September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamameike

mamameike Bekend lid

t lijkt wel meer dan het is hoor hihi die striae had ik van emma al heel erg die is gelukkig nog niet erger geworden.

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    mamameike: flinke buik joh! Rust maar goed, je hebt 't nodig! (hihi en ik ook! welterusten ;) )

3. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Wupje, nee hij heeft een hekel aan winkelen en zo ook af en toe aan het babyshoppen ;)

4. Krisstel

@Meike, wat balen dat je zoveel last hebt. Veel sterkte de komende weken! Enne mooie buik hoor!

@Tweety, ja hij blijft een man en is zo beschermend dat ik niet eens een pak suiker mag tillen en als ik nougat bij de koffie krijg (in een restaurant) vraag hij wel 3x of ik dat wel mag haha...soms..

@Lise, hoe was Sara?

Hier net terug van Les Miserables...erg mooi. We zijn wel in de pauze naar huis gegaan want ik werd gek van het geschop in mijn buik. Waarschijnlijk door de harde muziek en het gezang. (vraag me dan af of de kleine het juist wel of niet leuk vindt?!)

Welterusten allemaal.

5. hoi hoi
    ik ben hier ook weer even beloofd om me wat vaker te laten zien.
    vandaag al een mooi weertje en daar gaan we lekker van genieten.
    merk alleen dat ik sinds 2 dagen echt slecht slaap ´s nachts door de pijn in mijn rug en heb dus gisteren ook heel de middag geslapen maar ja we doen het allemaal voor een goed doel.
    morgen weer werken na een weekje vrij dus dat is ook wel weer lekker.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

6. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hoihoi!

@mamameike: geen probleem hoor! Rust maar lekker uit, we zien je wel weer wat vaker als je gestopt bent met werken.

@Kaatje: da's wel jammer dat je niet makkelijk met het OV naar Utrecht kan. Succes!

@anno: wat mij erg helpt is slapen met een voedingskussen tussen mijn benen en langs mijn rug. Ik kreeg ook erg last van mijn rug en heupen de laatste tijd, heb sinds eergisteren zo'n kussen aangeschaft (HEMA) en het ligt echt goddelijk. Heb vanmorgen voor het eerst weer eens lekker uitgeslapen!

@Azeb: fijn dat alles goed was bij de echo! Super he om je kindje zo goed te zien!

Vandaag alweer 22 weken!
    Ik ga vandaag weer van het weer genieten, maar moet ook even aan de bak, want mijn ouders en schoonvader komen eten. Die hebben elkaar nog nooit gezien en dat wordt wel tijd met de kleine op komst...
    Ik ga verse aspergesoep maken, en dan risotto met venkel en zalm en als toetje citroenijs. Klinkt goed he?

7. thx voor de tip yule, ik slaap al sinds enige tijd met een gewoon kussen tussen mijn knieen maar die ben ik steeds kwijt ´s nachts.
    ga het toch proberen met een voedingskussen. van de fysio moet ik gewoon lekker vroeg opstaan maar ja als je al eerst 2 uur wakker ligt voor je in slaap valt wordt de nacht wel erg kort.

verder alvast smakelijk eten en klinkt idd erg lekker alleen lust ik geen vis dus sla ik even over maar dat citroenijs jammie! ! ! !

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yule... ik wil de citroen ijs wel haha ( geloof niet dat ik de rest lust )
    Hoe ken het dat je ouders en je schoonvader elkaar nog nooit gezien hebben? Lopen ze langs elkaar heen op verjaardagen?

Ik ga zo even lekker naar de ijssalon, met vers ijs.
    Lekker !

Fijne dag !

9. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Goeiemorgen allemaal ...

Wat word je toch vrolijk van dat zonnetje hé.
    Vandaag weer lekker tuin-hangen en genieten van de zon.
    Zal vanavond weer een nieuwe buikfoto maken ... 22 weken alweer.

Fijne dag allemaal.

@lise ... Wat lekker om er al met 30 weken uit te kunnen. Minder dat je dan nog werk moet zoeken. Hoop dat het je lukt.
    Fijn dat je zoon weer wat opgeknapt is.

@krisstel ... en al een mooi kaartje gevonden? Ik moet ook nodig boeken halen.
    En flink geshopt zie ik ... lekker hoor.
    Hier op de straat ook al een babyboom ... er is inmiddels een meisje geboren, dus een vriendinnetje voor onze meid is er iig.

@parr ... zou je verlof maar snel regelen, heb je dat maar klaar toch. Ik heb aangegeven dat ik er 4 weken van te voren uit wil, maar mocht ik dat niet gaan redden dan wordt dat automatisch 6 weken vantevoren.

@jessejaime ... ik heb het de eerste zwangerschap ook gehad, de vorige niet en nu wel weer.

@steen & yule ... ik zal eens met de vk overleggen donderdag wat ze mij aanraad. Want dit is niet fijn zo.

@jale ... mooie wagen hoor.
    En zijn de meubeltjes ook gekomen?

@yule ... lekker geshopt dus. Fijn dat je geslaagd bent.
    Nog steeds last van je darm? Laxo roosvicee helpt hier wel.
    Fijn he de 22 weken alweer ... gaat hard nu.
    Hebben je ouders en Souders elkaar nog nooit gezien? Hoe dat zo? Succes iig vandaag dan.

