September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onder water

Onder water Niet meer actief

Tof weer een tweeling mama hoor!
    Welkom Marijke1982!
    Cossy , ik ben ook best bang voor een zwangerschapsmasker maar of ik nou hele zware dingen op me gezicht gaat smeren.. ik weet het nog niet hihi..
    Krisstel wat een lief kamertje, en mooie sticker!

Ben terug van een weekendje Disney , was erg leuk maar ik ben VERROT!
    Zowiezo heb ik een vriend die 2 meter lang is en iets grotere stappen neemt als ik hihi.. Gelukkig heeft hij er wel een beetje rekening mee gehouden!
    Hotel was ook heel goed te doen, lekkere verse croissantjes iedere ochtend!
    En dan weer 5 uur terug rijden in de auto, op de terugweg ook Notredam en de Eiffeltoren meegepikt!
    Al met al een geslaagd weekendje!

Staat ook weer een nieuwe buikfoto in mijn album met precies 20 weekjes dus ik ben officieel op de helft joehoe!!

Donderdag de 20 weken echo, en ik slaap nu al zooo slecht ik ben zooo zenuwachtig hihi, ik zie ook dat we een met een grote groep tegelijk moeten! Tof!

Ik ga lekker van het weertje genieten aangezien ik mei vakantie heb :)

Fijne dag dames!

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/

26 augustus 2008
    *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ...kalender: ♂ ... THUIS ... BV
    29 augustus 2008
    *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    01 september 2008
    *Delayla ... 26 jaar ... 2e [?]... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS
    02 september 2008
    *Babydreame ... ? jaar ... ?e ... Kalender:( ... Denkt zelf: .? ...
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING!
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    *1summer ... 32 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂
    03 september 2008
    *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ?
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING!
    05 september 2008
    *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    06 september 2008
    *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Moniek ... 30 jaar ... 3e [♀♀]... Kalender: ♂
    07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV
    *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    08 september 2008
    *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING!
    09 september 2008
    *Danielle84 ... 23 jaar, 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    10 september 2008
    *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?...
    *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender:( ... Denkt zelf: ?
    11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    12 september 2008
    *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING!
    14 september 2008
    *mica ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... ?
    15 september 2008
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    17 september 2008
    *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV
    18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV
    19 september 2008
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV
    20 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV
    *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    22 september 2008
    *Muiz ... 34 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    23 september 2008
    *Jetty ... 30 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂
    *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV
    24 september 2008

*Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV
    *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ?
    25 september 2008
    *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Nic79...28 jaar 1e & 2e... Kalender ♂... denkt zelf ♂ en ♀...ZKH...?? TWEELING!

26 september 2008
    *Renske ... 31 jaar ... 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ?
    29 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    30 september 2008
    *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV

Nu: 60 september mama's!

15 meisjes in de buik ... 10 jongens in de buik ... 8 mama's laten zich verrassen ... 8 mama's houden het geheim

• De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst!

Ingeltje <--> Lola
      Freesia <--> Droppie123
      IrisB <--> Elin
      MirandaT <--> FunnyMe
      Parr1983 <--> Krisstel
      Wupje <--> Cossy
      Yule <--> Jannes
      Pupke <--> Pisum
      Azeb <--> SheDevil
      Dniise <--> Tweety
      Kaatje85 <--> Jessejaime
      Tinkerbel1984 <--> Eva1983
      Lise <--> Moppiepoppie
      Roshi <--> Chaartje 79
      Steen <--> Sasha
      sunshine80 <--> Delayla
      dreames <--> decia
      mamameike <--> Mss Ace

(zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!)

Agenda:

Mei:
    06: Roshi 20 weken echo, jessejaime 20 weken echo, Lola 20 weken echo, Parr1983 vk
    07: Dreames 20 weken echo, SanneMart 20 weken echo, renske 20 weken echo, Cossy vk
    08: debbyvermeer 20 weken echo, tweety 20 weken echo, Dniise 20 weken echo echo, Diddl vk Eva1983 20 weken echo
    09: sunshine80 20 weken echo
    13: Elin 20 weken echo, Lise groeiecho + gyn Eva1983 VK
    14: marielle82 20 weken echo, Tinkerbel1984 pret echo 4D, FunnyMe cervixmeting
    15: Parr1983 20 weken echo Pipo1973 VK, Yule herhaling 20 weken echo, Nic79 20 weken echo
    16: MirandaT 20 weken echo, marielle82 vk
    21: Cossy 20 weken echo, sunshine80 vk
    23: Nic79 gyn
    24: Funnyme pretecho
    28: Jessejaime vk
    26: Yule VK, Jale gyn.
    30: Diddl pretecho, IrisB pretecho 3D
    31: Krisstel 3D echo
    Juni
    03: Pisum pretecho 3D+4D
    14: Roshi pretecho 3D + 4D
    23: Cossy pretecho 3D + 4D
    24: parr1983 pretecho 3D + 4D, Lise verlof!
    25: steen pretecho
    28: Azeb verlof!
    Juli
    17: Diddl vakantie & aansluitend verlof + vrije dagen t/m 04-01-2009
    19: Kaatje85 vakantie& aansluitend verlof
    22: steen verlof!
    25: Yule verlof!
    29: FunnyMe verlof!
    Augustus:
    04: Krisstel verlof! IrisB verlof!
    15: Pisum verlof!
    19: Dreames verlof!
    28: MirandaT verlof!

