September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden.
    Nou mijn vriend is een paar uurtjes vissen,dus ben maar weer verder gegaan met opruimen.
    Hebben een servieskast in de huiskamer staan,maar daar stond eigenlijk meer troep in. Heb daar na mijn servies neergezet, en had dus een kastje over in de keuken> Beetje geschoven en nu konden alle spullen die op de kastjes ( bakplaten enzo ) netjes in een kastje. gelijk even wat leuke dingen uit de " deco kast " gehaald en wat anders op tafel gezet.
    Ga nu nog een beetje opruimen en dan is het beneden ook weer aan kant.

Cossy: Striae kan je helaas er weinig aan doen. ik smeer mijn buik in na het douchen, maar of het gaat helpen. heb al last van striae omdat ik door de hormoonbehandeling ook ruim 10 kg in korte tijd ben aangekomen. Die zijn bijna allemaal wit/zilver. dus kunnen de rode strepen weer opnieuw beginnen :s

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Krisstel leuke kamer!

Hmm heerlijk, ik moest vandaag van 1030-1915 werken maar het was zó rustig dat ik om half 2 mocht gaan :D Blij!

Nu ga ik gelijk maar mijn middagdutje doen, ben van plan hier mee te gaan beginnen, ik slaap erg slecht in 's avonds en wordt te vroeg wakker. De kleine zal ook die rust goed kunnen gebruiken!

truste ;)

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    lekker ingetje. En weltrusten !

Heb net de maxi-cosi en het badje van zolder naar de babykamer gehaald.. en nu lijkt het kamertje pas helemaal klein haha.

Maxi-cosi gaat natuurlijk naar beneden,maar denk dat ik het badje in de logeerkamer zet,en overzet naar de babykamer als de kleine in bad gaat.
    Je moet toch heen en weer lopen om het bad te vullen,dus kan je net zo goed het bad verplaatsen.

4. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Zoooo! Lekker alles aan kant voor de visite komt. WC schoon, gestofzuigd, ramen gezeemd, opgeruimd, kaartjes opgehangen, afgestoft, keuken gesopt.... jeetje wat een hoop!
    Oja, en soep gemaakt. Mjammie! Superlekker hoor aspergesoep. En risotto met venkel en zalm is goddelijk. Ik zet het recept wel een keertje hier...

@Kaatje en Diddl: Mijn schoonouders zijn gescheiden, en mijn schoonvader wil niet geconfronteerd worden met zijn ex-vrouw (en haar nieuwe vriend sinds 9 jaar). Heel jammer is dat, want daardoor kiest hij er altijd voor om met verjaardagen verstek te laten gaan en een dagje eerder of later te komen. Daarom heeft hij mijn ouders ook nog nooit gezien. Ik hoop dat het misschien na de geboorte van zijn kleinkind anders is, want het is echt een lieve man en het zou fijn zijn als hij ook overal bij is.
    Stel dat we gaan trouwen? Dan komt ie misschien ook niet... zou heel jammer zijn!

@Krisstel: leui kamertje en een mooi gedichtje! En al helemaal klaar!

@Diddl: ook heel mooi kamertje! Ik vind die roze muur echt schattig met die hangwieg ervoor (die het bij ons dus helaas niet geworden is want mijn vriend vond het niks...)

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yule, jammer dat je schoonvader wegblijft voor je schoonmoeder.. En zeker vervelend voor jullie. Straks met de verjaardag van de kleine is het ook niet leuk als 1 opa een dag eerder of later komt.

je bent weer lekker aan kant zo te lezen.

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Kaatje, wij hebben net zo'n klein kamertje als jullie! Hier ook badje op de andere slaapkamer hoor. Ik denk dat we hem in de badkamer zetten als we hem gebruiken en dan weer opruimen in de slaapkamer.
    Die praktische dingetjes leren we vanzelf ;)

Slapen ging niet echt, te veel licht, maar wel ff uitgerust. Ga eens op zoek naar een slaapmasker, dat lijkt me heerlijk, maar waar vind ik die?!

