Jeetje Ingeltje, dat je dat nu al hebt! Ik heb nog geen druppel/vlek gezien! Lijkt me wel irritant. Verder is zwanger zijn echt geweldig! Helemaal met je eens. Je krijgt zoveel aandacht ineens... echt leuk. Mijn vriend kwam vanmiddag vroeger uit zijn werk, ze hadden genoeg personeel dus hij mocht gaan. Hij was erg moe dus ging eventjes een uurtje slapen (prima, dacht ik, dan heb ik hem de hele avond). We zouden er een gezellig avondje saampjes van maken. Toen belde een (ex-)vriendin van hem van vroeger (toen hij 16 was) waar hij weinig maar wel goed contact mee heeft. Ze klonk erg in de war op de voicemail, dus hij belde snel terug. Bleek haar vader plotseling overleden. Dus hij meteen naar haar toe... vind ik ook logisch. Jammer dat hij wegging, maar ik begrijp het echt wel! Erg verdrietig natuurlijk als je vader overlijdt op moederdag... Mijn vriend kende die vader ook heel goed, hij was er behoorlijk ontdaan van. Hopelijk komt ie snel weer thuis, dan kunnen we nog even praten over alles.
Heh joh...da's naar nieuws. Snap wel dat je zelf dan stiekem een beetje baalt omdat je avondje samen weg is. Zou ik ook hebben hoor, al ben ik nog zo'n sociale. Hoop dat je mannetje gauw thuis komt inderdaad.
Hoi meissies! @ Tinkerbel -> Oww klinkt heftig van in het ziekenhuis zeg! Dan moet je idd maar lekker rustigaan doen en je goed laten verwennen, hopelijk komt het dan niet meer terug! En met dat vergeten van moederdag... zo zijn helaas erg veel mannen... Daarom gaaft ik die van mij al tijden van tevoren subtiele (of minder subtiele) hints! @ Wupje -> Wij hadden de musical Chicago gekeken, erg goed! En trek het je maar niet aan van moederdag, mannen he... Alssie t volgend jaar maar niet vergeet! @ Ingeltje -> Oww haha jij hoeft je blijkbaar geen zorgen te maken of de melkproductie wel op gang komt! En als manlief dat al vies vind, hoe moet t dan gaan over een paar maandjes?? Ik heb van mn vriend voor moederdag een superlief kaartje gekregen! Hij had zelf een versje gemaakt, echt ontzettend lief! Ik merk overigens nog niet zoveel van positieve aandacht door mijn zwangerschap. Soms heb ik het idee dat mensen wel aardiger doen, maar ik heb nog niet gemerkt dat iemand de deur open hield of me voor liet gaan ofzo... Zoww, ik ga zo maar lekker liggen want mn ventje is in mn buik flink aan het protesteren hihi! En nog een half uurtje en dan.... 20 weken om!!! Ook voor mij op de helft eindelijk! Groetjes Cossy
Ja, ik baalde ook wel natuurlijk, maar ik vond het toch belangrijker dat hij dan naar haar toe gaat als hij haar nodig heeft. Ik zie hem toch straks en alle andere dagen weer. Hij vroeg me wel of ik het erg vervelend vond omdat het zijn ex is, maar dat is al zolang geleden, dat vind ik echt niet boeiend. Als ze verdriet heeft, wie ben ik dan om me egoistisch op te stellen en bang te gaan zitten wezen voor haar?
