September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessejaime

jessejaime Actief lid

10 okt 2006
    282
    0
    0
    huisvrouw
    katwijk aan zee
    hallo dames onze echo was helemaal goed vanochtend alles zat erop en eraan ze mocht het niet voor 100 % zeggen maar ze dacht wel dat het een meisje word de tweede keer zei ze het iets anders dat er het er eigenlijk wel op neer kwam we gaan waarschijnlijk nog wel een echo laten maken maar dan pas over een week of 5 als ik zeker weet dat mn mannetje thuis is die was er weer niet bij

2. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ aankomen: ik ben tot zo'n 6 weken voor mijn bevalling maar 1 kilo aangekomen, de laatste 6 weken kwam er ineens 6,5 kilo bij en al vrij snel na mijn bevalling zat ik weer op mijn oude gewicht... ;) Borstvoeding doet echt wonderen ;)

@ bekkenpijn: Ik deed vaak een warme kruik tegen mijn lage onderrug, dat verlicht de pijn een beetje ;)

@ vreetbuien: Ik nam altijd gezonde snacks, zoals bv komkommer, blokjes kaas enzo, in komkommer zit natuurlijk ook een hoop vocht dus vult 't ook weer voor een poosje ;)

@ zwangerschapskaart:
    A terme De uitgerekende datum.
    Edlm Eerste dag van de laatste menstruatie. Van belang om de uitgerekende datum te kunnen bepalen
    Gravida Het aantal keren dat de vrouw al zwanger is geweest
    Para Het aantal keren dat de vrouw al eerder is bevallen
    Familie Anamnese Medische voorgeschiedenis van de familie
    Amenorroe Het aantal weken en dagen dat de vrouw zwanger is
    RR Bloeddruk van de moeder
    alb / albumine Hiermee wordt aangegeven of er eiwit in de urine van de moeder is gevonden
    red / reductie Hiermee wordt aangegeven of er suiker in de urine is gevonden
    Hb / hemoglobine Het ijzergehalte in het bloed van de moeder
    Cort. / cortonen Op de kaart wordt vermeld of de hartslag van de baby is gehoord. geeft aan of de hartslag van de baby gehoord is
    Hoogte van de fundus De verloskundige houdt bij hoe hoog de baarmoeder komt. Dat wordt ten opzichte van vaste punten gedaan. Bijv. "N" betekent dat de baarmoeder tot de navel komt.
    S=schaambot
    N=navel
    X=xyphoid, d.w.z. het puntje onderaan je borstbeen
    Je ziet ook wel eens "cm/symf" op de kaart staan, dan wordt er bedoeld de hoogte van de baarmoeder in centimeters.
    Ligging Als de verloskundige (van buitenaf) kan voelen hoe de baby ligt wordt dit op de kaart vermeld. Dat kan zijn

ball+ = ballotement, het is nog niet goed te voelen waar de billen en het hoofdje liggen
    cbbbi=caput (hoofdje) bewegelijk boven bekkeningang (nog niet ingedaald dus)
    cbibi=caput (hoofdje) bewegelijk in bekken ingang (een stukje ingedaald)
    cvibi=caput vast in bekkeningang, het hoofdje is volledig ingedaald.
    cif= caput in fundo, het hoofdje ligt boven dus in stuitligging.
    Oedeem Hou je vocht vast?
    Hypertensie Hoge bloeddruk
    Rev. / revisie Het aantal weken voor de volgende controle

3. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeiemorgen! :)

Ik schrijf maar even op m'n vertrouwde moment, nu is het hier nog lekker rustig...

Over aankomen... ik ben nu ook iets van een 4 kilo aangekomen, maar die laatste 2 kilo's wel op de laatste 3 weken ofzo :( Nu ja, valt niks aan te doen en het is niet dat ik me heel der dagen loop vol te proppen, dus ik kijk wel hoe het verder gaat. Ik word ook altijd gewogen bij de VK, wel leuk hoor, die weegschaal staat in de wachtkamer bij de assistente (die doet ook de bloeddruk). Gelukkig ben ik tot nu toe steeds 's morgens vroeg geweest zodat ik m'n gewicht niet voor publiek moet roepen :)

@kaatje: leuk dat de ondertrouw geregeld is. Ik mag op 30 mei, nu ja, dat is eigenlijk ondergeregistreerd partnerschap, maar ze noemen het ook ondertrouw. We moeten trouwens wel eens gaan kijken voor ringen (is enige wat we gaan doen, want is toch wel leuk. En een etentje met onze getuigen, maar that's it)

@lola: gefeliciteerd met je meid! :D

@jessejaime: leuk dat je echo goed was. Is altijd weer een hele opluchting.

