Nee niet echt. Heb nu allemaal geleende kleding van vriendinnen, vind MP vaak wel leuk om te kijken. Shirtjes rekken altijd wel mee, alleen broeken is altijd een risico met bestellen.
@Wupje: nou daar ga je zeker geen spijt van krijgen. Het is zo ontspannen en vooral bij die laatste oefening ben je helemaal relaxt. Bij mij werd Uk heel levendig. Die vond het wel lekker dat mama zo relaxt was. Heb me voorgenomen om na een drukke dag op het werk wat oefeningen te doen, zodat ik ff de spanning van me af kan halen. Ben benieuwd wat je ervan vindt.
Dag dames, Ik heb er een vervelende 24 uur opzitten... Gisteroverdag kreeg ik krampen in rug en buik, met veel last van harde buiken. Ik heb er verder geen aandacht aan geschonken, ik dacht dat het er allemaal bijhoorde. Vannacht werd ik er een aantal keren wakker van, één keer waren de klachten zo erg dat het weer 1 1/2 uur duurde voordat ik weer insliep. Ik heb even overwogen het ziekenhuis te bellen maar aangezien mijn man niet thuis was i.v.m. nachtdienst en ik niet alleen wilde gaan, heb ik maar even afgewacht. Vanochtend was het niet beter maar ben toch gaan werken (tja, je bent een workaholic of je bent het niet...). Daar werd het echter steeds erger en ik heb op een gegeven moment toch maar even naar de poli gynaecologie gebeld. De assistente verbond me al snel door met een arts en deze wilde me, na het verhaal gehoord te hebben, toch graag even zien aangezien ik door een operatie vorig jaar een grotere kans heb op een (extreme) vroeggeboorte. Om een lang verhaal kort(er) te maken: ze hebben me uitgebreid onderzocht (bloeddruk, urine, echo, inwendig onderzoek etc.), maar er wijst op dit moment gelukkig niets op dat dit gaat gebeuren. De lengte van mijn baarmoedermond is binnen de marge en ik heb geen ontsluiting. Wel heb ik zeer veel harde buiken die er alsnog voor kunnen zorgen dat ik ontsluiting krijg. Om deze reden moet ik het de rest van de week rustig aan doen en mag ik pas weer gaan werken als dit ver over is. De enige uitslag die ik nog niet heb, is die van mijn urine. Ze onderzoeken dit op ontstekingscellen die op een blaasontsteking zouden kunnen wijzen, daar zouden de klachten ook vandaan kunnen komen. Al met al een druk ochtendje waar ik toch wel van onder de indruk ben. Ik dacht vannacht werkelijk even dat de bevalling in aantocht was en met bijna 22 weken is dat verre van goed nieuws. Gelukkig is dit niet het geval en ga ik nu verplicht enkele dagen genieten van het mooie weer...
Goedemiddag dames! Nou ik heb wel wat te vertellen maar ik ga eerst bij jullie langs babykleertjes en andere dingen ga ik wassen voor de tijd. vind ik ook zo lekker fris en zo. straie ik heb er ook aanleg voor. heb ook elders om mijn lichaam maar tot nu toe gelukkig niks. Smmeer ook elke keer na het douchen en dan er tussendoor ook met olie. hopelijk blijft daarmee de schade beperkt! babybad komt in de babykmr zelf te staan, heb geen ruimte in de badkamer ervoor @jale kinderwagen ziet er leuk uit! zijn de meubelen er al? @yule hoe gaat eht nu met jouw darmen? hielp het? hoop idd dat jouw Svader bij trekt! is idd erg jmmr! mooie buikfoto! @wupje ik heb vanmiddag afspraak bij de ha en mijn kat is er nog steeds niet @cossy de hond is wel vaker bij ons geweest drm vind ik het nu zo vreemd heb je hubbie lekker verwend na die hormonen outburst? hihi hoort erbij he @kaatje nee nog geen salsa mooi dat het goed ging bij de arbo! @azeb gefeliciteerd met jullie * ! Geweldig dat alles geod was! @krisstel zo ben je flink bezig geweest! wat voor babyfoon hebben jullie gekocht? denk ook wel dat de beeb zich stoorde aan die luide muziek. en super baby kamer! @sannemart mooie babykmr! @mamamieke mooie buikfoto's! @diddl ook al een mooie buik! die roze muur is ook mooi! @roshi welkom terug! @wens3 een meid! feli! @marijke1982 welkom @nic79 ook welkom! een ook leuk nog een tweeling erbij @dniise ook al mooie buik! @jannes hier ook steken gehad in mijn vagina ook niet echt te genieten @tinkerbel ook een vershil idd ooh hoe ging het bij de vk? moet je 100% de ww in? @freesia gelukkig gaat het wat beter! @miranda succes met jouw examens! @ingeltje ooh mooi buik! @klavertje tip? ik probeer mij nu ook intehouden @pupke ga idd lekker rustig van het mooi weer genieten! wel ff schrikken idd moet wens3 nog niet roze worden gemaakt of heb ik het verkeerd gezien zo dat was het geloof ik. ben benieuwd naar de 20 weken echo's van vandaag! Iig heeft iedereen van het mooie weer genoten enzo!