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    IrisB ik heb je verlof erbij gezet! En Azeb jouw verlof is veranderd.

4. Hoi meiden! Zelfs het mooie weer weerhoudt jullie er niet van om achter de pc te kruipen, zie ik... ;) :)

@Wupje: Een los aerosleep-matrasje bovenop de gewone matras is mij afgeraden door de kraamzorg. Het matrasje dat wij hebben, heeft wel een aerosleep bovenlaag, maar bestaat dus verder uit één stuk.
    Ik weet eerlijk gezegd niet meer waarom een los aerosleep matrasje wordt afgeraden...

@Nic79: Goh, nog een tweelingmama erbij! Ik geloof dat er nog nooit zoveel tweelingen geboren gaan worden als bij de september-mama's... :D

En wat de straie betreft: In dit geval is mijn leeftijdeen voordeel, op je 38e is je vel (helaas) niet meer zo straks als op je 25e. Maar mijn buik groeit nu wel streeploos (bij Jasmijn was dat ook al zo)... :D

Hier verder geen bijzonderheden. Morgen (eindelijk) de 20 weken-echo en verder deze week nog twee sollicitatiegesprekken. Drukke, maar leuke week dus... :D

5. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Yule: wat is een voedingskussen?
    @Krisstel: eh.. en wat is een badzitje? Moet je dat hebben? Of kan je beebietje ook zonder badzitje?

Wist helemaal niet dat deze dingen allemaal bestonden zeg... *bloos*

6. Moppiepoppie

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Enne..
    @Lola: ik heb ook eryacné maar gebruik het niet meer omdat het een antibiotica-crème is. Kan dat geen kwaad dan?

7. @Moppiepoppie: De huisarts heeft mij dit middel jaren geleden voorgeschreven toen ik aangaf een kinderwens te hebben, ik gebruikte namelijk eerst Inderm. Ook de bijsluiter van Eryacné vermeldt dat het middel zonder bezwaar tijdens de zwangerschap mag worden gebruikt...

8. Dit... :D

9. Mss Ace

Mss Ace Actief lid

19 mrt 2007
    256
    0
    0
    Zaanstad
    Goedemorgen allemaal,

Ik heb de laatste 3 pagina's bijgelezen, sorry geen puf voor de rest.

Wij hebben een heerlijk weekend gehad, lekker geklust in het kamertje en genoten van het mooie weer.

Vrijdag bij de vk geweest en alles was weer prima.

Voor de agenda de volgende afspraak bij de vk is op 22 mei al en op 6 juni een 3d/4d pretechto en 5 augustus begint mijn verlof.

Over straie, gelukkig nog geen last van en blijf gewoon lekker smeren al wat het helpt is meegenomen.

10. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hallo dames!
    Wat een weertje nog steeds he, heerlijk!
    Vanmiddag lekker in het gras liggen bij het bevrijdingsfestival, jammer genoeg wil mijn man niet mee... :(
    Nouja, ik ga lekker wel, verheug me er al een hele tijd op!
    Verder geen nieuws geloof ik hier.
    Nic en Marijke (of was het nou Marije), welkom hier!
    Tjee wat een tweelingen zeg.
    Fijne dag vandaag!
    Groetjes
    Azeb
    PS de twee sites met muurstickers ga ik nog even uitgebreid bestuderen!

11. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Wat leuk nog een tweelingmama, zie dat je ook een plaatsgenootje/stadsgenootje(of je hoe je dat ook zegt haha) van me bent Nic79 :)

Dnisse leuk gehad dus in Eurodinsey :D
    en nog gefeli met je 20 weekjes. lekker gevoel he als je over de helft bent ;)

Hier vanmorgen plantjes gekocht. NIet zo heel veel want we gaan over 4 weekjes op vakantie en dan moet mn zusje het allemaal maar bijhouden, en die heeft net zulke groene vingers als dr zus dus dat doen we dr maar niet aan 8)
    Dhani ligt sinds gisteren in zn nieuwe kamertje en hij vind het helemaal geweldig. Nu alleen nog wachten tot het grote bed geleverd wordt, maar dat wordt waarschijnlijk pas in juli.

