Heey tink, doe maar rustig aan voor je kleintje hoor. Heb je ook nog eens een goede reden om je mannetje lekker voor je te laten zorgen! Maar goed luisteren naar je lichaam...
Tinkerbell schrikken zeg dat je dat elke keer wegvalt. Rustig aan doen en dan maar voor 100% de ZW in toch Knuffel
@tinkerbel mooie buik hoor. jeetje het is tobben met je bloeddruk zo. hoop dat je je snel weer wat beter voel. mijn bloeddruk was de laatste keer ook wat laag maar niet zo als bij jou. @klavertje ik heb ook van die vreet buien blijf maar eten hihi dan een ijsje dan een koekje. weer een appel tussen door. zo net de zolder geverfd maar hebben al gezien dat het wel een paar keer mag gebeuren helaas denkt het niet in een keer. donderdag heeft man lief vrij dus dan kan ie het nog een keer doen. misschien doe ik het vanavond nog een keer als ik zin heb hihi. morgen komt er niks van dan mag ik weer een paar uurtjes werken. verder weinig nieuws. schijn vanacht een harde buik gehad te hebben zijn manlief toen ie vanacht zijn hand erop legde het leek wel een eitje zij ie haha.
Hoi allemaal! Heerlijk weer zo'n zonnig dagje, alleen balen dat ik dan toch op kantoor zit... @ Funny me en hoe is het met de buurvrouw? Lijkt me wel eng hoor zo'n zwangerschapsvergiftiging. @ Lola ook al een uitgerekende buurvrouw....spannend! @ Irisb hmmm jammie een MARS heb ik nu ook zin in Trouwens je diner leek me erg lekker! @ Marielle je het bewegen van de beed als ik op mijn rug lig, vind ik zelf ook wat minder prettig. Op de zij is toch fijner. @ Kaatje ja ik had het bonusboekje van de AH ook gezien, wilde ook al gaan kijken voor de omslagdoek. Niet duur toch? @ Jannes let maar goed op je houding, zeker op kantoor bij veel zitwerk is dat toch belangrijk. @ Cossy weer een beetje bijgekomen van de warme dag gisteren? @ Krisstel is toch normaal dan dat ze bij een 20-weken echo niet luisteren naar het hartje. @ Tinkerbel sjit wat vervelend die lage bloeddruk. Heel veel sterkte en dikke knuf! Denk maar het gaat in elk geval om de baby en jou en met zo'n mooi weer in de ziektewet is niet de grootste ramp toch? @ Miranda succes met leren! @ Sunshine oh het was weer vroeg vanochtend...Heb je wel een fijne lange dag te gaan! Ik vind jouw naam nu wel erg toepasselijk Voelen jullie de beeb nu eigenlijk de hele dag door? Die van ons heeft zo zijn momenten dat ie een kwartiertje superactief is, en dan soms weer een uurtje of 2 niet en dan ineens voel ik weer schopjes. Bij de 20-weken echo lag ie trouwens in een stuitligging....hopenlijk draait het snel. Fijne dag allemaal!
@tinkerbel: jeetje wat vervelend dat je steeds flauwvalt... meestal is de dip van de bloeddruk rond de 20 weken en gaat het daarna weer omhoog. Ik hoop voor je dat dat bij jou ook zo is! Genoeg drinken helpt soms ook om je bloeddruk op peil te houden. @Wupje: maak je maar geen zorgen hoor! Je beeb draait nu nog de hele dag door, heeft ie zat ruimte voor. Ik voel de mijne soms echt een salto maken! Het wordt pas echt een stuit als ze gaan indalen en dan niet meer kunnen draaien... @MirandaT: succes met je examens! @Freesia: ja kletskousen he? Fijn dat het goed gaat en het bloedverlies gestopt is. Lekker genieten nu! En heel veel succes bij de 20 weken echo.