@eva ... http://nl.wikipedia.org/wiki/Ischias ;)

@wupje ... hier geen aerosleep. Geloof ook dat de meningen daar over tegenwoordig weer verschillen.

@azeb ... fijn dat de echo goed was. Lekker verder genieten nu.

@kaatje ... ook al last van de opruim woede?! Hier nog een.
    Ischias kan idd geen kwaad, maar is gewoon heel erg vervelend.
    Gezelli hoor bbq-en, wij wilden ook maar de bbq van vorig jaar hebben we niet meer. Dus eerst een nieuwe bbq halen binnenkort.
    Hier ook een mp-fan hoor. Heb net weer een 2 mooie lakentjes op de kop getikt.

@mamameike ... rustig aan meid. En wat een buik al.

@sannemart ... mooie kleuren op de kamer hoor.

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hoi hoi,

hoe is het met iedereen op deze mooie zonnige zondag? Hier alles goed. Gisteravond lekker uit eten geweest met mijn zus en zwager. We zijn naar het Flinstone restaurant geweest is Hilversum. Onbeperkt vlees steengrillen, met heerlijke salades, friet e.d. er bij. Alleen kreeg ik na een tijdje last van mijn rug. Het waren dan ook gekke stoelen (van beton, net als bij de flinstones...wel met een kussentje!) We waren pas om 23:30 thuis! Vanmorgen geslapen tot 10:00, mannetjes verrast met wat intimiteit in de ochtend :) :oops: , toen nog weer even in slaap gevallen en nu dan toch echt opgestaan. Ik dan, mannetje ligt nog in dromenland.

Gisteren zijn we al enorm druk geweest in huis, vandaag ook weer zodat we echt helemaal opgeruimd zijn. Wij zijn nogal sloddervossen samen :oops: ....we hebben afgesproken dat we dus nu nog een grote opruim/schoonmaakdag houden en het vanaf nu gewoon netjes houden!

@ alle meiden die zich niet 100% voelen, doe rustig aan! Ga vandaag lekker in je tuin of op het balkon zitten.

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    goedemorgen nog net

weer klaar met werken nu 2 daagjes vrij heerlijk van het zonnetje genieten. woensdag mag ik weer even een ochtendje werken ook weer tot 11 uur dus das goed te doen. verder weinig nieuws te melden
    ik las over slecht slapen hier nog een pff wordt er gek van ben steeds wakker en dan weer een uurtje slapen. had ik bij mijn zoontje ook dus zal wel een kwaaltje wezen hihi. nou fijne dag iedereen tot laters

12. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Heb even een foto van de kinderwagen en de kinderkamer [ nu met roze muur] geplaatst in mijn album.
    Het begint er echt op te lijken nu ... binnenkort even opzoek naar leuke accesoires.

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Diddl: Thanx voor de link over ischias. Ik hoop dat je er niet teveel last van hebt. En wat een leuke hangwieg zeg!

14. Krisstel

@Diddl, echt super weer..en zag dat het de hele week ook nog zo blijft :D We zijn eruit welke kaartjes we willen..ga vandaag een proefdruk van beide bestellen (voor een jongen en een meisje)
    Leuk hé baby's in de straat..hoe heet ze?
    Mooie kamer en kinderkamer, vooral die wieg inderdaad.

@Klinkt grappig zo'n restaurant. Deze dag is dus alweer goed begonnen ;)

15. Krisstel

16. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Wat een leuk kamertje Kristel! :D
    Die van ons is er nog steeds niet...er wordt nu gezegd dat ze het dinsdag komen bregen...(eerst zien dan geloven hier in Turkije ;) )

17. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @krisstel ... mooie kamer hoor. En super zo'n sticker.
    Wij hebben glasweefselbehang en twijfel of zo'n sticker wel kan dan. Heb ze al gemailt, dus ben benieuwd naar hun antwoord.

@jale ... balen hoor, hopelijk komen de meubeltjes snel.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Diddl.. zie het al, je zit op een mooie roze wolk. Leuk !

Krisstel: Mooi kamertje !

19. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Krisstel, prachtig kamertje!
    Die muursticker vind ik super. Waar heb je hem vandaan?

20. 4days

4days Niet meer actief

Hoi meiden!

@ Azeb -> Oww leuk zeg dat de echo goed was! :D En heerlijk om te weten wat het wordt toch!? Ik hou het zelf ook geheim (behalve op t forum dan maar ik weet zeker dat niemand meeleest).

@ Kaatje -> Hihi ja Terror Cossy idd :oops: Gelukkig kan mn vriend t wel hebben hahaha! En best handig van die schoonmaakbuien toch? Ik wacht er nog steeds op! Hahaha

@ Yule & Diddl-> Wauw 22 weken alweer! Nu begint t echt op te schieten zeg! Over 4 weekjes zijn de kindjes al levensvatbaar! :eek:

@ Eva -> Oww lekker zeg! Krijg er echt honger van onbeperkt steengrillen spreekt mij wel aan! Of klink ik nu wel heel erg als een vreetzak? :) hihi

Wat een prachtige kamertjes allemaal! Echt heel erg mooi! Aaawww krijg echt zooon zin om ook een kamertje te maken! :D

Ik ben trouwens best bang voor striae nu... :( Op mijn borsten heb ik er nu al last van! Op mijn buik gelukkig nog helemaal niet maarja ben wel bang dat dat ook komt binnenkort...

Groetjes en fijne zonnige dag allemaal! Cossy

Deel Deze Pagina