@Jannes: Hee, je bent er weer! Ik krijg ook meer last van zitten dan van staan eerlijk gezegd... Heb een zittend beroep, maar moet echt elk uur wel even een stukje lopen hoor. Mijn stuitje doet anders verrekte zeer van die bureaustoel! @Moppiepoppie: ik vind het super in bed, dat voedingskussen, je klemt hem tussen je benen of omarmt 'm, kan ook achter je rug langs voor extra steun... het heeft mij van mijn rugpijn en pijn in mijn heupen 's ochtends afgeholpen sinds ik er mee slaap (sinds 4 dagen).
hey meiden, weinig nieuws hier, heb de laatste dagen flink van het zonnetje genoten, vandaar dat ik niet veel hier geweest ben! De kleine schopt er flink op los in mijn buik, manlief kan het ook al goed voelen aan de buitenkant, dat is wel bijzonder hoor! Sorry meiden vandaag even geen reacties op iedereen! Tot later
wat eten we wij eten aardappeltjes met witte bonen in tomatensaus en een crokant kip snitzeltje. pap lust dit niet dus die heeft nu de avond dan eet mama dit hihi. verder weinig nieuws 2 nieuwe mama's zag ik welkom. nog een 2ling erbij leuk hoor.
Nog maar 1 nachtje SPANNENDDDDDDD (over 22 uur weten we hopelijk of we een jongentje of een meisje krijgen @ ingeltje; ja echt helemaal super! de site is www.dagstrand.nl @Cossy; ik vind maastricht echt een supergezellige stad, wel jammer dat ik het lopen al zat was na 1.5 uur maar de terrasjes deden ook erg goed @marijke 1982+ nic 79; WELKOM! en gefeliciteerd natuurlijk! @dniise> leuk disney! mooi buikkie trouwens @Wupje> ik denk als ze het hartje gecontroleerd hebben dat het verder ook helemaal goed is! @kaatje> jeetje dat hele eind rijden voor 10 minuten pfff... wel fijn dat de arbo het met eens was om minder te werken! @Iris > wij eten sla, aardappeltjes en een schnitzel jamjam @Jannes> goed opletten hoor met je stoel, zorg dat je goed zit en dat de stoel naar jouw houding staat, bespaart een hoop last over het badje, bij ons gaat hij gewoon in het kamertje dat past makkelijk denk ik. Ook wil ik een tummytub zo een met een wit ijzeren standaard die vind ik zooooooo mooi 500 pagina's YEAHHHHH vandaag voor het eerst naar de fysio geweest. heel veel tips gekregen, het verbaasde haar wel dat ik nog steeds fulltime werk... ik moet meer naar m'n lichaam luisteren zegt ze.. sja makkelijker gezegt als gedaan, het zit nou eenmaal niet in me dus als ik het echt niet trek zou ik er toch echt aan moeten geloven. Vrijdag moet ik weer en dan krijg ik oefeningen... wil iemand mij op de lijst zetten bij verlof op 15-8 dan gaat het "officieel" in. zodra ik weet welke datum het echt word geef ik wel een seintje voor de lijst
Roshi. Spannend je 20 weken echo ! Ik zal de kleine in het begin denk wel in de babykamer in bad doen,maar als hij wat groter is lekker in de badkamer. Scheelt een hoop gedoe met water heen en weer lopen Gaan even met de hond wandelen. Fijne avond.
Hier kan ik de kleine badderen in de babykamer, maar het zou ook makkelijk in de keuken kunnen met het badje op de keukentafel. Denk dat ik dat ook het meeste ga doen. Het is bij ons beneden meestal ook warmer als boven dus misschien ook wel fijn voor de kleine. Als de kleine wat ouder is kan die gewoon in het grote bad in de badkamer.
je bent niet de enige hoor. een voedingskussen weet ik ook alleen maar omdat ik dat ooit bij een vriendin zag, en een badzitje kwam ik bij de HEMA tegen. verder vond ik die tips over badje/aankleden heel nuttig omdat ik daar zelf niet echt over nagedacht had en ook vraag ik me nog steeds af wat een zwangerschapsmasker is..
