Hey allemaal ik ben een paar dagen niet online geweest. Er is zoveel geschreven, maar ik ga niet alles teruglezen (egoïstisch hè?). Ik heb de laatste 3 pagina's teruggelezen, dat wel Hier is de baby al een week echt duidelijk te voelen. Nog niet echt schopjes ofzo, maar het voelt alsof de kleine in mijn buik rondtuimelt. Vanochtend dacht ik 2 keer iets van een schopje te voelen.... Gisteren ben ik naar Amsterdam geweest, niet naar de drukte op het museumplein maar naar een optreden van mijn beste vriendin in een leuk eetcafé. Zij zit in een stoere meiden(rock)band. Het was erg leuk, maar ook erg koud op het terras! Daarna weer met de trein terug. Thuisgekomen een patatje gehaald, gegeten en op de bank in slaap gevallen tot 22:30. Even wakker geweest, tanden gepoetst en weer gaan slapen tot vanmorgen 9:15! Dat had ik ook wel even nodig, aangezien ik gisterennacht last heb gehad van buikgriepachtige verschijnselen Gelukkig hoor ik nu alleen nog af en toe mijn maag en darmen wat borrelen. Verder voel ik me ok Ik kijk echt uit naar de 20 weken echo. Ik vind het heel spannend. Ik hoop dat er alleen maar goed nieuws uit naar voren komt en dat ze kunnen zien of we een jongetje of meisje krijgen. Kan niet wachten om te gaan shoppen 8)
@Jale: Kan het ook niet zo zijn dat in de zuidelijke - lees: warme en zonnige - landen de kindjes in een dichte wagen liggen om hun huidje te beschermen tegen de zon? Maar afgezien daarvan vind ik de wagen op de twee foto's ook lelijk hoor. Een parasolletje werkt ook goed en is een stuk luchtiger... @Jikke: Fijn om te lezen dat het met Hanna weer beter gaat ! @Lise: Bij ons is het ook de hele dag droog gebleven... @Eve: Ik zit ook af te tellen tot de 20-weken echo hoor en ik zie dat jij nog 2 dagen langer moet wachten...
@Lola, zelfs in de winter liggen ze er zo bij en vaak gaat er dan ook nog een doek (hoofddoek) overheen.... @Jikke, goed om te lezen dat het weer wat beter gaat met je dochtertje...
Ha meiden Mijn queensday viel een beetje tegen. Het weer zat echt niet mee, het was koud en met elke keer een bui, dus dat is niks. Daarbij had iedereen natuurlijk een flinke borrel op en was ik de enige nuchtere, wat ook niet echt bevordelijk is voor mijn humeur Tel daarbij op dat iedereen met een borrel op "echt even aan mijn mnooie buik moest voelen" en de uitkomst is dat wij lekker om half 5 's middags thuis waren en op de bank zijn geploft! Beetje een tegenvaller maar ach, gelukkig is het elk jaar Verder gaat het prima hier! De vermoeidheid heb ik maar gewoon geaccepteerd, ga er niet meer tegen vechten want dat werkt niet. Verder geen klachten. Buik begint flink te groeien en mijn kleine meisje laat zich flink voelen soms Ze is nu al eigenwijs want als ik even op een manier zit die haar niet zint (zoals gisteren op een barkruk), deelt ze flinke schoppen uit Ik geniet er wel van hoor, het is toch het eerste contact dat je samen hebt, maar soms is het wel vervelend. Op kantoor kan ik soms even niet anders zitten en na 5 minuten flink geschopt te worden, gaat het toch wat beurs aanvoelen Maar ach! Verder begin ik erg nieuwsgierig naar haar te worden, kan echt niet wachten tot ze er is! We hebben 14 mei de 4D echo, ben zooo benieuwd hoe ze eruit ziet! Oh wil iemand dat ook op de lijst zetten? Vandaag lekker een lui dagje! We gaan de zolder opruimen en het huis schoonmaken. Dit weekend wordt het mooi weer en dan hebben we mooi al die klusjes gedaan. Verder wil ik vanavond misschien even lekker uitgebreid koken maar ik heb geen inspiratie, jullie ideetjes? Liefs XXX
hallo meiden hier een rot nacht gehad elke keer haze slaapjes en wakker blee. om 6 uur ging het wekkertje weer mocht weer gaan werken. maar tot 11 uur dus dat was lekker. de roosters van juli en aug waren ook al klaar alleen kloppen deze voor mij niet echt haha geloof dat ik door mag werken tot de bevalling maandag even naar mijn afdelingshoofd toe om ff te vragen of ze niet wat is vergeten. verder niks bijzonders te melden kom later nog wel ff terug om te reageren op jullie. fijne dag nog.
