Ha meiden Daar was ik weer! Langgg verhaal, ga hem ook niet helemaal opschrijven maar even samengevat, het is te warm voor een lang verhaal Maar: Ze weten het niet Heb alle mogelijke testen gehad die je kan krijgen, hartfilmpjes, bloed geprikt, urine gechecked, hart geluisterd, longen geluisterd, suiker geprikt, echt serieus alles, maar niks wijkt er af! Ze wilden me het liefst opnemen, maar dat wilde ik natuurlijk niet , dus nu mag ik het thuis afwachten. Als het nog een keer gebeurd wordt ik opgenomen Al met al en hele dag in het ziekenhuis gelegen, moest 3 uur aan zo'n hartbewakingsapparaat, kreeg infuus enzo, scary Maar: Nu dus heel rustig aan doen, mag niks meer, geen auto rijden, niet fietsen, niet alleen de trao op, helemaal niks. Vanuit het z'huis het advies gekregen niet meer te werken voor de bevalling, moet dinsdag naar de vk en wacht haar advies af, als zij dat ook zegt ga ik dus niet meer werken Toch nog een lang verhaal geworden! Vandaag heerlijk buiten gezeten, heb van manlief zo'n badje gekregen omdat ik niet naar het strand en/of zwembad mag van de vk, lief he? Hij heeft foto's gemaakt als ik er in lig, haha iemand moet Greenpeace gebeld hebben Nu lekker chillen op de bank, morgen weer lekker weer! Morgen ga ik uitgebreid op jullie reageren hoor, maar nu ben ik echt nog te moe, en heb nog pijn in mijn hand van dat infuus. Liefs XXX
Heb nog niet gelezen dat doe ik later... Heb de afgelopen dagen lekker met mn voeten in de koivijver van mn mannetje gezeten. Hij was daar niet heel erg blij mee (vraag me af waarom... hihi) Dus heb gezegd dat hij dan maar een zwembadje voor me moest kopen... Dus gisteren heeft hij zo'n opblaasbaar zwembad voor me gekocht en die meteen neergezet. Doorsnede van het bad is 3 meter! Heerlijk! Wij blijven dus lekker thuis met pinksteren! Hebben jullie een moederdagkadootje gehad? Ik heb namens de meiden een beker van blond amsterdam gekregen, zo'n speciale moederdagbeker. Hartstikke lief! Heb namelijk het hele servies van blond... zo leuk!
Hoi allemaal, @ tinkerbell: Jemig meid....irritant ook dat ze niet kunnen vinden wat het is, nu zit je zo in onzekerheid lijkt mij. Doe in ieder geval rustig aan zoals je verteld is hè? @ tinkerbell & FunnyMe: Oh een zwembadje, klinkt erg verleidelijk moet ik zeggen! Gelukkig ga ik dinsdag lekker op vakantie, daar is het wel warm maar ze hebben ook een groot zwembad! Gisteren zijn we naar een gezellig feest geweest. We ging daarn rond 00:30 weg en allemaal hadden we trek, dus heel asociaal bij ons in het dorp bij de shorma tent broodjes gegeten (ik geen shoarma....) en patat. Ik heb echt veel te ongezond gegeten gisteren Ik dacht dat ik helemaal gewend was aan het idee dat we een jongetje krijgen....verteld een vriend van ons gisteren een verhaal over iemand die de naam heeft die wij heel graag aan een meisje hadden willen geven (hoor je bijna nooit dus was wel toevallig). Ik vond het echt ineen wel heel jammer dat we die naam niet kunnen gebruiken nu. Stom hè? Misschien komt het