeddruk, ik vind het ook niet erg hoor, een lage bloeddruk. Merk alleen wel dat ik heel af en toe duizelig word als ik te snel opsta, en dat ik nog steeds zo moe ben steeds kan ook mede daardoor komen.... Al zei de vk wel dat het ook wel bij mijn baan (voor de klas) hoort, en dat mensen in de zorg en in het onderwijs het vaak ook niet volhouden tot de 36e week ofzo. Gelukkig heb ik dan allang zomervakantie, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken! Oke, nu nog even optutten en dan, op naar de Grote Markt! Groetjes Azeb
PS Funnyme, wat ongezellig en vooral vervelend voor je man dat ie migraine heeft. En skien zou ik ook zeker niet doen!
Azeb werk je nog fulltime dan? (ik maak nog maar ff 2 bammetjes met paturain, hier namelijk geen gebak en geen ijsjes in huis...)
Ik werk vier dagen in de week (deed ik altijd al). Ben op maandag vrij. Is ook wel te doen hoor, maar ben wel erg blij met de vakanties (maar dat ben ik eigenlijk altijd). En vroeg op bed!
Haha ja dat kan ik me voorstellen! Als je heel duizelig bent kan floradix ook helpen. Dan krijg je wat extra ijzer binnen
@FunnyMe: Misschien vanmiddag maar even naar het park. Als het goed is zijn een paar vrienden daar ook. Maar als het blijft regenen dan ga ik niet hoor. Blegh! @Azeb: nee, dat heb ik wel vaker gehoord, dat mensen in de zorg en onderwijs de 36 weken niet halen. Ik (zorg) ga dan ook met 34 weken al met verlof. Helemaal omdat nu 4 collega's achter elkaar dik voor hun verlof zijn bevallen (33/34/29/32 weken). Dat risico wil ik zeker niet lopen! Een vriendin van mij (onderwijs) moest met 30 weken al stoppen met voor de klas staan omdat ze het niet meer trok (veel harde buiken). Omdat er niks anders te doen was zat ze dus thuis... Gelukkig valt dat allemaal in de zomervakantie voor jou! Lekker relaxen. Wanneer begint jouw vakantie dit jaar?
@Diddl: Het liefst wil ik een baan als salarisconsulent op een accountancykantoor. Ik beschik wel over de benodigde diploma's (HBO en PDL...), maar niet over de vereiste ervaring. Maar omdat ik erg graag wat anders wil, richt ik mijn pijlen ook weer op het bankwezen. Ik heb 12,5 jaar als adviseur gewerkt bij een bank. Mijn grootste probleem bij sollicitaties is het feit dat ik maximaal 24 uur per week wil werken, de meeste banen op HBO-niveau zijn fulltime of voor minimaal 32 uur. Goed zoeken dus en volhouden... @Wupje: De eerste vacature was voor een salarisconsulent en de tweede voor een adviseur bij een bank... @Ingeltje: Jeetje, wat een verhaal over je collega! Typisch zo'n verhaal dat je pas gelooft wanneer je het zelf van dichtbij hebt meegemaakt. Maar ik geloof jou helemaal hoor... ! En wat dat voelen betreft, ging het bij ons gisteren net zo: De kleine was druk bezig en ik kon de bewegingen ook aan de buitenkant voelen, maar toen Roy zijn hand op mijn buik legde is hij of zij zeker in slaap gevallen, want ineens was het stil... @Cossy: De telefoniste vertelde me dat het ziekenhuis zelf de dvd verstrekt. Maar na jouw reactie te hebben gelezen, denk ik dat zelf ook een leeg schijfje meenemen geen kwaad kan... @Yule: Wat grappig, ik drromde vannacht dat ik een zwangere kerel (een onbekende...) tegenkwam ! Je tweede droom was niet zo grappig...
Ik ben een echte stad-groningse! Maar nu Brabantse, omdat ik met mijn lieve Brabantse man ben getrouwd! Ik ga ook ff gezellig het dorp/stad hier in. Met vrienden...maar het regent hier wel flink Veel plezier allemaal!