Pupke das schrikken ! Doe rustig aan he ! Wilde toch het wikkeldoek even showen Hang nu in de wacht bij de otto. wachttijd was 30 sec, maar wacht nu al 5 min.
Parr ik ga ook de kleertjes wassen enzo hoor. Is toch door veel mensen vast gepakt en op de grond gevallen enzo.
Goeiemiddag dames Ben een beetje later dan anders en het moet nu een beetje tussen m'n werk door ('s morgens zit ik minstens een uur alleen). @Tinkerbell: wat rot, die lage bloeddruk. Wel fijn dat de VK zo goed aan je denkt en je meteen de ZW instuurt. Hopelijk vinden jullie vanmiddag samen ook een oplossing, want elke keer als je opstaat het risico lopen op flauw vallen is niks natuurlijk @Jannes en Wupje: ja, yoga is echt helemaal geweldig. Het is super ontspannend. Jammer dat mijn eigen cursus zo vroeg stopt, dus ik ga ook (gym doen om die laatste maanden ook wat te hebben. @klavertje: ik zit eigenlijk helemaal niet zo veel te eten, maar heb helaas geen nuttige tips. Ben nooit een snoeper geweest en dat ben ik nu ook niet geworden. Zit ook nog met spanning te wachten op echte cravings, maar tot nu toe niet veel gezien. De enige tip die ik heb is om niet te veel lekkers in huis te halen. Als het er niet is, kan je het niet eten. Of anders gewoon gezonde dingen die je lekker vindt. Maar goed, zou me niet te veel zorgen maken, eten hoort er gewoon bij @Yule, Diddl, ... (namen vergeten ): mooie buikjes @Krisstel: Ik voelde al een tijdje wat, maar sinds vorige week is het echt veel meer geworden. Voel uk nu de hele dag door (nu ja, bij momenten, want er wordt daarbinnen natuurlijk ook veel geslapen ) en je kan m'n buik ook zien bewegen. Erg grappig is dat Dus het komt er wel aan dat je dat ook hebt. (Pff, net ff een telefoonaanval op het werk. Belt er de hele dag niemand en dan met z'n allen tegelijkertijd en bij voorkeur in het Duits ) M'n wraps gisteren waren lekker, al had ik het recept wel een beetje aangepast. Had zowaar ook een rijpe avocado gevonden, ipv een bio of eetrijpe te moeten kopen (die 2 keer zoveel kosten als een gewone). Mijn dag is helemaal niet spannend, alles gaat z'n gangetje. Maar daar ben ik eigenlijk wel blij om (nu ja, ik had liever vakantie gehad natuurlijk ), maar er zitten hier al zoveel mensen in de ZW dat ik heel erg dankbaar ben dat alles zo vlot gaat hier en dat ik nog gewoon naar m'n werk kán @kaatje: leuke spulletjes trouwens @de 3 mensen met 20 weken echo's (roshi weet ik nog omdat die zo zat af te tellen ): was het leuk en is alles goed? @parr: hopelijk komt je kat toch nog terug. Onze kat was ooit ook eens weg en net toen we de hoop opgegeven hadden stond er een mager, vies beestje voor onze deur te miauwen (meer dan een week later). Dus het kan... Keeping fingers crossed. Hoe was het in Engeland? Zo, nu maar stoppen, want dit schiet niet op. Al 3 edits en ik word steeds onderbroken door de telefoon of langslopende collega's. Mens kan niet eens rustig een forumbericht schrijven op z'n werk. Grof gewoon 8)
@Parr: gaat weer goed hoor met de darmen. Beetje lactulose doet wonderen! @Pupke: schrikken meid! Helemaal als je alleen thuis bent... Gelukkig namen ze het op je werk serieus en ben je helemaal van top tot teen onderzocht. Doe lekker rustig aan en geniet van het mooie weer. Workaholic zijn en zwanger is geen goeie combi heb ik al gemerkt (en velen met ons... haha!) @Kaatje: leuke doek! @Jannes: lekker he yoga! Ik vind het ook heerlijk. Zit je in een groep met meiden die allemaal even ver zijn of allemaal verschillend (ik het laatste).
