Hey girls! Hier ben ik dan weer met een brede lach op mijn gezicht! De echo was goed en erg leuk! Wat is de beeb gegroeid t.o.v. de echo die we met 14 weken hadden! Nu herken je echt het baby'tje ipv zo'n buitenaards wezentje. Ik vond het zo schattig en kan me nu al iets meer een voorstelling maken van de kleine! Verder was alles gezond dus we zijn echt helemaal blij! Daarna echt de hele dag op pad geweest, lekker op terras gezeten en 's avonds nog dansen dus vanochtend eerst maar eens lekker uitgeslapen. We hebben gisteren trouwens nog een matrasje gekocht en hierover heen het aerosleep systeem. Heeft een van jullie dat ook? Het matrasje is dan van koudschuim en de aerosleep zorgt voor de ventilatie. @ Cossy yippie voor jou het is lekker weer dit weekend! @ Jale fijn dat je de wagen gekocht hebt. @ Chaartje ik hoop dat er niks ergs aan de hand is ivm jouw urineverlies voelt niet fijn natuurlijk. @ Kaatje sjit hè zo'n aanrijding en het kan ook nog veel schade aan je eigen auto toebrengen terwijl je er niks aan kunt doen. Die beesten vliegen vaak pas veel te laat weg.. Gelukkig had je wel goed nieuws van Oxxio! @ Steen en gisteren lekker bankgehangen? @ Azeb succes met je echo en geniet ervan! Beterschap aan je hubbie! @ Lise ook voor jou beterschap aan je zoontje. @ Parr heb je al een afspraak met de HA kunnnen maken? En is je kat al terug? @ Irisb was ze en strijk ze nog! @ Funny me wel fijn dat je gelijk bij de gyn langs kan gaan, dat de girls voorlopig nog maar lekker blijven zitten. zo ik ga nu snel ontbijten want hubbie heeft honger Kom vandaag nog wel een keer langs want we hebben een lekker klus / poetsdagje thuis!
Jale, wie ben jij dan Vraagt mijn mennetje heel nieuwsgierig haha! Hij denkt in ieder geval dat je Chantal heet, klopt dat? Lang verhaal maar mijn schoonmoeder had jouw moeder gesproken en hadden weer trots tegen elkaar zitten vertellen dat wij allebei zwanger waren blabla! Wat ontzettend leuk om je hier te spreken Ik ben er maar even snel, wilde wel even tegen Ingeltje zeggen: Succes met het gesprek maar sta op je strepen hoor! Dat kan heus wel, iets minder werken, je moet op je zelf letten (en je kleine jochie!) Ik ga zo naar de Intratuin met mijn zus, die is inmiddels 37 weken en heeft een enorme buik, wij zijn het attractiepark van de Intratuin vandaag Daarna hebben we een borrel (lees cola voor mij) bij de oom en tante van hubby en daaaaarna een bbq bij mijn ouders, druk druk dus! Morgen ben ik er weer lieve meiden
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/ 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ...kalender: ♂ ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [?]... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS 02 september 2008 *Babydreame ... ? jaar ... ?e ... Kalender ... Denkt zelf: .? ... *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING! *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV *1summer ... 32 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ 03 september 2008 *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ? *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING! 05 september 2008 *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 06 september 2008 *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Moniek ... 30 jaar ... 3e [♀♀]... Kalender: ♂ 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV 08 september 2008 *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING! 09 september 2008 *Danielle84 ... 23 jaar, 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV 10 september 2008 *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?... *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender ... Denkt zelf: ? 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING! 14 september 2008 *mica ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... ? 15 september 2008 *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Muiz ... 34 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV 23 september 2008 *Jetty ... 30 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂ *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? 25 september 2008 *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 26 september 2008 *Renske ... 31 jaar ... 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ? 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV Nu: 59 september mama's! 15 meisjes in de buik ... 10 jongens in de buik ... 8 mama's laten zich verrassen ... 8 mama's houden het geheim De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Elin MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil Dniise <--> Tweety Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Roshi <--> Chaartje 79 Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> decia mamameike <--> Mss Ace (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!) Agenda: Mei: 02: wupje 20 weken echo 03: Azeb 20 weken echo 06: Roshi 20 weken echo, jessejaime 20 weken echo, Lola 20 weken echo, Parr1983 vk 07: Dreames 20 weken echo, SanneMart 20 weken echo, renske 20 weken echo, Cossy vk 08: debbyvermeer 20 weken echo, tweety 20 weken echo, Dniise 20 weken echo echo, Diddl vk Eva1983 20 weken echo 09: sunshine80 20 weken echo 13: Elin 20 weken echo, Lise groeiecho + gyn Eva1983 VK 14: marielle82 20 weken echo, Tinkerbel1984 pret echo 4D, FunnyMe cervixmeting 15: Parr1983 20 weken echo Pipo1973 VK, Yule herhaling 20 weken echo 16: MirandaT 20 weken echo, marielle82 vk 21: Cossy 20 weken echo, sunshine80 vk 24: Funnyme pretecho 28: Jessejaime vk 26: Yule VK, Jale gyn. 30: Diddl pretecho, IrisB pretecho 3D 31: Krisstel 3D echo Juni 03: Pisum pretecho 3D+4D 14: Roshi pretecho 3D + 4D 23: Cossy pretecho 3D + 4D 24: parr1983 pretecho 3D + 4D, Lise verlof! 25: steen pretecho Juli 17: Diddl vakantie & aansluitend verlof + vrije dagen t/m 04-01-2009 19: Kaatje85 vakantie& aansluitend verlof 22: steen verlof! 28: Azeb verlof! 29: FunnyMe verlof! Augustus: 04: Krisstel verlof! 15: Pisum verlof! 19: Dreames verlof! 28: MirandaT verlof! Krisstel je verlof staat erbij!
