FunnyMe.. Hoe gaat het met je mannetje? Idd niet echt een goed idee om te gaan skieen met je bekken en je zwangerschap,maar dat hadden je vrienden zelf ook wel kunnen bedenken toch Jale, vind de turkse wagen er idd niet echt gezellig en praktisch uit zien.. Zie dat sowieso je ouders nog hier wonen,dus kunnen die mooi kleertjes kopen en opsturen Blij dat ik klaar ben met werken, was niet echt druk,maar weer een verkeerde beweging gemaakt dus verging de rest van de dag van de pijn in mijn rechter heup/bekken. Had ook weinig klanten, alleen maar telefoontjes met de vraag of we open zijn ( nee ik neem altijd op als we dicht zijn ) en verder deelde ik kadobonnen en kofferbakzakken uit.>Gezellig ! " Moeten " vanavond bij mijn zwager op visite.. maar zorg wel dat ik weer lekker op tijd thuis ben> Ga niets doen,dus maak het vanavond hier wel gezellig> kaarsjes aan en een dvd-tje op ofzo. Fijne avond meiden !
@Jale, jeetje dat is nog wel heel wat...enne moet eerlijk zeggen dat mij de kinderwagen zo ook niet echt aanspreekt. Mooie prijs voor de Quinny! @Kaatje, veel plezier vanavond.
Gaap ben helemaal moe. Tsja er zijn toch nog mensen die moeten werken met dit soort dagen. En dan morgen ook weer. Par ik heb ook veel last van mijn rug. Vooral aan het eind van de middag en als ik s'avonds in mijn bed lig. Dan heb ik echt momenten dat ik niet eens normaal met gestrekte benen op mijn rug kan liggen. Kaatje ik zal het mijn partner voorstellen. Spijkerbroekhangen en een rolatorrace voor de oudjes. Gaan jullie ook nog iets doen overdag met jullie gasten? Wij trouwen al om 10 uur en dacht dan is het wel leuk om nog iets te gaan doen met z'n allen. Sunshine van harte met je 20 weken.
@ Jale -> Haha ik begrijp waarop je een nederlandse wagen neemt! Een vriendin van mij is uit kosovo en haar vriend uit joegoslavie, en ze vertelde mij dat bij hun iedereen de kinderwagen helemaal afdekt omdat ze niet willen dat anderen hun kinderen zien. Is dat in Turkije ook zo? Want met die wagens zou je het haast denken. Volgens haar zijn die vrouwen (die zij kent) sowieso allemaal een beetje bitchy tegen elaar... Maargoed, jij krijgt een mooie Quinny! @ Kaatje -> Oww vervelend van die pijn zeg! Stomme BI ook! Toch veel plezier vanavond! Morgen lekker naar babydump shoppen en dan naar de meimarkt! Ik denk dat ik het badje enzo lime ga kopen. Groetjes Cossy Ps. Ik heb eindelijk (EINDELIJK!) de 3D foto's uit het filmpje kunnen plukken, dus nu staan ze in mijn album!
Jale, waar zit je ergens in Turkije? Vrienden van mij hebben een huisje in Konakli en daar zat best een leuke babyzaak (ligt vlak bij Alanya) Balen dat zo veel mensen BI hebben. Ik heb af en toe wel een beetje last, maar gelukkig is het goed te doen en als ik op tijd mijn rust neem komt het vanzelf goed (rust nemen is niet mijn beste kant....) Oeps hier komt net de fanfare langs, fijn hebben mijn paardjes ook hun beweging gehad Ik voelde mijn beeb al een paar dagen niet echt meer, terwijl ik hem daarvoor wel heel goed voelde. Ik maakte me toch een beetje druk, gelukkig heb ik de angelsound nog niet verkocht en ik hoorde het hartje heel duidelijk, dus ik ben weer gerust gesteld. Ik had de babykamer trouwens geverfd, maar het was afschuwelijk toen het af was......was niet licht beige, maar donkerbruin. Nu dus maar overgeschilderd met groen
@Ydnic, hier ook eentje die allebei de dagen moet werken..... Succes morgen! Daarna heb ik wel lekker lang weekend. En het wordt weer mooi weer, dus dat gaat helemaal goed komen! Verder alles zijn gangetje hier. het valt me op dat er al veel meiden met BI klachten zijn, balen hoor. Veel succes allemaal! Ik heb wel alles teruggelezen, maar ben natuurlijk de helft al weer vergeten...dus maar een keertje niet op iedereen reageren. Fijne avond!
