@Kaatje: Mijn man is inderdaad Turks, maar qua uiterlijk ziet hij er niet Turks uit... En tja de ontmoeting is het standaard vakantieliefde verhaaltje... denk niet dat ik daar nog veel aan hoef toe te voegen...Wij op vakantie in Turkije, hij werkte in het appartement waar wij verbleven...en dat was zo'n 6 jaar geleden....
Ja daarom. Had jullie trouwfoto gezien maar zou niet gelijk zeggen " ow die is Turks " haha. Jullie kunnen dus zo mee doen aan grenzeloos verliefd. Hoop toch niet dat dit later met mijn kids gebeurd ( zou het voor hun heel leuk vinden maar zou zelf geloof ik gek worden van het idee dat mijn kind zover weg zit)
't is ook moeilijk voor m'n ouders...en voor mij ook! Maar het kon gewoon niet anders op dat moment...omdat we niet aan de inkomenseis komen om een MVV (Verblijfsvergunning) aan te vragen...
Ok, ja dan is de keus gauw gemaakt als je samen wilt zijn toch. Maar wel plannen om terug te komen naar Nederland of niet? probeer al een tijdje iemand van de arbo te bellen. Moet er maandag heen,maar ben dus geen held in lange afstanden rijden, omdat ik af en toe flauwtes krijg. Moet maandag naar de arbo, 3 kwartier rijden en veel snelweg. zit me er nu al een paar dagen over op te winden,dus wil eigenlijk kijken of het niet telefonisch ofzo kan. Hij kan toch niets aan mijn bekken zien.
We willen ooit wel terug naar Nederland of eventueel Belgie (Belgie-route), maar op welk termijn dat zal zijn, dat zal de tijd uitwijzen... Ik hoop trouwens dat je het ook telefonisch kan doen met de Arbo...succes!
haha zie het. Nou kreeg haar telefonisch nog steeds niet te pakken,dus heb een mail gestuurd.En nu maar hopen dat ze niet vrij is. Ga even de was opvouwen en boodschapjes doen.
Eindelijk een keer goed nieuws van de oxxio. na een hoop gedoe en gezeur zijn we bij ze weggegaan,krijgen net de laatste eindrekening en krijgen 69 euro terug.
hoi hoi ben hier lang niet geweest, ja druk druk he maar moet het rustiger aan gaan doen dus ben ik vandaag toch maar weer eens achter de pc gekropen. bij mij gaat alles goed en ik heb alleen wat last van mijn rug vandaar dat ik het ook rustiger aan moet doen. xxxxxxxxxxxxxxxxx
Dat probleem had ik dus ook, en daarom heb ik bijna 2 jaar in Marokko gewoond. Het was wel ok daar maar echt sparen en iets opbouwen konden we niet. Met het oog op onze kinderwens zouden we liever in Europa wonen. Ik dacht dat dat niet kon, tot ik van de Belgieroute hoorde. Inmiddels wonen we bijna 5 maanden in Belgie en eind deze maand krijgen we onze definitieve verblijfsvergunningen inshallah. Dan zouden we in principe zo naar NL kunnen verhuizen en dan zitten we niet meer met die MVV en inburgering enzo, omdat mijn man dan als Belg wordt gezien. Mocht je meer info willen, stuur me dan een berichtje
@ steen: bedankt voor de tip, ik zal eens zien of ik het kan bestellen. maar dat kan dus ook tijdens de zwangerschap gebruikt worden? @ iedereen: bedankt voor jullie reacties op de naam. zo heeeeel apart is-ie niet, als ik op de namenlijst kijk van de SVB (zie babynamen forum), alleen wij zouden dan een iets andere schrijfwijze doen (en daar waren er in 2007 6 van). Voor de lijst: 3 juni pretecho 3D+4D 15 augustus begint mijn verlof Wil iemand dat er misschien opzetten? Bedankt!
@Pisum: Je hebt een PM @Tinkebel1984: Wist jij dat jouw mannetje bij mij in de zelfde klas gezeten heeft op de basisschool?
Anno. leuk dat je er weer weer bent ! Balen van je rug, maar idd goed luisteren naar je lichaam en dus rustiger aan doen.
Niks te danken Pisum, het kan inderdaad gewoon tijdens de zwangerschap gebruikt worden. Kijk maar eens op de site: http://www.hemoclin.nl/?gclid=COj1yPGMiJMCFRWD1Qodk1eOfA Funnyme, bedankt voor het aanpassen van de lijst! Ik heb er een druk dagje opzitten hier thuis, manlief is vanavond werken. Dus ik ga maar eens lekker in bad en dan op de bank hangen! Heerlijk! Ik heb ook echt zo'n zin in het weekend, laat die zon maar komen!
Hallo dames! Ik zag de eerste data voor verlof al langskomen, bij mij begint mijn vakantie met aansluitend verlof op 28 juni. Ik denk dat ik vast de vroegste ben hier. Heb dan ook wel erg veel geluk zo met de schoolvakantie Vandaag lekker wezen winkelen, eindelijk het bovenstuk van de commode gekocht bij de Ikea en nieuwe gympen en nieuwe bh's (tjee, ik ben bijna twee maten gegroeid, hopen dat dit het is (heb het idee dat ze nog steeds groter worden.... !). Mijn man is ziek, vannacht vanaf vier uug liggen overgeven, en toen ik net thuis kwam lag ie zweterig in bed met 39 graden koorts. Ach gossie.... Verder geen nieuws! Morgen de echo, joepie! Groetjes Azeb
Ik heb 19 juli 3 weken vakantie en daarachter aan mijn verlof. Azeb beterschap met je mannetje. Werd net gebeld door die manager van de arbo. was idd haar vrije dag,maar wou dit toch wel even regelen voor het weekend. Ze belt me maandag ochtend om 9 uur, en als ik dan nog geen bestuurder heb gevonden en zie het rijden echt niet zitten gaat ze proberen iets te regelen zodat het wel telefonisch kan. kan het altijd proberen en anders om half 11 alsnog in de auto stappen. Ga zo op house warming,dus zal niet veel online zijn vanavond.
Hoi hoi hoe is het hier? Hier gaat het wel ok. Alleen heb ik nu een beetje last van mijn buik. Ongeveer 2 centimeter boven mijn navel heb ik 'pijn'. Pijn is niet het juiste woord, tis eerder een drukkend gevoel. Kan dit de baby zijn die aan het groeien is richting naar boven? Ik heb de afgelopen dagen behoorlijk ongezond gegeten. Telkens buiten de deur..... Dus vanaf nu weer gezond! Maarja morgen uit eten (steengrillen) en maandag een BBQ bij vrienden... Het wordt dit weekend weer lekker weer! Heb er nu al zin in! Nog 6 nachtjes en dan: de 20 weken echo!
Eva, kan zijn dat de kleine idd met zijn handjes, voetjes, ruggetje of hoofdje tegen de bovenkant van je baarmoeder aandrukt waardoor je dat gevoel hebt. Ik heb dat steeds aan de linkerkant van mijn buik. Heel irr af en toe. Vooral met lang zitten en auto rijden
Even snel een teken van leven van mij. Lees de laatste dagen wel mee, maar heb geen puf om op iedereen te reageren. Sorry. Alles goed hier, alleen moe.