Al dat geroddel van die (schoon)moeders Ja, ben Chantal... Wat is de wereld toch weer klein he.... Ik had al op de September Hyves gezien dat je uit Zoeterwoude komt, dus was al doorgaan klikken... en toen wel hele bekende gezichten gezien En pas schreef je daar dat je Tinkerbel1984 was hier op zwp...dus vandaar dat ik het hier vroeg...
@ Eva: Wees voorzichtig met kleding weggooien die je niet meer past omdat je 'te dik' ervoor was ofzo, want het kan zijn dat je na je zwangerschap en bij het geven van borstvoeding een heel eind afvalt en dat je ineens weer in die leuke broek past die je misschien al maanden voor je zwangerschap niet meer paste..
Hoi meiden! @ Chaartje -> Meid je hoeft je echt niet te schamen! Jij kan er helemaal niets aan doen! Het schijnt zelfs vrij veel voor te komen vooral aan het einde van de zwangerschap. Het kindje trapt gewoon tegen je blaas en dat houdt niemand tegen... @ Kaatje -> Oww zielig van die koet... En van je auto... (en stiekem toch wel een beetje grappig als ik me bedenk hoe die koplamp nu hangt ) @ Anno123 -> Let maar goed op jezelf hoor ondanks je drukte! En zijn hier veel dames met bekkeninstabiliteit, en dat wordt alleen erger als je niet rustigaan doet. Ik hoop dat het een beetje meevalt met je rug!! @ Lise -> Oww wel lekker lang vrij dan zeg! Handig dat je die verlofdagen nog had! En hopelijk gaat het nu weer goed met je zoontje? @ Parr1983 -> Vervelend van die acne zeg! Dan krijg je vast een meisje! Hahahah! En k hoop dat het katje snel weer thuis komt! Misschien is ze gewoon bang voor de hond en komt ze erna gewoon weer? @ Ingeltje -> Omdat babytjes met hun gevoelige huid allergische reacties kunnen krijgen op achtergebleven verfstoffen enzo. Als alles een keertje wordt gewassen is het eruit. En als ze wat ouders zijn hoeft het idd niet meer. @ Wupje -> Blij om te horen dat alles goed was met de kleine! Het lijkt er steeds meer op he? @ Mobielfreak -> Oww ik hoop het zeg, van dat afvallen, ik zie het nog niet zo 123 gebeuren als ik nu in de spiegel kijk hahahha! Mn vriend had het gisteren te verduren zeg... Ik werd heel kwaad omdat ik vond dat hij me niet genoeg aandacht gaf en me links liet liggen (hij had zn dag echt niet)... Uiteindelijk werd ik zo kwaad dat ik ging schreeuwen, de afstandsbediening door de kamer vloog en ik hem tot 3 uur wakker hield terwijl de arme vandaag smorgens vroeg moest werken... Volgens mij spelen mijn hormonen soms een beetje op, hihi... Ben normaal niet zo opvliegend... Zal hem vandaag meer eens lekker verwennen als hij thuis komt! Groetjes Cossy
Yippie mijn poetsklusjes zijn weer klaar! Nu nog even boodschappen doen en dan lekker in de tuin of op het terrasje zitten. @ Yule werkt de lactulose trouwens een beetje? @ Jale fijn trouwens dat jullie de kinderwagen gekocht hebben. Grappig dat jij en Tinkerbel elkaar via via al kennen! Kom je er op zo'n forum achter.. 8) @ Oeps cossy die arme hubbie van jou.. 8) Kunnen ze best wel eens tegen, wij hebben het ook niet altijd makkelijk met onze hormonen, verwen je hem straks maar goed!