Hier met koninginnedag niet veel gedaan. Even naar kamerik geweest daar was een braderie. Was niet veel aan en ik had heel snel last van mn rug en voeten. S'avonds is mn mannetje bezig gegaan met het toilet, daar moest nog een stuk getegeld worden. Toen ben ik boven maar kozijnen gaan schilderen. Boven moet nog veel gedaan worden, alleen de babykamer is pas helemaal klaar. De rest moet nog geschilderd.
Goedemiddag dames! Zo... slecht geslapen, stom gedroomd en dan ook nog wakker worden met flinke rugpijn @cossy ik leg het net voor aan mijn mannetje zegt ie ja dat wist ik al, wou jij dat dan? .... @Ingeltje ha ha ha zeg he ....... Ik ben ook zo vroeg wakker hoor. Dan heb ik sluit gedraaid en dan ben ik rond half 7 wakker vanaf dat punt word ik ook telkens wakker. Maar langer dan 11u uitslapen lukt mij niet meer door mijn blaas. @Eva1983 ik zie dus dat jij de 20weken echo al op de 8ste hebt! ik moet tot de 15e wachten Straks weer sluit draaien. Maar ik heb voor morgen kunnen regelen datik geen sluit heb maar diensten geruild met een collega en heb nu 12-19u. Dus kan ik genoeg slaap krijgen! Van het weekend in Engeland. Op zich wel lekker al is het een pokke eind rijden. 4uurtjes naar Calais (de boot) en dan vanaf Dover is het 3 uurtjes rijden naar Thetford. En dan nog eens weer op de terugweg. Manneke heeft wel een super handig nav.systeem gekocht. Kun je ook in de buurt kijken waar de tankstations en restauranten zijn etc. Verder niet veel te melden. Zie wel dat mijn banner weer anders is. Ben vandaag 19weken, ben er bijna meiden
Zo wij hebben 4 plaatjes gemaakt van de dvd. Kijk maar in mijn album! 1tje met ukkies beentjes gekruisd, 1tje dat ukkie aan het duimen is (beide 2d) en 2x 3D plaatjes van ukkie. Zelf ziet het beeb een beetje raar uit maar goed ukkie is dan maar 16w5d. Straks met 26w5d weer 3D echo en dat is dan veel mooier!
@ lise; heerlijk als het rustig is al je gaat shoppen, ik houd helemaal niet van massa's winkelende mensen. vooral niet als ze langzaam rondlopen en niet weten in welke winkel ze willen @ moppiepoppie: ja het zou wat zijn als je je kindje later beebje noemt, hihi @ ingeltje: jammer dat je zo vroeg wakker wordt! ook als je laat naar bed gaat? @ jale: ik heb in Marokko gewoond en daar werden kindjes ook zo warm aangekleed.. pff was het bijna 20 graden en dan nog zo'n winterjas. vaag he? @ mobielfreak: leuke blog! en dat gezicht van je zoontje nadat hij gezoend is, lol! @ tinkerbel1984: dus jouw beebje beweegt ook flink als jij op een manier zit die niet bevalt? mijne ook @ tweety: doorwerken tot aan de bevalling, dat zou wat zijn. op mijn werk wilden ze het liefst dat ik zo lang mogelijk door zou gaan, tot 1 week van tevoren. heb het gelukkig nog weten te rekken tot 3 weken... @ parr1983: mooie plaatjes hoor! wie was het ook alweer die allerlei tips voor (nou ja, tegen!) aambeien had? ik heb er ook 1 en had er nooit zo veel last van, maar sinds ik zwanger ben gaat het allemaal wat moeilijker op het toilet en nu bloedt-ie soms
Yule, verstandig van je om met 34 weken uiterlijk te gaan stoppen! Mijn vakantie begint op 28 juni (geloof ik, in die week in elk geval). Ik ben dan 29 weken zwanger. Ingeltje, een echte stadjer dus! Jouw Brabantse man kwam Koninginnedag in Grun vieren destijds? Al lang geleden? Ik had Shedevil ook al een tijdje niet meer gezien. Jammer dat ze zich hier niet even meldt als ze elders op het forum wel actief is! Cossy, ja ik eet me ongans in drop (vind ik helemaal niet vervelend hoor ) en drink elke ochtend sowieso een glas sap. En ontbijten moet inderdaad echt nu, al hou ik er helemaal niet van. Maar zonder gaat het mis (al ben ik nog nooit flauwgevallen gelukkig). Kristel, we weten nog niet of het een jongen of een meisje is, dus kan er nog niks over zeggen of het klopt of niet. Zien we zaterdag! Jikke, gelukkig is Hanne weer thuis. Hopelijk is ze gauw weer helemaal de