zo hey ik ben wakker, moet wel want ik heb vandaag ipv 21-01 maar 17-21 heerlijk! heb wel veel pijn in mijn bekken maar dat was te verwachten. Ene kant niet erg, zien ze wat het mij aandoet! maar goed die mngr van gisteren avond snapt niet wrm ze een zwangere vrouw sluit geven. maar ach ja ze kijken van kan zij nog wat doen zoja dan doen aangezien de weinig personeel. Ik heb onlangs wel een proefje gedaan. lag op de bank met mijn voeten op de leuning en dan beweegt ukkie ook veel. dus ik de afstandsbediening op mijn buik maar geen beweging met de afstandsbedeing terwijl ukkie wel erg druk was. dus dan weet ik dat hubbie er ook niks van zal voelen. en trouwens als ik mijn hand erop legt dan stopt ukkie ook er komt binnenkort een hema bij ons! helemaal geweldig! normaal moeten wij dan naar rijssen daarvoor dus wel lekker dat er een kleintje in eigen dorpje komt! dreames mooie echo's! voordat ik het vergeet.. elin, lise, eva en marijke veel plezier morgen! nu ga ik flink rusten! toedels!
Ik heb trouwens vandaag de reschtsbijstand aangeschreven over mijn contract, zie ook: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=88504 ik heb nu al zoveel verschillende verhalen gehoord over wel of geen vast contract dat ik het nu weleens zeker zou willen weten... als het goed is ontvang ik binnen 2 werkdagen antwoord, ben benieuwd.
Een verslagje van mijn moederdag... Roy stond gisteren samen met Jasmijn op en om 9.00 uur uur kwamen ze samen mijn moederdagkadootje brengen. Zoals ik al verwachtte, kreeg ik inderdaad een nieuwe camera ! Maar eigenlijk was ik nóg blijer met dit gedichtje: Lieve mama, Ik ben nog veel te klein Om een heel mooi liedje te zingen Stil te staan en niet te springen Kus van mij en papa Want met jou zijn we zo blij Vandaar een klein kadootje Liefs en kusjes van Jasmijn en papa En ook van zusje alvast een heleboel kussjjjeeesss En dat terwijl papa helemaal niet kan dichten... Van Jasmijn kreeg ik een 'zelf geknutselde' koffiefilterzakjeshouder (leuk Scrabble-woord... ) Helaas gebruiken wij alleen Senseo, maar hij wordt natuurlijk bewaard bij de vele andere knutselwerkjes die ongetwijfeld nog gaan komen... Tegen 11.30 uur waren we bij mijn schoonouders en rond 15.00 uur kwam mijn moeder (die alleen is...) naar ons toe. We zijn toen samen een stuk gaan fietsen. Op het einde vergiste in me in de de route, waardoor we bijna het laatste pontje naar huis misten. Dat had ons op 10 kilometer extra komen te staan en dat terwijl we toch al zo'n zadelpijn hadden...
Zo roshi dat klinkt veel belovend! volgens mij heb jij een sterke zaak! maar wel goed om eerst op de antwoord van de rechtsbijstand te wachten. dan weet je het 100% zeker. Ik wil lid worden van de bond van ons, dan kan ik ook terecht met mijn vragen en ook een cao boekje aanvragen. wel vreemd dat de laatste keer dat ik .... klaarkwam.... had ik geen krampen na de tijd! gewoon lekker genieten maar als ze de volgende keer idd doortrekken naar de benen dan probeer ik het niet eens meer! trouwens toen ik op de bank lag werd ukkie idd weer actief, zelfs toen ik een handje op mijn buik legde voelde ik ukkie schoppen. dus ik manlief roepen en hij naast mij zitten en met zijn hand drukken. hij was wel onzeker want hij voelde mijn hartslag maar hij zei dat hij soms afentoe iets anders voelen ertussen door. maar mssn dat dat mijn spieren waren of zo. nope! dat is jouw beeb schat dus het begin is er, al is het wel heel vaag, straks is ukkie groter en dan is het duidelijker voor hubbie! wel leuk, ik vroeg hem wat hij ervan van hoe het voelde, wel grappig zei hij
Ah Lola wat lief van je man en kind! **zwijmel** Parr, sja ik heb ook weer ergens gehoord dat er dan doorgeteld word vanuit het fasensysteem en dan zou ik nog geen rescht op een vast contract hebben... pff hoop dat ze snel bellen hihi.
Roshi, nee ben niet zo'n type dat de hele tijd onder een parasol gaat zitten. + dat ik die dikke vette karpers maar smerig vind haha. Kon je niet ergens een kuub aarde bestellen? Hebben wij ook gedaan en is een stuk voordeliger dan losse zakken aarde. Leuke banner trouwens.. Lola, super lief gedichtje ! Heb hier trouwens nog die krampen. Gaat prima zolang ik zit maar als ik ga staan... auw Kom ik net boven, zegt mijn vriend, ik heb het kindje vast in bed gelegd. Ga ik kijken. Heeft hij een grote tijgertje knuffel onder het lakentje gedaan haha. We hebben trouwens besloten om in plaats van zo'n dure bruiloftstaart 3 lekkere vlaaien bij de multi-vlaai te bestellen. Die gaan dan op een 3 plateaus taartenstandaard en dan een grappig poppetje bovenop. Dit is het geworden. Die met die aardbeien komt bovenop en daar kan dan dat poppetje in.