ook omdat we voor een jongen nog totaal geen naam hebben. Er zijn wel veel namen die ik leuk vind maar geen 1 springt er boven uit....effe kijken of ik vandaag met vriendlief even het internet kan afspeuren en lijstjes kan gaan maken. Ik wens iederen een fijne moederdag bij de (s)moedersen ik vind dat we zelf ook wel wat verwend mogen worden hoor, als mama's in spé! (mijn vriend maakt vandaag het ontbijt...of beter gezegd de brunch, want ik duik zo weer lekker naast hem in bed )
Goeiemorgen Kom ook maar even kijken, anders zijn er zo weer 4 dagen voorbij zonder iets te schrijven. @parr: Jeej, Salsa is terug! Goed dat jullie haar gevonden hebben. Hoe gaat het intussen met haar? Gelukkig zijn katten taaie dieren, dus komt vast helemaal in orde. Wel jammer van het hondje... maar ja, als ie oud is en zoveel pijn heeft is het ongetwijfeld het beste. Altijd een moeilijke beslissing, maar nu heeft ie tenminste geen pijn meer. @Jannes: Oh, mooie shopping spree Ik ben gisteren even naar de C&A geweest om een kijkje te nemen (dringend zomer kleren nodig en geen tijd om ze te halen) met moeder en bomma, heb toch 3 t-shirts veroverd. @Tinkerbel: Meh, vervelend dat ze niet vinden wat het is Hopelijk mag je toch nog thuis blijven, want ziekenhuizen zijn helemaal niks. En zeker niet met dit weer. Lief van je vriend dat ie een zwembadje voor je gekocht heeft. @FunnyMe: Ook al een zwembadje Ok, je hebt er eerst z'n kois voor moeten pesten, maar dat levert dus resultaat op @Yule: de gevreesde (nu ja bij mij toch) plop Blijf hopen dat de mijne gewoon platter blijft worden en niet plopt. En vastzitten... tja, ik moet er ook aan wennen dat ik me niet overal meer door kan wurmen. M'n vriend trouwens ook, want als ik nu achter hem langs wil wandelen om de kamer uit te komen moet ie z'n stoel steeds verder naar voor rollen (computer kamer is redelijk smal en dan staan er nog 3 curverboxen met pen and paper-RPG boeken achter hem. Daar kom ik echt niet meer tussen ) @Eva: je vindt vast wel een leuke jongensnaam. Heb je een beetje een idee wat voor naam je wil? Maar ik begrijp het gevoel volledig, maar dan voor een meisjesnaam. Het is gewoon moeilijk soms Hoe gaat het trouwens met je kat? @sunshine: is het behang vlot van de muur geraakt? over vocht ophopen: Gelukkig valt dat bij mij nog mee. M'n enkelsokjes staan wel in m'n huid gedrukt als ik ze uit doe, maar niet om te zeggen dat ik van de beruchte "cankles" kan spreken (zoals ze dat zo mooi zeggen in het Engels) Zo, dit was weer heel wat. Ik ga het ego gedeelte in een 2de berichtje gooien, dat leest misschien makkelijker.
goedemorgen @tinkerbel moest gister nog aan je denken hoe zal het gaan. maar je ben nu nog niks weizer eigenlijk. het is wat meid doe maar lekker rustig aan en laat je lekker verwennen het weekeind door je mannetje hier ook een zwembadje staan maar zoonlief speelt er meer in dan ik haha. moederdag heb een beker gekregen van mijn zoontje die ze op het kdv hebben gemaakt. en een douchegel met deo van fa lekker hoor.