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/ 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ...kalender: ♂ ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [?]... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS 02 september 2008 *Babydreame ... ? jaar ... ?e ... Kalender ... Denkt zelf: .? ... *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING! *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV *1summer ... 32 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ 03 september 2008 *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ? *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING! 05 september 2008 *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 06 september 2008 *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Moniek ... 30 jaar ... 3e [♀♀]... Kalender: ♂ 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV 08 september 2008 *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING! 09 september 2008 *Danielle84 ... 23 jaar, 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV 10 september 2008 *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?... *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender ... Denkt zelf: ? 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING! 14 september 2008 *mica ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... ? 15 september 2008 *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Muiz ... 34 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV 23 september 2008 *Jetty ... 30 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂ *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? 25 september 2008 *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Nic79...28 jaar 1e & 2e... Kalender ♂... denkt zelf ♂ en ♀...ZKH...?? TWEELING! 26 september 2008 *Renske ... 31 jaar ... 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ? 27 september 2008 *Marijke1982 ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... ? 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV Nu: 61 september mama's! 15 meisjes in de buik ... 10 jongens in de buik ... 8 mama's laten zich verrassen ... 8 mama's houden het geheim De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Elin MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil Dniise <--> Tweety Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Roshi <--> Chaartje 79 Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> decia mamameike <--> Mss Ace (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!) Agenda: Mei: 06: Roshi 20 weken echo, jessejaime 20 weken echo, Lola 20 weken echo, Parr1983 vk 07: Dreames 20 weken echo, SanneMart 20 weken echo, renske 20 weken echo, Cossy vk 08: debbyvermeer 20 weken echo, tweety 20 weken echo, Dniise 20 weken echo echo, Diddl vk Eva1983 20 weken echo 09: sunshine80 20 weken echo 13: Elin 20 weken echo, Lise groeiecho + gyn Eva1983 VK, Marijke1982 VK 14: marielle82 20 weken echo, Tinkerbel1984 pret echo 4D, FunnyMe cervixmeting 15: Parr1983 20 weken echo Pipo1973 VK, Yule herhaling 20 weken echo, Nic79 20 weken echo 16: MirandaT 20 weken echo, marielle82 vk 20: Marijke1982 20 weken echo 21: Cossy 20 weken echo, sunshine80 vk 23: Nic79 gyn 24: Funnyme pretecho 26: Yule VK, Jale gyn 27: Marijke1982 pretecho 28: Jessejaime vk 30: Diddl pretecho, IrisB pretecho 3D 31: Krisstel 3D echo Juni 03: Pisum pretecho 3D+4D 14: Roshi pretecho 3D + 4D 23: Cossy pretecho 3D + 4D 24: parr1983 pretecho 3D + 4D, Lise verlof! 25: steen pretecho 28: Azeb verlof! Juli 17: Diddl vakantie & aansluitend verlof + vrije dagen t/m 04-01-2009 19: Kaatje85 vakantie& aansluitend verlof 22: steen verlof! 25: Yule verlof! 29: FunnyMe verlof! Augustus: 04: Krisstel verlof! IrisB verlof! 15: Pisum verlof! 18: Marijke1982 verlof! 19: Dreames verlof! 28: MirandaT verlof!
500 bladzijden! tjemig, wat een geklets hier! Ik heb even nieuwe buikfotootjes geplaatst in mijn album, van 22 weken. Is weer een heel verschil met 20 weken vind ik zelf. Ik schrik echt van mezelf in de spiegel!
Zo ik heb mezelf ook even toegevoegd.. Bedankt voor de felicitaties en het welkom heten Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Marijke, ben net 26 jaar oud geworden. Woon samen met mijn vriend, we hebben net een huis gekocht dus gaan over een paar weken verhuizen Dit word ons eerste kindje, we zijn erg benieuwd wat het gaat worden, we denken zelf allebei een jongetje maar de echo zal ons het antwoord geven (20 en 27 mei hebben we die). Even afwachten dus nog. Tot nu toe loopt mijn zwangerschap erg voorspoedig, heb in het begin alleen last gehad van moeheid, maar dat is nu gelukkig weer weg. Verder heb ik nergens last van. Nou dat was het wel weer. Voor vragen, gil maar raak Vanaf nu ga ik hier fanatiek meelezen!