Ik had per ongeluk de link weg gegooid met de mail opschonen Heb niet alles terug gelezen, was erg veel @ Yule: Wat betreft het uitscheuren, echt merken doe je het niet, je bent met hele andere dingen bezig op dat moment Ik voelde het wel wat branden, en op dat moment schijn ik uitgescheurt te zijn, wat betreft het hechten: De spuit voor 't verdoven die doet ff pijn, het hechten zelf merk je niets van, je bent op dat moment zo druk met de dingen om je heen, je kindje bekijken enzo, en 't is verdoofd, dus je voelt niets Nu heb ik soms tijdens de sex nog wat last van de hechting, nou ja het lidteken wat er van over gebleven is dan, die wil nog wel eens opzetten zeg maar en dan schuurt het zo
hoihoi zo weer terug an werken, was laat maar dat was te verwachten met een zondag en ook nogeens een feestdag. maar de mngr die aanwezig was hield veel rekening met mij, maar zij is ook best lief! @tinkerbel ik zag laatst een pretecho van 18 weken en had zoiets van als ik nou anderhalf week langer had gewacht had mijn beeb een echte neus etc... ben benieuwd! @ingeltje ik kreeg hele goede advies. ipv zoogcompressen te gebruiken wat best duur kan zijn gebruik je always inleg kruisjes. die knip je door de helft en de open kant is natuurlijk richting boven. die lekken dan niet door want met zoogcompressen als die vol zijn lekken ze wel. ik ga iig always gebruiken dan mocht het dan zover zijn. want ik heb wel jeukende tepels maar ze zijn nog wel droog gelukkig.. anders sta ik bij de McD en vragen of ze mssn nog melk in de koffie willen @yule vind ik een knappe reactie! ik had het ook wel minder gevonden als mijn hubbie dan weg ging maar ik zou er wel ook moeite hebben met de situatie. Ik vertrouw mijn schat 100% maar hij merkt er weinig van als iemand met hem flirt... dus ik kan soms jealours uit de hoek komen. (niet aan de extreme gevallen denken he ) dan ga ik ff bij hem staan zovan van mij! maar wel fijn dan manlief zo meelevend is! die zijn ook uniek! @cossy hey nu ben jij de zover! feliciteerd meid! ik maak mij soms wel zorgen over uitscheuren enzo maar dat komt omdat toen ik een klein meid was (denk een jaar of tien) toen was ik aan het skeeleren met een rok aan. op de hiel heb je meestal zo'n rubber rem maar die mijne was eraf en had je dus die stukje metaal. ik viel en je raadt het al waar die stukje metaal terecht kwam mijn moeder dacht van goh die is er wel vroeg bij met vrouw worden maar papa aan de telefoon luisterde naar mij van wat er gebeurd was en zei mens neem haar naar de huisarts! dus ik heb buiten en binnen een klein litteken en ik weet niet precies hoe ze er nu voor staan wat ik wel weet is dat littekens niet mee rekken ..... iets om door te nemen met de vk dichterbij de tijd... zo ga ff de lijst weer opzoeken en opnieuw plaatsen zijn wij weer up to date aan wat er deze week staat te gebeuren! truste!
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/ 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ...kalender: ♂ ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [?]... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS 02 september 2008 *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING! *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV 03 september 2008 *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ? *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING! 05 september 2008 *anno103 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 06 september 2008 *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Moniek ... 30 jaar ... 3e [♀♀]... Kalender: ♂ 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV 08 september 2008 *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING! 09 september 2008 *Danielle84 ... 23 jaar, 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV 10 september 2008 *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?... *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender ... Denkt zelf: ? 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING! 14 september 2008 *mica ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... ? 15 september 2008 *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV 23 september 2008 *Jetty ... 30 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂ *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? 25 september 2008 *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Nic79...28 jaar 1e & 2e... Kalender ♂... denkt zelf ♂ en ♀...ZKH...??TWEELING! *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 26 september 2008 *Renske ... 31 jaar ... 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ? 27 september 2008 *Marijke1982 ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... ? 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV Nu: 59 september mama's! 20 meisjes in de buik ... 13 jongens in de buik ... 8 mama's laten zich verrassen ... 11 mama's houden het (hier) geheim De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Elin MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil Dniise <--> Tweety Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Roshi <--> Chaartje 79 Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> decia mamameike <--> Mss Ace (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!) Agenda: Mei: 13: Elin 20 weken echo, Lise groeiecho + gyn Eva1983 vk, Marijke1982 vk 14: marielle82 20 weken echo, Tinkerbel1984 pret echo 4D, FunnyMe cervixmeting, Kaatje85 Ondertrouw 10.00 uur 15: Parr1983 20 weken echo Pipo1973 VK, Yule herhaling 20 weken echo, Nic79 20 weken echo 16: MirandaT 20 weken echo, marielle82 vk 20: Marijke1982 20 weken echo 21: Cossy 20 weken echo, sunshine80 vk 22: Mss Ace vk, foover vk 23: Nic79 gyn 24: Funnyme pretecho 26: Yule VK, Jale gyn. 27: Marijke1982 pretecho 28: Jessejaime vk 30: Diddl pretecho, IrisB pretecho 3D 31: Krisstel 3D echo Juni 03: Pisum pretecho 3D+4D 06: Mss Ace pretecho 3D+4D 10: parr1983 vk 14: Roshi pretecho 3D + 4D 23: Cossy pretecho 3D + 4D 24: parr1983 pretecho 3D + 4D, Lise verlof! 25: steen pretecho 28: Azeb verlof! Juli 17: Diddl vakantie & aansluitend verlof! 19: Kaatje85 vakantie & aansluitend verlof Ingeltje verlof! 22: steen verlof! 25: Yule verlof! 25: Jannes 2w vakantie & aansluitend verlof 28: foover verlof 29: FunnyMe verlof! Augustus: 04: Krisstel verlof! IrisB verlof! 05: Mss Ace verlof! 14: Roshiverlof! 15: Pisum verlof! 18: Marijke1982 verlof! 19: Dreames verlof! 28: MirandaT verlof!