@ Mss Ace -> Ik haal de lijst van Jannes weer naar voren, Marijke heeft een vrij oude lijst gekopieerd dus er is een hele hoop vanaf... Zal ff kijken of jouw gegeven er nog op staan! @ Marijke -> Beter opletten dat je de laatste lijst kopieerd hoor! Anders kun je ook gewoon zeggen wat er veranderd, dan zetten wij het er wel op, het is heel vervelend voor andere dames als ze telkens alles opnieuw erop moeten zetten. @ Miranda -> Succes met de examens! @ Tinkerbel -> Ja irritant he, die lage bloeddruk! Ik ga ook telkens bijna tegen de vlakte... Dus heb altijd dropjes in de aanslag! @ Freesia -> Oww heb jij daar ook last van dat je t nog steeds niet kan geloven? Ik ook heel erg! Ik ben nu soms bang dat het alsnog mis gaat, maar volgens mij komt dat omdat het idee dat het mis zou gaan en erna alles weer zo is als van tevoren, beter is te bevatten dan het idee dat ik voortaan met een kleintje door het leven ga! @ Wupje -> Ik heb precies hetzelfde! Beeb is een tijdje actief, en dan voel ik m weer een hele poos niet, en dan issie weer wakker! Trouwens de baby kan vrolijk rondzweven en salto's maken tot week 28 ongeveer, dus alssie vandaag in een stuit ligt kan dat morgen weer anders zijn! Groetjes Cossy
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/ 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ...kalender: ♂ ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [?]... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS 02 september 2008 *Babydreame ... ? jaar ... ?e ... Kalender ... Denkt zelf: .? ... *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING! *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV *1summer ... 32 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ 03 september 2008 *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ? *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING! 05 september 2008 *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 06 september 2008 *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Moniek ... 30 jaar ... 3e [♀♀]... Kalender: ♂ 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV 08 september 2008 *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING! 09 september 2008 *Danielle84 ... 23 jaar, 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV 10 september 2008 *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?... *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender ... Denkt zelf: ? 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING! 14 september 2008 *mica ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... ? 15 september 2008 *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Muiz ... 34 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV 23 september 2008 *Jetty ... 30 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂ *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? 25 september 2008 *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Nic79...28 jaar 1e & 2e... Kalender ♂... denkt zelf ♂ en ♀...ZKH...?? TWEELING! 26 september 2008 *Renske ... 31 jaar ... 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ? 27 september 2008 *Marijke1982 ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... ? 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV Nu: 60 september mama's! 15 meisjes in de buik ... 10 jongens in de buik ... 8 mama's laten zich verrassen ... 8 mama's houden het geheim De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Elin MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil Dniise <--> Tweety Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Roshi <--> Chaartje 79 Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> decia mamameike <--> Mss Ace (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!) Agenda: Mei: 06: Roshi 20 weken echo, jessejaime 20 weken echo, Lola 20 weken echo, Parr1983 vk, Cossy vk 07: Dreames 20 weken echo, SanneMart 20 weken echo, renske 20 weken echo 08: debbyvermeer 20 weken echo, tweety 20 weken echo, Dniise 20 weken echo echo, Diddl vk Eva1983 20 weken echo 09: sunshine80 20 weken echo 13: Elin 20 weken echo, Lise groeiecho + gyn Eva1983 vk, Marijke1982 vk 14: marielle82 20 weken echo, Tinkerbel1984 pret echo 4D, FunnyMe cervixmeting 15: Parr1983 20 weken echo Pipo1973 VK, Yule herhaling 20 weken echo, Nic79 20 weken echo 16: MirandaT 20 weken echo, marielle82 vk 20: Marijke1982 20 weken echo 21: Cossy 20 weken echo, sunshine80 vk 22: Mss Ace vk 23: Nic79 gyn 24: Funnyme pretecho 26: Yule VK, Jale gyn. 27: Marijke1982 pretecho 28: Jessejaime vk 30: Diddl pretecho, IrisB pretecho 3D 31: Krisstel 3D echo Juni 03: Pisum pretecho 3D+4D 06: Mss Ace pretecho 3D+4D 14: Roshi pretecho 3D + 4D 23: Cossy pretecho 3D + 4D 24: parr1983 pretecho 3D + 4D, Lise verlof! 25: steen pretecho 28: Azeb verlof! Juli 17: Diddl vakantie & aansluitend verlof + vrije dagen t/m 04-01-2009 19: Kaatje85 vakantie& aansluitend verlof 22: steen verlof! 25: Yule verlof! 25: Jannes 2w vakantie & aansluitend verlof 29: FunnyMe verlof! Augustus: 04: Krisstel verlof! IrisB verlof! 05: Mss Ace verlof! 15: Pisum verlof! 18: Marijke1982 verlof! 19: Dreames verlof! 28: MirandaT verlof!