@jannes: mooie foto's. En... bad *daydream* Ik zou zo graag ook nog eens in bad gaan, maar wij hebben helaas alleen een vierkante meter tegels die douche heet :( Haha, ik zal zo'n inzet badje van zeil kopen, dan heb ik een vierkante meter bad. Hmm, eigenlijk zo'n gek idee nog niet, eens kijken wat die dingen kosten.

@Ingeltje: Bah, vocht vasthouden. Die blauwe lijn op je been is volgens mij gewoon een ader die nu wat meer aan de oppervlakte ligt. Spatader ziet er echt ...euh... gespat uit. Begint als een soort web van adertjes en later ligt de ader echt in bobbels op je huid. Dus zolang ie er nog netjes onder ligt is het denk ik geen spatader. Niet dat ik er persoonlijk ervaring mee heb *knocks on wood*, maar heb ze wel al gezien bij andere mensen. Anders even googlen naar afbeeldingen, al zien die er niet allemaal even smakelijk uit :(

Ook rot dat je weer harde buiken gehad hebt :(

@Wupje: Hmm... Ben & Jerry's!

@parr: mooi buikje! :D Bloeddruk is ook ok hoor, de mijne is hoger en dat vinden ze nog steeds prima. Ik vind het iets minder, omdat het hoger is dan wat ik gewoon ben, maar goed.

@eva: succes met de inschrijving bij het KDV. Hopelijk doen ze het deze keer wel goed :rolleyes:

@Dreames, Renske en SanneMart: veel succes en plezier met de 20 weken echo.

Zo :D (ben ook voor de kleurtjes gegaan, dat leest toch iets makkelijker)

Heb vannacht gelukkig goed geslapen, maar moest me vanochtend zoals gewoonlijk naar kantoor slepen. M'n werklust is echt helemaal weg :( Eens ik er zit valt het wel mee, maar morgen vind ik het bv helemaal niet leuk dat ik niet thuis ben als de meubeltjes komen :( (door alle vakanties hier, kon ik echt geen vrij nemen). Begin er langzaamaan aan te denken om de laatste weken voor m'n verlof te proberen om elke week een dag vrij te hebben ipv 1 keer om de 2 weken. Maar genoeg gezeurd :)

Ik was daarstraks wel blij dat ik nog in m'n zomerjurk van vorig pas. Ze is wel stretchy, maar ook stretch heeft z'n grenzen dus vreesde het ergste. Hoop alleen dat ik ze nu niet hopeloos uit zit te rekken, maar ik heb geen moeite moeten doen om erin te komen, dus hopelijk valt dat allemaal mee.

Oh... hoe zit het nu eigenlijk met die harde buiken? Ik denk dat ik er gisteren één of twee gehad heb, maar ik vind het allemaal een beetje vaag. Had het gevoel dat alles opeens heel strak werd aangetrokken en langs de buitenkant was het veel harder. Maar was niet een super overweldigend gevoel, dus ik zit even te twijfelen. Ik ga er maar eens beter op letten denk ik.

Fijne dag allemaal, geniet van het zonnetje als je kan (wel oppassen voor maskers natuurlijk)!

4. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    Ben net terug van de 20-weken echo.
    Alles was goed met de kleine. Bij de groeilijnen zaten we elke keer bij de middelste lijn.
    Alle orgaantjes die ze hebben gecontroleerd werkte zoals ze horen te werken. En alles is aanwezig.

En eindelijk mochten we tussen de beentjes kijken. Ik dacht dat ik het wel voor me kon houden, maar het lukt me toch niet en niemand die mij in real life kent, komt ook op het forum. Dus ik ga het toch maar zeggen.

Wij krijgen een meisje!!!!!!

Hoewel iedereen verwacht dat wij een jongen krijgen. We zijn zelf super blij met onze kleine meid!

5. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Hi meiden wat een verhalen weer :)

@ Pupke Jeetje dat was schrikken :confused: ! Vervelend zeg meid! Gelukkig gaat alles opzich goed en zijn er geen tekenen van vroeggeboorte. Wel een vage urine uitslag! Sterkte ermee en doe je wel rustig aan! :)

@ Parr Ja het is wel even goed dat je op je vingers bent getikt, want je moet wel aan je zelf en je baby denken. En dan is het maar jammer voor je baas hoor! Sterkte ermee en rustig aan doen he :D

@ Cossy 4,5 kilo prachtig! Ik zit al op 11 extra kilo's :oops:

@ Dreams Heel veel succes met je 20 weken Echo als het goed is heb je hem nu al gehad! Hoop dat alles goed is!