cossy: ik was ook in Maastricht Ik was er op donderdag 1 mei en zaterdag gingen we weer terug. Wat een geweldige stad zeg! Die keitjes liepen niet zo makkelijk, dus inderdaad veel terrasjes gepakt, maar daar was het ook prachtig weer voor Gisteren hebben we met het prachtige weer de kast voor de babykamer in elkaar gezet. Nu het ledikantje en de commode nog... Morgen de 20 weken echo! Spannend! Ik ga 16 juli op vakantie met aansluitend verlof (tot 1 dec). Heerlijk vooruitzicht Ester
He lieve meiden! Zoo hier ben ik ook weer eens, met dit mooie weer zit ik niet zo vaak achter de computer hoor hihi... @ Alle nieuwe meiden, welkom! @ Yule: Inderdaad een verschil zeg, mooie toeter al hoor! Ik ga vanavond ook weer eens nieuwe buikfoto maken. @ Pisum: Zwangerschapsmasker kan je krijgen als je onbeschermd in de zon zit. Door de hormonen reageert je huid anders op zon als je zwanger bent, waardoor je vervelende vlekken op je lichaam maar vooral je gezicht kan krijgen, die lang niet altijd weg gaan na de zwangerschap. In het zonnetje dus even opletten! @ Roshi: Oh wat spannend morgen, mogen wij het ook weten? Nee hoor ik ben niet nieuwsgierig hihi! Veel succes en plezier in ieder geval. @ Kaatje: Lekker die nep champi hahaha! Ben blij dat de arbo het met je eens is, nu lekker relaxen hoor! @ Iedereen: Jeah 500 blz, op naar de 1000! Hier gaat verder alles goed. Deze week hoef ik lekker maar 4 dagen, heb vrijdag lekker vrij en het wordt heerlijk weer dus ik ben blij, weer een heel lang weekend. Verder heb ik geen kwaaltjes meer, alleen hou ik sinds de warme dagen heel erg veel vocht vast! Als je mijn enkels ziet lach je je kapot haha, wat een dikke voeten jeetje! Meer mensen hier last van? Verder krijg ik nu steeds meer het idee van: Woeiii wat gaat de tijd snel! Alweer bijna 23 weken, ga over ruim 11 weken al met verlof! En, stel dat mijn kleine meisje met 37 weken geboren wordt, is ze er al over 14,5 week! Mijn zus is nu 38 weken, erg spannend dus! LiefsXXX
Hoi hoi.. @Kaatje heel gedoe dus om bij de arbo te komen Gelukkig mag je zelf aangeven als het te zwaar wordt toch Nog lekker gewandeld met je hond? @Wupje wat zonde van je broek. Zitten er geen knoopjes aan de binnenkant die je kan verstellen? @FunnyMe wat erg zeg van je buurvrouw. Weet je al wat meer of het inleiden is gelukt? @Nic79 wat leuk dat je het ons ook wilt vertellen wat je gaat krijgen. Spannend he @Lola en jij al wat " verdachts" gespot bij je buren? @Cossy ging lekker dus met je hihi @Jannes wat is het snel gegaan zeg je vakantie. Zo te lezen heb je het heerlijk gehad Succes bij de Yoga vanavond! En gefeli met je eerste berichtje op de 500e pagina Kletskousen haha @IrisB klinkt lekker wat je ging eten Wij hebben chili con carne gegeten..heerlijk met dit weer Maar had ff niks anders in huis haha @marielle nog gefeliciteerd met je man fijn dat je je goed voelt ondanks de vermoeidheid @Steen lekker toch genieten van het mooie weer @Roshi hopelijk heb je wat aan de fysio en idd goed naar je lichaam luisteren he Spannend morgen! @Yule wat een verschil alweer je buik met die foto van 2 weken geleden. Je groeit mooi hoor @Esje72 jij ook al de echo morgen. Spannend En wat klinkt dat lekker he zo lang verlof @Tinkerbell balen dat je vocht vasthoud. Ik heb er gelukkig nog geen last van. Heb het toen wel gehad bij mijn zoontje, maar ja toen was ik ook zwanger tijdens de hittegolf, dus niet zo verwonderlijk dat ik beetje ging opzetten Spannend van je zus Las iets over het badje. Wij badderen de kleine in het begin in haar kamertje. Na een paar maandjes zal het badje wel weer verdwijnen bij de douche want dan beginnen ze flink te spetteren Ik vond zo'n badzitje na een maand of drie super makkelijk, je baby wordt best zwaar dan en je hebt dan je beide handen vrij.. Striae heb ik gelukkig geen last van nog en hoop het ook niet te krijgen. Heb het bij mijn vorige zwangerschap ook niet gekregen. Heb toen ook flink gesmeerd met zwitsal mama en doe dat nu ook dus ben benieuwd.. Zooo flink verhaal haha maar heb iedereen geloof ik wel gehad en anders sorry fijne avond allemaal
Hoi meiden! Ben echt doodop zeg! Na een vrij drukke en warme dag ben ik echt op te vegen... Esje & Roshi -> Leuk dat jullie het gezellig vonden in Maastricht! K denk dat k nu maar ff ga liggen! Wel blij dat vandaag 19 weken om zijn , nog 1 weekje en dan ben ik ook eindelijk op de helft. Oh, en ik denk dat ik vrijdag voor het eerst naar zwangerschapszwemmen ga (in sittard). Groetjes Cossy
Even snel bijgelezen ... is zo weer greys tijd. Zag weer wat nieuwe namen meende ik ... welkom meiden. Deze week weer volop 20 weken echo's ... spannend hoor meiden. Badderen kleine ... dat doen we tijdens de kraamtijd in de keuken. Daarna gaat ze lekker met ons mee in bad of onder de douche en lopen we met haar van de badkamer naar de slaapkamer. Hier ook geen straie ... hoop het ook niet te krijgen deze laatste zwangerschap eigenlijks. 500 bladzijden ... gaat goed hier. Gezelli hoor! Heb weer een nieuwe buikfoto geplaatst .. was weer zover. Gaat echt hard nu de weken hoor.