Brrr wat een eng verhaal Parr...ik krijg hier gelijk de rillingen wat kunnen kinderen toch naar vallen. Mijn liefje kan nog steeds de schopjes niet voelen. Hij dacht de vorige keer wel iets te voelen draaien, maar weet niet zeker of het niet de hartslag gewoon was. Wel jammer, hij wil het ook zo graag voelen! Ik las gisteren dat een voorliggende placenta kan zorgen voor een keizersnede, maar bedoelen ze dan dat je placenta onderaan ligt, zodat ie er dan vóór gaat liggen, of bedoelen ze een placenta aan de voorkant van je buik?
Goedemorgen meiden. First time, geeft niet hoor zo'n ego berichtje. zijn we iig weer op de hoogte. Super om te horen dat alles goed gaat en jullie de kleine gevoeld hebben. Mijn vriend nog steeds niet en vinden we echt jammer,maar komt vast nog wel goed. Tinkerbell, geef je groot gelijk dat je je niet wilde laten opnemen hoor. En als je niet meer mag werken,doe het dan ook niet, voor je eigen gezondheid,maar ook die van je kind. Greenpeace is gebeld hoor Lief zo'n badje. Funnyme, jij ook al een bad gekregen? Moet ik toch eens met mijn mannetje gaan praten haha Hier helaas geen kadootje gehad,maar volgens vele ben ik nog geen " echte" moeder... ik ben de discussies daarover maar gestopt. Eva, ik ken het hoor, vind het af en toe ook jammer dat we onze meisjes naam niet kunnen gebruiken. Iris. knap balen dat je moeder 3 weken in de buurt wilt zijn. Gelukkig in een jeugdherberg,en niet bij jullie op de logeerkamer. Zou het je moeder voor de bevalling wel duidelijk maken dat je ook tijd wilt voor jezelf,de kleine, je mannetje en de andere kraamvisite, en dat je het dus niet leuk vind als ze iedere dag langs komt. Mijn moeder heeft de hele maand sept. vakantie genomen, dus ben bang dat die hier ook wel vaak is,maar denk dat ze dan meer het huishouden staat te doen dan bij mij op bed zit haha ( mijn moeder heeft graag alles netjes,en denk niet dat ik daar aan toe kom in of na mijn kraamweek) Dreames... volgens mij ben jij de enige met een moederdag kadootje haha. Lief dat hij er aan gedacht heeft! Ingetje, sorry moest wel een beetje lachen om je lekkende (.)(.) verhaal. Idd toch maar een zwarte bh kopen. een vriendin van me had het ook zo erg,die werd steeds wakker in een kletsnat bed. Er zijn nu een soort zoogcompressen op de markt, maar dan van dat siliconenspul, dunner en een stuk kleiner. Die kan je op je tepels vouwen en blijft dan kleven.Zorgt ervoor dat het vocht er niet uit kan,dus geen plekken meer. Zijn wel 30 euro, maar herbruikbaar en afwasbaar. Dan bedoelen ze dat de placenta voor de baarmoeder mond ligt, en het kindje er dus niet doorheen kan. Mobielfreak. Vriendin van me hield ook zo'n last van haar hechting ( litteken ) op een gegeven moment ook gewoon met lopen en fietsen en heeft het laten corrigeren door de gyn. Yule, goed gereageerd. Ik zou het wel " normaal " vinden dat hij haar ging troosten,maar aan de andere kant zou ik echt op het puntje van mijn stoel wachten tot hij terug is, ik kan soms zo'n lekkere jaloerse muts wezen. Zo ik ben weer bij. Hier verder weinig te melden, weinig geslapen. Kwamen gister thuis en buurjongen bleek jarig te zijn. Dus muziek hard, veel mensen binnen en buiten. Lekker veel gedronken en lekker lallen voor onze voordeur.. Gingen gelukkig rond half 1 weg, heb ze toen alleen nog gehoord met thuis komen.