@ Lola Gefeliciteerd met jullie 2e meid!

@ Jannes Prachtig buikje heb je!

@ Foover Vervelend dat je zo lang last van misselijkheid hebt gehad, maar gelukkig gaat het nu beter en kan je nu lekker genieten :)

@ Funny me ik zit nu al op 11 kilo extra, en jij bent nog wel ruim 2 weken verder dan ik.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik ook een schildklierafwijking heb, waar ik aan geholpen ben en hierdoor werkt die nu te traag. Heb hier wel medicijnen voor, maar moet het wel goed onder controle houden.
    Leuk zo'n abbo op het ziekenhuis ;) Ik ben ook nog nooit gewogen door de gyn, wel door de internist.

Verder werk ik nog 35 uur per week, maar het ziekenhuis zegt er ook niets over. Ik heb het wel aangegeven dat het toch wel zwaar begint te worden. Of hebben jullie het gewoon via de arbodienst geregeld? Heb je geen verklaring of iets nodig van het ziekenhuis?

Verder heb ik echt heerlijk geslapen vannacht! Werd ook wel weer is tijd :D

Fijne dag iedereen!

6. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Dreames GEFELICITEERD MET JULLIE MEID!!!! :whistle: \:D/

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kirsstel, ik wordt iedere 4 weken gewogen bij de vk. En urine is alleen de eerste keer onderzocht( op eiwitten en suikers). Gaat verderop in je zwangerschap nog een keer gebeuren. Geloof rond de 33 weken
    Verder idd hartje luisteren, bloeddruk meten en kijken naar de groei van buik/baby

Jannes. Eerste keer kreeg ik bij de vk ook geen hartje luisteren hoor ( was toen bijna 9 weken ) en kleine kans dat ze het zouden horen dus is die keer erna gedaan.

Jessejaime. Super dat je een goede echo hebt gehad, jammer dat ze het niet met 100% kon zeggen,meisje zou wel leuk zijn he na twee jongens.

Dreames..super een meisje ! Gefeliciteerd.

Zo ben weer een beetje bij. Heb het vandaag druk druk druk.
    Moet om 11.00 met het konijn bij de dierenarts zijn voor controle
    Vanaf 12.00 kunnen ze de box komen omruilen
    Na 14.00 moet ik kadobon ophalen voor moederdag
    17.00 naar de vk.

Hoop dat ze gelijk om 12 uur komen voor die box anders moet ik de hele middag thuis blijven ( ga ik de koelkast maar schoonmaken )

Fijne dag

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hoi allemaal,

mijn haar is nu minstens 15 centimeter korter! Wat een licht hoofd heb ik nu :)

@Dreames: gefeliciteerd met je meisje!
    Ik hou het kort want ik moet zo ff langs de dokter (niks ernstigs...).

Bij mijn verloskundige wordt ik altijd gewogen, mijn bloeddruk word opgenomen, er wordt aan mijn buik gevoeld en ze luisteren naar het hartje van de kleine.

Ben vandaag vrij dus ben straks nog wel online te vinden!

9. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    Bij mijn vk weeg ik me altijd. Dat mag ik zelf weten of ik dat doe, dat hoeft niet.
    Zij meet mn bloeddruk, voelt de grote en stand van mn baarmoeder en luistert naar het hartje van de kleine.

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/

26 augustus 2008
    *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ...kalender: ♂ ... THUIS ... BV
    29 augustus 2008
    *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    01 september 2008
    *Delayla ... 26 jaar ... 2e [?]... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS
    02 september 2008
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING!
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    03 september 2008
    *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ?
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING!
    05 september 2008
    *anno103 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS
    *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    06 september 2008
    *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Moniek ... 30 jaar ... 3e [♀♀]... Kalender: ♂
    07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV
    *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    08 september 2008
    *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING!
    09 september 2008
    *Danielle84 ... 23 jaar, 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    10 september 2008
    *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?...
    *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender:( ... Denkt zelf: ?
    11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    12 september 2008
    *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING!
    14 september 2008
    *mica ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... ?
    15 september 2008
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    17 september 2008
    *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV
    18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV
    19 september 2008
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV
    20 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV
    *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    22 september 2008
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    23 september 2008
    *Jetty ... 30 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂
    *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV
    24 september 2008

*Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV
    *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ?
    25 september 2008
    *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Nic79...28 jaar 1e & 2e... Kalender ♂... denkt zelf ♂ en ♀...ZKH...??TWEELING!
    *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    26 september 2008
    *Renske ... 31 jaar ... 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ?
    27 september 2008
    *Marijke1982 ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... ?
    29 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    30 september 2008
    *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV

Nu: 59 september mama's!

