September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hoi!
    Hoe zit dat met MvM? Moet je je daar zelf voor aanmelden of gaat dat via de huisarts? Aanstaande maandag willen mijn man en ik even bij de huisarts langs gaan voor info over alles.
    Ik kan niet wachten tot ik het aan iedereen kan vertellen. Vanavond gaan we alvast even bij mijn schoonouders langs met het nieuws. Helaas zijn mijn ouders op reis door Zuid Amerika, dus dat wordt wat ingewikkelder. Hopelijk kunnen we zondag met elkaar Skypen.
    Groetjes
    Azeb

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Even een tip die ik laatst ergens las; als je mozzarella op een pizza zit, dan is die verwarmd en is het dus geen RAUWE melk meer! Je kunt dus alle pizza's rusitg eten. Goeie tip he? Ik had er namelijk ook niet over nagedacht :oops:

Ik vind de geur van de flessen ook meevallen, maar heb net als jij de gave mijn neus af te sluiten. Heb er dus ook niet zo'n last van!

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    http://www.moedersvoormoeders.nl

4. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @azeb je kan je zelf opgeven via de site www.moedersvoormoeders.nl en dan nemen ze contact met jouw op. Hoe eerder hoe blijer ze zijn.
    wat lijkt het mij moeilijk om het je ouders niet meteen te kunnen vertellen. Veel plezier als je het je schoonouders verteld.

@Ingeltje helemaal geweldig misschien dat ik dan wel lekker een pizza mee neem bij de AH. Handig he zo'n neus is erg handig als je straks een kleine hebt. haha

5. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @krisstel ... wauw mooie echo meid. Ik kan niet wachten tot ik mag.
    @annna ... weet heel goed dat het niet m'n baarmoeder is die m'n buik doet groeien, maar m'n darmen. ;)

6. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hoi Gerda,

Welkom hier en gefeliciteerd!

Yule

7. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goede avond!

Welkom aan de nieuwe zwangeren en van harte gefeliciteerd!

Ik ben heerlijk vrij tot as dinsdag, mijn man moet nu alleen nog werken en is dan ook lekker vrij. Morgenvroeg saampjes naar de huisarts, vind het wel een beetje spannend hoor, alhoewel er vast niets vreemds gaat gebeuren.
    Gelukkig heb ik nauwelijks meer last van krampen gehad. Ik merk alleen dat 's avonds geen zin heb ik eten, stom he! Want ik moet wel eten, anders word ik misselijk....ik moet zeggen dat die pizza wel errug lekker klinkt :)
    Ik ben ook elke nacht wakker, maar eigenlijk alleen om te plassen, gelukkig val ik wel snel weer in slaap. Ik vind het wel een rare gewaarwording want ik werd nooit 's nachts wakker....
    En ook ik loop te hijgen als een bejaarde als ik maar net iets te snel te trap op loop.....

Ik hoop morgen van de huisarts te horen dat ik de verloskundige kan bellen, dat ga ik dan morgen ook maar meteen doen, en dan is het afwachten hoe daar de procedure is bij hoeveel weken je een echo krijgt. Ik hoop maar dat je niet al te lang hoeft te wachten.....

Fijne avond!
    liefs Steen

8. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    jaaa lekker een pizza besteld nog 45 wachten. Lekker met champignons en uiten. heb toch nog geen last van mijn darmen. Stom he dat je dat soort dingen trekt op het moment dat je misselijk bent. Mijn man las net het gechat over de pizza en zegt gewoon stelletje vreet wolven. En het is nu pas pril. Nou dan kan ik mijn lol op als je dat nu al hebt. ;)

mannen. haha

9. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Mijn datum is 5 september.1e kindje. kalender zegt meisje, denken we zelf ook.

Ik zal mijn echo ook even in mijn album zetten.

Ik ben de rest van de hele dag erg misselijk geweest, vreselijk. Moest tot 18uur werken,en we zouden nog even de stad in, maar ga zometeen lekker op de bank liggen en dan op tijd naar bed.
    Mijn vruchtzakje was afg maandag precies 1cm, zooo klein he.
    Ik las ergens dat het vanaf week 6 elke dag 1mm groeit.

Zijn jullie ook zo onzeker of genieten jullie er echt van? Ik kan moeilijk genieten, ondanks wij al een hartje hebben zien kloppen. Het duurt allemaal zo lang haha.

10. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik vind die flessen van MvM juist lekker ruiken. Ik ruik ook eraan als ik een nieuwe fles open....

11. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @Kelly, Klein he ik ben echt benieuwd naar de eerste echo. ik ben ook onzeker hoor. Maar probeer er zoveel mogelijk van te geniet. Maar toch ben ik elke keer weer blij als ik naar het toilet ben geweest en ik nog niet ongi ben. Ik hoop wel dat als ik het hartje heb zien kloppen dat ik iets meer rust heb. Maar ik betwijfel het.

@funnyme dat kan natuurlijk ook. ieder z'n ding he. ;)

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    oeps 2 keer geplaatst! :oops:

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Elise we gooien het maar op hormonen vind je niet?

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hihihihi die Funny...we zetten alle flessen wel bij jou neer en leveren dagelijks onze plasjes bij je in. Mag jij het lekker overgieten!

@ Steen; wij hebben precies dezelfde symptomen! grappig :)

@Elise: smakelijk eten! De pizza smaakte mij perfect!

Ik ga lekker naar de bioscoop met mijn man, ben wel heel moe, maar ach, het is wel heel leuk ff naar de film! Tot vanavond! Doeiiii

15. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ingeltje... Deal maar dan wil ik wel alleen de schone flessen! Welke film gaan jullie?

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    I am legend. Met Will Smith alleen op de wereld...hmm je kan vervelendere mannen hebben om naar te kijken ;)

17. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @funnyme laten we het inderdaad maar op de hormonen gooien. Nou we ze toch hebben laten we ze dan ook maar gebruiken.

@ingeltje leuk naar de film dat is een leuk idee.

18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ingeltje, ja die hebben wij ook gezien. Vond hem een beetje tegenvallen. Hoop dat jullie hem wel leuk vinden.

Elise, haha ja laten we eens gek doen met onze hormonen.

19. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Inderdaad grappig Ingeltje, en we zijn ook nog eens even ver!
    Veel plezier bij de film! Wij hebben hem ook gezien, maar vonden hem inderdaad ook erg tegenvallen....ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Ik krijg morgen de flessen, dus ik zal eens even ruiken....hahaha ik heb zoiezo al een vreselijke sterk reuk, dus ben benieuwd.

20. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    even over die mozzarella: je mag toch wel mozzerella eten?! Ik heb het in ieder geval wel gedaan... heb net even zitten googlen en lees iets over een verbod in de EU op mozzarella met rauwe melk. Heb er eigenlijk niet op gelet op de verpakking, ga morgen toch eens even kijken als ik bij de AH ben.

Deel Deze Pagina