Deel ego dus Gisteren had ik m'n moeder en m'n bomma dus op bezoek (krieken en frikadellenkoek waren trouwens heel lekker ). Was heel leuk (moeder helemaal tijdens het kijken naar dvd van pretecho die zij nog steeds niet gezien had), maar ik moest natuurlijk op een gegeven moment m'n grote mond weer opendoen. En laten we het er op houden dat ik niet echt subtiliteit personified ben, dus... crisis. Moeder is van plan om rond de bevalling drie weken ( ) ergens in de buurt in een jeugdherberg te gaan zitten. Dus ik vragen wat ze dan wilde doen en ze was toch aub NIET van plan om hier elke dag te komen zitten? Sorry, als dat grof klinkt, maar ik moet hier echt niemand hebben die 3 weken lang op m'n kap komt zitten en elke dag urenlang hier is. Maar goed, dat geldt dus voor IEDEREEN die zoiets van plan zou zijn en m'm moeder denkt binnen de 5 seconden dat het alleen voor haar geldt. Grrrrr Kwam daarna wel weer goed, maar is toch vervelend. Ik snap niet dat ze niet gewoon op bezoek kan komen. Het is 150km rijden en benzine is nog net niet zo duur dat het duurder wordt om 2 keer per week hierheen te komen dan om drie weken een kamer te huren. Soit. Vandaag heb ik een rustig dagje gamen voor de boeg. Verwacht vriend niet uit bed voor een uur of twee, want die kwam pas om 6u thuis vanochtend. Was jaarlijkse auto puzzel rit en die begint om 18u ofzo en dan de hele nacht door. Doen ze elk jaar. M'n vriend is dan de navigator en zijn vriend chauffeur. Nu is mijn beste vriendin ondertussen de vriendin geworden van die vriend (ik importeer Belgen, muhahaha ), dus wij zijn gisterenavond gezellig uit eten geweest en daarna nog filmpje gekeken. Helaas waren we wel een stuk minder stoer dan onze mannen, want om 11u zaten we allebei bijna in slaap te vallen en is ze maar naar huis gegaan We hadden net een halve film af (Lord of the Rings extended version, dus een halve film daarvan is nog steeds iets van een 2 uur). Straks gaan BBQ'en bij schoonzus, voor moederdag. Iedereen lijkt hier heel enthousiast over moederdag. Ik vrees dat ik er echt een hekel aan heb Vriend heeft dus niks voor mij (hij moest eens durven ) en wat mij betreft hoeft uk er ook helemaal niks voor te doen. Al zal ik er vrees ik niet aan ontsnappen, want ze doen vast wel wat op school. Ik beloof hierbij plechtig dat ik wel degelijk blij zal zijn met tekeningen en knutselwerkjes en dat ik niet zal doen zoals in die sketch van Hans Teeuwen Fijne dag allemaal en voor degenen die het wel vieren en leuk vinden: fijne moederdag!
Nou ik ben dus zo iemand die er WEL veel waarde aan hecht en mijn mannetje is het gewoon vergeten En het stomme is: Hij is altijd zoooo attent en dit is echt niks voor hem Doe ik nou zo stom, of zijn het de hormonen ofzo, maar ik ben ECHT teleurgesteld Nog niet eens boos, maar vind het gewoon echt jammer! Ik heb het wel tegen hem gezegd en hij begrijpt het en slaat zichzelf nu voor zijn kop, en heeft beloofd het echt goed te maken met me. Maar toch, de teleurstelling blijft, het is/was toch mijn allereerste echte moederdag u
@ Tinkerbell: ik denk dat je er niet te zwaar aan moet tillen. Mijn vriend heeft ook niks voor mij (behalve zo een ontbijtje....brunch) gekocht ofzo. Eigenlijk zijn we ook nog geen moeders....mijn vriend en ik vieren gewoon volgend jaar onze eerste moeder- en vaderdag.
Hoihoi, @Tinkerbel: jammer is het wel dat ie het vergeten is, maar strikt gezien zijn we nog geen moeder he? Mannen denken gewoon in die simpele indeling. Kind = moeder, zwanger = geen moeder. Die van mij heb ik van de week wel 30 keer gezegd dat het moederdag is vandaag, maar hij pikte de hint ook niet op. Waren we gister bij een bevriend stel, vraagt zij fluisterend aan mijn vriend: "Heb je iets voor moederdag gekocht?" Ik hoorde het stiekem toch, dus ff luisteren... Zegt ie bescheten: "Ik kwam er vandaag een beetje achter dat dat morgen al is..." Ondanks mijn 30 hints... Hahahahaha! Typisch mijn schatje, ik lag in een deuk! Vanmorgen ging ie werken om 7 uur en heeft ie me wel een fijne moederdag gewenst. Meer dan dat zat er echt niet in hoor!