Hey ladies! Even een echo/egoberichtje (leuke letterspeling Ik ben smoorverliefd! Alles was perfect op de echo, we hebben lekker uitgebreid naar ons hummeltje kunnen kijken. We weten nu ook wat het wordt, en hebben besloten om het aan een paar intimi toch maar te vertellen. Maar laat mij hier voorlopig maar op rood staan Wie weet vertel ik het nog wel eens , maar eerst maar niet. We hebben de maxi-cosi opgehaald en een leuk vestje gekocht bij Prenatal. Ik zie trouwens dat ik op de lijst bij 28 juli sta voor verlof, dat klopt niet, het moet 28 juni zijn. Ga nu gauw weer de tuin in, genieten van de lente! Groetjes Azeb
Hey meiden. Hoe gaat ie met jullie? Met mij alles goed,maar ben nu doodop. Werd vanochtend wakker met een schoonmaakwoede. Ben om 10 uur begonnen> hele inloopkast leeggehaald,alle kleren opnieuw opgevouwen en nette stapels gemaakt. toen de slaapkamer opgeruimd en gestofd> Alle bergen tijdschriften en folders uitgezocht. En nu ...beloon ik mezelf met dit forum haha. Kristel, al nieuws van de overbuurvrouw? leuk al die baby's in de straat ! En,geslaagd voor kaartjes? Diddl, Moest eerst even googlen wat ischias precies is, Ik heb dit dus ook, al vanaf het begin van mijn zwangerschap> kon volgens de fysio geen kwaad, zolang je maar niet regelmatig echt krachtverlies in je been hebt. Lise, hoe gaat het met je zoontje? Veel plezier bij Sara Kroos ! Parr, is Salsa al terecht? Ingetje, vind het wassen sowieso frisser, omdat tig mensen het hebben aangeraakt in de winkel, en verder is het geloof ik om bepaalde " stoffen " uit te wassen, waar je kindje geirriteerd op kan reageren. Jale, mooie kinderwagen ! en al wat van de meubeltjes gehoord? Yule.. Die arbo is dus niet echt goed te bereiken met openbaar vervoer, daar komt bij dat mijn baas het treinkaartje niet gaat betalen. Ze zeggen dat ze ook geen benzine geld hoeven te betalen,maar dat ga ik nog even goed nakijken,want hun willen dat ik naar de arbo ga,dus ze betalen maar. Eva, weet niet wat de maten van jullie kleren zijn,maar in de lounge staat een topic, die zoeken kleren voor de ouders van Quinten, dat jongetje van vorige week bij die brand is omgekomen. Wupje, Gefeliciteerd met je goede echo ! Wij hebben geen aerosleep systeem. Tinkerbell, naar welke Intratuin ben je geweest? Cossy, mijn koplamp grappig? Ik vind jouw getreiter naar je vriend toe ook wel grappig haha. lang leve de hormonen. Geen Terror Jaap,maar Terror Cossy. ZO ben weer bij,ga nu de rest van het forum even afstruinen. Fijne dag !
Azeb, jij ook gefeliciteerd met je goede echo, enne... het geslacht kan je heel veilig vertellen op de hyves hoor haha.
Dag dames! Dank voor jullie beterschap voor ons zoontje! Vannacht had ie nog wel koorts, vanochtend gelukkig niet meer! Weet niet hoe hij zometeen wakker wordt, na zijn middagslaapje...Maar vanochtend hebben we lekker in het plantsoen gewandeld en hij drinkt wel goed, das het voornaamste! Heb ook al even in de zon gezeten Denk dat mijn hoofd en nek alleen bruin gaan worden dit jaar, de rest blijft wat witjes Zo, ga even weer verder, fijne dag en ik hoop dat Sara Kroos leuk wordt vanavond, in de Schouwburg! X Lise
@Yule, super dat jullie zo goed geslaagd zijn..nou lekker het kamertje aankleden @Eva, veel plezier vanavond! @Funnyme, dank je wel voor het plaatsen op de lijst. @Cossy, oh oh...kan gebeuren...vanavond inderdaad maar eens je vent in de watten leggen. @Azeb, fijn dat alles goed was en leuk dat jullie weten wat het wordt. Succes met het geheim houden @Kaatje, lekker hé zo'n schoonmaak woedeaanval @Lise, nogmaals veel plezier vanavond! Vandaag weer lekker nuttig geshopt...badje en de standaard opgehaald bij de Babydump (ook meteen verder geshopt voor sokjes, rompertje en een waskussenhoes..manlief zat toch in de auto ) Nieuwe stofzuiger (de andere hield er gisteren opeens mee op), Babyfoon (20% korting bij de BCC) en we zijn naar Baarn geweest voor de geboortekaartjes. We zijn eruit! Ga morgen bezig met de tekst en ga dan via internet proefdrukken bestellen. Overbuurvrouw liep nog vrolijk rond dus waren blijkbaar geen weeën. Andere buurvrouw vroeg net heel voorzichtig aan me of ik misschien ook zwanger ben Jaaaaa! Ze is er van overtuigd dat het een meisje wordt..we zullen zien. Ga nog even buiten in de zon zitten..