nou, hehe, ik ben er weer. Hanne is maandag van het infuus afgekomen en mocht gelijk mee naar huis. Ze heeft wel een peniciline-kuur meegekregen tot 4 mei en daarna een onderhoudende kuur. 15 mei heeft ze nod een onderzoek (dagopname ) om te kijken of er geen urine terugdruppelt van de blaas naar de urineleiders. Daar kan ook een infectie van komen. Maar goed ze is thuis, en gaat lekker haar gangetje. Ze heeft wel leren zitten in het ziekenhuis, dus hebben we de tijd daar goed benut, toch? Gisteren voor de luxe-echo geweest. Moest er om 16.oo uur zijn. Om 16.20 ff gevraagt of het nog lang duurde, zoon werd ongeduldig. Recptioniste bellen met de vk. IS ZE HET VERGETEN. die baalde dus als een stekker, en ik kon er wel om lachen. Ik zat lekker zwangerschapsboekjes te lezen. 20 min. later was ze er en konden we beginnen. Alles goed. zij zag ook duidelijk dat het een meisje. bloeddruk was goed (90/51). Ik heb alleen last van harde buiken, maar dat zal wel komen omdat het de afgelopen tijd nogal hectisch was, met het ziekenhuis enzo. Verder niet zoveel meegemaakt. Alles rustig hier. Ik ben maar niet begonnen met teruglezen, want dat is van meer dan een week en aangezien jullie HEEL VEEL schrijven, isa dat haast een onmogelijke taak. Nou fijne avond nog. groetnis, jikke
Heej dames, Hier een beetje getuinierd in de regen; ook lekker Moeder helemaal blij dat ze een kleindochter krijgt. Maar het bewijst maar weer dat pendelen niet echt werkt, want ze had heel sterk een jongetje gependeld, whaha Wie noemt z'n beebietje eigenlijk al bij de naam?
Ow en mijn beebje schijnt echt heel komisch te liggen: Stel je voor dat je in staande positie met je gestrekte benen een beetje uit elkaar voorover buigt om door je benen heen te kijken naar wat er zich achter je rug bevindt; zó ligt ze dus. Hoofdje naar beneden (rug naar mijn rug) en beentjes gestrekt over het hele lichaampje en hoofd gevouwen; erg lenig! Elegante positie ook, maar je kon de boel zo wel goed zien
hoi hoi, @Ingeltje wat leuk dat je de schopjes gisteravond ook aan de buitenkant hebt gevoeld @Yule wat heb je gek gedroomd vannacht hihi. Kun je raar dromen nu he Alleen je tweede droom wat minder he Ennuh gaaf je oranje buikband @Kaatje wat heb jij heerlijke gebakkies getrakteerd haha. Krijg er trek in Ging het werken een beetje vandaag? @Azeb fijn dat alles weer in orde was bij de VK @Parr jammer dat je man het nog niet kan voelen he. MIjn vriend durft ook nooit zo hard te drukken. Moet ik ook zijn hand vasthouden en daarom drukken @Cossy leuk dat je de kleine al zo voelt. En laat andere maar lekker kletsen hoor, verschilt toch per persoon wanneer je de kleine voelt Wat een duidelijke 3d echo's joh. echt super mooi om te zien! @Krisstel dat is ook ff flink balen voor je buurvrouw. Hopelijk begint de bevalling snel spontaan dan. Wat lief dat je vader zo bezorgd is @Yale en hebben je ouders de adverteerder van de quinny al gesproken? is idd niet duur. Die turkse wagens zien er niet echt handig uit idd! @Sasha schrikken dan he als je het even niet voelt. Gelukkig heb je het hartje kunnen horen @Jikke fijn dat je kleine meid weer lekker bij je thuis is @moppiepoppie wij noemen af en toe de naam van de beeb, alleen moeten er wel mee oppassen omdat ons zoontje van bijna twee alles probeert na te zeggen Noem jij je kleine meid al bij naam dan? Hier verder weinig te melden eigenlijk. Heerlijk relaxed dagje gehad vandaag. Lekkere super grote oranje tompouchen naar binnen gewerkt Morgen alles weer normaal, mn vriend moet werken dus zie wel wat ik ga doen. Maar wel lekker zo'n onderbreking van de week Meiden fijne avond nog!