@Tinkerbel, jeetje zeg dat is inderdaad minder leuk nieuws! Wel goed dat je vk zo voorzichtig met je is..veel sterkte meis. @Freesia, leuk dat je er weer even bent Fijn dat het beter met je gaat..shop ze vanavod en alvast veel succes volgende week! @Klavertje, heb er gelukkig geen last van..maar veel water drinken helpt normaal goed. @Tweety, succes met verven! @Wupje, leuk he...geniet vooral van het gekriebel overdag! Denk ook dat het normaal is..vrouw zei ook dat een stuitligging rond deze tijd ook heel normaal is Net de foto's opgehaald bij de Prenatal..jammer dat mijn buik nog niet zo heel goed te zien is. Zal hem vanavond even hier plaatsen.
Hallo allemaal, @Yule: mooie buik hoor. En idd flink gegroeid in 2 weken. Had ik ook van 20 naar 22 weken. Omtrek was opeens van 90 naar 94 gegaan. Denk dat het door mijn 2 weekjes vakantie is gekomen. @Marijke: welkom! @Esje: veel plezier vandaag!! @Tinkerbell: spannend dat je zus al bijna uitgeteld is. Leuk om weer een neefje/nichtje te krijgen. Ik heb er 4 (2 nichtjes/2 neefjes in 1 gezin) en ik vind het geweldig! En jij ook een mooi buikje op je nieuwe foto! @Krisstel: je zal de kleine vast snel voelen aan de buitenkant. Ik zie het sinds ruim een week ook. Als ik op mijn rug lig zie ik gewoon stukjes van mijn buik bewegen. Heel grappig. Tis een druktemaakster. @Ydnic: vervelend dat je zo'n last van je rug hebt. Slaap je wel goed? Met een kussen tussen je benen en onder je benen als je op je rug ligt. Wat ook fijn is (gisteren bij Yoga geleerd) is met twee benen iets uit elkaar gaan staan en dan je bovenlichaam van links naar rechts draaien en je armen heel los meezwaaien. Makkelijke oefening die je overal kan doen maar wel heel ontspannend voor je rug. *hoop dat je hem snapt* @Roshi: jij ook veel plezier vandaag! @Azeb: succes met het vinden van een auto. Als je via internet kijkt, goed kijken of hij Bovag garantie heeft. Heb je iets om op terug te vallen als er iets mis mee is. @Tinkerbell: lees je nu je berichtje over je bloeddruk. Even schrikken zeg. Hoop dat VK er iets aan kan doen en je niet 100% in ZW hoeft. Dat zou wel heel vervelend zijn. @Klavertje: ik ken het wat betreft eten. Kan ook de hele dag eten en lekker snoepen. Moet wel eerlijk toegeven dat ik goede genen heb en al sinds ik klein ben kan eten wat ik wil en niets aankom. Zelfde met zwangerschap. Ben pas 4kg aangekomen en nog niets in de breedte. En een tip: neem als je een vreetkick krijgt iets van fruit (banaan) vult goed en is ook nog gezond. @Wupje: maak je geen zorgen om de stuit. Kindje heeft nog zoveel ruimte die draait zich nog paar keer om. Nou gisteren naar de yoga geweest. Het was heerlijk! Fijne ontspanningstips gehad, goede oefeningen voor ademhaling enzo en ook heldere uitleg over bevallen en hoe je daar me om moet gaan. Vond het echt lekker. Vooral de laatste 5 minuten liggen met kussentje, dekentje en maar ontspannen waren heerlijk Heb vannacht ook goed geslapen. Dus als er nog dames zijn die twijfelen over wat ze willen doen, dan is yoga een aanrader. Zal vanavond of morgen ook eens een nieuwe foto van mijn buik erin zetten. Groetjes!