Oke mijn beurt Het reisje naar Engeland was lang maar wel super leuk! wij hebben er wel ff van het korte reis genoten! en ook bijgekletst met familie! de reis terug duurde langer dan verwacht omdat de ferry vertraging had. Wij waren gisterenochtend pas na 5 uur thuis heb van het weekend wel last van mijn rug gehad maar gelukkig niet te veel. In het hotelkamer was een bad! heerlijk van genoten! toen gisteren sluit gedraaid. Werd gek van de pijn. die straalt nu echt door naar mijn hele bekken . Vanochtend naar de vk geweest. En de beeb doet het goed. Elke keer dat de vk's naar het hartje luisteren moeten ze lachen om ukkie Met moeder gaat het minder. Heb een uitbrander gehad van de vk. Zij vroeg hoe het ging en ik vertelde over de pijn in mijn bekken dat steeds erger werd. Zij vroeg hoeveel ik nog werkte. toen ik zei 38 toen vroeg zij van 'jij weet wel dat jij zwanger bent he? ' de klachten kwam omdat ik mijn lichaam niet genoeg rust gunde en als het zo doorging zou ik waarschijnlijk volgende week 100% in de ziektewet liggen toen was ik ff stil.... dus hele gesprek gehad enzo. Want zij begrijpt ook wel dat het allemaal makkelijker gezegd dan gedaan is. Heb na de tijd hubbie gebeld en kreeg een gelukkig! en told u so! antwoord Daarna mijn werk opgebeld met het nieuws. de roostermngr kan soms brommen als dingen niet goed gaan en deed dit dus ook toen ik vertelde dat ik per direct halve dagen moest draaien. kreeg de opmerking zo van hoeveel weken ben jij nou zwanger!?. Ik snap hem ook wel, te weinig personeel en dan ook een fulltimer terug naar parttimer schiet ook niet op. vooral omdat de roosters voor de volgende 2 weken al klaar zijn. Morgen draai ik dus ipv 12-20 16-20 en dan gaan wij ook om de tafel voor de roosters. Ik ben er zelf ook niet helemaal blij mee, voel mij schuldig tegenover mijn collega's (tja hoezo workalholic?) maar deels ook blij dat iemand op de rem heeft getrapt, want ik word echt gek van het pijn! Heb ook naar kantoor gebeld en er wordt een UWV form. ingevuld en opgestuurd. Vanmiddag nog naar de ha om te kijken van hoe en wat. Verder was mijn bloeddruk 120/65 9vorige keren 110/65) en ik hoe idd vocht vast. Verder waren er dingen ingevuld op mijn zw.kaart... iemand weet wat dit betekent? : anat = N-I ligg. = ball (hoe ligrt mijn kind? opgerold?) Verder was ik ook weer aangekomen mijn volgende afspraak is 10 juni. Verder heeft mijn schoonheids spec. (ook een kennis van mij) bij mij gependeld. Ik krijg dan 3 kids en de geslachten zijn dan ook bekend. ben benieuwd! Verder afgelopen zondagnacht slecht geslapen. Werd om 2.30 wakker door iets en telkens als ik in slaap viel schrik ik er weer ui door iets... maar weet niet wat, heb een vermoeden dat het het beeb was? Salsa is er ook nog niet weer Maar ik blijf hopen! Heb zin in volgende week donderdag dan ben ik aan de beurt met de 20 weken echo! Combi wagen is binnen en heb datum levering afgesproken! En het beeb wordt wel drukker maar niet duidelijker. Dit was het tot nu toe, straks ook weer update over de ha.
Hoi, Hoi, Hier ben ik ook weer eens. Wat vervelend voor je pupke, wel herkenbaar ik had 2 weken terug ook ontzettend last van harde buiken, bleek dus dat ik een blaasontsteking had. Verder geen klachten hiervan. Hier gaat alles verder zijn gangetje. Nu 2 weken lang al geen last meer van overgeven, wel af en toe nog een vlaag van misselijkheid, maar dit is te doen. Verder al een week lang hoesten en snip verkouden, maar ja voordat ik een jochie ben is dit wel over. Zo een lekker ego berichtje. Volgende week gaan we lekker in de troep zitten. We krijgen een dakopbouw. Dan kan mijn zoontje naar zolder en de baby in de babykamer. Deze vind ik nog steeds leuk, dus wordt voor deze ukkepuk ook weer gebruikt. Iedereen die deze week of vandaag de 20 weken echo heeft veel plezier. Wil iemand voor mij nog op de lijst toevoegen dat ik 22 mei naar de verloskundige moet en ik als alles goed gaat 28 juli met verlof ga. Prettige dag en geniet van de zon de komende dagen. Groetjes Marieke.