@Ingeltje: ik heb ook een voorliggende placenta. Kan het morgen wel eens vragen aan de vk. Heb daar morgen toch een afspraak. Heb net even foto's van de 20 weken echo in mn album gezet. Vind ze zelf heel duidelijk.
@ Ingeltje, dat is als de placenta voor de uitgabg ligt zegt maar, dat hebben ze ook nagekeken op je 20 weken echo als het goed is. En wat vervelend zeg van die melk, ik heb tot nu toe nergens last van gelukkig, maar het lijkt me erg vervelend Wat betreft het zwanger zijn, tsja ik heb natuurlijk zoooveel kwaaltjes dat het me soms gestolen kan worden Maar op andere momenten leg ik mijn hand op mijn buik en voel ik haar daar naar toe zwemmen en loop ik trots met mijn buikje rond, dus ja dan is het wel weer erg leuk @ Yule, jeetje wat een verhaal zeg, wat sneu voor die ex Goed dat je op zulke momenten even je eigen gevoel opzij kan zetten. Wat is het verhaal nu, je mannetje ook aardig van streek zeker? @ Parr, autsj Dat lijkt me pijnlijk! Maar toch, ik zou me er niet zo druk om maken hoor, kijk wat er gebeurd gebeurd er toch wel, dus je kan je vantevoren druk maken maar dat geeft alleen stress Daarom maak ik me niet druk om de bevalling, ze moet er toch uit Wij gaan vandaag weer een dagje de zon in, heerlijk! Vanmiddag feest van mijn oom en tante, lekker in de tuin met een bbq, dat is ook wel leuk! Jullie nog plannen? XXX
Dreames..mooie echo's ! Tinkerbell veel plezier vandaag. Hier weinig plannen.Geloof dat mijn vriend voor de verandering nog even wou vissen,dus dan ga ik maar een beetje in huis rommele. Straks miss. nog ff met de hond wandelen.
Hier vandaag geen plannen. Mannetje is vandaag gewoon werken en ik ben lekker een dagje alleen thuis. Ga misschien nog even in de hal verven. En vanmiddag lekker buiten op de ligstoel liggen lezen.
@ Kaatje: Ik weet ook wel waarom ik het jammer vind dat we de meisjesnaam niet kunnen gebruiken. We vonden die naam allebei zó leuk, al jaren, en de tweede naam was een combinatie van de namen van onze oma's die voor ons beiden heel erg belangrijk zijn in ons leven (mijn vriend is zelf door zijn oma opgevoed). Zijn oma leeft nog en zij had het echt heel mooi gevonden, ze is al 92 en woont in de Dominicaanse Republiek. Een jongensnaam daarentegen....die moeten we nog verzinnen! Ik denk dat als we op een gegeven moment echt een leuke naam hebben voor ons knulletje dat het dan anders is voor mij. Vandaag gaan we een lijst met leuke jongensnamen samenstellen...ik ben benieuwd. We willen een niet veel voorkomende naam, die zowel in het Nederlands als in het Spaans redelijk goed uit te spreken is. De naam moet ook niet te ingewikkeld zijn, want vind het niet leuk als mijn kind zijn naam telkens moet spellen voor mensen. @ Yule: Wat een nare moederdagavond voor je vriend. Ik hoop dat hij een goede steun heeft kunnen zijn voor zijn vriendin en dat jullie daarna nog een fijne avond met elkaar hebben gehad. @ Ingeltje: Zoogcompressen.....bij mij heb ik nog geen drupje gezien! Wel heb ik jeuk aan mijn tepels en soms wat witte 'dingetjes' in mijn tepels die ik weg kan vegen. Is het slim om misschien wat zoogcompressen mee te nemen op vakantie? Stel dat het daar ineens begint.... Nou ik ga mijn vriend eens uit het bed trommelen, we moeten nog wat spullen pakken, wassen en een naam proberen te zoeken! Fijne dag!