Hey Thanks voor de lieve woorden allemaal, doet me toch wel goed! Vanmiddag moet ikom kwart over 3 bij de verloskundige zijn, mijn zus brengt me even want mag niet meer in de auto met die flauwtes. Lag net weer gestrekt in de tuin, mijn legging helemaal kapot Zo gaat het dus niet, hopelijk vanmiddag een oplossing vinden samen met de vk. Nu even een broodje eten en weer in de tuin, het is erg heet in het zonnetje dus blijf lekker in de schaduw! Liefs X
Tinkelbell> Meis wat vervelend zeg dat je zo'n lage bloeddruk hebt. Sterkte ermee! Krisstell> ik voelde tot voorkort nog helemaal niks, maar nu sinds vandaar voel ik ze ik wel wat. Maar van de buitenkant zie ik helemaal nog niks, ach komt vanzelf meid. Ingeltje> Mooie buikfoto hoor! Ik zal er ook weer eens een plaatsen. Jannes> Nog maar vier kilo aangekomen, netjes hoor! Bij mij viel het nog wel mee, maar ik had 2 weken niet gestaan en zag gisteren ineens dat ik nu op 11 kilo zit Schrok er toch wel een beetje van. Maar ja mijn buurvrouw (heeft ook een tweeling) vertelde dat ze van 70 kilo naar 125 kilo was gegaan POEH! Dat hoop ik toch niet mee te maken! Ik heb ook net even zitten rekenen en denk dat ik per 7 aug verlof neem. En dan pas weer 5 jan beginnen. Dit even overleggen met mijn leidinggevende alleen zij is nu ziek Heerlijk vooruitzicht! \/
Yule, mooi buikje weer, en je ziet zeker verschil. Meiden hoe waren de echo's vandaag? Tinkerbell. Balen dat je zoveel vocht vast houd. Ik heb dat heel erg gehad toen ik hormooninjecties gebruikte,maar moet zeggen dat ik nu nog een verschil zie ( of ben gewoon gewend aan al dat vocht wat er nog zit haha) Dus bij je zus kan het ieder moment gebeuren. Spannend ! Jij ook een mooi buikje ! Je hebt trouwens heel veel mooie foto's Knap balen dat je bloeddruk zo laag is,en idd als je nu 100% in de ziektewet moet, moet je goed onthouden dat je het voor jezelf en je baby doet ! ( en zo'n straf is het niet met dit weer haha) Lijkt me idd erg verstandig als je zelf geen auto meer rijd, wel balen dat je dan afhankelijk wordt,maar ja dat is dan niet anders. Verder goed drinken he ! Sunshine. Ja was lekker met de hond. Precies een mooi stukje voor mij en hij kan daar lekker los en zwemmen. Diddl. mooie buik ! Krisstel. Ik werk alweer een paar weken 4 uurtjes op een dag,maar duurde erg lang voor ik een oproep van de arbo kreeg. Ydnic..Tegen rugklachten helpt weinig behalve heel goed naar je lichaam luisteren, genoeg rust en een warme douche. En eerst stabiliseren voor je iets tilt ( bekkenbodemspieren en onderste buikspieren aanspannen ) Moppiepoppie. Ik heb voornamelijk rechts pijn, zeker met draaien. Maar met een voedingskussen ga ik wel op mijn rechterzij liggen, en dan leg ik het kussen languit achter me ( dus in mijn rug ) en dan hou je nog een stukje over en dat kan je precies tussen je benen doortrekken> Ziet er lekker stom uit,maar geeft je wel veel steun in je rug en je draait je ook niet meer op snachts Eva, je haar eraf? Spannend...enne foto ! Freesia.. Ook veel last van hartkloppingen gehad. Komt omdat jou hart harder moet pompen om al het bloed rond te krijgen. IS een rot gevoel,maar kan geen kwaad. Gelukkig is je bloedverlies over en gaat het langzaam aan beter. Klavertje. Gewoon lekker blijven eten haha. je hebt een excuus hoor. Weet niet of het echt zo is,maar heb eens gehoord dat als je vette dingen eet ( patat ofzo ) je er melk bij moet drinken. Dit zou het vet afbreken. Wupje, nee zeker niet duur. Vond die rompertjes enzo echt niet leuk met die eendjes,maar die omslagdoek is wel makkelijk> Gisteravond uitgeprobeerd op een knuffel, dus knuffel ligt nu lekker warm in de maxi-cosi haha Mijn vriend verklaarde me al voor gek Hier voel ik hem ook de ene dag meer dan de andere dag,maar wel dagelijks. Moet zeggen dat hij vandaag heel stil is. Een lekker lui dagje denk. Zal het trappelen vanavond wel beginnen. Zo he he ik ben weer bij.