Hoi dames! @ Sunshine -> Hoeraaaaa! Half way there! @ Krisstel -> Neej alleen doorverwezen naar de fysio, ben er nog niet geweest... Ik denk dat die eerst ff zelf kijkt, en als t nodig is zullen ze me wel verder verwijzen (hoop ik?). @ FunnyMe -> Ik lees dat je man migraine heeft. Ik heb er ook erg last van dan word ik ook half blind enzo. Maar ik heb nu van de dokter smelttabletten gekregen, die leg je onder de tong en dan is binnen 10 minuten (!!!!) de migraine helemaal weg!!!! Moet je man misschien ook eens naar vragen? @ Azeb -> Ik heb ook zo'n last van mn bloeddruk, vooral als ik moet werken. Moet er echt voor uitkijken dat ik veel eet smorgens, anders val ik gegarandeerd flauw... Maar bij mij helpt t wel om drop te eten en fruitsap te drinken, al geprobeerd? @ Lola -> Haha ja stel je voor, sta je daar hebben ze er toch geen.... :wow: Dat wil je ook niet! Bij mij ligt het kleintje er vandaag flink op los te schoppen, de schopjes zijn al harder dan toen ik het net voelde. Iedereen in mijn omgeving zegt dat het zo vroeg is om je kindje te voelen, maar ik voel het echt zooo duidelijk dat ik me niet voor kan stellen dat iemand het niet voelt? (tenzij iemand natuurlijk voorliggende placenta heeft ofzo) Agja ben al lang blij dat in nu een beetje weet wat mn beebje doet. De Angelsounds heb ik overigens al een tijd niet meer gebruikt. Nu ik de kleine voel vind ik het veel te omslachtig met die gel enzo, hahaha! Groetjes en een fijne koninginnendag allemaal! Cossy
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/ 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ...kalender: ♂ ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [?]... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS 02 september 2008 *Babydreame ... ? jaar ... ?e ... Kalender ... Denkt zelf: .? ... *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING! *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV *1summer ... 32 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ 03 september 2008 *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ? *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING! 05 september 2008 *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 06 september 2008 *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Moniek ... 30 jaar ... 3e [♀♀]... Kalender: ♂ 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV 08 september 2008 *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING! 09 september 2008 *Danielle84 ... 23 jaar, 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV 10 september 2008 *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?... *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender ... Denkt zelf: ? 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING! 14 september 2008 *mica ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... ? 15 september 2008 *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Muiz ... 34 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV 23 september 2008 *Jetty ... 30 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂ *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? 25 september 2008 *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 26 september 2008 *Renske ... 31 jaar ... 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ? 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV Nu: 59 september mama's! 15 meisjes in de buik ... 10 jongens in de buik ... 8 mama's laten zich verrassen ... 8 mama's houden het geheim De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Elin MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil Dniise <--> Tweety Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Roshi <--> Chaartje 79 Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> decia mamameike <--> Mss Ace (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!) Agenda: Mei: 02: wupje 20 weken echo 03: Azeb 20 weken echo 06: Roshi 20 weken echo, jessejaime 20 weken echo, Lola 20 weken echo, Parr1983 vk 07: Dreames 20 weken echo, SanneMart 20 weken echo, renske 20 weken echo, Cossy vk 08: debbyvermeer 20 weken echo, tweety 20 weken echo, Dniise 20 weken echo echo, Diddl vk Eva1983 20 weken echo 09: sunshine80 20 weken echo 13: Elin 20 weken echo, Lise groeiecho + gyn Eva1983 VK 14: marielle82 20 weken echo 15: Parr1983 20 weken echo Pipo1973 VK, Yule herhaling 20 weken echo 16: MirandaT 20 weken echo, marielle82 vk 21: Cossy 20 weken echo, sunshine80 vk 24: Funnyme pretecho 26: Yule VK 30: Diddl pretecho, IrisB pretecho 3D 31: Krisstel 3D echo Juni 14: Roshi pretecho 3D + 4D 23: Cossy pretecho 3D + 4D 24: parr1983 pretecho 3D + 4D Juli 17: Diddl vakantie & aansluitend verlof + vrije dagen t/m 04-01-2009
Hoi hoi! @ Cossy, balen zeg dat het toch BI is L. Sterkte ermee en hopelijk kunnen ze het goed behandelen bij de fysio. @moppie, wat leuk een meisje! @tweety, veel plezier in de stad! @sunshine, gefeliciteerd met je 20 weken! @Ingeltje, super zeg dat je je beebje aan de buitenkant hebt gevoeld! Ik wil ook @Yule, wat een aparte dromen telkens.. het lijkt dan ook zo levensecht he.. @Azeb, fijn dat alles goed was bij de vk! @FunnyMe, lijkt me idd niet echt handig nee, om te gaan skieën @parr, balen dat jij ook pijn hebt L. Hopelijk is het geen BI.. Hier is alles goed! Vanmorgen verf gehaald voor het nieuwe kamertje van mn dochtertje, dus daar kunnen we vandaag mee gaan beginnen J Voor de rest niet zoveel plannen. Het is niet zulk mooi weer hier helaas L Iedereen nog een fijne koninginnedag!