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/ 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ...kalender: ♂ ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [?]... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS 02 september 2008 *Babydreame ... ? jaar ... ?e ... Kalender ... Denkt zelf: .? ... *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING! *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV *1summer ... 32 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ 03 september 2008 *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ? *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING! 05 september 2008 *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 06 september 2008 *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Moniek ... 30 jaar ... 3e [♀♀]... Kalender: ♂ 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV 08 september 2008 *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING! 09 september 2008 *Danielle84 ... 23 jaar, 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV 10 september 2008 *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?... *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender ... Denkt zelf: ? 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING! 14 september 2008 *mica ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... ? 15 september 2008 *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Muiz ... 34 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV 23 september 2008 *Jetty ... 30 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂ *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? 25 september 2008 *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Nic79...28 jaar 1e & 2e... Kalender ♂... denkt zelf ♂ en ♀...ZKH...?? TWEELING! 26 september 2008 *Renske ... 31 jaar ... 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ? 27 september 2008 *Marijke1982 ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... ? 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV Nu: 60 september mama's! 16 meisjes in de buik ... 10 jongens in de buik ... 8 mama's laten zich verrassen ... 8 mama's houden het geheim De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Elin MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil Dniise <--> Tweety Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Roshi <--> Chaartje 79 Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> decia mamameike <--> Mss Ace (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!) Agenda: Mei: 06: Roshi 20 weken echo, jessejaime 20 weken echo, Lola 20 weken echo, Parr1983 vk, Cossy vk 07: Dreames 20 weken echo, SanneMart 20 weken echo, renske 20 weken echo 08: debbyvermeer 20 weken echo, tweety 20 weken echo, Dniise 20 weken echo echo, Diddl vk Eva1983 20 weken echo 09: sunshine80 20 weken echo 13: Elin 20 weken echo, Lise groeiecho + gyn Eva1983 vk, Marijke1982 vk 14: marielle82 20 weken echo, Tinkerbel1984 pret echo 4D, FunnyMe cervixmeting 15: Parr1983 20 weken echo Pipo1973 VK, Yule herhaling 20 weken echo, Nic79 20 weken echo 16: MirandaT 20 weken echo, marielle82 vk 20: Marijke1982 20 weken echo 21: Cossy 20 weken echo, sunshine80 vk 22: Mss Ace vk, foover vk 23: Nic79 gyn 24: Funnyme pretecho 26: Yule VK, Jale gyn. 27: Marijke1982 pretecho 28: Jessejaime vk 30: Diddl pretecho, IrisB pretecho 3D 31: Krisstel 3D echo Juni 03: Pisum pretecho 3D+4D 06: Mss Ace pretecho 3D+4D 10: parr1983 vk 14: Roshi pretecho 3D + 4D 23: Cossy pretecho 3D + 4D 24: parr1983 pretecho 3D + 4D, Lise verlof! 25: steen pretecho 28: Azeb verlof! Juli 17: Diddl vakantie & aansluitend verlof + vrije dagen t/m 04-01-2009 19: Kaatje85 vakantie& aansluitend verlof 22: steen verlof! 25: Yule verlof! 25: Jannes 2w vakantie & aansluitend verlof 28: foover verlof 29: FunnyMe verlof! Augustus: 04: Krisstel verlof! IrisB verlof! 05: Mss Ace verlof! 15: Pisum verlof! 18: Marijke1982 verlof! 19: Dreames verlof! 28: MirandaT verlof! [/quote] heb wens roze gemaakt en mijn afspraak erbij opgezet! foover die van jou ook!
Parr, goed dat je op je flikker hebt gehad door de vk. Nu neem je tenminste je rust haha. Zo ging het hier ook hoor. Mijn baas was er ook niet blij mee,maar jij moet aan jezelf en de kleine denken. Je zal zien dat je door die halve dagen echt stukken minder pijn krijgt.