Wil ook eens wat tshirts online bestellen, maar ik kan maar weinig leuke shops vinden. Bellebelly was leuk, maar die zijn offline vanwege zwangerschap!

7. 4days

4days Niet meer actief

Hoi meiden!

Vandaag een heerlijk dagje gehad zeg! :D Eerst ging ik met mn nichtje naar het ziekenhuis, we wilden een ander nichtje verrassen die vrijdag is geopereerd ze had kanker (nu hopelijk niet meer). Maar wat bleek, ze was al ontslagen vanmorgen! :eek: Best snel vond ik of is dat altijd zo? Erna lekker op een terrasje gezeten en nog een ijs gaan eten. En uiteindelijk lekker met het hondje naar huis gewandeld. Vanavond lekker uit eten! :D Kortom, heerlijk dagje dus!

@ Kaatje -> Hmmz minder zeg! Gelukkig heb ik wel vaak met mijn gewicht ge-jojo-d en kan mn huid nu volgens mij best wat hebben. Dus maar smeren en hopen... ;)

@ yule -> Oww klinkt heerlijk zeg! :D Ik hou wel van aspergesoep en van zalm al helemaal! Jammer van je schoonvader idd... Dat hij op verjaardagen later of eerder komt ok, maar niet naar een bruiloft van je zoon gaan vind ik wel heel extreem! :(

Geniet allemaal nog maar lekker van het weertje! ;)

Groetjes Cossy

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Cossy, heeft je nicht een kijkoperatie gehad? want dan is het vrij normaal dat je zo snel naar huis mag.

Ingetje, de eerste tijd zal het badje toch op de babykamer moeten staan tijdens het badderen zelf,of je moet een goed aankleedpunt op de badkamer hebben.

Blijkt namelijk een rare regel te zijn ( bij de kraamzorg hier ) dat je niet vanaf de badkamer met de baby mag lopen om het daar aan te kleden.

9. 4days

4days Niet meer actief

Kaatje, nee ze hebben haar complete schildklier verwijderd.. :( Lijkt me best heftig maja.
    Vreemde regel trouwens zou het misschien te koud zijn voor de baby om te lopen? Of te gevaarlijk?

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Geloof dat het een combi van is.

Volgens mij hebben ze voor je schildklier ook niet zo'n hele grote snee nodig hoor. en als het even niet hoeft willen ze je in het weekend niet in het ziekenhuis haha.

11. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Hallo allemaal,

Ben weer terug van het weekendje Limburg, wat was het heerlijk zeg. De natuur, het hotel niet te vergeten het weer echt helemaal super! Gister Maastricht onveilig gemaakt en veels te veel positie-zomer-kleding gekocht :oops: kon echt niet kiezen.
    En ik moet het even gillen hoor NOG MAAR 2 NACHTJES SLAPEN hoop echt zo dat we kunnen zien wat het is en natuurlijk dat alles goed is.

@ Yule> wat een vervelende situatie zeg met je s-ouders, hoop dat de kleine er verandering in gaat brengen :D
    @ Diddle > wat een onwijs coole kinderwagen
    @ kristel > wat een superleuk kamertje zeg, die tekst is ook helemaal leuk!
    @ Kaatje > heb je last van opruimvliegers hihi ;)
    kraamzorg hier zegt ook dat omkleden na het badderen in dezelfde kamer moet...
    @ iedereen die zich een beetje "naar voelt" dikke knuffel van mij :thumup:

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Roshi, welkom terug !
    Heerlijk he even lekker er tussen uit.

13. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Ja helemaal relax, we hebben trouwens ook een leuk plekkie gevonden om met de kleine een weekje ofzo heen te gaan als het lekker weer is (moettie wel groter zijn want het is omgeven van VEEEEEL water :D)

14. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Dag dames!

Vooral leuke berichten hier!
    @Mamameike: rust maar lekker uit! Wel balen dat je al in de ziektewet moet!