@Jale, wat hebben ze daar dan niet en hier wel? Hoop dat je straks lekker kan shoppen hier. Enne frikandel lekker? @Kaatje, dat ziet er lekker uit! Succes met werken. @Azeb, inderdaad beter een lage dan een hoge bloeddruk..hier zeggen ze vaak dat het dan een jongen is. Klopt het? @Ingeltje...een beetje wat? @Parr, hier durft mijn vent ook niet op mijn buik te drukken haha. Hoop dat onze mannen ook snel de kleine mogen voelen @Funny, dat zou ik ook niet doen nee...en nu? Al iets nieuws bedacht? Hoop dat de migraine snel over is bij je man. Buurvrouw zou vanmorgen ingeleidt worden met 2 cm ontsluiting maar de arts kan toch vrolijk vertellen dat ze een spontane bevalling willen afwachten. Ze mag ook weer niet te ver overtijd ivm met de wond van de vorige keizersnede..ze baalt nu mooi dat ze in het ziekenhuis moet blijven. Heb al aangeboden om op hun kleine vent van twee te passen als het nodig is. (is ook nog erg leuk ook haha ) Net het behang hier op het kamertje bij mijn ouders eraf gehaald..nu alleen nog plafond opnieuw witten en behangen en dan lekker voor hier spulletjes kopen Mam zei net dat pap helemaal gelukkig is dat hij opa wordt en dat hij veel aan mijn moeder vraagt omdat hij zich zorgen maakt om mij (nergens voor nodig ..zoo lief!
@Kristel: Het is uit eindelijk een broodje kroket geworden Maar als je zolang dit soort snacks al niet gegeten hebt, dan gaat alles er in hoor Wat ze hier niet hebben zijn onder andere badstandaards, verzorgingskussens (niet van die rechthoekige ofzo, wel andere 'Turkse' variant maar dat vind ik niets), de kleding is wanneer het leuk is, echt stervens duur! Heb hier ook geen hydrofiele luiers enzo gezien....electrische apparaten zoals babyfoons zijn hier behoorlijk duurder dan in NLD, noem maar op! Kinderwagen laat ik ook uit Nederland komen.... Ze hebben hier geen wagenbakken (Ja alleen Chicco, maar die zijn hier ook weer gewoon NLDse prijzen, dus voor Turkse begrippen niet te betalen), dus kinderen gaan alleen maar in de maxicosi. Of de kinderwagen wordt gewoon op ligstand gezet...niet echt goed voor de beeb dus. Zo zien ze er hier uit...maar dan wordt door de TUrkse dames de kap van en de wagen en van de maxicosi dichtgeschoven...wat mij dus super gevaarlijk lijkt... Dus voor mij geen Turkse wagen Heb nu een mooie wagen gezien op MP, een quinny met alles erop en eraaan..op de foto's nog heel mooi...voor maar 75 euro! Dus m'n pa en ma gaan straks ff bellen en kijken of ie er ook echt zo mooi enzo uit ziet als op de foto's want anders is het echt een koopje!
En die wagen hier boven heeft dan nog luchtbanden, maar de meeste wagen hebben net als een buggy van die wieltjes....