September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    O heb nog wat echt hylarische namen gevonden van bekende babies:

Apple: Chris Martin / Gwyneth Paltrow
    Bluebell Madonna: Geri Halliwell
    Fifi Trixibell: Bob Geldof / Paula Yates (ook ouders van Peaches en Pixie)
    Fuchsia: Sting
    Heavenly Hiraani Tiger Lily: Paula Yates / Michael Hutchence
    Hopper: Sean Penn
    Kal-El Coppola: Nicholas Cage
    Moon Unit: Frank Zappa, also father to Dweezil and Diva Muffin
    Pilot Inspektor: Jason Lee
    Poppy Honey: Jamie Oliver (ook ouders van Daisy Boo)
    Princess Tiaamii: Jordan / Peter Andre
    Saffron Sahara: Simon Le Bon

Ha ha... echt grappig

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nic, ik heb ook al een moederfiets hoor, ook vorig jaar gekocht. MOest echt een nieuwe fiets hebben,dus dacht dan maar gelijk een goede voor " later "

Heb trouwens net even een buikfoto gemaakt. Staat in mijn album.

3. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Kaatje lekkere mooie ronde buik. Ik moet er ook echt weer eens een plaatsen, hij is namelijk alweer zo'n stuk gegroeit en is alweer ff geleden :D

JA ik was ook echt toe aan een nieuwe fiets. Ik heb deze!

http://www.halfords.nl/Images/Catalog/Large/809137.jpg

Ik ga ervan door op naar de Kinderopvang! Ciao! :p

4. Zeg maar liever: echt zielig... :rolleyes:

5. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Lola: Sterre-Madelief? Lotus-Madelief? Die passen wel goed bij elkaar vind ik...

6. Valt wel mee, omdat de roepnamen dan Jasmijn en Roos zouden zijn... ;)

22 weken alweer, schiet lekker op zo! Nog even en we zijn allemaal over de helft. Zelf ben ik morgen 21 weken, dus niet vergeten mijn banner aan te passen... :D

Ik heb trouwens ook een mama-fiets (compleet met twee Bobike-zitjes) besteld. Op mijn eigen fiets fietsen gaat prima met één kindje, maar met twee wordt dat lastiger...

Dit is 'm:

Je buikje is nu echt een strak balletje, die van mij ziet er ook zo uit... :D

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mooie fietsen !
    De mijne kan ik niet meer vinden.
    heb hem vorig jaar op bikesonline besteld, een rode Maxwell.
    Was maar 299 euro, en doet het prima :)

Ik neem er 1, maar deel hem met jullie goed?

8. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Mooie fiets Lola met die stoeltjes erop. En die van Nic ziet er ook erg comfortabel.

Wij hebben op het werk een fietsenplan waar ik (ondanks dat ik met auto kom) aan mee kan doen. Voor 3 a 4 vakantiedagen, mag ik tot 750 euro een fiets bestellen. Aangezien ik dit jaar geen zomervakantie hoef op te nemen, ga ik me fijn een mooie fiets uitzoeken.

9. Moppiepoppie

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Pff... kan me echt niet concentreren vandaag blegh... en ik heb zo'n trek in frikandellen (die in de vriezer liggen), maar daar eet ik al zo veel van dus lekker dan voor de cellulitis. Weet iemand of een frikandel nog steeds zo'n ongezonde en vette hap is als je 'm bakt in olijfolie? (hihi)

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    omg die namen! :) sommige bekende's hebben wel leuk namen maar sommige zijn echt ronduit belacherijk! mssn is het te doen als het nog een kind is maar als zij/hij ouder is en moet zich voorstellen aan iemand? :rolleyes:

ik heb nog een redelijk nieuwe fiets waar ik weinig op gefietst hebt omdat het druk was vorig jaar. die heb ik nu weer uit de schuur gehaald, want ik heb er weer zin in met dit weer om een keer lekker naar het dorp te fietsen, mannetje vindt het idee niet zo mooi als ik ivm met mijn rug, wij zullen het zien!

kaatje mooie ronde buik! merk nu dat als je verder bent dat de buik hoger gaat zitten, die van mij is nog rond tot mijn navel en dan loopt het af naar mijn ribben.

baby trappelt wel vrolijk op los heerlijk om dat vaker te voelen, het kriebelt :D

11. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ik zit hier op het werk 2 zakje paprika chips weg te werken... ha ha... heerlijk!