Zo daar was ik weer! Wel lekker gewerkt want ik mocht bij Raam 1 zitten op een kruk, dat scheelt echt met de pijn! En dan loop ik af en toe en help ik af entoe mee in de keuken, want hele dag zitten vind ik ook weer niks @FunnyMe is jouw dag nog wat geworden? ik hoop van wel! @Yule nee ik heb het echt pijn als ik de hele tijd sta en loop maar dan idd bij mijn staartbeen en daarboven net. In bed heb ik er dan soms last van ligt er aan hoe pijnlijk het al is. ....:lol; heb net mijn vakantie opzitten hoor, die 2 weken babykmr doen. ben weer vrij pas al ik met verlof ga! @cossy hoe heb jij dat gedaan dan? kan ik dan mssn ook voor elkaar krijgen @sasha oh vervelend dat de kleur tegenviel, is het nu leuk geworden met de groen? @jikke fijn dat het wat beter gaat met jouw dochtertje! was zij het vergeten wel mooi dat het leuk was! @moppiepoppie ik durf de beeb niet bij naam te noemen voorals wij het toch verkeerd hadden met de geslacht @krisstel zo he dat is een dumper! Ik hoop voor jouw buurvrouw dat het snel zover is! zo nu lekker eten en de opgenomen desparate housewives kijken!
@ Parr -> Ik heb tijdens het filmpje screenshots gemaakt en die gekopieerd en in paint geplakt. En toen heb ik alleen het rechthoekje van de foto uitgeknipt en in een nieuw bestand geplakt (anders staat de taakbalk enzo er ook bij).
hallo meiden hier toch de stad in geweest was vanmiddag gelukkig droog gebleven. niets gekocht behalve een cars heliumballon voor zoontje lief. er was ook een taptoe van marching bands(hoe je het ook schrijft) hebben we 1,5 uur bij gestaan mijn zoontje vond het geweldig hij is nog nooit zo zoet geweest als we ergens stonden hihi. verder even langs de boulevard of dance geweest maar die herrie pff wordt ik echt te oud voor geloof ik haha. @sasha kan je wel eens hebben he dat je denk o leuke kleur en dan zit het erop en denk je jakkie. hoe is het nu met het groen? @jikkie gelukkig is ze weer thuis. en leren zitten toch d'r tijd goed benut daar hihi. @yale ik heb die wagens hier ook wel eens gezien dacht toen jeetje wat een appart ding dat doe je toch niet zo dicht vond het ook een eng gezicht. @moppiepoppie we hebben nog geen namen hihi maar bij mijn zoontje deden we het ook niet. dus zal nu ook wel niet zijn.
Dag dames! Even een ego-berichtje. Ik lees voornamelijk slecht weer berichten; wij hadden best aardig weer hier in Groningen! De hele dag droog en zo'n 18 graden! Dus hup, vanochtend met ons zoontje de stad in en voor de tweeling wat kleding gekocht (leuk!) en voor ons zoontje ook een shirt en polo! Aangezien we voor 'Groningse begrippen' vroeg waren, was het nog lekker rustig, dus geen rijen voor de kassa's. 's Middags eten gehaald bij de supermarkt, daar was het wel druk! Maar ons zoontje heeft een erg leuke dag gehad, veel buiten geweest en veel gezien! En de tweeling schopte er op los Merk nu ook echt dat de buik in de weg begint te zitten. En dat mensen er echt naar kijken, want ik begin toch echt 'dik' te worden. Mijn eigen postuur is al niet te groot, dus mijn buik valt op. Goh, dat is erg (maar niet waar!). Morgen naar mijn ouders, gezellig Hemelvaart doorbrengen en lekker kletsen en genieten! X Lise
@Sunshine: is het erg dat je zoontje het herhaalt omdat jullie nog niet willen dat iedereen het weet? Wij vertellen het namelijk wel aan iedereen, maar dat is meer omdat ik mijn mond toch niet kan houden. Wel irritant dat vervolgens mijn moeder enorm uitgesproken meningen over de namen kan hebben, dus eigenlijk ook niet handig dat ik zo'n flapuit ben, maar ja... Wij noemen 'r nu nog voornamelijk 'beebje' (hihi), maar het is ook wel leuk om 'r bij d'r naam te noemen, want anders noem ik 'r nog steeds beebje als ze geboren is, haha Je raakt er namelijk enorm gewend aan.