oude... Mobielfreak, leuk dat je een blog hebt. Wat scheelt Tim dat hij die medicijnen moet nemen? Hier alles prima. Onze Koninginnedag was erg gezellig. We waren met een clubje vrienden Groningen in gegaan. Het was inderdaad, zoals Lise al zei, heerlijk weer. Leuke muziek gezien en gezellig bijgekletst. Iedereen werd ook om mij heen steeds beschonkener, maar in tegenstelling tot bij Tinkerbel, werd men juist heel lief tegen mij. Steeds vragen of ik het nog wel vol hield, of ze nog iets voor me konden halen ofzo, erg schattig. Lekker uit eten geweest en daarna naar huis. Waren rond 23.00 thuis, toen was ik ook wel kapot moet ik zeggen. Mijn man was aardig bierig, dus we zijn samen in coma gevallen op bed en vanmorgen lekker uitgeslapen. Nu een rustig aan dagje. Heb net een wiegje opgehaald bij een vriendin van mijn moeder. Een hele mooie, witgeschilderde gietijzeren wieg met hemeltje. Moet wel een ander stofje in want wat er nu in zit vind ik niet zo mooi. Maar verder is ie super! Dus toch geen hangwieg voor ons. Nou, dat was het weer van mijn kant! Fijne Hemelavaartsdag nog! Groetjes Azeb
@ Azeb: hij heeft te weinig galgangen in zijn lever, ze dachten aan het Syndroom van Alagille, maar dat blijkt het gelukkig niet te zijn. Nu gaan we kijken hoe hij het doet zonder zijn medicijnen, of hij dan ook gezond blijft, of dat zijn gezondheid dan weer achteruit gaat.. Als alles goed gaat, en blijft gaan, mogen we over een poosje ook stoppen met de dieetvoeding en de vitaminepreparaten, dus mijn duimen draaien overuren hier Voor mijn gevoel is hij namelijk pas echt gezond als we al die speciale toestanden niet meer hebben en hij het red zonder al die poespas
Ja kan me voorstellen dat al die poespas je nog niet het gevoel geeft dat ie helemaal tiptop is. Hopelijk is dat gauw niet meer nodig!
Ydnic: Nee wij gaan verder geen aparte dingen doen met de gasten. Doen sochtends de foto's en om 14.00 trouwen we. Van 15.00 tot 17.00 receptie, en daarna lekker eten en nog wat drinken. Cossy: Mooie echo foto's ! Jikke: Gelukkig is je dochtertje weer thuis ! Lekker slim van haar om de echo te vergeten haha. Je zat gelukkig droog. Moppiepoppie: Ik noem hem niet bij zijn naam,omdat ik zeker weet dat het dan automatisme wordt en ik me een keer verspreek als er mensen bij zijn. Parr: Mooie echo's ! Ben vanmiddag met mijn vriend naar Prenatal geweest omdat hij een paar stoere jongenskleertjes wou kopen. Hier het resultaat: Hebben het trouwens in maatje 62 gekocht. Vind het liever als ze met 50/56 nog dat lieve zachte spul aan hebben
Ja he.. en bij dat onderste vestje staat achterop een plaatje van een soort bob de bouwer traktor.. ook heel leuk. ben helemaal verliefd op het eerste shirtje
@Pisum: Nee inderdaad begrijp niet dat al die kindjes zo dik worden aangekleed als het een graad of 20 (of zelfs meer) is... Stel je voor dat het kou vat.... @Kaatje: Wat een leuke kleertjes
@parr> wat een duidelijke foto's zeg! echt super mooi! @Pisum> vervelend zeg! hier gelukkig geen last van aambeien probeer heel erg op te passen bij het persen (naja eigenlijk niet persen dus) heb ze 2 jaar geleden gehad en toen kreeg ik een zalf van de dokter... meer tips weet ik niet, sorry @Azeb, wat een lekker vooruitzicht zeg dat je eind juni al met "vakantie/verlof" gaat! heerlijk! @mobielfreak > ik duim voor je mee meis! @Kaatje> wat een onwijs stoere kleertjes zeg! helemaal mijn smaak ik heb in tegenstelling tot velen niets gedaan met Q-day. Manlief heeft koninginnenach hier in Den Haag gevierd en moest op Q-day zelf om 12 uur werken. Vandaag is hij ook weer werken. Ik ben met een vriendin en haar nichtje naar kinderboerderij het geertje geweest vlakbij zoetermeer.... wat een geweldige k-boerderij zeg hier ga ik zeker ook heen als onze kleine groot genoeg is voor info: www.hetgeertje.nl ik ga nu weer even liggen want ik heb weer onwijze last na zo'n dag maar het was wel heeeel gezellie