Oh wat een heerlijk weer vandaag ! Vanmiddag nog even boodschappen gedaan en daarna lekker in het zonnetje gezeten en net zelfs gezond gekookt....dat voor mij op een zaterdag is echt zeldzaam.. Dadelijk krijgen we nog bezoek, dus lekker relaxed en gezellig dagje. @ Azeb geweldig echoberichtje! Ik weet precies hoe jullie je voelen, echt super als alles goed is Wij zijn ook daarna nog lekker gaan shoppen, ik vond het echt een geweldige dag. Geniet ervan! @ Kaatje ahum schoonmaakwoede of nesteldrang... hi hi. Fijn als alles weer klaar is. @ Lise veel plezier vanavond, ik denk dat het wel lachen wordt! @ Krisstel vind jouw hubbie het niet leuk om mee te gaan shoppen bij babydump? Jij schreef dat hij in de auto bleef zitten.. Meiden allemaal een lekkere avond en morgen weer een heerlijke zonnige dag! Ik denk dat we maar weer eens ijs gaan eten....ooh heb er eigenlijk nu al zin in
hoihoi ik kan het even allemaal niet trekken om hier veel aanwezig te zijn, heb veel last van harde buiken en van mijn rug, moet nog 7 dagen werken, verdeeld over drie weken en heb dan twee weekjes vrij, daarna verplicht de zw in tot de beebjes er zijn en dan hoop ik rustig aan te kunnen doen en wat meer online te kunnen zijn
Hallo allemaal, Hier even een teken van leven van mij. Heb alles teruggelezen maar het is allemaal weer zoveel om op te reageren... Hier alles goed, we zijn druk met de babykamer die al flink opschiet. Het kamertje wordt oranje met rood. Ik zal zo een paar foto's in mijn album zetten. Tis allemaal even zoeken, maar ik koop alle grote aankopen van marktplaats en ben er super blij mee Verder in spanning voor de 20 weken echo as woensdag. Nog fijn weekend!
Hey Meiden. Nou na die schoonmaakbui wou ik eigenlijk naar bed,maar kreeg onverwachts een hoop vrienden die langswaaiden en bleven hangen> Zijn uiteindelijk ook blijven eten. bbq. Waren in totaal met 6 volwassenen en 4 kids onder de 4 jaar. Lekker druk dus en ik was zo moe omdat ik niet geslapen had dus af en toe lekker chago, maar ja de meiden wisten gelukkig dat het aan de hormonen lag. Nu is vriendje nog met een van de mannen vissen,dus ben ff lekker rustig alleen thuis. Even op marktplaats wezen kijken> Was op zoek naar zo'n katoenen deken voor in het ledikantje,maar die zijn bij prenatal 24.99. heb er nu een via marktplaats ( 1x gewassen ) + een nieuw lakentje in verpakking voor 10 euro, en daar komen dan de verzenkosten nog bij. Toch een koopje voor iets wat zo goed als nieuws is. en dan een lime groene. mamameike. doe maar rustig aan en denk aan jezelf en de baby's.
Heeey meissies! Nou dag 1 zit er weer op. Zeer vermoeiend, maar het ging prima. Morgen en maandag werken en ik mag dins en woens alvast in de ziekmelding. Woens heb ik dan de bedrijfsarts, wel fijn dat ze mee denken, hele opluchting Ga nu effe uitpuffen en dan op tijd naar bed! Geniet van het weer (en denk aan mij terwijl ik binnen ploeter en oplossingen voor storingen bedenk voor mijn lieve UPC klantjes!)
@kaatje pff druk gehad vandaag dus. @azeb leuk zo'n ego berichtje @kristel das makkelijk man in de auto kwam ie er nog wel uit om te sjouwen? hier alles rustig vandaag lekker van het zonnetje genoten. de zolder nog even klaar gemaakt zodat man lief kan starten met klussen. nou ga nog maar ff tv kijken morgen nog en dagje werken en dan weer 2 daagjes vrij.
hihi ik lees het al...iedereen is moe en moet bijslapen! leuk kleurtje kaatje! en leuk zo'n koopje toch?! straks nog even lekker bijtanken! heb zo net even nieuwe buikjes in mijn album gezet die vandaag gemaakt zijn...
mamameike..wat een superbuik ! mag ook wel met 2 beebs.. Bij mij op zwangerschapszwemmen zit iemand die is nu 36 weken zwanger van een tweeling,maar zou je qua buik echt niet zeggen.