18 meisjes in de buik ... 11 jongens in de buik ... 8 mama's laten zich verrassen ... 9 mama's houden het (hier) geheim

• De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst!

Ingeltje <--> Lola
      Freesia <--> Droppie123
      IrisB <--> Elin
      MirandaT <--> FunnyMe
      Parr1983 <--> Krisstel
      Wupje <--> Cossy
      Yule <--> Jannes
      Pupke <--> Pisum
      Azeb <--> SheDevil
      Dniise <--> Tweety
      Kaatje85 <--> Jessejaime
      Tinkerbel1984 <--> Eva1983
      Lise <--> Moppiepoppie
      Roshi <--> Chaartje 79
      Steen <--> Sasha
      sunshine80 <--> Delayla
      dreames <--> decia
      mamameike <--> Mss Ace

(zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!)

Agenda:

Mei:
    07: Dreames 20 weken echo, SanneMart 20 weken echo, renske 20 weken echo
    08: debbyvermeer 20 weken echo, tweety 20 weken echo, Dniise 20 weken echo echo, Diddl vk Eva1983 20 weken echo
    09: sunshine80 20 weken echo
    13: Elin 20 weken echo, Lise groeiecho + gyn Eva1983 vk, Marijke1982 vk
    14: marielle82 20 weken echo, Tinkerbel1984 pret echo 4D, FunnyMe cervixmeting, Kaatje85 Ondertrouw 10.00 uur
    15: Parr1983 20 weken echo Pipo1973 VK, Yule herhaling 20 weken echo, Nic79 20 weken echo
    16: MirandaT 20 weken echo, marielle82 vk
    20: Marijke1982 20 weken echo
    21: Cossy 20 weken echo, sunshine80 vk
    22: Mss Ace vk, foover vk
    23: Nic79 gyn
    24: Funnyme pretecho
    26: Yule VK, Jale gyn.
    27: Marijke1982 pretecho
    28: Jessejaime vk
    30: Diddl pretecho, IrisB pretecho 3D
    31: Krisstel 3D echo
    Juni
    03: Pisum pretecho 3D+4D
    06: Mss Ace pretecho 3D+4D
    10: parr1983 vk
    14: Roshi pretecho 3D + 4D
    23: Cossy pretecho 3D + 4D
    24: parr1983 pretecho 3D + 4D, Lise verlof!
    25: steen pretecho
    28: Azeb verlof!
    Juli
    17: Diddl vakantie & aansluitend verlof!
    19: Kaatje85 vakantie & aansluitend verlof Ingeltje verlof!
    22: steen verlof!
    25: Yule verlof!
    25: Jannes 2w vakantie & aansluitend verlof
    28: foover verlof
    29: FunnyMe verlof!
    Augustus:
    04: Krisstel verlof! IrisB verlof!
    05: Mss Ace verlof!
    14: Roshiverlof!
    15: Pisum verlof!
    18: Marijke1982 verlof!
    19: Dreames verlof! 28: MirandaT verlof!

Dreames: meisje! Hoeraa!

Mamameike: wat wordt het geslacht? Of weet je het niet/wil het het niet vertellen?

Mica: ik kan je niet vinden! Weet jij al iets? Dan kan ik je inkleuren!

Jessejaime: ik heb je alvast roze gemaakt..gaan we eerst daar maar vanuit!

Roshi: rood!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sannemart en Renske veel plezier bij de 20 weken echo !

12. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Hallo lieve allemaal,

Even snel een berichtje van mij (zit op m'n werk) alles was gister goed bij de echo :D we weten ook het geslacht

EEN MEISJE!!!

ik ga vanaaf proberen de echo foto's in het album te zetten en even meer te reageren maar ik krijg weer visite dus word misschien laat...