Hoi Jikke! Welkom terug, wat fijn dat het nu wat beter gaat zeg. Was effe schrikken zeker? Doe maar rustig aan dan nu hoor! @sunshine: fijne vrije dag vandaag! @parr: hihihi mocht je achter het raam? Geen rode lampjes hoop ik? (alsof we allemaal niet weten wat raaam 1 is...hmmm heerlijk, daar doe ik mijn watertandende bestellingen van McChickens en andere heerlijk, heerlijke, heerlijkerste... oké stop. Het is 6 uur 's ochtends, ik moet niet aan die dingen denken, krijg honger!) @tweety: leuk dat je zoontje zo lekker genoten heeft! Zelf vond ik het lopen in de stad maar zwaar. Moest na een 20 minuutjes lopen al gaan zitten en iets drinken. Voelt niet echt fijn meer... @ Lise, wat vervelend dat mensen je dikke, trotse buik zo goed konden zien (NOT hihihi) Wij hebben nog geen naam voor de kleine. Gaan we ons gauw eens mee bezig houden. Pfff ik heb een nieuwe trend; ik word tegelijk met de vogeltjes wakker. Rond 5.15 begint het buiten allemaal knetterhard te fluiten en kom ik niet meer in slaap. Dit is de 2e nacht al grrrr. Ga maar ff wat eten zo en dan over half uurtje weer proberen. Jakkes! Shedevil is trouwens ook al ff niet meer hier geweest, maar wel elders in forum, het zal wel okeegaan denk ik
Ja inderdaad ik vind het dus ook eng...vooral in de zomer als het al zo'n 40 graden gemiddeld is en dan ook nog dichtgevouwen...dat gaat erbij mij dus niet in he! Ik weet niet meer wie het vroeg maar ze doen dit omdat ze bang zijn dat het kindje ziek wordt....het wordt hier dus ook met 100 lagen over elkaar aangekleed...zelfs als het zo warm is! Ze weten hier echt niets over wiegendood ed hoor... want als je een ledikantje koopt, krijg je 9 van de 10x een dekbed set erbij, + kussen + van die randen voor de zijnkant van het bedje... @Sasha, wij wonen in Alanya, heb inderdaad al gezien dat er in Konakli een aardig grote babyzaak zit, nog niet geweest, maar wil er zeker wel een keertje gaan kijken..... @Sunshine: Nee gisteren niet meer gelukt om die mensen te bereiken, hoop vandaag op meer succes! Verder hoop ik dat ons kamertje vandaag binnenkomt. Hier zit geen levertijd van 6 weken op kamertjes, en vorige week donderdagavond kwam de leverancier om meubels af te leveren, dus hoop dat hij deze vanavond dus ook weer komt, inclusief ons kamertje! Straks dus maar even het kamertje grondig boenen!
Goedemorgen Hier schijnt het zonnetje al lekker. Hopelijk blijft het zo de hele dag @Tweety jullie zo te lezen ook een gezellige dag gehad gisteren @Lise mijn zusje zat ook in Groningen en die vertelde idd ook dat het best aardig weer was daar Jullie hebben dus een leuke en gezellige dag gehad en lekker geshopt voor de kids @Moppiepoppie wij willen idd de naam nog niet bekendmaken. Eigenlijk mag iedereen alles weten omtrent de baby, alleen vinden we het wel leuk om iets als verrassing te hebben @Ingeltje lekker op tijd wakker elke ochtend Wel gezellig wakker worden zo met de vogeltjes maar iets te vroeg he hihi..wel lastig hoor.Heb je nog wat kunnen slapen na het eten? @Jale wat leuk dat het kamertje vandaag komt Meiden fijne dag allemaal
@ Yule: Een goede vriendin van mij droomde dat mijn zoontje zonder benen ter wereld zou komen, de benen zouden als het ware er spontaan afvallen en achter blijven in mijn baarmoeder.. Die had t dus ff heel erg benauwd toen ze er bij was bij mijn bevalling, omdat ze een deja-vu idee had.. Tranen van geluk over haar wangen toen ze zag dat Tim gewoon in zijn geheel geboren werd en mét benen, hihi Oh nog ff wat anders: lee smijn blog ff http://blogs.baby-wens.nl/mobielfreak