Ik ben dus de eerste die straks verlof heeft! Ergens halverwege mijn bevallingsverlof (dus nadat de beebs er zijn ga ik actief op zoek naar werk voor na mijn verlof, eerder heeft niet veel zin, lijkt mij)

Hier een beetje van het zonnetje genoten, niet teveel, want ik wil geen zwangerschapsmasker ;)

Verder ook wat moeite met slapen, maar heb toch gisteravond mijn voedingskussen gepakt. Had ik dat maar eerder gedaan, want ik heb 'm tussen mijn benen gedaan, met 1 deel achter mijn rug en 1 deel voor mijn buik. Nou, dat gaf toch meer steun dan helemaal zonder slapen. Dus ik ga er nu elke nacht mee slapen, helpt toch wat :)

Zo, nu bankhangen en ik wens jullie allemaal een goede nachtrust voor straks! En een fijne vrije dag morgen, tenminste, voor degenen die vrij zijn ;)

X Lise

15. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Heej dames,

Heerlijk weertje vandaag hè? Ik heb er echt van genoten. Wel wat sunblock op mijn gezicht gesmeerd want ik heb al jaren last van een 'zwangerschapsmasker' in mijn gezicht (door het gebuik van de pil) en ik wil niet dat deze nog erger wordt. Aangezien ik schandalig snel bruin word, moet ik al opletten bij de eerste zonnestraaltjes.
    Nog lekker een dagje vrij en dan kan ik weer helemaal fris en fruitig aan het werk. Maar ondanks het feit dat ik een geweldige baan heb, begin ik toch wel erg naar het verlof uit te kijken! Mijn verlof begint overigens uiterlijk op 15 augustus, maar als ik het niet trek ga ik er 6 weken vantevoren uit, dus 1 augustus.

16. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Hoi meiden,

Ben heel lang niet hier geweest, zo druk gehad, wanneer komt er eens een eind aan.. ja binnenkort want dan gaan wij met vakantie, maar dan zal ik ook niet hier zijn ;)

Wij hebben vrijdag de echo gehad en krijgen weer een meisje!
    Alles zag er verder oke uit.

Ik vind de zw.s. helaas nu al zwaar worden, krijg de laatste tijd weer duidelijk meer last van mijn bekken. In het weekend had ik een tijdje krampen met een regelmaat erin, en daar schrok ik best wel van dus ik ga het nu echt wat rustiger aan doen, wel moeilijk hoor met nog 20 weken te gaan en 2 kleintjes rondlopen.

Voor de meiden met een klein kamertje; misschien is een emmer dan een optie om te baden?

Wij gaan niet met de babykamer aan de slag want hebben geen kamer meer over. We gaan het wiegje en de commode bij ons op de slk zetten en als het kindje wat ouder is gaat het bij een van de andere kids, of die andere twee gaan samen. Wel weer makkelijk natuurlijk, maar aan de andere kant ook wel jammer hoor.

Ik ben zelfs al bezig geweest met het geboortekaartje, lekker vroeg he? maar nu we weten wat het wordt vind ik dat toch wel leuk. En aangezien we verder niks hoeven te kopen, is het toch wel leuk om er zo wat mee bezig te zijn.

17. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Pupke, ik ga ook 1 aug met verlof en sinds een paar dagen kijk ik er ook al naar uit, erg he? Nog 3 maanden... hmmm klinkt wel lang...

18. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Mooie wagen zeg! Ik heb ook een mooie roze gezien, maar ik ben bang dat het straks toch ineens stiekum een jongetje blijkt te zijn...

19. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ow ja verlof... officieel ga is 14 augustug mijn laatste werkdag, maar aangezien ik nog heeeeeel veeeeel dagen heb staan en deze niet mee mag nemen naar volgend jaar (of m'n contract nou wel of niet verlengd word) wil ik ze allemaal opnemen voor 31-12 :D ik denk dat ik halverwege juli al lekker thuis zit, moet het natuurlijk nog wel even overleggen maar dat komt wel goed.

20. mamameike

mamameike Bekend lid

vond deze site voor de stickers....

http://www.fraaifraai.nl/

ik was ook van plan de namen op de muur te maken...aangezien de stickers die ik besteld had wel erg klein zijn

Deel Deze Pagina