Liefs Shir
    ps willen jullie in het lijstje zetten dat we het "geheim" houden (of dat het niet duidelijk is ofzo) ... ik ben namelijk een beetje bang dat er mensen van buitenaf kijken en dan is het nogal makkelijk te zien. We proberen het namelijk tegen familie en vrienden niet te zeggen....
    ow ja en ik mag nog steeds op het lijstje bij verlof op 14-8 worden gezet ;)

13. hoi,

gefeliciteerd met alle meiden.

vanmorgen dus bij de huisarts geweest en nu moet ik een lendenband gaan dragen maar waar haal ik zo´n ding. ze dacht zelf bij de kruidvat of iets dergelijks maar daar hebben ze die niet.

vanmiddag weer lekker werken en van het zonnetje genieten.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Roshi, gefeliciteerd met jullie meid !

Anno, moest eerst even googlen wat een lendenband is,maar volgens mij is het net zo iets als een bekkenband ( misschien alleen de elastische variant)
    Die kan je halen bij bv. een thuiszorg winkel of mediotheek. ( misschien heeft de apotheek hem ook wel)

15. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hallo!

@Ingeltje: weer een harde buik gisteren. Vervelend, maar kan geen kwaad hoor. Zijn dames die er elke dag wel hebben. Pas bij meerdere per uur moet je je zorgen gaan maken. Harde buiken kunnen ook zijn van een groeispurt, dus misschien was het dat.

@Jessejaimy: wat jammer dat je man er niet bij was. Maar gelukkig was alles goed, dat is het belangrijkste. En waarschijnlijk een meisje. Leuk!

@IrisB: ken je niemand met een bad. Vrienden, ouders of zo. Ga je daar toch een keer lekker in bad. Boekje erbij, muziekje aan.. ff lekker ontspannen.

@Dreames: ook al een meisje... leuk hoor! Ben benieuwd of je het verborgen kan houden.

@Sannemart en Renske: Veel plezier bij de 20 weken echo!

Nog even bij de AH geweest voor de babyspullen, maar ik vond de rompertjes en dekentjes persoonlijk niet zo leuk. Wel lag er een setje van 3 paar sokjes. Een roze met een strikje erop, een witte met gekleurde stipjes en een knalroze met streepjes. Maat 50/56. Heel schattig. Stonden niet in boekje, maar die heb ik dus wel meegenomen.

Verder vannacht weer eens lekker geslapen. Is zooo fijn. En onze Uk was gisteravond druk. Echt grappig of ze lag te boksen tegen mijn buik. Ze reageert heel erg op het kriebelen op de buik door mijn vriend. Die wil dat het liefst de hele avond doen, maar na 10 minuten geloof ik het geschop wel weer :D

16. bedankt voor je reactie kaatje ik ga denk ik dan toch maar even naar de apotheek kijken, als het maar helpt.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

17. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Nog een MEID!! Roshi :GEFELICITEERD!!! \:D/

Anno 103 Ik zou het niet weten, heb er eigenlijk ook nog nooit van gehoord. :oops:

18. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Inmiddels weer terug van de huisarts met een ingetapete voet (of hoe je dat dan ook schrijft). Ik was wel bang voor een ontsteking maar omdat ik er niet heel veel last van had, ging ik er vanuit dat ik met de tip: 'rustig aan doen' naar huis gestuurd zou worden...maar nee dus :( Het is een peesschede ontsteking. Nu dus een been vol met tape, leuk nu ik net mijn 3kwart zwangerschapsbroek met leuke schoentjes aan wilde doen....Over een 5 a 7 dagen mag het eraf.....gelukkig net voordat ik op vakantie ga :)

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja..ik heb idd ook wat meer bandenpijn en mijn striae groeien ook steeds als ik er naar kijk... mannetje groeit denk ik weer flink!
    Maar die harde buiken komen bij mij wel steeds in een ritme, een uur lang om de 5 minuten ofzo...vandaar dat ik me er niet prettig bij voelde gisteren.

20. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    O dat is niet fijn, zoveel in een uur. Heb ik ook een keer gehad en maakte me ook zorgen. Voelt gewoon niet prettig. Goed naar je lichaam luisteren en rustig aan doen! Maar als het er deze keer maar 1 was, dan was het vast iets onschuldigs.

Ik heb ook weleens dat ik denk dat het een harde buik is, maar dat wanneer ik voel ik duidelijk de contouren van Uk voel. Dus zet ze zich gewoon af in de baarmoederwand en voel ik haar ruggetje of kontje. Ziet er soms grappig uit.

Deel Deze Pagina