hallo meiden moederdag is weer voorbij. mama mag vandaag weer werken hihi. vanavond avonddienst bleee. maar ja dan ben ik weer 2 daagjes vrij heerlijk met dit weer. we hebben besloten dat onze zoon geen cars kamer krijgt maar een van bumba aangezien hij daar helemaal gek van is. en we hebben leuke dingen gezien voor zijn kamer. verder weinig plannen.
Mijn moeder zei ook al dat haar kraamverzorgster had gezegd vroeger dat ze maandverband door midden moest knippen. Da's een stuk goed koper en praktischer! Bij mij zag je echt 2 van die ronde schijfjes zitten (dus eva...neem wat inlegkruisjes mee op vakantie, doormidden knippen en voilá!) En Kaatje je mag er best om lachen hoor, vond het zelf ook erg lachwekkend
Goeie tip van die inlegkruisjes! Zijn ze toch nog ergens goed voor! (ik haaaaaat inlegkruisjes). Omdat mijn vriend naar zijn (ex-) vriendin was, ging ik met vrienden een terrasje pakken, was erg gezellig. Mijn vriend belde gisteren dat ie de laatste trein had gemist, dus ik heb 'm nog even uit Leiden opgehaald (20 min. rijden). We waren om half 2 thuis, maar in de auto nog wel even nagepraat. Het was wel goed dat ie daar geweest was, zij was erg overstuur en toch weer een stuk rustiger geworden. Hij vond het fijn dat ik hem gewoon had laten gaan. Ach ja, volgend jaar is het écht moederdag voor mij (hoop ik)! Wij gaan vanmiddag weg, lekker paar daagjes winkelen in Maastricht. Hotelletje enzo... lekker met z'n tweetjes. Heb er echt zin in, zeker met dit mooie weer! Ben er dus even niet! Tot later maar weer!
@Tinkerbel> doe je rustig aan meis! veel plezier vandaag! @Ingeltje> fijn zeg die moedersappen hoop dat het me nog even bespaard blijft. Kan je niet zo'n "dikke" BH kopen dan zie je de compressen niet.. ik heb ook m'n placenta voor zitten waardoor manlief beebje nog niet kan voelen. Keizersnede is inderdaad wanneer hij "onderaan" ervoor ligt, had het ff nagevraagd bij de VK @Yule > kan me best indenken dat je baalt omdat je "avondje samen" als sneeuw voor de zon verdwijnt. Wel lief van hem dat hij gelijk langs gaat. veel plezier in Maastricht! @Parr> ieuw wat een verhaal... heb gelijk overal (daar beneden) steekjes @Dreames> mooie foto's! @Kaatje> ga je niet lekker met de hond mee dan vissen? lijkt me heerlijk, af en toe wandelen met de hond en verder lekker bij mannetje (onder de parasol) zitten Mannetje is lekker de laatstje likjes verf in HET kamertje aan het smeren en ik zit natuurlijk weer in de tuin 8) wat een leven vanmiddag komen vrienden een bakkie doen GEZELLIE. Ow ja gaan strax ook nog 40! zaken grond halen voor de tuin (word gras gelegd). Ben benieuwd of ik morgen nog een gesprek op werk krijg over mijn werktijden. Vanaf morgen zou ik 2 uur minder gaan werken maar mijn leidinggevende wilde liever dat ik 2 uur later zou komen . Morgen begin ik lekker om 9 uur en ben om stipt 15uur weg... ze kunnen de boom in. Daarna ga ik weer lekker in m'n tuintje liggen Fijne dag nog allemaal!