Hmmm heerlijke vlaaien Kaatje, krijg er spontaan honger van Goed idee trouwens! Wij hadden ook niet zo'n dure trouwtaart besteld bij ons trouwen, maar twee monchoutaarten in verschillende groottes en een chocoladetaart en die dan ook op zo'n plateau. Was heerlijk!
Ja idd. zo'n normale bruidstaart is vaak ook heel zoet,en daar houd ook niet iedereen van ( wij sowieso niet ) dus kan je beter 3 lekkere taarten kopen, dan zit er altijd wel iets voor de gasten tussen wat lekker is
Ja zo dachten wij er dus precies over. Ben zelf gek op chocoladetaart en op monchoutaart en helemaal niet op van die sponzige slagroomtaart waar een bruidstaart vaak van is gemaakt
@kaatje > nee dan moet je dat niet doen ahahaha, wij hebben geen achterom dus dan moet al dat losse grond door m'n woonkamer en dat zag ik echt niet zitten... vandaag was er bij de gamma een aanbieding van 10 procent korting dus 40 zakken gehaald en waren 40euro kwijt viel best mee dus. Lekker die taarten, zo heb je tenminste voor ieder wat wils. @ ingeltje> hij ziet er mooi uit precies 24 weken YOEHOE! Kamertje is nu helemaal afgeverft, aarde voor de tuin is gehaald, volgend weekend word dus lekker productief voor de mannen visite is net weg, mannetje ook dus heb vanaaf lekker voor mezelf... soaps kijken en daarna hollands next topmodel en dames in de dop, vind het echt super fijne aaf allemaal! @
Ingetje, mooie banner ! Roshi.. druk druk druk .. maar vanavond lekker een tv avond, heerlijk he die programma's zonder inhoud haha.
Hoi meiden! @ Mobielfreak -> Hmm ja dat dacht ik eigenlijk al dat je daar niet al te veel van merkte, zo'n knip of een scheur... En die knip zetten ze altijd tijdens een perswee geloof ik, dus dan merk je er toch niet al te veel van. En is glijmiddel geen optie? @ Yule -> Lekker nuchtere reactie idd! Als ik het zo lees geef ik je 100% gelijk en heb je gewoon een lieve en zorgzame man, die om mensen geeft. Ik ben zelf helaas nogal een beetje jaloers aangelegd... Veel plezier samen in Maastricht! @ Ingeltje -> Mijn vriend kan de beeb ook nog niet voelen helaas... Hij voelt ook mijn hartslag idd, maar als ik dan zeg van nu was een hard trapje dan voelt hij nix bijzonders... Trouwens dat met die voorliggende placenta geldt idd alleen alssie echt voor de uitgang ligt. En hij kan nog alle kanten op schuiven tot de 28e week, dan staat t pas vast geloof k. @ Dreames -> Echt heel mooie echo's zeg! Zijn echt super duidelijk! @ Parr -> Ik dacht ook altijd dat het beebje stopte met bewegen als ik mn hand erop leg. Maar volgens mij stoptie helemaal niet maar kun je het alleen niet meer voelen dan, omdat de aanraking van je hand op de huid zo intensief is dat je de zachte trapjes van het beebje niet meer voelt (alleen heel harde trapjes).... Althans vind het een beetje vreemd dattie dan telkens zou stoppen en meteen erna weer doorgaan... @ Kaatje -> Leuk idee met die taarten! Ben namelijk zelf niet zo'n fan van de doorsnee bruiloftstaart maar die van jou zien er heerlijk uit! Ik ben vandaag al de hele dag super vrolijk, eindelijk op de helft! En ook nog lekker weer en dus met mijn buik showen! Heb toch maar es wat nieuwe fotoos van mij en de buik gemaakt, met een wegwerpding, dus hoop ze over een weekje ofzo hierop te kunnen zetten! Groetjes en fijne dag allemaal, Cossy
Inderdaad een mooi buikje Roshi! Ik zal op vakantie wel een foto maken van mijn buik en daarna hier plaatsen. We zijn vandaag op namenjacht geweest voor ons kleintje. Nou is er een dilemma. 1) is een naam die we beiden leuk vinden, maar is ook wel een erg populaire naam (afgelopen 12 maanden zijn er 807 jongetjes geboren met die naam.) Het is ook een Nederlandse naam, terwijl mijn kindje een halfbloedje is. (niet dat dat nou zoveel uitmaakt...) 2) is een apartere naam (afgelopen 12 maanden maar 2 jongetjes geboren met die naam.) Maar we twijfelen nog een beetje vanwege betekenis/afkomst van de naam. Zijn 2e naam staat zo goed als vast