12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Lola: dank voor de uitleg 'voedingskussen'! Wat apart dat een los aerosleep dekje wordt afgeraden. Dat snap ik niet helemaal. Lijkt me een stuk makkelijker wassen dan een heel matras...
    Mij is namelijk uitgelegd dat je niks op een aerosleepdekje moet leggen (dus geen hoeslaken, molton of hydrofiele luier) omdat dan het hele principe van de aerosleep teniet gedaan wordt.... dus nou weet ik het ff niet meer. Als je baby dan spuugt, spuugt ie gelijk op het matrasje... dat kan toch ook weer niet de bedoeling zijn. Ik vraag me weleens af of die verkopers het zelf allemaal wel snappen... of dat ze gewoon maar wat roepen.

@Nic79: zo hee! nog een tweeling! Welkom en alsnog gefeliciteerd natuurlijk!

@Moppiepoppie: zie de foto van Lola. Je kunt er leuke gekleurde hoezen voor kopen. Een badzitje kun je in het badje zetten zodat je kindje daarin steunt en je 2 handen vrij hebt. Ik twijfel daar persoonlijk aan en houd liever mijn baby zelf vast. Ben als de dood dat ie toch onderuit glibbert met zo'n badzitje.

@dniise: gefeliciteerd met de 20 weken! Mooi buikje heb je! Ik wou dat ik zo slank was als jij! (zowel voor de zwangerschap als nu...)

@IrisB: succes deze week!

Ik heb ook nog geen striae. Gelukkig. (ff afkloppen) Ik smeer om de dag ongeveer, maar eigenlijk meer tegen droge huid dan tegen striae.

Ons badje gaat op een standaard in de babykamer. Onze badkamer is wel groot maar er kan niet nog een badje staan of een commode (en de wasmachine staat ergens anders, wel handige tip trouwens Diddl).

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi dames!
    Zo er is veel geschreven in 1 dag zeg :confused: maar ik ben weer bij!

@ Mama meike sterkte hoor de komende dagen met werken en doe maar lekker rustig aan.
    @ Sannemart grappige foto hoor met Loeki!
    @ Kaatje jij bent echt goed bezig met opruimen. Je vriend nog een dikke vis gevangen.. :D ?
    @ Ingeltje balen hè met zo'n mooi weer werken, ik ervaar het nu ook :cry: Ik wil naar HUIS !
    @ Yule dat menu klonk ook heerlijk! Snap dat ze het lekker gevonden hebben, wel jammer van het ijs (mannen hebben soms ook last van dementie 8) ) Vervelende situatie met je schoonouders maar ja daar doe je vaak weinig aan. Komt misschien nog wel goed als de kleine er is.
    @ Eva hier ook 2 van die sloddervossen die steeds weer opnieuw hetzelfde moeten opruimen.. :oops:
    @ Diddl leuke foto's hoor!
    @ Krisstel ook een mooi kamertje!
    @ Cossy hopenlijk is het goed gegaan met je nichtje en is de kanker verwijderd. Altijd rot zoiets.
    @ Roshi in Limburg is het altijd gezellig....! :D Heerlijk dat je al in juli verlof hebt 8)
    @ Krisstel oh leuk zo'n kraamvisite en idd dan wordt wachten moeilijk!
    @ Nic 79 welkom!
    @ Sunshine komt wel goed hoor met de 20-weken echo!
    @ Irisb ook lekker zo'n appartement met een fijn balkon. Ik vond het in mijn appartementje in de stad ook altijd erg gezellig.
    @ Azeb veel plezier vanmiddag! (stiekum ben ik heel jaloers... :oops: )
    @ Yule klopt voor aerosleep heb je speciale hoeslakens die heb ik erbij gekocht. De meningen verschillen trouwens een beetje over dit systeem. Sommige zijn juist heel tevreden terwijl andere zeggen dat het teveel circuleert waardoor het beebje zichzelf niet warm kan houden. Ik ga in elk geval de kraamzorg nog even vragen wat zij ervan vinden.

Ik ben nu vandaag op het werk en hier is geen bal te beleven... :evil: Vanochtend lagen alle systemen eruit dus pas sinds een uur kunnen we weer werken ...

Ik bedacht me gisteren opeens dat bij de 20-weken echo bij ons niet geluisterd is naar het hartje van de kleine. Is dit raar? Ze heeft wel de hartkamertjes en alles gecontroleerd maar niet het geluid erbij aangezet.
    Ik weet eigenlijk niet of dat zo hoort?

14. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Hi meiden >

Bij ons gaat het badje gewoon in de badkamer, en ik heb gewoon 2 aankleedkussens gekocht. Zo duur zijn die dingen niet :) . Ik wist niet eens dat ze niet van de badkamer naar de kamer mochten worden gebracht :( Maar ja ze zullen wel weten wat ze doen/zeggen

Ik heb gelukkig ook helemaal nog geen last van straie. Terwijl ik vroeger toen in ineens veel was aangekomen er wel veel last van heb gehad. Nu gelukkig nog niet :D

Heerlijk zeg nog op vakantie. Tot heveel maanden mag je nog met vakantie? Ik wil ook nog wel even een weekkie weg ofzo :D

sunshine80> Ja ook een almere bewoonster :) Ik woon er al bijna mijn hele leven het bevalt mij er prima ! :D

15. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    nic79, als je 2 aankleedkussens hebt en je kunt je kindjes gewoon in de badkamer aankleden (plek genoeg bedoel ik) dan kun je je kindjes gewoon in de badkamer in bad doen.

Maar volgens mij gaan de meeste ouders ook douchen met een kleintje zodra de navelstomp eraf is. Das een stuk makkelijker!

16. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    hier ook geen striae (op mijn buik dan, wel elders :) ), maar volgens mij komt dat meestal pas later, als het komt...
    ik smeer ook, maar vooral tegen de jeuk door droge trekkerige huid.

ik heb wel de hoop dat ik het niet krijg, mijn huid heeft zich zo goed gehouden de vorige zwangerschappen, zou wel een beetje flauw zijn als het deze laatste keer er wel in schiet, toch?

Ik heb ook twee aankleedkussen, een boven op de commode en een beneden in de buurt van de badkamer en voor overdag (sowieso handig als je meedere kleine kids hebt).

17. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Funny me> Ja ik kleed ze dan ook gewoon in de badkamer aan :) Jij wist trouwens al vroeg dat je twee meiden krijgt! Bij mij konden ze het tot 2 weken terug nog niet zien, maar het zijn ook twee dwarsliggers ;) Net als hun moeder.. Hoop dat ze het tijdens de 20 weken echo wel kunnen zien :D

18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Wij hebben met 16+5 een 3d 4d echo laten maken. Het was overduidelijk dat we 2 meiden krijgen. Het scheelt ook wel dat ze 1eiig zijn dus ze zijn allebei 3x gecheckt. Bij de 20 weken echo waren het nog steeds 2 meiden. Wanneer heb je je 20weken echo? Ga je het ook hier vertellen wat je krijgt?

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey Meiden. Nou na een slechte nacht slapen moest ik toch naar de arbo toe.
    Een route van internet afgeplukt zonder snelweg,zodat mijn moeder ging rijden.
    Na 2x verkeerd rijden en 10 min. te laat aangekomen was ik er dan eindelijk !
    Gesprek gehad van 10 min. en " mag " gewoon 4 uur per dag blijven werken en zelf aangeven als het te zwaar wordt.

Wens3 : Leuk een meisje. Gefeliciteerd ! Balen dat je ook last van je bekken hebt.
    Ow jee baby op de kamer? weg privacy haha.maar ja als het niet anders kan toch.
    Hier ook bezig met de kaartjes hoor,moet alleen nog even de tekst doen.

Yule, hoe kan hij nou het lekkerste vergeten?

Funnyme, wist idd dat er iemand kraamverzorster was,dus dacht krijg vast wel een keer de goede reden te horen haha.

Nic79. welkom.. leuk nog een tweeling in de groep !
    We hebben ook een hyves. www.september2008.hyves.nl

Iris, koplamp is bij 1 punt afgebroken,maar blijft gelukkig wel zitten.
    ow jee waarnemend hoofd? Spannend !

Denisse. welkom terug ! Mooi buikje.

Wupje. helaas vriendje had niets gevangen ( arme hij )
    Hier is ook niet geluisterd met de 20 weken echo.maar wordt wel iedere 4 weken door de vk gedaan. mag woensdag weer

Ga zo even de boodschappen doen en 2 kruikzakken halen bij de Hema.
    Daarna denk nog ff lekker met de hond wandelen. Vind hij ook lekker. ff zwemmen enzo.

Fije dag.

20. Moppiepoppie

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Yule en Lola: ik weet niet van jullie het daar over had, maar waarom is een voedingskussen dan handig voor in bed? Ben echt een dombo volgens mij *bloos nogmaals* :p

Deel Deze Pagina