Tjee, wat wordt hier veel afgekletst zeg Jannes ja ik ook hier Je hebt dus een heerlijke vakantie gehad. Wat is iedereen al ver met de kaertjes, bij ons zit alleen het behang erop, maar dat hadden we al meteen gedaan toen we hier 3 jaar geleden kwamen wonen Verder komen de meubeltjes pas eind juni als het goed is Ik hoop het maar! Ik zit ook echt niet meer lekker aan mijn bureau. Maar komt ook gisteren hebben we weer een heel stuk gefietst en heb ontzettend pijn in mijn billen Ik wil het liefste helemaal achteruit zitten, zodat mijn borsten ook niet zo zwaar op mijn buik drukken, maar goed.... Verder vandaag weer wezen shoppen bij de prenatal, ff een 3 kwarts broek gekocht. en wat spulletjes/ lakentjes voor de kinderwagen Leuk leuk leuk! Nou meiden ik ga lekker voor de buis hangen tot morgen
@Lola, eindelijk morgen de echo..spannend! @Moppie, wij hebben het badzitje (is los verkrijgbaar) gekocht zodat we kleine niet steeds vast hoeven te houden. Meer voor een veilig gevoel. @Sunshine, lekker..waar gaan jullie naartoe? @Wupje, bij ons is ook niet naar het hartje geluisterd bij de 20 weken echo..zat me dat laatst ook af te vragen. @Nic, volgens mag je tot 6 weken voor de uitgerekende datum nog vliegen (is een beetje afhankelijk van de vliegmaatschappij) @Kaatje, hele wereldreis gehad dus fijn dat je 4 uur kan werken..vanaf wanneer begint het? @Funnyme, spannen van de buurvrouw! Om dezelfde reden lag onze buurvrouw vorige week ook in het ziekenhuis. Uiteindelijk is de bevalling toch spontaan op gang gekomen..hoop voor haar ook! @Jannes, denk het ook hoor al las ik gisteren weer dat het goed is om de kleine eens in de zoveel bloot te stellen aan lawaai zoals een concert haha..hoezo wat is wel of niet goed? Voor mij geen musical of concerten meer aangezien het geschop steeds harder wordt. Haha enne de eer was aan jou @Marielle, gefeliciteerd met de 20 weken! Overdag kriebelt het meer maar s avonds zijn het best wel harde schopjes..vind het ook niet altijd even prettig heel eerlijk.. @Roshi, hoop dat jullie een beetje kunnen slapen vannacht Veel plezier en succes morgen! @Pisum, zwangerschapsmasker kun je krijgen door zonlicht. Je krijgt dan bruine pigmentvlekken in je gezicht. (het antwoord was al gegeven zag ik..) @Yule, mooi bolletje hoor @Esje, veel plezier en succes morgen! @Diddl, wow dat groeit lekker. @Tinkerbel, echt mooi zon buik in een jurkje Hier niet zoveel bijzonders te melden mijn rugklachten zijn toch redelijk snel weer voorbij. We zijn nog steeds aan het wachten tot we de kleine aan de buitenkant kunnen voelen..al zal dit lang meer duren.
Hier toch nog even een snel bericht Sinds 2 dagen enorme rugklachten kan soms amper lopen zitten of staan. Vanmorgen op mijn werk moest ik iets heel lichts verplaatsen. Ging daarna achter de computer zitten en van het 1 op andere moment helemaal misselijk en duizelig ben op de grond gaan zitten tegen de muur. En na een 30 minuten ging het weer wat beter. Vk gebeld en die zei dat dit door de rugklachten kan komen. Moest wel rustig aan doen. Ben na mijn broodnodige werkzaamheden dan ook naar huis gegaan. Dus als iemand tips voor de rugklachten heeft.......... Verder heb ik niet alles meegekregen van de afgelopen dagen maar hoop dat iedereen een beetje kan genieten van het mooie weer en dat iedereen zich een beetje goed voeld verder. Zag wel 2 nieuwe moeders, helemaal super. Welkom.