Niks d'r van! Je gaat gewoon niet meer werken, PUNT! Mal mens, hoe erg wou je het laten worden? Denk maar goed aan jezelf en je kleintje lieve Tink. Als er íemand een reden heeft om niet meer te werken dan ben jij het wel. Veel te gevaarlijk. Zo..en goed luisteren naar Moeke Inge
Here here Ingeltje Tinkerbel, wat balen dat ze nog steeds niet kunnen vinden wat het nou is. In elk geval maar echt rustig aan doen! Mijn man heeft niks voor moederdag.... Had ik ook niet verwacht eerlijk gezegd, hij is niet zo attent. Nouja, ik ben er al aan gewend en vind het niet zo erg. Fijne dag verder meiden! Liefs Azeb
En daar zeg ik dan weer Here Here! op..mijn man ook al niet namelijk Die is ook al niet zo'n held met dit soort dingen....zucht.. het went nooit helemaal (hjmm vroeger droomde ik nog van zo'n attente prins... de waarheid is hard )
Hoihoi! Zo ben ik er nooit...en zo... Hier ook niets voor moederdag, hoor! Zelfs mijn ventje is er niet en aan de telefoon was hij net ook niet al te lief voor de moeder van zijn kind... Ik herinnerde hem nog even aan zijn moeder, dat hij daar contact mee op moest nemen voor moederdag, maar er begon totaal niets te dagen. MANNEN! Ik trek het me maar niet aan, ben tenslotte niet ZIJN moeder en voel me OOK nog niet echt zo moeder... Voor jullie in ieder geval: fijne moederdag! Groetjes
Hallo allemaal op deze weer o zo zonnige dag ik wil jullie allemaal even een heerlijke moeder(in spe)dag wensen! Volgende x zijn we het ECHT Ik ga weer snel het zonnetje in... Liefs Shir
Hoi hoi! Allereerst fijne moederdag voor alle mama's en aanstaande mama's! Jammer, mijn hubbie vond het nog niet de moeite waard om om mij ook al te verrassen maar ja is niet erg! Ingeltje en Azeb wat een ontgoocheling hè die prins moeten we toch nog zoeken... @ Sunshine fijn een goede 20-weken echo! @ Eva leuk pakje en veel plezier deze vakantie! @ Krisstel superlief zo'n kaartje van je ouders! @ Jannes gaaf hoor weer nieuwe kleren gescoort! @ Yule en al spierpijn na de yoga? @ Cossy en nog een leuke film gekeken gisteravond? Wij hebben de film perfect stranger gekeken, ik vond hem wel goed. Jij had trouwens een goed idee voor moederdag, origineel een echofoto! @ Dreames nog gefeliciteerd met jullie verjaardagen! @ Tinkerbel dat is wel echt balen dat ze niks kunnen vinden, doe maar lekker rustig aan maar hopenlijk komt er toch nog een keer een uitslag wat het nu is. @ Funny me hi hi hebben de koikarpers jouw dikke teen niet als voer aangezien..... Zo mannen zijn de deur uit naar een concert in Landgraaf en ik ga lekker met een vriendin relaxen! fijne dag nog allemaal!
zo daar was ik dan! @tinkerbel nee als jij van de gyn in de zhuis hoort van thuis blijven zou ik het maar doen hoor! aangezien ze niet weten wat die oorzaak is! zeer vervelend ik weet het ook wel! maar wel de beste! koop lekker een zwembadje en heerlijk met deze lekker weer wegdromen aan september iedereen ook een fijne moederdag! (ook de mams in spe) ik heb ook niks van hubbie hoor maar had ik ook al niet verwacht. hij is wel attent met dit soort dingen maar idd kind=moeder zwanger=nog niet. dus legt hij die verband niet. Volgend jaar wel....anders ... vandaag lekker in de schaduw gezeten en gekletst met Sfamilie. en ook een dutje gedan net, dus ben nog een beetje slom. straks werken.