hoi hoi wat afgekletst zeg in een paar dagen tijd. ik ben sinds gisteren begonnen met halve dagen te werken en we bekijken nu per week wat wel en niet kan. ik kan nog steeds niet lekker slapen en ga morgen maar naar de huisarts want de fysio wil ook niet echt helpen dus ja. ik ga nu lekker in de tuin zitten en genieten van het mooie weer. fijne dag nog en geniet er van xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Wat is het hier toch gezellig! Mijn slaappatroon is ook erg verstoord. Ik kwam gisteravond thuis, hartstikke moe. Dus ik denk: dat zal lekker slapen worden! Lig ik een uur wakker in bed en toen maar weer eruit gegaan, effe wat gegeten, gedronken, lekker tv gekeken en rond 1 uur weer naar bed. 's Ochtends vroeg wakker door het licht, maar het lukt me soms nog nét om weer door te slapen. Eigenlijk voelde ik me net lekker fit, maar ik ben net effe uurtje op pad geweest om onze auto over te schrijven en te verkopen, nu weer thuis en weer toe aan een dutje . Gek hoor, ik voel me echt bejaard. We zitten al met een flink clubje in de ziektewet zeg! Ik dacht zelf dat het allemaal wel los zou lopen maar het blijkt toch zwaarder dan verwacht. Leuk dat een aantal meiden weer ff wat laat horen! Freesia; hoop dat alles nou wat lekkerder zal verlopen! Lekker hè Jannes, die laatste oefening met yoga! Lekker contact zoeken met de kleine, lag de eerste keer met tranen in mijn ogen...zo heerlijk!
Hoi! Jannes ik heb me net ook aangemeld voor de yoga! Ik wilde eerst gewoon zwangerschapsgym gaan doen maar aangezien ik zoveel positieve verhalen hoorde van de yoga heb ik besloten om te switchen. Ik was net op tijd, volgende week woensdag kan ik al starten! Ben benieuwd, heb er wel zin in. Vooral omdat ik ook vaak het gevoel heb dat ik door mijn benen heen ga als ik even gezeten heb. Zij zullen wel fijne oefeningen hebben. Ja Ingeltje mooi buikje! Tinkerbel succes dadelijk bij de VK.
Hey Meiden. Heb net even wat besteld via internet. Had van mijn broertje een kadobon van 50 euro gehad,maar vond er nou niet echt leuke dingen tussen zitten. Heb dit besteld http://www.babykado.com/index.php?name= ... od&pid=215 Dan met een creme bies, en een groen slakje erop geborduurd. http://www.babykado.com/index.php?name= ... od&pid=167 En dan de groene, met een wit slakje en de tekst " papa's kanjer " http://www.babykado.com/index.php?name= ... od&pid=166 De blauwe en dan zonder plaatje en met de tekst " FUNNY ME ! " http://www.babykado.com/index.php?name= ... rod&pid=84 Wit lakentje met een groen kroontje en hieronder in het groen de naam van de kleine. Kan dit lakentje dus nog niet op het bed leggen voor de bevalling.