@Parr: jeetje zeg. Nu wordt je gedwongen rust te nemen. Dat kan prettig zijn, dat iemand anders dat tegen je zegt, maar je moet het toch aan je baas vertellen en die is er natuurlijk niet blij mee. Jammer voor hem/haar hoor! Je lijf is veel belangrijker! Helemaal gezien je bloeddruk en vocht vasthouden. Je moet nog 20 weken! Pas goed op jezelf en je kleintje. Even wat uitleg over de zw.sch. kaart: - N-I betekent: baarmoeder komt tot 1 cm onder de navel. Dat is prima voor 19-20 weken. - Ball. betekent: ballotage of balloterend, wat betekent dat de beeb nog alle kanten op beweegt en nog niet een specifieke ligging heeft.
Ow dan ben ik benieuwd wat de vk morgen tegen mij zegt. De kleine ligt hier al ruim anderhalve week met zijn hoofd omhoog en met zijn voetjes in mijn doos te trappen. Mag van mij dus wel draaien haha.
Jeetje meiden wat schrijven jullie veel! @Parr: Gisteren is het kamertje binnengekomen bij de winkel dus ze komen het vanavond eindelijke brengen! Jippie! Kan niet wachten! Jij en de baby zijn belangrijker dan je baas, denk daar maar aan! Neem rust! Denk aan je zelf en je baby! @Pupke, dat zal wel schrikken zijn geweest! Pas goed op jezelf en je kindje! Bij ons komt het badje ook gewoon op de babykamer te staan. Gelukkig hebben we een ruime kamer dus gaat dat ook wel passen.
Ha dames! Nou ik kom net bij de vk vandaan, mijn zus heeft me even gebracht en gehaald. Ik mag deze week niet naar werk en ik moest contact opnemen met de fysio voor ademhalingsoefeningen. Zij denkt nl dat dit een combinatie is van lage bloeddruk en hyperventilatie. Ik kan er niks over zeggen want ik voel het niet aankomen, heel vervelend Maar moet morgenmiddag naar de fysio dus ben benieuwd! Ik heb voor volgende week een nieuwe afspraak gemaakt, ze wil me wel blijven zien nu. Als het dan niet minder wordt, of als ik er deze week nog meer last van krijg, wordt ik doorgestuurd naar het ziekenhuis Volgende week gaan we ook bespreken wat ik nou moet doen met mijn werk, even afwachten dus nog! Verder mag ik niet auto rijden, zo min mogelijk trappen lopen en gevaarlijke plekken vermijden als het even kan, dus makkelijk gezegd moet ik op de bank blijven Gelukkig was met de beeb wel alles goed, ze kon haar heel goed voelen, vond dat ik al een mooie buik had en het hartje ging weer als een trein Ik had niet verwacht dat zwanger zijn soms zo zwaar kon zijn "Gelukkig" lees ik hier dat er meer mensen last van hebben, voel me soms zo'n apart geval XXX
Ik ook verschillend. Zitten dames die even ver zijn als ik, maar ook die al 39 weken zijn. Leuk om die dikke buiken te zien
@tinkerbel idd ik wist ook niet dat het zo zwaar kon zijn Ben net terug van de huisarts. Ik heb gelukkig geen BI maar wel bekkenpijn. Dit komt vaak voor bij zwangere vrouwen rond deze tijd. Het is dat de bekken zich klaar maken voor straks. Het gaat pas weg als het beeb er is Ik moet naar de fysio om oefeningen te krijgen om hoe ik ermee moet leven, niet om het te verwijderen.... de huisarts was ook mee eens dat ik 50% moet werken en niet meer volledig. Verder heb ik gevraagd naar Eryacne. toen hij door de pc zocht hiernaar zag hij dat ik wel Inderm mag gebruiken bij zwangerschap ik blij! want inderm werkte goed! Nu ga ik op de bank liggen Greys afkijken!
Ik kreeg net de uitslag van mijn urine: ik heb geen blaasontsteking, maar er zitten wel ketonen in mijn urine. Ketonen vind je in de urine als je lichaam niet de glucose opmaakt, maar de vetreserves aanboort. Dit zie je als mensen streng vasten en dus te weinig eten /drinken óf bij mensen met diabetes. Nou, ik kan jullie vertellen dat ik aan alles behalve vasten doe, en vorige week is mijn bloedglucose gemeten en deze was goed. Waar het dus precies vandaan komt is niet duidelijk, wellicht zou teveel werken/oververmoeidheid er iets mee te maken kunnen hebben. Ik moet dus rustig aan doen en veel eten en drinken. Klinkt meer als vakantie dan als ziekmelding, vinden jullie niet? Als de klachten vrijdag niet minder zijn, moet ik terug bellen. Maar ik ga er van uit dat dit niet nodig is.