@Moppiepoppie: klinkt heel raar, maar je kan een fikadel ook echt in de koekenpan maken. Net zo lekker en dat scheelt wel vet. Heb ik ooit gedaan toen frietpan kuren had.

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oooh frikandellen, cornetto's en chips...wat moet ik nu kiezen?!

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik zit nu aan de boterhammen, lasat opgestan dus later eten. maar heb nu een blok kaas, een komkommer en appels in huis om in plakjes te snijden mocht ik trek krijgen ;)

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    oef slim zeg! ik moet ook eens boodschappen gaan doen eigenlijk...maar heb geen klap zin
    Heb al wel 3 wasjes gedraaid, waarvan 2 buiten opgehangen en opgevouwen en ik heb de koelkast schoongemaakt. Dus echt lui was ik niet, nu wel :)

15. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Parr: fietsen is juist heel goed voor je rug. Wordt ook aangeraden bij rugpatienten. Dus lekker naar het dorp fietsen hoor...

16. Moppiepoppie

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Jannes: wij hebben idd geen frituurpan (heb ik weggedaan omdat ik er normaal al niet af kan blijven) dus wij bakken het altijd in de bakpan met olijfolie. Ik eet alleen wel onwijs veel ervan omdat je alleen zo'n massapak kan kopen en dan is het dus altijd in huis *schaam*. Ik denk dat ik er vaak wel zes per week eet todat het pak leeg is en dan weer even paar weekjes niet. Maar nu zijn ze er dus weer en ze lokken mij naar beneden *grrr*

@Ingeltje: ik heb inderdaad ook nog cornetto's hier voor je liggen! Weet je welke echt lekker zijn? (serieus!) Die van de euroshopper (bij de AH te koop dus). Die hebben lekker veel chocola in het puntje en op het ijsje en de wafel is ook goed knapperig. En... nog beter... ze kosten maar 1 euro voor een heel pak (acht cornetto's geloof ik). Veeeeeel lekkerder dan die van de C1000 bijvoorbeeld of laatst een ander onbeduidend merk van 1,19 euro. Die van C1000 hebben veel minder chocola en laatste had een zacht wafeltje. Vind ik zooo'n afknapper bij cornetto's.

Eten eten eten eten eten, nee ik ben niet geobsedeerd, hihi. Jammer dat ik geen gezonde trek heb :S

17. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    :confused: Dat zijn fikadellen per week!
    En ik deel je mening: niets zo teleurstellend als een zacht soppige koek bij een cornetto. Bij AH hebben ze ook lekkere mini chocolade ijsjes. Mini cornetto, magnum, chocostick en nog wat smaken.. jummie!

18. Moppiepoppie

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    O trouwes, mijn meisje houdt ook steeds op met bewegen als je je hand erop legt. Zou het komen doordat de plek dan warm wordt en dan voelen ze zich geborgen ofzo dus gaan ze slapen? Ze was ook heel stil in de sauna namelijk, volgens vk overigens ook om het niet nog warmer te krijgen. Ik kan me voorstellen dat beebjes het wel fijn vinden, zo'n warme hand, en dan weer gaan slapen. Mijn hubby vindt het wel jammer want daardoor kan hij haar bijna nooit voelen. Legt ie z'n hand erop, gaat ze slapen :)

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Parr, met 16 weken liep mijn buik idd ook tot aan mijn navel en dan af naar de ribben.
    hier schopt hij er ook flink op los

Ik heb hier nog ham-kaas chips :)

Heb het nu op msn even met iemand over bevallen op de baarkruk. Zij is kraamverzorgster en zegt dat de baarkruk veel ontspannender is, maar je hebt wel een iets grotere kans op uitscheuren en raadde me dit aan
    http://www.beslist.nl/gezond_mooi/d0000 ... _50ml.html

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier de uitleg
    http://www.weleda.nl/index.php?id=219
    ze zegt dat vrouwen die dit gebruiken vaak maar 1 of 2 hechtigen hebben.

Net de postbode aan de deur met mijn bestelde spulletjes van babykado.com en een zwangerdoos van felicitas...leuke verrassing.

Deel Deze Pagina