Haha dus als ik het zo lees zijn er veel meer onattente mannen geweest vandaag Nou ja, als hij het volgend jaar maar niet vergeet want dan.... Haha Maar ik merk wel dat hij het echt stom van zichzelf vindt en hij is extreem lief voor me vandaag, dus dat maakt het weer een beetje goed! Wat is het hier rustig vandaag Wij hebben een beetje in de tuin gehangen maar pff wat is het heet! Heb wel een lekker kleurtje nu 8) Morgen vrij, vergeet het steeds, dus ik heb om de 10 minuten zo'n heerlijk moment van: Ohja, morgen niet werken! Haha zwangerschapsdementie Dus lekker uitslapen en weer de zon in denk ik, heb helemaal geen last van een masker, smeer me goed in en wil natuurlijk wel een lekker kleurtje hebben als ik straks achter de kinderwagen de show ga stelen Dinsdag drukke dag, moet eerst naar de fysio, daarna naar de vk en daarna naar de hel op aarde, also know as Tandarts Maar ja ik ga wel, want heb het gevoel dat ik een gaatje heb, dat zou de allereerste uit mijn leven zijn! Dinsdag hoor ik dus ook of ik nog mag werken maar heb me er aardig bij neergelegd (thanks to moeke Inge ) want vandaag weer een slechte dag gehad, veel duizelingen etc, niet relaxed! Dus ik ga een hobby zoeken ofzo... Zo genoeg verteld, nu jullie beurt! Heeft er nog iemand de 20 weken echo oid deze week? Wij hebben woensdag de 4 D pretecho Hebben net op internet een paar voorbeelden bekeken maar wow ben zo benieuwd, misschien kunnen we haar gezichtje al bewonderen Ik ga weer verder, beetje surfen, mannetje is aan het klussen hier in huis. Liefsss XXX
Het was hier rustig vandaag zo te zien! Hoefde niet eens de bladzijde om te slaan hier Vandaag de verrassing voor Gijs z'n oma, haar hele familie bij elkaar ( en de meesten zien elkaar nooit samen vanwege ingewikkelde ruzies en familieperikelen). Samen gegeten in een pannenkoekenrestaurant (hmm lekker beenhammetje met brood genomen...kon de lucht van pannenkoeken niet rijmen met mijn trek) en oma vond het vast leuk (helaas is ze erg ziek en zal ze niet lang meer te leven hebben...da's natuurlijk wel verdrietig). De laatste weken voel ik me echt een superster, iedereen heeft aandacht voor je en ik loop echt een beetje naast mijn schoenen/op rozen/in de wolken . Leuk is dat hoor, zwanger zijn! Ik geniet van alle aandacht, ben ik toch al wel dol op hihihi Vanmiddag nogal een embarrassing moment in het restaurant. Ik had gisteren toch maar zoogcompressen gekocht, maar in combinatie met mijn witte bh en mijn witte nieuwe shirtje zag het er absurd uit. Twee grote witte schijven schenen er door. Dus ik die dingen er maar weer uit gehaald en zonder compressen op pad, het was toch nog nooit doorgelekt. Je raadt het al.... voedende moeder tegenover me, kind van 7 dat op mijn borsten drukte en 5 minuten later voelde ik een natte plek. Mooie natte plek op mijn shirtje ...zucht...nu al melk!? Hou nou eens op! Gauw op zoek naar een zwarte bh
Noujááá zeg... nou vraag ik je.. zit ik hier te typen, (met mijn ontblootte bovenlijf) lopen gewoon de stromen uit mijn borst. Mijn buik eronder, de druppels op mijn borst en armen... bizar zeg! Ik kan nog nauwelijks geloven dat dat melk is! Al wéét ik het wel, het is nog 3,5 maand te vroeg! Straks is het op en heb ik niet meer! Loop ik naar beneden om manlief te laten zien, zegt ie : ""Bleeeeh...da's vies!" Pfffff... fijn. Leef vooral niet mee, hihihihi!